kosnik26
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 49.260
- Like
- 20
- Πόντοι
- 366
και καλα λογω του φυσσα ;)
του τάκη όμως ;)
και καλα λογω του φυσσα ;)
Ο πητ παπαδάκος ντυμένος ράπερ είναι ο δεξιά;
να και ο λεχριτης ο μουτζουρακης στην μυκονο
Το χειρότερο στο βίντεο που παρέθεσες είναι άλλο. Παίρνει το μαλακισμένο η κόρη του Ζουγανέλη ένα από τα πιο εσωτερικά τραγούδια του σπουδαιότερου μας συνθέτη, Βασίλη Τσιτσάνη, και το κάνει παρτο-τράγουδο. Δεν φαίνεται να σκέφτεται έστω και για λίγο ποιο είναι το νόημα των στίχων που τραγουδάει. Δεν μπορείς να λες τον στίχο ''και τότε ποιος θα ρωτήσει να μάθει ποτέ το γιατί'' και να χτυπιέσαι σαν χταπόδι. Αυτό ακριβώς είναι το θέμα με τους ''έντεχνους''. Είναι συνήθως κενοί και ελαφρόμυαλοι, ωστόσο αυτοπαρουσιάζονται πάντοτε ως γνήσιοι και ξεχωριστοί.
Ρε ψηλέ τα πράματα με τους έντεχνους είναι απλά. Είναι αντιγραψάκιδες και μάλιστα κακοί. Είναι διαβασμένοι συνήθως δηλαδή έχουν γνώσεις τουλάχιστον οι στιχουργοί τους αλλά όπως είπα είναι κακοί αντιγραψάκιδες...
Αξίζει φίλε να ζεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει...
Αναφορά στην Ομήρου Ιλιάδα, που παρομοίασε την Ελένη και τον έρωτα ως κεραυνό, που είναι επικίνδυνος αλλά η λάμψη του σε κάνει να θες να πλησιάσεις αντι για απομακρυνθείς και στο τέλος καταλλήγεις να καίγεσαι... Επίσης στο σημείο εκείνο ο Όμηρος βάζει στο στόμα του Πριάμου την έννοια του έρωτα και την επεξηγεί, δηλώνει ότι έρωτας δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς καταστροφή (ότι είναι δηλαδή καταστροφικό συναίσθημα κάτι που κάνει αυτήν την επεξήγηση σημαντικότερη είναι ότι αυτά είναι τα λόγια του Πριάμου του οποίου η πόλη καταστρέφεται και ο οποίο έχει χάσει τα παιδιά του εξαιτίας του έρωτα αυτού). Το θέμα είναι ότι ωραία όλα αυτά και δείχνουν ότι αυτός που έγραψε τον στίχο είχε 5 γνώσεις, παραμένει όμως αντιγραφή και όχι δημιουργία..
ο στίχος αυτός θεωρείς ότι γράφτηκε επειδή ο στιχουργός είχε στο νου του τον Όμηρο και ειδικότερα όλα τα παραπάνω που γράφεις? από πού προκύπτει αυτό?
σιγα μη σκεφτοταν και τη φωτια στα βουνα της Μορντορ οταν τον εγραφε.Στιχους ερωτικους γραφουνε , οχι τον Αρχοντα των Δακτυλιδιων.
Γενικα η μουσικη & οι μουσικοι ειναι βασισμενοι πανω στο θεσφατο "ο κλεψας του κλεψαντος".Ολοι κλεβουν κι ολοι αντιγραφουν.Τελος!
σιγα μη σκεφτοταν και τη φωτια στα βουνα της Μορντορ οταν τον εγραφε.Στιχους ερωτικους γραφουνε , οχι τον Αρχοντα των Δακτυλιδιων.
Γενικα η μουσικη & οι μουσικοι ειναι βασισμενοι πανω στο θεσφατο "ο κλεψας του κλεψαντος".Ολοι κλεβουν κι ολοι αντιγραφουν.Τελος!
νομίζω από όλο το συνάφι που αναφέρεται παραπάνω (αλλά και εκείνο που δεν αναφέρεται), ο μαραβέγιας είναι ο πιο τίμιος απ'όλους
το σύγχρονο μπουρδοέντεχνο είχε έτσι κι αλλιώς μια σχετική προϊστορία (βλ. χαρακτηριστικότατο παράδειγμα ζακ στεφάνου και πλήθος άλλων ημιεπώνυμων "καλλιτεχνών" που νόμιζαν ότι δημιουργούσαν όντας πολύ μπροστά από την εποχή τους ), ο μαραβέγιας όμως κατά την γνώμη μου ήταν εκείνος που το εξέλιξε προσθέτοντας έντονα στοιχεία τζαζ και εν τέλει του έδωσε μια σχετική ταυτότητα από απροσδιόριστη μπούρδα σε κάτι τζαζοειδές
εξακολουθεί το υβρίδιο αυτό να μην είναι του γούστου μου αλλά μπορώ να καταλάβω γιατί αρέσει (στις ψωνάρες αρέσει επειδή είναι τάση, άλλο αυτό)
καββαδίας νομιζω τους στιχους. Η οχι?το τραγουδι αυτο δεν εχει καμια αναφορα στο στοιχείο του ερωτα .... το πορτο ρικο ειναι του Παπακωνσταντινου... ακου το κ περιμενω γνωμη!
καββαδίας νομιζω τους στιχους. Η οχι?
αυτος που κανει την χειροτερη μουσικη εκπομπη (στη νεριτ) που εχει παιχτει ποτε στην τηλεοραση????????Συμφωνώ απόλυτα ότι απ' όλους αυτούς τους εντεχνους,αναρχοαπλυτους,παπαρολογους μουσικαντηδες της φακης , μονο ο μαραβεγιας αξίζει μουσικά. Ειναι πολυταξιδεμένος και ταιριάζει ωραία τα διαφορα είδη μουσικής στα τραγουδια του,βαζοντας εθνικ,τζαζ και λάτιν στοιχεία.Διαφορετικό στυλ με διαφορετικα στοιχεια ,επίσης καλοί, ειναι και οι locomondo. Απορω τι κανει ο Μαραβέγιας με μουζουρακηδες,μποφίλιου,ζουγανεληδες κ Σια.Γινεται ερμαιο της αναρχομπαφιαρικης αυτης ιδεολογίας που μονο τεχνη δεν παραγει,παρά μόνο οπισθοδρομικό οχετό . Αυτοι είναι ικανοί μονο για να τρωγοπινουν και να τραγουδανε με τις γλαστρες μοντελακια στην εκποπη του "αρπαζω επιδοτήσεις" Παπαδόπουλου.
ο στίχος αυτός θεωρείς ότι γράφτηκε επειδή ο στιχουργός είχε στο νου του τον Όμηρο και ειδικότερα όλα τα παραπάνω που γράφεις? από πού προκύπτει αυτό?
σιγα μη σκεφτοταν και τη φωτια στα βουνα της Μορντορ οταν τον εγραφε.Στιχους ερωτικους γραφουνε , οχι τον Αρχοντα των Δακτυλιδιων.
Γενικα η μουσικη & οι μουσικοι ειναι βασισμενοι πανω στο θεσφατο "ο κλεψας του κλεψαντος".Ολοι κλεβουν κι ολοι αντιγραφουν.Τελος!
α, αλκαιος
ξαναπηγε νεριτ?αυτος που κανει την χειροτερη μουσικη εκπομπη (στη νεριτ) που εχει παιχτει ποτε στην τηλεοραση????????
φερνει κατι κατεστραμενους ψευτοθολοκουλτουριαδηδες, οι οποιοι ειτε εκτελουν εν ψυχρω γνωστα και αγαπημενα τραγουδια αλλων ειτε λενε κατι δικα τους τραγουδια που σου ματωνουν τα τυμπανα του αυτιου σου...
και εχουν και ενα ντυσιμο οι καμπιες και οι δηθεν, αστα να πανε....
α, αλκαιος
και το με μια πιρογα βλεπω σε δικους του στιχους ειναι (κι αυτο για καββαδια το νομιζα)
Ε θα κάτσω να αναλύσω τώρα γιατί το πιστεύω; Γιατί ο πρώτος που πέρασε στις υψηλές έννοιες (ελευθερία, έρωτας κ.τ.λ) το ότι είναι αυτοκαταστροφικές έννοιες ήταν ο Ομηρος. Τις θυσίας που απαιτεί η Ελευθερία και την εαυτού καταστροφή για αυτήν αλλά και για τον έρωτα αυτός τα πρωτο-εξέφρασε σαν σκέψεις. Αργότερα και ο Πλάτωνας και ο Σωκράτης και ο Αριστοτέλης. Σαν διαβασμένος άνθρωπος που είναι ο Αλκαίος είμαι σίγουρος ότι από κει εμπνεύστηκε και αν όχι από κει από άλλον που εμπνεύστηκε από κει.