TAFTAAR
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 22.577
- Κριτικές
- 13
- Like
- 202
- Πόντοι
- 6.125
τι διαολο ρανταρ εχεις?
τι διαολο ρανταρ εχεις?
προηγουμένως αναφέρθηκες στον τελευταίο χρόνο ζωής των ανθρώπων γενικά, οι άνθρωποι δεν πεθαίνουν αποκλειστικά από ανίατες (και επίπονες) ασθένειες, πεθαίνουν και από γήρας
οπότε στην ουσία είπες ότι αν από τα 70 ως τα 71 σου παίρνεις 15 χάπια την ημέρα, αλλά πονάς σε ανεκτά επίπεδα και μπορείς να συνεχίζεις την ζωή σου εσύ θα προτιμούσες την ευθανασία και θα πρότεινες το ίδιο σε όλους, για να μην θησαυρίζουν οι φαρμακευτικές και για να πιάνουν τόπο τα κονδύλια για την υγεία στα νιάτα, το 'πιασα λάθος?
μα έγραφα ήδη εδώ και το διάβασατι διαολο ρανταρ εχεις?
συμφωνω ......αρα οταν αυτος θα καταφυγει στο νοσοκομειο δυσπνοωντας αντι για βοηθεια με οξυγονο και μασκα εσυ προτεινεις να του κλεινουμε τα ρουθουνια και το στομα για τρια λεπτα για να παει μια ωρα αρχυτερα στον σειριο να κανει παρεα στους αλλους προγονους του.....τοσο απλο....πως δεν το χαμε σκεφτει ολοι νωριτερα;Ρε παίχτη η ένοια της ευθανασίας είναι να ΜΗΝ κάθεται στο σπίτι του και να πονάει επειδή τα κόκκαλά του σπάνε από τις μεταστάσεις, ή νοιώθει να σκάει επειδή σταματάει η δυνατότητά του να αναπνέει από "Σαρκό"! ;)
Διότι τότε θα καταφύγει στα νοσοκομεία αναγκαστικά, μη μπορώντας να υποφέρει τον πόνο ή την ασφυξία!
Δεν το πρόσεξα ρε μανμα έγραφα ήδη εδώ και το διάβασα
τυπε η νωντοθρησκεια ποια γνωμη εχει για την ευθανασια?αυτο που περιγραφεις ειναι αυτοκτονια νικ που τιμωρειται και απο την θρησκεια γιατι ειναι αμαρτια.....ευθανασια νικ ειναι να γινεσαι αθορυβα απο μελμπεργκ λαιον7......
συμφωνω ......αρα οταν αυτος θα καταφυγει στο νοσοκομειο δυσπνοωντας αντι για βοηθεια με οξυγονο και μασκα εσυ προτεινεις να του κλεινουμε τα ρουθουνια και το στομα για τρια λεπτα για να παει μια ωρα αρχυτερα στον σειριο να κανει παρεα στους αλλους προγονους του.....τοσο απλο....πως δεν το χαμε σκεφτει ολοι νωριτερα;
αν επιτραπεί κάτι τέτοιο θα χαθεί και κόσμος που απλώς απογοητεύτηκε από την είδηση της ανίατης ασθένειας και που στην συνέχεια αν δεν ζητούσε ευθανασία πιθανώς να είχε μετανιώσει για την αρχική του σκέψη (για να μην αναφερθώ στις σπάνιες περιπτώσεις του "θαύματος"/ ως επιστημονικά ανεξήγητες περιπτώσεις ίασης)Αυτός με την Σαρκό θα "σκάσει" ούτως ή άλλως! Δεν αναφέρομαι σε κρίση άσθματος. ;)
Αν ο ΙΔΙΟΣ θέλει να βάλει τέλος στο μαρτύριό του, γιατί να μην το δεχθούμε; Επειδή "Τη ζωή την δίνει ο θεός και μόνο αυτός μπορεί να την αφειρέσει;"
Διότι η νομοθεσία μας σε τέτοια θεοκρατική άποψη βασίζεται.
αν επιτραπεί κάτι τέτοιο θα χαθεί και κόσμος που απλώς απογοητεύτηκε από την είδηση της ανίατης ασθένειας και που στην συνέχεια αν δεν ζητούσε ευθανασία πιθανώς να είχε μετανιώσει για την αρχική του σκέψη (για να μην αναφερθώ στις σπάνιες περιπτώσεις του "θαύματος"/ ως επιστημονικά ανεξήγητες περιπτώσεις ίασης)
δεν είναι καθαρά θεολογικής ή ηθικιστικής φύσεως η προβληματική όπως λες, απλώς κάτι τέτοιο θα ωθούσε πολύ κόσμο σε βεβιασμένες αποφάσεις που δεν έχουν γυρισμό (βέβαια θα μου πεις δεν έχει και πολύ νόημα η κουβέντα σε αυτήν την βάση γιατί όποιος πεθαίνει δεν έχει συνείδηση της ανυπαρξίας ή του λάθους του, αλλά ούτε και αυτή είναι σωστή προσέγγιση, και για να γίνω πιο κατανοητός πχ στην αντίστοιχη προβληματική της θανατικής ποινής υπάρχει το ενδεχόμενο να εκτελεστεί κάποιος αθώος από δικαστική πλάνη)
δε νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να μετρήσει κανείς σε αριθμούς τον πόνο, ή ακόμα και αν γίνεται σίγουρα δεν μπορεί να μετρήσει τις αντοχές διαφορετικών ανθρώπων στην ίδια ένταση πόνουναι προφανώς δεν θα αρχίσουν να σφάζουν κόσμο επειδή είπε " αθέλω να πεθάνω γτ έχω γρίπη" και θα υπάρχει μια α διαδικασία και ένα χρονικό περιθώριο ίσως ..
αν επιτραπεί κάτι τέτοιο θα χαθεί και κόσμος που απλώς απογοητεύτηκε από την είδηση της ανίατης ασθένειας και που στην συνέχεια αν δεν ζητούσε ευθανασία πιθανώς να είχε μετανιώσει για την αρχική του σκέψη (για να μην αναφερθώ στις σπάνιες περιπτώσεις του "θαύματος"/ ως επιστημονικά ανεξήγητες περιπτώσεις ίασης)
ασε να κονομησουμε και εμεις κανα φραγκο ρε τυπεαν επιτραπεί κάτι τέτοιο θα χαθεί και κόσμος που απλώς απογοητεύτηκε από την είδηση της ανίατης ασθένειας και που στην συνέχεια αν δεν ζητούσε ευθανασία πιθανώς να είχε μετανιώσει για την αρχική του σκέψη (για να μην αναφερθώ στις σπάνιες περιπτώσεις του "θαύματος"/ ως επιστημονικά ανεξήγητες περιπτώσεις ίασης)
Δεν τό 'πιασες πολύ λάθος.
Στην οποιαδήποτε ηλικία χρειάζεσαι 15 χάπια τη μέρα για να την βγάζεις, καλό είναι να "φεύγεις" πρωτού τα 15 χρειαστεί να γίνουν 30.
Συνήθως αυτό γίνεται μετά το 80, αλλά ακόμα κι αν στα 70 σου έχεις γίνει σαν 80άρης, δεν βλέπω τι θα σε οφελήσει να ζήσεις ακόμα δύο χρόνια αντί ένα!
Και ναι! Παρ' ότι συντόμως θα είμαι κι εγώ γέρος προτιμώ τα λεφτά (που δεν περισσεύουν ποτέ τα άτιμα) να πηγαίνουν στους νέους παρά σε 15 σκευάσματα ημερησίως για γέρους.
Προχθές στο φαρμακείο ήταν ένας 80+ που φιλονικούσε με τον φαρμακοποιό γιατί δεν δεχόταν την συναγή του ΕΟΠΠΥ για κάποιο, ακριβό μάλιστα, αντιχοληστεριναιμικό φάρμακο. Το ότι η χοληστερίνη κάνει ζημιές μετά από χρόνια δεν τον ενδιέφερε φυσικά. Αυτός ήταν 82 (πες) και ήθελε να πάει 92 με ακριβά φάρμακα που όμως δεν δεχόταν να τα πληρώνει ο ίδιος!
η απαντηση μαν κρυβεται σε μια λεξη.....χαστουραςτυπε η νωντοθρησκεια ποια γνωμη εχει για την ευθανασια?
τυπε καλα τα λες εσυ.....αυτους που παιρνουν την συνταξη του παππου κλπ τους ρωτησες;Δεν μου λες; Αν πουν σε μια 35χρονη πως έχει καρκίνο του μαστού (που είναι συνήθως ιάσιμος) και πρέπει να χειρουργηθεί και να υποστεί χημειοθεραπεία (με ότι αυτό σημαίνει) κλπ κι αυτή αρνηθεί, γίνεται να την υποχρεώσει κανείς να το κάνει με το ζόρι;
Ουσιαστικά δεν επιλέγει η ίδια την τύχη της;
Αν όμως κάποιος ζητάει βοήθεια για να βάλει τέλος σε μια (μακρά ή σύντομη) πορεία προς τον (επώδυνο συνήθως) θάνατο, ή σε μια μόνιμη βαρειά και ανίατη αναπηρία (π.χ. τετραπληγία) γιατί την αρνούμαστε;
Φυσικά δεν υπάρχει θέμα κάποιος να συναινέσει σε "ευθανασία" για ασήμαντο λόγο, αλλά ασφαλώς και κανείς δεν την χρειάζεται. Όποις είναι καλά μπορεί και μόνος του να τερματίσει την ζωή του...
δε νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να μετρήσει κανείς σε αριθμούς τον πόνο, ή ακόμα και αν γίνεται σίγουρα δεν μπορεί να μετρήσει τις αντοχές διαφορετικών ανθρώπων στην ίδια ένταση πόνου
οπότε στην τελική δεν υπάρχουν ασφαλή κριτήρια και θα πρέπει να βασιστεί κανείς στην επιθυμία του αρρώστου
δε νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να μετρήσει κανείς σε αριθμούς τον πόνο, ή ακόμα και αν γίνεται σίγουρα δεν μπορεί να μετρήσει τις αντοχές διαφορετικών ανθρώπων στην ίδια ένταση πόνου
οπότε στην τελική δεν υπάρχουν ασφαλή κριτήρια και θα πρέπει να βασιστεί κανείς στην επιθυμία του αρρώστου
μπορεί όμως ανά πάσα στιγμή να αλλάξει γνώμη και να χειρουργηθεί ;)Δεν μου λες; Αν πουν σε μια 35χρονη πως έχει καρκίνο του μαστού (που είναι συνήθως ιάσιμος) και πρέπει να χειρουργηθεί και να υποστεί χημειοθεραπεία (με ότι αυτό σημαίνει) κλπ κι αυτή αρνηθεί, γίνεται να την υποχρεώσει κανείς να το κάνει με το ζόρι;
Ουσιαστικά δεν επιλέγει η ίδια την τύχη της;
τι επιθυμια εχει ενα φυτο σε αγρυπνο κωμα αραγε;και πως θα την εκφρασει;Σε πολυ ειδικες περιπτωσεις νομιζω θα επρεπε να γινεται σεβαστη η επιθυμια του αμεσα ενδιαφερομενου.