You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Να βάλω άζωτο στα λάστιχα του αυτοκινήτου;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopriest
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 79
- Εμφανίσεις 4K
-
- Ετικέτες
- αυτοκίνητα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 39
- Πόντοι
- 2.157
για τί κοστος περιπου μιλαμε παληκαρια ?
κανα 15ευρο ειναι το γεμισμα.καλα δεν ειναι κανενα τρομερο κοστος απλα δεν υπαρχει ιδιαιτερος λογος να τα δωσεις. 1 γεμισμα βεβαια=ενα γαμισι στο μεταξουργειο,οποτε διαλεγεις και παιρνεις ;)
rozkrotalias
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 1.707
- Κριτικές
- 158
- Like
- 1.000
- Πόντοι
- 5.355
δεν έχει κανένα νόημα το άζωτο σε αυτοκίνητο με λάστιχα δρόμου αφού οι αυξομειώσεις της πίεσης είναι μικρές και επηρεάζουν πολύ λίγο τη συμπεριφορά του. πεταμένα λεφτά!! τις απώλειες δεν τις γλυτώνεις οπότε πάλι θα πρέπει να συμπληρώνεις κάθε τόσο...
pornopriest
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 754
- Κριτικές
- 22
- Like
- 179
- Πόντοι
- 3.215
Καλημερα παιδες! Μαλλον θα εμπιστευτω τον Speed, αλλα δεν ξερω μποει να εξαρτηθει και απο τα κεφια μου. Ευχαριστω παντως για το ενδιαφερων σας.!!!
rozkrotalias
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 1.707
- Κριτικές
- 158
- Like
- 1.000
- Πόντοι
- 5.355
Σωστός!!! ή δύο ποτά σε μπαρ (ή ενάμιση...) ή ένα γεύμα (σχεδόν) σε ταβέρνα!!!
κανα 15ευρο ειναι το γεμισμα.καλα δεν ειναι κανενα τρομερο κοστος απλα δεν υπαρχει ιδιαιτερος λογος να τα δωσεις. 1 γεμισμα βεβαια=ενα γαμισι στο μεταξουργειο,οποτε διαλεγεις και παιρνεις ;)
padelis2000
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 132
- Κριτικές
- 13
- Like
- 123
- Πόντοι
- 291
φιλε μου μετα απο αρκετους αγωνες με αυτοκινητα η προσωπικη μου εμπειρια ειναι οτι αν οδηγεις γρηγορα καλυτερα θα ηταν να μην βαλεις,διοτι το αζωτο ανεβαζει μεχρι μια συγκεκριμενη θερμοκρασια.ενω με τον αερα θα ανεβαζεις την θερμοκρασια ωστε να κραταει καλυτερα το αμαξι.παντως ειναι μια καλη λυση ωστε να μην ασχολησε με την πιεση των ελαστικων για αρκετο καιρο
pornopriest
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 754
- Κριτικές
- 22
- Like
- 179
- Πόντοι
- 3.215
Παντως εχω παρατηρησει στις πιεσεις των ελαστικων που οταν ειναι σε καλες συνθηες η πιεση εισαι στο 32 οταν παρκαρω καπου εξω τωρα με τα κρυα πεφτει στο 28-29 και αυτο με εβαλε στις σκεψεις για να βαλω αζωτο.φιλε μου μετα απο αρκετους αγωνες με αυτοκινητα η προσωπικη μου εμπειρια ειναι οτι αν οδηγεις γρηγορα καλυτερα θα ηταν να μην βαλεις,διοτι το αζωτο ανεβαζει μεχρι μια συγκεκριμενη θερμοκρασια.ενω με τον αερα θα ανεβαζεις την θερμοκρασια ωστε να κραταει καλυτερα το αμαξι.παντως ειναι μια καλη λυση ωστε να μην ασχολησε με την πιεση των ελαστικων για αρκετο καιρο
silver_bullet
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 485
- Κριτικές
- 1
- Like
- 5
- Πόντοι
- 1
Εγω εχω βαλει αζωτο και μαλιστα τζαμπα σε λαστιχαδικο στον πειραια...καμια διαφορα εκτος του οτι δεν αυξομειωνεται η πιεση με την εναλλαγη θερμοκρασιας και υποτιθεται κανει οικονομια καυσιμου...
------------Τι προτεινετε, να βαλω αζωτο ή να παραμεινει οπωςς εχει?
OXI BEBAIA!!!
------------
ανεξαρτητως χρησης, αμαξιου, ζαντας, χωρας, πολης, σκλυλου, γατας, γυναικα, παιδια, πεθερικα, προτιμησεις σε στουντιο η μπουρδελλο κλπκλπ.
--->για μαλακες ψαχνουνε???
Η διαφορά με το άζωτο είναι ότι η πιέση επηρεάζεται λιγότερο με τις αλλαγές τις θερμοκρασίας. Αυτό γιατί o ατμοσφαιρικός αέρας περιέχει υδρατμούς οι οποίοι δεν χρειάζονται ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες για να υγροποιηθούν ούτε πολύ υψηλές για να εξατμιστούν.
Έτσι, τα κρύα πρωινά, είναι υγροποιημένοι συνήθως (λόγω και αυξημένης πίεσης εντός του ελαστικού) με αποτελέσμα κάπως χαμηλότερη πίεση και μόλις το ελαστικό ανεβάσει θερμοκρασία, να μεγαλώνει ακόμα περισσότερο και η πίεση του ελαστικού λόγω της εξάτμισής τους.
Βέβαια, όλα τα αέρια ακολουθούν την καταστατική εξίσωση (PV=nRT ή P=nRT/V), οπότε και με άζωτο ανεβαίνει η πίεση με άνοδο της θερμοκρασίας, αλλά με ατμοσφαιρικό αέρα ανεβαίνει ταυτόχρονα και ο αριθμός των μορίων/moles (n) της αέριας μάζας μέσα στο ελαστικό με αποτέλεσμα περαιτέρω άνοδο ή αντίστοιχα περαιτέρω μείωση με πτώση της θερμοκρασίας.
Όλα αυτά έχουν από λίγη εώς καθόλου σημασία για τα καθημερινά αυτοκίνητα...
Έτσι, τα κρύα πρωινά, είναι υγροποιημένοι συνήθως (λόγω και αυξημένης πίεσης εντός του ελαστικού) με αποτελέσμα κάπως χαμηλότερη πίεση και μόλις το ελαστικό ανεβάσει θερμοκρασία, να μεγαλώνει ακόμα περισσότερο και η πίεση του ελαστικού λόγω της εξάτμισής τους.
Βέβαια, όλα τα αέρια ακολουθούν την καταστατική εξίσωση (PV=nRT ή P=nRT/V), οπότε και με άζωτο ανεβαίνει η πίεση με άνοδο της θερμοκρασίας, αλλά με ατμοσφαιρικό αέρα ανεβαίνει ταυτόχρονα και ο αριθμός των μορίων/moles (n) της αέριας μάζας μέσα στο ελαστικό με αποτέλεσμα περαιτέρω άνοδο ή αντίστοιχα περαιτέρω μείωση με πτώση της θερμοκρασίας.
Όλα αυτά έχουν από λίγη εώς καθόλου σημασία για τα καθημερινά αυτοκίνητα...
rozkrotalias
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 1.707
- Κριτικές
- 158
- Like
- 1.000
- Πόντοι
- 5.355
φίλε Iblis όταν αντιγράφεις άρθρα από το forum των 4τροχών να λες τουλάχιστων ποιος τα έγραψε....
Η διαφορά με το άζωτο είναι ότι η πιέση επηρεάζεται λιγότερο με τις αλλαγές τις θερμοκρασίας. Αυτό γιατί o ατμοσφαιρικός αέρας περιέχει υδρατμούς οι οποίοι δεν χρειάζονται ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες για να υγροποιηθούν ούτε πολύ υψηλές για να εξατμιστούν.
Έτσι, τα κρύα πρωινά, είναι υγροποιημένοι συνήθως (λόγω και αυξημένης πίεσης εντός του ελαστικού) με αποτελέσμα κάπως χαμηλότερη πίεση και μόλις το ελαστικό ανεβάσει θερμοκρασία, να μεγαλώνει ακόμα περισσότερο και η πίεση του ελαστικού λόγω της εξάτμισής τους.
Βέβαια, όλα τα αέρια ακολουθούν την καταστατική εξίσωση (PV=nRT ή P=nRT/V), οπότε και με άζωτο ανεβαίνει η πίεση με άνοδο της θερμοκρασίας, αλλά με ατμοσφαιρικό αέρα ανεβαίνει ταυτόχρονα και ο αριθμός των μορίων/moles (n) της αέριας μάζας μέσα στο ελαστικό με αποτέλεσμα περαιτέρω άνοδο ή αντίστοιχα περαιτέρω μείωση με πτώση της θερμοκρασίας.
Όλα αυτά έχουν από λίγη εώς καθόλου σημασία για τα καθημερινά αυτοκίνητα...
ο booZe !
λες να μας ζηταει πνευματικα δικαιωματα?φίλε Iblis όταν αντιγράφεις άρθρα από το forum των 4τροχών να λες τουλάχιστων ποιος τα έγραψε....
rozkrotalias
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 1.707
- Κριτικές
- 158
- Like
- 1.000
- Πόντοι
- 5.355
Είδες που ξέρεις ποιος το έγραψε???
ο booZe !
λες να μας ζηταει πνευματικα δικαιωματα?
παρτε και το λινκ,
απο εκει αντλω τις πληροφοριες...
απο εκει αντλω τις πληροφοριες...
rozkrotalias
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 1.707
- Κριτικές
- 158
- Like
- 1.000
- Πόντοι
- 5.355
ποτέ δεν ξέρεις....
για αυτό όταν κάνεις copy paste καλό είναι να φυλάγεσαι....
για αυτό όταν κάνεις copy paste καλό είναι να φυλάγεσαι....
ο booZe !
λες να μας ζηταει πνευματικα δικαιωματα?
alohaaaaaa
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 1.250
- Κριτικές
- 7
- Like
- 9
- Πόντοι
- 16
Εμενα ενας γνωστος που εχει βουλκανιζατερ μου χει πει οτι δεν εχει διαφορες ειναι ψιλομουφα το αζωτο...Και αυτο το κανουν επειδη τον αερα δεν τον χρεωνουν εχουν βρει αυτο τον τροπο για να παιρνουν φραγκα
το θεμα ειναι πως καταλαβαινω και τι λεει ,
δε θα εβαζα κατι που δεν καταλαβαινω,
διοτι δε θα μπορουσα να το στηριξω... ;)
δε θα εβαζα κατι που δεν καταλαβαινω,
διοτι δε θα μπορουσα να το στηριξω... ;)
Είδες που ξέρεις ποιος το έγραψε???
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 51
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 37
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 224K
- Απαντήσεις
- 19
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 14
- Εμφανίσεις
- 2K