Νέα

Να βάλω άζωτο στα λάστιχα του αυτοκινήτου;

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Θα βαζατε αζωτο στα λαστιχα του αυτοκινητου σας?

  • Ναι

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Οχι

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Δεν ξερω/Δεν απαντω

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    0

o palios

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2007
Μηνύματα
953
Like
2
Πόντοι
6
να βαλεις ,σιγα το κοστος κιολας,εκτος απο οσα αναφερανε οι υπολοιποι ,δεν ειναι αναγκη να κοιτας και την πιεση τακτικα ,μια φορα το χρονο ειναι αρκετη.
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
για τί κοστος περιπου μιλαμε παληκαρια ?
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.631
Κριτικές
61
Like
43.345
Πόντοι
22.785
5 ευρω το κοστος τροχου αλλα το αζωτο που βαζουβε οι λαστιχαδες
δεν ειναι εκατο τις εκατο αζωτο εχει προσμιξη αερα.
 

alfistas

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
822
Like
13
Πόντοι
6
κανα 15ευρο ειναι το γεμισμα.καλα δεν ειναι κανενα τρομερο κοστος απλα δεν υπαρχει ιδιαιτερος λογος να τα δωσεις. 1 γεμισμα βεβαια=ενα γαμισι στο μεταξουργειο,οποτε διαλεγεις και παιρνεις ;)
 

rozkrotalias

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
158
Like
1.000
Πόντοι
5.355
δεν έχει κανένα νόημα το άζωτο σε αυτοκίνητο με λάστιχα δρόμου αφού οι αυξομειώσεις της πίεσης είναι μικρές και επηρεάζουν πολύ λίγο τη συμπεριφορά του. πεταμένα λεφτά!! τις απώλειες δεν τις γλυτώνεις οπότε πάλι θα πρέπει να συμπληρώνεις κάθε τόσο...
 
OP
OP
pornopriest

pornopriest

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
754
Κριτικές
22
Like
179
Πόντοι
3.215
Καλημερα παιδες! Μαλλον θα εμπιστευτω τον Speed, αλλα δεν ξερω μποει να εξαρτηθει και απο τα κεφια μου. Ευχαριστω παντως για το ενδιαφερων σας.!!!
 

rozkrotalias

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
158
Like
1.000
Πόντοι
5.355
Σωστός!!! ή δύο ποτά σε μπαρ (ή ενάμιση...) ή ένα γεύμα (σχεδόν) σε ταβέρνα!!!

κανα 15ευρο ειναι το γεμισμα.καλα δεν ειναι κανενα τρομερο κοστος απλα δεν υπαρχει ιδιαιτερος λογος να τα δωσεις. 1 γεμισμα βεβαια=ενα γαμισι στο μεταξουργειο,οποτε διαλεγεις και παιρνεις ;)
 

padelis2000

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2006
Μηνύματα
132
Κριτικές
13
Like
123
Πόντοι
291
φιλε μου μετα απο αρκετους αγωνες με αυτοκινητα η προσωπικη μου εμπειρια ειναι οτι αν οδηγεις γρηγορα καλυτερα θα ηταν να μην βαλεις,διοτι το αζωτο ανεβαζει μεχρι μια συγκεκριμενη θερμοκρασια.ενω με τον αερα θα ανεβαζεις την θερμοκρασια ωστε να κραταει καλυτερα το αμαξι.παντως ειναι μια καλη λυση ωστε να μην ασχολησε με την πιεση των ελαστικων για αρκετο καιρο
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.631
Κριτικές
61
Like
43.345
Πόντοι
22.785
αζωτο εχω σε ραν φλατ κ εινε μια χαρουλα..
 
OP
OP
pornopriest

pornopriest

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
754
Κριτικές
22
Like
179
Πόντοι
3.215
φιλε μου μετα απο αρκετους αγωνες με αυτοκινητα η προσωπικη μου εμπειρια ειναι οτι αν οδηγεις γρηγορα καλυτερα θα ηταν να μην βαλεις,διοτι το αζωτο ανεβαζει μεχρι μια συγκεκριμενη θερμοκρασια.ενω με τον αερα θα ανεβαζεις την θερμοκρασια ωστε να κραταει καλυτερα το αμαξι.παντως ειναι μια καλη λυση ωστε να μην ασχολησε με την πιεση των ελαστικων για αρκετο καιρο
Παντως εχω παρατηρησει στις πιεσεις των ελαστικων που οταν ειναι σε καλες συνθηες η πιεση εισαι στο 32 οταν παρκαρω καπου εξω τωρα με τα κρυα πεφτει στο 28-29 και αυτο με εβαλε στις σκεψεις για να βαλω αζωτο.
 

silver_bullet

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2007
Μηνύματα
485
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
1
Εγω εχω βαλει αζωτο και μαλιστα τζαμπα σε λαστιχαδικο στον πειραια...καμια διαφορα εκτος του οτι δεν αυξομειωνεται η πιεση με την εναλλαγη θερμοκρασιας και υποτιθεται κανει οικονομια καυσιμου...
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Τι προτεινετε, να βαλω αζωτο ή να παραμεινει οπωςς εχει?
------------
OXI BEBAIA!!!
------------
ανεξαρτητως χρησης, αμαξιου, ζαντας, χωρας, πολης, σκλυλου, γατας, γυναικα, παιδια, πεθερικα, προτιμησεις σε στουντιο η μπουρδελλο κλπκλπ.

--->για μαλακες ψαχνουνε???
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
16
Πόντοι
766
Η διαφορά με το άζωτο είναι ότι η πιέση επηρεάζεται λιγότερο με τις αλλαγές τις θερμοκρασίας. Αυτό γιατί o ατμοσφαιρικός αέρας περιέχει υδρατμούς οι οποίοι δεν χρειάζονται ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες για να υγροποιηθούν ούτε πολύ υψηλές για να εξατμιστούν.

Έτσι, τα κρύα πρωινά, είναι υγροποιημένοι συνήθως (λόγω και αυξημένης πίεσης εντός του ελαστικού) με αποτελέσμα κάπως χαμηλότερη πίεση και μόλις το ελαστικό ανεβάσει θερμοκρασία, να μεγαλώνει ακόμα περισσότερο και η πίεση του ελαστικού λόγω της εξάτμισής τους.

Βέβαια, όλα τα αέρια ακολουθούν την καταστατική εξίσωση (PV=nRT ή P=nRT/V), οπότε και με άζωτο ανεβαίνει η πίεση με άνοδο της θερμοκρασίας, αλλά με ατμοσφαιρικό αέρα ανεβαίνει ταυτόχρονα και ο αριθμός των μορίων/moles (n) της αέριας μάζας μέσα στο ελαστικό με αποτέλεσμα περαιτέρω άνοδο ή αντίστοιχα περαιτέρω μείωση με πτώση της θερμοκρασίας.

Όλα αυτά έχουν από λίγη εώς καθόλου σημασία για τα καθημερινά αυτοκίνητα...
 

rozkrotalias

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
158
Like
1.000
Πόντοι
5.355
φίλε Iblis όταν αντιγράφεις άρθρα από το forum των 4τροχών να λες τουλάχιστων ποιος τα έγραψε....

Η διαφορά με το άζωτο είναι ότι η πιέση επηρεάζεται λιγότερο με τις αλλαγές τις θερμοκρασίας. Αυτό γιατί o ατμοσφαιρικός αέρας περιέχει υδρατμούς οι οποίοι δεν χρειάζονται ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες για να υγροποιηθούν ούτε πολύ υψηλές για να εξατμιστούν.

Έτσι, τα κρύα πρωινά, είναι υγροποιημένοι συνήθως (λόγω και αυξημένης πίεσης εντός του ελαστικού) με αποτελέσμα κάπως χαμηλότερη πίεση και μόλις το ελαστικό ανεβάσει θερμοκρασία, να μεγαλώνει ακόμα περισσότερο και η πίεση του ελαστικού λόγω της εξάτμισής τους.

Βέβαια, όλα τα αέρια ακολουθούν την καταστατική εξίσωση (PV=nRT ή P=nRT/V), οπότε και με άζωτο ανεβαίνει η πίεση με άνοδο της θερμοκρασίας, αλλά με ατμοσφαιρικό αέρα ανεβαίνει ταυτόχρονα και ο αριθμός των μορίων/moles (n) της αέριας μάζας μέσα στο ελαστικό με αποτέλεσμα περαιτέρω άνοδο ή αντίστοιχα περαιτέρω μείωση με πτώση της θερμοκρασίας.

Όλα αυτά έχουν από λίγη εώς καθόλου σημασία για τα καθημερινά αυτοκίνητα...
 

alohaaaaaa

Μέλος
Εγγρ.
8 Αυγ 2008
Μηνύματα
1.250
Κριτικές
7
Like
9
Πόντοι
16
Εμενα ενας γνωστος που εχει βουλκανιζατερ μου χει πει οτι δεν εχει διαφορες ειναι ψιλομουφα το αζωτο...Και αυτο το κανουν επειδη τον αερα δεν τον χρεωνουν εχουν βρει αυτο τον τροπο για να παιρνουν φραγκα
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
16
Πόντοι
766

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom