1. ναι, σε γενικες γραμμες. Παντως η χωρα μου δεν θα θελα να ομοιασει στην Τουρκια αλλα προς πιο προοδευτικες χχωρες
2. δεν πιεζουν, πιο πολυ καλοπιανουν και υποσχονται. Ειναι και η τακτικη της Ελλαδας που οποιος δεν ειναι ελληναρας-χριστιανος να αισθανεται απομονωμενος οποτε ευκολα πας στην αλλη πλευρα
3. ????????? απο ποιους καταπιεζοντια ποιοι?
4. ακρως επικινδυνο οχι, αλλα ειναι κατι που πρεπει να αποφευχθει. Βασικα, θα επρεπε να συμπεριφεροταν η Ελλαδα με τετοιο τροπο που να μην την επιδιωκουν
5. προφανως ναι!!! μαλλον θα ειναι αυτοι που το ελληνικο κρατος τους ειχε αφησει χωρις ρευμα και που για να πας στα μερη τους υπηρχαν ΜΠΑΡΕΣ!!!!! εμ, οταν τους εβαλε δορυφορικα πιατα η Τουρκια και τους επετρεπε σπουδες στα παν/μια τους τη στιγμη που εμεις θελαμε να τους εξαφανισουμε τι ακριβως περιμμενες να κανουν. αισθανονται Τουρκοι και με το δικιο τους.
και συνεχιζουμε λοιπον, αντι να αφομοιώνουμε την ετεροτητα να θελουμε να την εξαφανισουμε
σλαβομακεδονες
εβραιοι
πομακοι
τουρκοκυπριοι
αυτο φερνει τις εντασεις, αυτο τα προβληματα.
όσον αφορά λοιπόν το 2 και το 3 που είχες απορίες πάρε ένα δείγμα απ το απόσπασμσ που έστειλε ο ΠΠ (πόσες φορές θα στο πω ρε ΠΠ! μη μιλάς εκτίθεσαι!στέλνεις και σαιτ για να αποδείξεις τι?)
Η Χαρά Νικοπούλου έχει φέρει τα πάνω κάτω στα χωριά της μειονότητας, καθώς είναι η μόνη Ελληνίδα δασκάλα που μένει όλο τον χρόνο εκεί. Με την παρουσία της εκμεταλλεύεται τον ελεύθερο χρόνο και προσφέρει δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία τα απογεύματα στα παιδιά που έχουν αδυναμία να μάθουν ελληνικά, κάνει μαθήματα παραδοσιακών χορών και διδάσκει μουσική και ζωγραφική τα καλοκαίρια που τα παιδιά έχουν περιθώριο και έτσι γεμίζουν δημιουργικά τον χρόνο τους.
Επίσης διοργανώνει παρελάσεις και εκδηλώσεις στις εθνικές εορτές και κάνει κάθε πρωί έπαρση της ελληνικής σημαίας στο σχολείο!
Όλα αυτά έχουν κάνει τους μουσουλμάνους της περιοχής να ...; αφηνιάσουν! Γιατί μέχρι τώρα είχαν μάθει να υπάρχει «χαλαρή» εκπαίδευση, ώστε τα παιδιά να μη μαθαίνουν τίποτα στο δημοτικό και να βρίσκουν ευκαιρία να τα στείλουν στην Τουρκία στο γυμνάσιο «για να μάθουν»!
Όταν οι μουσουλμάνοι είδαν ότι η δασκάλα δεν ...; μασάει, παρά τις προσπάθειες τις δικές τους και -δυστυχώς- του δημάρχου και του αντινομάρχη, έθεσαν σε εφαρμογή άλλο σχέδιο: Προσπαθούν να κλείσουν το σχολείο λόγω ...; έλλειψης μαθητών!
Έτσι, από την αρχή του χρόνου έλεγαν στους μουσουλμάνους να μη στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο γιατί θα είχαν σοβαρές συνέπειες, που θα έφθαναν μέχρι την εντολή του μουφτή να μην τους θάψουν στο μουσουλμανικό νεκροταφείο όταν πεθάνουν αυτοί ή μέλη των οικογενειών τους!
Οι απειλές όμως δεν είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα, αφού τον Σεπτέμβρη γράφτηκαν 35 παιδιά από τα 43 που ήταν πέρυσι. Οι μουσουλμάνοι ανησύχησαν κι έτσι όταν άρχισε το ραμαζάνι κάλεσαν σε βοήθεια τις «μεγάλες δυνάμεις». Έτσι, στο Μεγάλο Δέρειο κατέφθασαν οι μουσουλμάνοι βουλευτές Μανταζή και Χατζηοσμάν, τρεις τούρκοι βουλευτές, ο πρόξενος και οι ψευτομουφτήδες. Έβγαιναν δε όλοι στους μιναρέδες και φώναζαν «Μπατί τρακί τουρκ», δηλαδή «η Θράκη είναι τούρκικη»! Ταυτόχρονα ξεκινούσαν νέο κύμα τρομοκρατίας κατά της δασκάλας, η οποία ζητούσε συνεχώς τη βοήθεια της αστυνομίας, η οποία όμως στις εκκλήσεις της απαντούσε ότι δεν είχε ...; διαθέσιμο προσωπικό! Οι μεγάλες οικογένειες των μουσουλμάνων Τσιλικίρ και Κοτζά καλούσαν τους κατοίκους να μην ξαναστείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο και αναλάμβαναν εκείνοι να τους καλύψουν για τις πιθανές συνέπειες. Όπως έλεγαν μάλιστα χαρακτηριστικά, δεν πρόκειται να πάθει κανένας τίποτα γιατί υπάρχει πλήρης στήριξη από τον δήμαρχο, τον νομάρχη και τον περιφερειάρχη! Η πίεση αυτή έφερε αποτέλεσμα. Έτσι από τις 6 Οκτώβρη μόνο ένα παιδί πηγαίνει σχολείο, ενώ «εξαφανίζεται» συστηματικά από το ηρώο του χωριού η ελληνική σημαία, που επιμένει να την αναρτά καθημερινά η ηρωική δασκάλα ...;