5) Αφού απάντησα στα 4 σημεία σου, επίτρεψέ μου ένα 5ο: ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ να δηλώνω την αριστερή μου τοποθέτηση, αν και θα μπορούσα να είμαι αδήλωτος ή να το παίζω ανεξάρτητος, ακριβώς γιατί επέλεξα ν’ αντιπαρατεθώ στην απολιτική - ακομματική ωραιοπάθεια του νεοσυντηρισμού (είμαι άνετος και υπεράνω, δε γαμιούνται όλοι κλπ). Ελπίζοντας να μη σε άφησα επί μακρόν σε αγωνία και Αναμένοντας συγκεκριμένα σημεία (ποστς) όπου μπουρδολογώ κλπ
--- Η έννοια Αριστερά φυσικά και είναι επιτηδευμένα γενική και αόριστη, προκειμένου ο καθένας να προβάλλει ό,τι του καπνίσει κάθε φορά. ¨Ασε, το έχουν προσπαθήσει και οι θρησκείες παλιότερα. Θα δεχτώ τα περί ωραιοπάθειας αλλά φυσικά και όχι τα περί νεοσυντηρητισμού. Ειδικά το 5ο τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας έχει πήξει από "προοδευτικές" προσφυγές αριστερών οργανώσεων, οι οποίες κόβουν τα πόδια στην βιομηχανική ανάπτυξη. Κι όπως ξέρεις, οι εργάτες χρειάζονται την βιομηχανία έτσι ώστε να μην γίνονται θύματα του κάθε ρουσφετολόγου πολιτικάντη ή του Τσίπρα, ο οποίος δήλωσε προεκλογικά πως θα έπρεπε να μονιμοποιηθούν ΟΛΟΙ οι stagiers (με παχύ Ζ σαν την Τρέμη).
Φυσικά ούτε ο βιομήχανος, ούτε ο εργάτης, ούτε ο εργάτης είναι a priori "καλοί" ή "κακοί".Για να μην γίνουν και άλλα "ιστορικά λάθη" (
), ΟΛΟΙ χρειάζονται για να συνεισφέρουν στο λεγόμενο κοινωνικό καλό. Παραμένω λοιπόν πολιτικοποιημένος αλλά για να μπορώ να δω τον κόσμο όπως είναι
ΕΠΙΤΡΕΨΕ μου να μην βρίσκω νόημα σε καμμία κομματική/ιδεολογική ένταξη. Η Αριστερά
μιλάει για ελευθερίες και δικαιώματα, ενώ οι Δεξιοί για κέρδη και ιδιωτική πρωτοβουλία. Σαφώς κι είναι πιο ελκυστική η επιχειρηματολογία της Αριστεράς, αλλά καλλίτερα να μείνει στην ανάλυση της Πολιτικής Οικονομίας.
ΥΓ Επίτρεψέ μου επίσης να θεωρήσω ότι ο διάλογος στο νήμα που δημιουργησα και στο οποίο συμβάλλω έκτοτε, για την μουσουλμανική μειονότητα κύλησε υποδειγματικά (για συνθήκες και επίπεδο μπου μιλάμε), με τα αναμενόμενα βέβαια ξεκατινιάσματα εν παρενθέσει, αλλά αν κάποιος έχει διάθεση και υπομονή να ανατρέξει, θα βρεί συμπυκνώμένη όλη την ελληνική συζήτηση για το θέμα της μειονότητας.
Σκατά κι απόσκατα. Προφανώς ως νομικάριος και αριστερός ξεχνάς πως η νεφελώδης έννοια του Δικαίου και των Συνθηκών που επικαλείσαι δεν είναι αυτοσκοπός. ¨Οσο εξυπηρετούν κάποιες δεδομένες καταστάσεις, έχει καλώς. Εσύ όμως τα ανάγεις σε βιβλικούς κανόνες, των οποίων η ΜΗ τήρηση αποδεικνύει πως η Ελλάδα είναι φασιστικό κράτος, το οποίο δεν σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Η πλήρης αμορφωσιά σου σε θέματα διεθνών σχέσεων είναι εμφανής, όταν μιλάς για καρικατούρες και ψεύτικους αντιπάλους στην πυριτιδαποθήκη των Βαλκανίων οπότε καλλίτερα να μείνεις στα επικολλούμενα ένσημα στα δικόγραφα και τα πινάκια. Ο τουρκικός κίνδυνος φυσικά και είναι υπερεκτιμημένος, φυσικά γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης για μιζαδόρικες παραγγελίες στρατιωτικού υλικού και φυσικά λειτουργεί σαν μπαμπούλας αλλά δυστυχώς ΥΠΑΡΧΕΙ. Κι επειδή ομιλώ την τουρκική αρκετά για να καταλαβαίνω τα τραγούδια της Σερτάμπ, ΕΠΙΤΡΕΨΕ (είδες που το έμαθα?) μου να έχω μία ιδέα για το πως λειτουργεί το τουρκικό κράτος.
Επειδή λοιπόν η μαρξιστική/λενινιστική θεωρία στις Διεθνείς Σχέσεις αποδείχτηκε Γ.Τ.Π. εκ των πραγμάτων, η μετατροπή μίας θρησκευτικής μειονότητας σε τουρκική/εθνοτική δίνει de facto πάτημα στην σημερινή Τουρκία για ανάμιξη στα εσωτερικά της Ελλάδας.Η Τουρκική κυβέρνηση μιλά επίσημα για Ουιγούρους, Αζέρους και Τουρκμάνους αδελφούς, αποπειράται να εμφανισθεί σαν προστάτιδα όλων των τουρκικών πληθυσμών που ξέμειναν σε Βουλγαρία, Κόσοβο, ΦΥΡΟΜ, Ρουμανία, Βοσνία κι Ελλάδα και επί κεμαλικών καθεστώτων πέρασαν από την εκπαίδευση τους πως είναι απόγονοι των Χετταίων (οι οποίοι ζούσαν παλιότερα στην σημερινή Τουρκία). Παρομοίως πράττει και ανά την ΕΕ, όπου υπάρχουν οικονομικοί μετανάστες. Η εν μέρει κομπλεξικά ενοχική στάση για την αδυναμία ενσωμάτωσης τους ("φταίμε εμείς οι Ευρωπαίοι που δεν τους ενσωματώσαμε") είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Την άλλη θα την γνώριζες αν είχες ζήσει κάποιο καιρό στο εξωτερικό κι αν δεν είσαι διεθνιστής του κανα-πέος.
Τέτοια "ορμή" (
) ξεκινά από μοχλό πίεσης, αντιπαραθέσεις, ήττες σε διπλωματικό επίπεδο, επιβολή παράλληλου νομικού συστήματος (Şeriat) και μπορεί να καταλήξει σε οικονομική αιμορραγία λόγω αυξανόμενων στρατιωτικών δαπανών, αποσχίσεις, διζωνικές δημοκρατίες, πόλεμο και γενοκτονίες. Η μουσουλμανική μειονότητα πρέπει να έχει ΠΛΗΡΗ δικαιώματα ως τέτοια. Το νόμιμο δεν είναι πάντα ηθικό και η ειρήνη δεν κατακτάται μόνο με διακηρύξεις για ελευθερίες, δικαστικές αποφάσεις και με προβολή των Συνόρων της Αγάπης στο ΜΕΓΚΑ. Δυστυχώς με μία Τουρκία, η οποία πασχίζει να γίνει τοπική δύναμη, καλλίτερα σε αυτήν την φάση να σε φοβάται λίγο για να σε σέβεται αρκετά, έτσι ώστε να ζήσουμε αργότερα happily ever after στα σύγχρονα μαντριά που λέγονται κράτη.
Ξεπέρασε τα αριστερίστικα, ελληνοφοβικά σου σύνδρομα και τις νομικίστικες αγκυλώσεις και κοίτα αν αυτά που υποστηρίζεις προωθούν
εν τέλει την κοινή ωφέλεια/ειρήνη/κοινωνική συνοχή αυτών που ζουν στην Θράκη. Εκεί είναι το νόημα κι όχι να τα λέτε οι Συνιστώσες μεταξύ σας σε κάποιο μεζεδοπωλείο με γεύσεις από την Ανατολή και μετά να καμαρώνετε με το πόσο διαφέρετε διανοητικά από τον "μέσο" ¨Ελληνα.(Αλήθεια, αυτός ο
έχει δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού στην δήθεν χώρα του ή αποτελεί κι αυτό απειλή για την δημοκρατία εντός της χώρας του?)
Υ.Γ. Πω, πω τι μορφωμένος (
)! Προστακτική παθητικού παρακείμενου του ρήματος ρώννυμι!