Διαφωνώ...
Οι μειονότητες των μουσουλμάνων στη Θράκη και των Ελλήνων στην Πόλη αλλά και σε Ίμβρο, Τένεδο πρέπει να αντιμετωπίζονται από το ελληνικό και το τουρκικό κράτος υπό συνθήκες και όρους αμοιβαιότητας...
Η δήθεν ανωτερότητα ότι εμείς είμαστε ελλάδα κτλ το μόνο που είχε ως αποτέλεσμα είναι η μουσουλμανική μειονότητα να αυξάνεται κανονικά και η ελληνική να έχει πάρει τον πούλο...
Προσοχή όμως: Δεν μιλάω για ανθρώπινα δικαιώμα εν στενή εννοία όπως ζωής, ασφάλειας, περιουσίας- αυτά καλώς τα σεβόμαστε...
Μιλάω για δικαιώματα που βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με το στάτους της μειονότητας...
Όταν κάποιος μπλέκει το τι θέλει με το τι ισχύει αυτα συμβαίνουν...
Όπως είπα η εφαρμογή των δικαιωμάτων της ΕΣΔΑ
είναι άμεση και χωρίς άλλες προϋποθέσεις σε όλες τις χώρες.
Μισαλλόδοξοι ακροδεξιοί ομιλούν περί αμοιβαιότητας κλπ.
Ακροδεξιοί τύπου λουπο, μεμο είναι κατανοητό.
Αλλά και φερόμενοι ως σοβαροί τύπου Ίσιου (και νομικού μάλιστα);
Φαίνεται ότι η ακροδεξια ρατσιστική μισαλλοδοξία δεν γνωρίζει σύνορα στο χώρο της μεσο/ακρο δεξιάς.
Τεσπα. Αυτά δεν ισχύουν.
Ήδη ο ΑΠ έχει κληθεί να ξαναδεί το θέμα υπό την οπτική της συμμόρφωσης προς την ΕΣΔΑ και η σχετική απόφαση (μάλλον αποφάσεις γιατί στα έγγραφα που αναπαρήγαγα πρόκειται για δύο περιπτώσεις απαγορευμένων τουρκικών σωματείων) αναμένεται.
Προφανώς η απόφαση του ΕΔΔΑ δεν ομιλεί για το status της μειονότητας, αλλα επιτρέπει τον ατομικό και συλλογικό αυτοπροσδιορισμό ως τούρκων όσων μειονοτικών το αισθάνονται στα πλαίσια της ελευθερίας της συνένωσης και της απαγόρευσης των διακρίσεων.
Αρα, πλέον, το θέμα του αυτοπροσδιορισμού τίθεται απλούστατα ως ανθρώπινο δικαίωμα.
Από την όλη συζήτηση εγώ παρατήρησα
1) τον ακροδεξιό χουλιγκανισμό και μισαλλοδοξία που ανέφερα παραπάνω,
2) μια γενικότερη φοβία ότι κάτι θα γίνει με τους τούρκους, άρα πρέπει να τους κρύβουμε κάτω από το χαλί,
3) τοποθετήσεις από άτομα, διάφορα της κατηγορίας (1), με γενικούς αφορισμούς ότι οι μειονοτικοί είναι έλληνες και τελεία και παύλα (πχ τζέημς),
4)κανείς δεν προσεκόμισε ούτε μισό στοιχείο για να υποστηρίξει την "αποψάρα" του!!!
5) ευτυχώς υπήρχαν και αρκετές λογικές προσεγγίσεις...
Ο διάλογος συνεχίζεται!
παρακαλώ οι απόψεις να υποστηρίζονται με στοιχεία ...
Εγώ πάλι παρατήρησα:
1) Στρεβλη ερμηνεία μιας δικαστικής απόφασης με σκοπό να δημιουργηθεί θέμα εκεί που δεν υπάρχει...
2) Στοχοποίηση όποιου είχε διαφορετική ερμηνευτική προσέγγιση (και δεν μιλάω για γραφικούς ακροδεξιούς που άρχισαν τα μελοδραματικά)
3) Πλήρη άγνοια διεθνούς δικαίου- το να χαρακτηρίζεται η αρχή της αμοιβαιότητας ως ... φασιστική είναι τουλάχιστον αστείο...
4) Υπερεκτίμηση του ρόλου και της σημασίας του ΕΔΑΔ
5) Υποτίμηση του τουρκικού ιμπεριαλισμού και του νεο- οθωμανισμού που στρέφεται ευθέως κατά της Ελλάδος
6) Αντιμετώπιση της Ελλάδας ως προτεκτοράτου που μόλις ένας διεθνής οργανισμός πει κάτι, πρέπει να σταθούμε απίκο να δεχθούμε άνευ ετέρου ως θέσφατο ό,τι πει ο διεθνής οργανισμός τη στιγμή που οι γείτονες αγνοούν αποφάσεις όχι απλά του εδαδ αλλά του συμβουλίου ασφαλείας του ΟΗΕ και ένα σωρό άλλων διεθνών οργανισμών (τοπυ εδαδ συμπεριλαμβανομένου)
και άλλα πολλά...
Εν συντομία και εν τάχει, το ΕΔΑΔ δεν ασχολήθηκε καν με τι θέμα ύπαρξης ή μη τουρκικής μειονότητας αλλά με το κατα πόσο είναι νόμιμη η απαγόρευση του συνεταιρίζεσθαι προληπτικά, με μόνο λόγο την ονομασία του σωματείου...
Το ελληνικό κράτος πράττει όσα προβλέπουν οι σχετικές διεθνείς συνθήκες και τα εσωτερικά ένδικα μέσα για την εφαρμογή της απόφασης...
Η προσπάθεια συκοφαντησης της ελλάδας με αφορμή τη συγκεκριμένη απόφαση ως καταπιέστριας μειονοτήτων είναι στην καλύτερη περίπτωση γελοία, στη χειρότερη εκ του πονηρού...
δηλαδη η γνωμη του ισιου (ασε με εμενα) ο οποιος μιλα ως νομικος δε σε καλυπτει? ψυχανεμισμα ειναι και αυτη? Μηπως εχεις την απαιτηση ο καθε ενας να παραθετει ολο το διεθνες νοκμικο δικαιο σε λινκς καθε φορα που θα πετας μια παπαρια? Σε πολυ μεγαλη υποληψη εχεις και τον εαυτο σου και τις παπαριες που αμολας!!
Ο εθν(οτ)ικός αυτοπροσδιορισμός κατά την ενάσκηση κατοχυρώμενων δικαιωμάτων στο ελληνικό εσωτερικό δίκαιο (και με την αποδοχή της ΕΣΔΑ ως εσωτερικού ελληνικού δικαίου με άμεση εφαρμογή) δεν αμφισβητείται νομικά και πολιτειακά.
Το ελληνικό "βαθύ κράτος" (πολιτικός όρος που εννοεί κομμάτια της σκληρής ακρο/μεσο δεξιάς, λάος, ΕισΑΠ Λινός, σε αντίθεση με τον εισηγητή επί της υπόθεσης, που έλεγε να δικαιωθούν οι μειονοτικοί στον ΑΠ), όμως, το οποίο έχει και πολλούς κλώνους στο φόρουμ αυτό, παραμένοντας σε μια μισαλλόδοξη, εθνικιστική άποψη, αδυνατεί να εμπεδώσει απλά πράγματα.
Ίδια είναι κατά τη γνώμη μου και η περίπτωση της υστερικής αντίδρασης από τις ίδιες ακριβώς φωνές στην κοινωνία και τους ίδιους κλώνους στο φόρουμ, στο θέμα των δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων.
Αυτά ως γενικές παρατηρήσεις.
Ειδικότερα:
μου καταλογίζει ο ίσιος:
1) Στρεβλη ερμηνεία μιας δικαστικής απόφασης με σκοπό να δημιουργηθεί θέμα εκεί που δεν υπάρχει...
3) Πλήρη άγνοια διεθνούς δικαίου- το να χαρακτηρίζεται η αρχή της αμοιβαιότητας ως ... φασιστική είναι τουλάχιστον αστείο...
6) Αντιμετώπιση της Ελλάδας ως προτεκτοράτου που μόλις ένας διεθνής οργανισμός πει κάτι, πρέπει να σταθούμε απίκο να δεχθούμε άνευ ετέρου ως θέσφατο ό,τι πει ο διεθνής οργανισμός τη στιγμή που οι γείτονες αγνοούν αποφάσεις όχι απλά του εδαδ αλλά του συμβουλίου ασφαλείας του ΟΗΕ και ένα σωρό άλλων διεθνών οργανισμών (τοπυ εδαδ συμπεριλαμβανομένου)
Ερώτησα και δεν πήρα απάντηση (κατ' εμέ, λόγω των αγκυλώσεων, που ανέλυσα παραπάνω):
1)Είναι υποχρεωμένη η Ελλάς να αναγνωρίσει τουρκικά σωματεία εφόσον το ζητούν ναι ή ου;
2)Η ΕΣΔΑ είναι πλέον εσωτερικό δίκαιο και εφαρμόζεται από τα ελληνικά δικαστήρια, ναι ή ου;
3)Καλώ τον ίσιο να βρει που χαρακτήρισα "φασιστική" την αρχή της αμοιβαιότητας. Το να αναφέρω ότι την επικαλούνται ακροδεξιοί είναι τελείως διαφορετικό.
4) Ρωτώ επίσης: ποιά είναι τα "δικαιώματα που βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με το στάτους της μειονότητας";
4)Η συμμόρφωση με το δίκαιο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που έχει διεθνή αλλά και εσωτερική διάσταση δεν κάνει προτεκτοράτο ένα κράτος. Η εφαρμιγή των δικαιωμα΄των είναι εσωτερικό ζήτημα γι' αυτό και δεν υπάρχει αρχή αμοιβαιότητας...
5)Μήπως η εμμονή της ελληνικής ακρο/μεσο δεξιάς ως προς την αμοιβαιότητα για την μουσουλμανική μειονότητα καθιστά την Τουρκία "προστάτη αναγνωρισμένο των δικαιωμάτων μερίδας ελλήνων πολιτών";;;;;
Απάντηση στο μεμο
Προκάλεσα τον Ίσιο να τοποθετηθεί ως νομικός γιατί στη νομική, που είναι επιστήμη υπάρχουν δεδομένα. Υπάρχουν και ερμηνείες βεβαίως, αλλά πρέπει να υποστηρίζονται λογικά και πραγματικά. Μέχρι στιγμής τοποθετήθηκε απολύτως αόριστα. Γι' αυτό κατ' εμέ η τοποθέτησή του δεν έχει καμιά απολύτως νομική βαρύτητα καθώς στερείται απολύτως κάθε νομικής επιχειρηματολογίας. Φυσικά έχει όλο το "κύρος" μιας τοποθέτησης όπως όλων μας εδώ μέσα...
Κατά τα λοιπά η κουβέντα συνεχίζεται...
Προσδοκώ επιχειρήματα και στοιχεία.
Έρρωσθε
ΠΠ