Και εσύ με ένα από τα απειράριθμα nicknames που χρησιμοποιείς μπορεί να αυτοπροσδιορίζεσαι ως αναλυτής, αλλά φευ, δεν είσαι.
Ωραία εξυπνάδα με το κείμενο του Ράπτη. Πότε το είπε, γιατί το είπε, το αποσιωπούμε. Ωραίος analyst.
Κατά τα άλλα από πότε ο Ράπτης ήταν καθοδηγητής της αριστερής διανόησης, ποιόν καθοδήγησε, τι επιρροή είχε στην όποια αριστερή σκέψη;;; Και γιατί είναι σημαντικό το ότι ίδρυσε την "Επαναστατική Μαρξιστική Τάση";;;; Ποια η σημασία του γκρουπούσκουλου αυτού για την Ελληνική αριστερά;;;
(Εμ, αυτά δεν τα λέει κατά πάσα πιθανότητα καμία Βικιπαίδεια ή από όπου αντιγράφεις).
Πάμε λοιπόν πέραν των φθηνών εντυπωσιασμών περί διανοητών της αριστεράς και στην ουσία.
Τι πάει να πει εθνισμός;;;
Πως τον καταλάβαινε ο Ράπτης και πως τον ορίζεις εσύ;;;
Και ποιός είναι ο "λεγόμενος" εθνικός κορμός;; (και ποια τα παρακλάδια του θα έλεγα;;; )
Περιμένουμε λοιπόν την ακριβή σημασία του όρου εθνισμού.
Συγκεκριμένες αναλύσεις analyst και όχι γενικολογίες.
Και επειδή βαριέμαι να ασχολούμαι με τις "επαναστατικές" παπαριές περί καπιταλιστικής πλουτοκρατίας και τέτοια φούμαρα μία τελευταία ερώτηση:
Τι σημαίνει συλλογικός αυτοπροσδιορισμός;;;;;;
Για πες μας πως γίνεται με τελείως πρακτικούς όρους και όχι αερολογίες.
(Και μόνο με τις ανοησίες περί "εκσυγχρονιστικής" αριστεράς και Ζουράρι απλά φαίνεται η βαθύτατη άγνοια του Αναλυτή μας για τον όρο αυτό ).
Από τον τρόπο της απάντησης του Βολταίρου και την ειρωνεία του ύφους του φαίνεται καθαρά η αδυναμία της αριστερής διανόησης να αντιμετωπίσει κρίσιμα ερωτήματα.
Βολτέρε, ισχυρίζεσαι με βεβαιότητα ότι χρησιμοποιώ πολλά nicknames για να παρουσιάζομαι με πολλά διαφορετικά πρόσωπα. Δεν έχεις παρά να ρωτήσεις τους διαχειριστές να σου πουν εάν χρησιμοποιώ περισσότερα από ένα nicknames.
Αντί να πάρεις θέση στους δύο συλλογισμούς, ειρωνεύτηκες και το γύρισες και εσύ σε ερώτηση. Θα σου απαντήσω λοιπόν στις ερωτήσεις σου ελπίζοντας ότι μετά θα απαντήσεις και εσύ στα θέματα που έθεσα παραπάνω με το δικό μου μήνυμα.
Εθνισμός καλείται ο ψυχικός και πνευματικός σύνδεσμος του ανθρώπου προς το Έθνος του, η αγάπη και η αφοσίωσης του προς αυτό. Η γνήσια και ανιδιοτελής εκδήλωσις του Εθνικού Συναισθήματος, η αποβλέπουσα στην καλλιέργεια και προαγωγή όλων των κοινωνικών και ανθρωπίνων ιδανικών εντός των ορίων μιας και της αυτής εθνότητας.
Ενώ
Εθνικισμός καλείται η συνεχής και επίμονος προσπάθεια προς πραγματοποίηση του ανώτατου ορίου των Ιδεωδών ενός Έθνους και η τάσης προς επιβολή της έννοιας αυτού εντός των ορίων του δια της αποκρούσεως επιβουλής προερχόμενης εξ άλλου Έθνους ή δια της συγχωνεύσεως εις εν όλον των χωρισμένων μερών του Έθνους αυτού.
Σχετικά με την έννοια «
Συλλογικός Αυτοπροσδιορισμός» τώρα. Αρχικά πρέπει να κατανοήσουμε την έννοια του ατομικού προσδιορισμού και εθνικής μειονότητας αλλά και τη διαφορά του ατομικού από τον συλλογικό αυτοπροσδιορισμό.
Στον ΟΗΕ το δικαίωμα του ατομικού προσδιορισμού είναι αδιαμφισβήτητο και έχει σχέση με το τι πιστεύει και αισθάνεται ότι είναι ο καθένας και ως εκ τούτου, δεν αλλάζει με όσα ισχυρά επιχειρήματα και να του αντιπαραθέσεις, δεν ισχύει το ίδιο στο συλλογικό προσδιορισμό. Δεν υπάρχει πουθενά διάταξη στον ΟΗΕ που να υποχρεώνει κάποιον σε συλλογικό προσδιορισμό.
Το παράδοξο όμως είναι ότι, στον ΟΑΣΕ, το Συμβούλιο της Ευρώπης περί των μειονοτικών δικαιωμάτων , τον ΟΗΕ κλπ, δεν υπάρχει πουθενά ο ορισμός των
εθνικών μειονοτήτων, δηλαδή ο προσδιορισμός των στοιχείων και των ιδιοτήτων, βάσει των οποίων μια ομάδα χαρακτηρίζεται ως εθνική μειονότητα. Σε αυτή την έλλειψη ορισμού πατούν οι διεθνιστές και ζητούν να αναγνωριστεί το δικαίωμα συλλογικά, σε ομάδες ατόμων δηλαδή, να αυτοπροσδιορίζονται εθνικά όπως θέλουν και έτσι να λαμβάνουν το δικαίωμα να αποκαλούνται «εθνική μειονότητα».
Για να καταλάβουμε όλοι δηλαδή. Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, έχει όποιος θέλει το δικαίωμα να αυτοπροσδιοριστεί ως Τούρκος ή εθνικά Μακεδόνας. Αλλά εάν πάνε κάποιοι μαζί ως σύλλογος και ζητήσουν να έχουν το δικαίωμα να αναγνωριστούν και συλλογικά (
συλλογικό αυτοπροσδιορισμό), ως Τούρκοι, τότε η Τουρκία θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει την ανεπάρκεια ορισμού της υπαρκτής έννοιας «εθνική μειονότητα», για να απαιτήσει την ανεξαρτητοποίηση της Θράκης γιατί εκεί ζει καταπιεσμένη μία εθνική μειονότητα. Ότι ακριβώς κάνανε οι Κοσοβάροι.
Ελπίζω όλοι να καταλάβαμε λοιπόν πως ενώ το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού ή ατομικού προσδιορισμού είναι διεθνώς κατοχυρωμένο στον ΟΗΕ, το λεγόμενο δικαίωμα σε ομάδες ατόμων να αυτοπροσδιορίζονται συλλογικά (
συλλογικός αυτοπροσδιορισμός), είναι εθνικά επικίνδυνο και μπορεί να οδηγήσει είτε σε εθνικές παραχωρήσεις και υποχωρήσεις, είτε σε πόλεμο.
Υπάρχει τώρα και κανένας αριστερός που θα τολμήσει να πάρει θέσει στα δύο θέματα που εγώ ανέπτυξα;