Νέα

Motorsports

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα βυζολάγνος
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 104K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού προτιμάτε;

  • Formula

    Ψήφοι: 54 41,9%
  • Rally

    Ψήφοι: 47 36,4%
  • Motorcycles

    Ψήφοι: 71 55,0%
  • Sports cars

    Ψήφοι: 15 11,6%
  • Touring cars

    Ψήφοι: 18 14,0%
  • Stock cars

    Ψήφοι: 3 2,3%
  • Drag racing

    Ψήφοι: 14 10,9%
  • Hillclimbing

    Ψήφοι: 13 10,1%
  • Drifting

    Ψήφοι: 18 14,0%
  • Rally-Raid

    Ψήφοι: 3 2,3%
  • Powerboats

    Ψήφοι: 6 4,7%
  • Air racing

    Ψήφοι: 6 4,7%
  • Άλλη

    Ψήφοι: 7 5,4%
  • Οποιαδήποτε

    Ψήφοι: 4 3,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    129
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
unnamed_zps122515cf.png


17_zps35aaa607.png


1_zps46c4c2a6.png


2_zpsd6188283.png


3_zps0a711a2c.png


4_zps4bf23705.png


5_zps934c2b8c.png


22_zpsfd43fc61.png


18_zps5eb9be04.png


23_zps1cac7add.png


21_zps96805c92.png


20_zps46d629d6.png


6_zps24b21dc3.png


15_zps55205514.png


16_zpse63d7845.png


19_zps5ac1a58f.png


13_zps343173ab.png


9_zps011e31f5.png


14_zps98d4ef75.png


11_zps3ce85f26.png


10_zpsccb4ae87.png


12_zpsd1dc45b0.png


7_zps61b3397d.png


8_zps09d5cf17.png


0_zpsb23b8cc2.png
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
Δεν πήγε κανείς στον "Εθνικό" μας αγώνα;Έτσι όπως τον κατάντησαν βεβαίως καλά κάνατε...Έκανα το λάθος και πήγα εχθές με έναν φίλο,και τσάμπα τα καύσιμα,τα διόδια και την ταλαιπωρία.Μετά πήγαμε στο Ναύπλιο για καφέ να πνίξουμε τον πόνο μας!!!
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
MALDONADO-SMASH.gif


gutierrez-gif.gif


Ανήσυχος ο Πάστορας μετά το συμβάν, "πετάχτηκε" στο νοσοκομείο να δει το μεξικανάκι... http://[URL unfurl="true"]www.forestforum.co.uk/images/smilies/1j2q1i.gif[/img[/URL]]

[img]https://pbs.twimg.com/media/BkjvyBmIEAAtHaY.jpg:large
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.619
Κριτικές
61
Like
43.281
Πόντοι
22.785
Κυριαρχία της Honda στις 3 πρώτες θέσεις


Ο Marc Marquez κέρδισε τη δεύτερη συνεχόμενη pole position και δείχνει άπιαστος. Δίπλα του οι Dani Pedrosa και Stefan Bradl, με εργοστασιακή και δορυφορική RC213V ενώ ακολουθούν τα Yamaha με Aleix Espargaro (Open), Lorenzo και Rossi.

Ο δαιμονικός πρωταθλητής συνέτριψε το περσινό δικό του ρεκόρ στην πίστα Circuit of The Americas κατά ένα τέταρτο του δευτερολέπτου, κάνοντας το 2 στα 2 όσον αφορά τις φετινές pole position.

Ο Ισπανός ήταν ταχύτερος σε όλες τις δοκιμαστικές περιόδους της Παρασκευής και του Σαββάτου και έκανε το νέο ρεκόρ κατά τη διάρκεια της Q2. Στον 2ο γύρο της Q2 μάλιστα, παρόλου που έχασε το μπροστινό της μοτοσυκλέτας κινδυνεύοντας να πέσει άτσαλα, έκανε χρόνο κατά 0,135 δευτ. καλύτερο από το περσινό του ρεκόρ!

Ο Marquez στους πρώτους εκείνους γύρους ήταν απολαυστικός, αφού όσο οι υπόλοιποι έστυβαν εαυτούς και μοτοσυκλέτες για να ξετρυπώσουν από κάπου κάποιο εκατοστό, αυτός έπαιζε με τα όρια της πρόσφυσης στροφή παρά στροφή λες και οδηγούσε παπί!

Προς το τέλος σοβάρεψε και έσπασε 2 ακόμη φορές το ρεκόρ του, κατεβαίνοντας στο 2’02’’ 773, το οποίο βέβαια θα σπάσει του χρόνου ο ίδιος. Ως ένδειξη του πού κινείται ο Marquez θα αναφέρουμε ότι ο μικρός έκανε τέσσερις μόλις γύρους στην Q2 που ήταν όλοι ταχύτεροι από τον ταχύτερο του Pedrosa.



Ο συναθλητής του στην Repsol Honda, ο Dani Pedrosa, ήταν δεύτερος ταχύτερος σε απόσταση 289 χιλ., ενώ 134 ακόμη χιλιοστά πιο αργός ήταν ο τρίτος, Γερμανός Stefan Bradl της LCR Honda. Ο Bradl χρειάζεται αποτέλεσμα οπωσδήποτε. «Δεν θέλω να τερματίσω 8ος», είπε χαρακτηριστικά.



Στην 4η θέση, όχι απρόσμενα πια, ο πρώτος των Open, Ισπανός Aleix Espargaro της NGM Forward Racing, με δεύτερο επίζηλο τίτλο: ταχύτερος όλων των Yamaha, εργοστασιακών, δορυφορικών και Open. Ο μεγάλος Espargaro γύρισε σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο αργά από τον Marquez. Πάντως έχει πρόβλημα με τα ελαστικά του και στον αγώνα δύσκολα θα επαναλάβει τον άθλο του Κατάρ.

Κι αυτό το αποτέλεσμα ήρθε παρότι στην Q1 - που του έδωσε το δικαίωμα να περάσει στην Q2-, ο Aleix καρδιοχτύπησε έχοντας κάνει ένα μεγάλο τακτικό λάθος που παραλίγο να του κοστίσει την καλή θέση εκκίνησης.

Ο Ισπανός έκανε νωρίς έναν καλό γύρο και γύρισε στα πιτ, νομίζοντας πως έχει εξασφαλίσει την πρόκριση στην Q2. Όμως στον τελευταίο του γύρο ο νεοφώτιστος Scott Redding με την Drive M7 Aspar RCV1000R έπιασε ένα φοβερό ρυθμό.

Από τους επιμέρους χρόνους στα πρώτα sector ήταν φανερό πως θα πέρναγε τον Espargaro που είχε πεταχτεί πάνω, χωρίς όμως ελπίδα έστω για έναν γύρο, αφού έμεναν κάπου 20 δευτ. για τη λήξη της περιόδου. Τελικά ο Redding έπεσε πάνω σε πιο αργούς αναβάτες και δεν κατάφερε να υπερσκελίσει τον Aleix για 74 χιλιοστά του δευτερολέπτου.



Δίπλα στον αναβάτη της Open, στη δεύτερη σειρά εκκίνησης, οι δυο της Movistar Yamaha, ο Jorge Lorenzo και ο Valentino που κατάφεραν με πολλή προσπάθεια να κάνουν τον ίδιο σχεδόν χρόνο! Τελικά τα χρονόμετρα έδωσαν την 5η θέση τον Jorge, ως έχοντα γυρίσει κατά 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου από τον θρυλικό συναθλητή του.

Ο Ισπανός ήταν λιγότερο κακόκεφος από ό,τι στο Κατάρ, αλλά το Σάββατο κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του μετά από υπερπροσπάθεια του manager της Ομάδας Wilco Zeelenberg, που πέρασε όλη τη μέρα στην πίστα, παρατηρώντας την οδήγηση του Jorge σε κάθε στροφή και κατόπιν διορθώνοντας τα λάθη του.

Δύσκολα τα πράγματα για τον διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή που πρέπει να αρχίσει συγκομιδή βαθμών, μέχρι να φέρει νέα λάστιχα η Bridgestone και νέο πρόγραμμα κινητήρα η Yamaha. Αν θέλει να έχει ελπίδες...

Ο Zeelenberg πάντως αποτύπωσε την πραγματικότητα, λέγοντας: «Μοιάζει λες κι ο Marquez οδηγεί παντού και πάντα σε ρυθμό χρονομετρημένων. Αλλά με το σκληρό πίσω λάστιχο, όταν όλοι οι άλλοι χρησιμοποιούν το μεσαίο...»

Ο σκληρόπετσος Ολλανδός επαναλαμβάνει σε κάθε ευκαιρία ότι η σαιζόν είναι μεγάλη και όλα μπορούν να συμβούν. Έχει φυσικά δίκιο. Ανάμεσα όμως στα «όλα» αυτά, αναφέρει και την πιθανότητα να κερδίσει ο Marquez 14 από τους 18 αγώνες!

Πρώτος στην 3η σειρά εκκίνησης έφτασε ο Cal Crutchlow της Ducati, μισό και κάτι δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Rossi. Πίσω ο άλλος Άγγλος, ο Bradley Smith με την Tech 3 Yamaha. Ένατη θέση για τον τρελο-Τζόε, Andrea Iannone της Pramac Ducati.

Παλεύοντας με λάστιχα ο Andrea Dovizioso έκλεισε τη δεκάδα, ενώ τις τελευταίες δύο θέσεις κατέλαβε ο πρωταθλητής Moto2 Pol Espargaro και ο Alvaro Bautista. Δυστυχώς για τον έμπειρο Nicky Hayden, ταχύτερος από τα Open Honda ήταν ο Redding στην 13η θέση. Ο Nicky έμεινε στην 14η θέση της εκκίνησης και ο Yonny Hernandez της Energy T.I. Pramac Ducati, στην 15η.



Αποτελέσματα Χρονομετρημένων Δοκιμαστικών

Q2
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V), 02.2.773 (μέγιστη ταχύτητα 332)
2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 02.3.062 +0.289 (336))
3. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V), 02.3.196 +0.423 (337)
4. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Yamaha) Open, 02.3.240 +0.467 (326)
5. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1), 02.3.243 +0.470 (332)
6. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1), 02.3.244 +0.471 (332)
7. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) Open, 02.3.780 +1.007 (331)
8. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 02.3.800 +1.027 (330)
9. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) Open, 02.3.842 +1.069 (336)
10. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) ) Open, 02.3.846 +1.073 (333)
11. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1), 02.3.913 +1.140 (334)
12. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V), 02.3.923 +1.150 (336)

Q1
13. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) Open, 02.4.617 (317)
14. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) Open, 02.5.062 (315)
15. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) Open, 02.5.677 (326)
16. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) Open, 02.5.788 (323)
17. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) Open, (02.6.239 317)
18. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) Open, 02.6.270 (319)
19. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Yamaha) Open, 02.6’’741 (321)
20. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) Open, 02.6.939 (313)
21. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) Open 02.7.403 (305)
22. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) Open, 02.7.745 (312)
23. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia) Open, 02.7.761 (320)

Ταχύτερος χρόνος Ελεύθερων Δοκιμαστικών: Marc Marquez ESP Honda 02.3.046 (FP3)
Προηγούμενο ρεκόρ γύρου: Marq Marquez ESP Honda 02.3.021 (2013)
Ταχύτερος γύρος αγώνα: Marc Marquez ESP Honda 02.4.242 (2013)
 
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Στα νούμερα θα τους ισοφαρίσουν και θα τους ξεπεράσουν.
Στην εικόνα και στο μυαλό του θεατή, μπα ...
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Στα νούμερα θα τους ισοφαρίσουν και θα τους ξεπεράσουν.
Στην εικόνα και στο μυαλό του θεατή, μπα ...
Σύμφωνοι, αλλά κι αυτοί έχουν να βγάλουν οδηγό-νικητή απ'τον Γκρόνχολμ. Χίρβονεν, Λάτβαλα, ναι μεν αλλά...

Να μην αναφέρουμε και τους Σουηδούς που έχουν εξαφανιστεί απ'το χάρτη... :huh:
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom