Νέα

Moto gp

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sinnerman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 593
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Rossi: "O Marquez έκανε τον σωματοφύλακα του Lorenzo"
Πυρά κατά του Marc Marquez και του Jorge Lorenzo εκτόξευσε ο Valentino Rossi λίγη ώρα μετά την κατάκτηση του τίτλου από τον δεύτερο.
"Σήμερα όλοι είδαν το πλάνο τους και αυτό με λυπεί ιδιαίτερα. Είναι κακό για το σπορ. Δεν καταλαβαίνω ούτε τη Honda που ήθελε να νικήσει μια Yamaha. Ελπίζω να το βρουν μπροστά τους αυτό που έκαναν.


Ο Lorenzo είναι πολύ καλός, θα ήταν ωραία αν "παίζαμε” στα ίσα, αλλά πιστεύω ότι ούτε και ο ίδιος μπορεί να είναι πολύ χαρούμενος που νίκησε με αυτόν τον τρόπο. Μου προκαλεί λύπη που ο Marquez έκανε τον… σωματοφύλακα του Lorenzo. To είχα πει από την Πέμπτη, ήμουν πεπεισμένος ότι θα το πήγαιναν μέχρι το τέλος το παιχνίδι. Είμαι λυπημένος, χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία και δεν το άξιζα αυτό”, δήλωσε ο 36χρονος πολυπρωταθλητής τους Ιταλούς δημοσιογράφους.

"Ήταν μια σεζόν πραγματικά καλή, γιατί από τον πρώτο αγώνα δείξαμε δυνατοί, αποφύγαμε τα λάθη και ήμασταν ανταγωνιστικοί. Στο δεύτερο μισό του Πρωταθλήματος ο Jorge ήταν πολύ δυνατός, αλλά μετά και το Motegi ήμουν στο +18. Από το Phillip Island όμως και έπειτα συνέβη κάτι που κανείς δεν περίμενε. ο Marquez ήταν ντροπιαστικός. Ήταν κάτι κακό για το σπορ. Από εκείνο το σημείο όλα άλλαξαν καθώς έπρεπε να παλέψω κόντρα σε δύο αναβάτες πραγματικά πολύ γρήγορους”, πρόσθεσε
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Στον πιο συναρπαστικό αγώνα της σεζόν, ο Valentino Rossi άγγισε το θαύμα όμως τελικά δεν τα κατάφερε. Ο Jorge Lorenzo που ξεκίνησε από την pole position στη Βαλένθια κράτησε την πρώτη θέση μέχρι το φινάλε και στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής για τρίτη φορά στην καριέρα του.

Αυτό που έκανε ο "γιατρός" χαρακτηρίζεται και ως άθλος. Αν και ξεκίνησε από την τελευταία θέση λόγω τιμωρίας, πραγματοποιώντας τρομερή εκκίνηση, βρέθηκε γρήγορα στην 14 θέση. Ακολουθώντας πιστά το πλάνο του, παρέδωσε δωρεάν μαθήματα οδήγησης και μετά από 12 μόλις γύρους κατάφερε να "σκαρφαλώσει" στην 4η θέση.

Έχοντας μπροστά του όμως τους Pedrosa και Marquez τα πράγματα δυσκόλεψαν για τον Rossi που από ένα σημείο και μετά κατάλαβε πως ήταν σχεδόν ακατόρθωτο να προλάβει τον πρωτοπόρο Lorenzo. Περιορίστηκε έτσι στην τέταρτη θέση. Όμως ο αγώνας πήρε "φωτιά" στους τελευταίους πέντε γύρους, με τους Pedrosa και Marquez να κολλάνε πίσω από τον Lorenzo και να τον απειλούν.

ADVERTISEMENT

Παρά την πίεση, ο Ισπανός δεν "μάσησε" κράτησε σταθερά τη θέση του και είδε πρώτος τη σημαία του τερματισμού σε έναν αγώνα που όλοι όμως θα θυμούνται την απίστευτη κούρσα του Valentino Rossi.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
«Φαίνεται πως θα έχουμε συνέχεια αλλαγές, η απόδοση των μοτοσυκλετών, των αναβατών... θα αλλάζει από πίστα σε πίστα», ανέφερε μετά τα επίσημα δοκιμαστικά MotoGP IRTA στο Philip Island ο Jorge Lorenzo. Παρόμοιες ουσιαστικά ήταν και οι δηλώσεις του Valentino Rossi.

Οι δύο αναβάτες της Yamaha που κυριάρχησαν το 2015, πιστεύουν ότι οι ισορροπίες μεταξύ των κατασκευαστών θα διαφέρουν σημαντικά από αγώνα σε αγώνα, φέτος.

Τι σημαίνει αυτό; Πρώτον, φροντίστε να ανανεώσετε τη συνδρομή σας για να παρακολουθήσετε τη σεζόν 2016 που προδιαγράφεται πιο συγκλονιστική και από εκείνη του '15.

Η μεγάλη κατηγορία υιοθετεί μεγάλες αλλαγές φέτος. Καταρχήν αλλάζει ο προμηθευτής των ενιαίων ελαστικών από την Bridgestone στη Michelin. Επίσης, από εφέτος όλες οι μοτοσυκλέτες φορούν το ενιαίο λογισμικό της Magnetti Marelli που ελέγχει την ECU η οποία ελέγχει τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας.

To ενιαίο λογισμικό είναι σαφώς κατώτερο από τα «χειροποίητα εργοστασιακά» που χρησιμοποιούσαν οι ομάδες μέχρι πέρσι. Απότοκο των αλλαγών είναι ότι τα δεδομένα που έχουν από χρόνια συλλέξει οι ομάδες για κάθε πίστα να καθίστανται... άχρηστα. Κάθε ομάδα σε κάθε αγώνα θα ξεκινά να ρυθμίζει τη μοτοσυκλέτα της αν όχι από το μηδέν, τότε λίγο πιο ψηλά.

Θυμίζουμε ότι αν ο Lorenzo πήρε τον τίτλο πέρυσι, το οφείλει και στο ότι η ομάδα του είναι πάμπολα χρόνια δεμένη. Διαθέτοντας δε έναν θησαυρό δεδομένων, κατάφερνε σε κάθε αγώνα να στήνει εξαιρετικά τη μοτοσυκλέτα του και μάλιστα πολύ γρήγορα, πράγμα που συχνά του απέφερε την pole position, από την οποία δεν χάνει ο JLo, όταν η μοτοσυκλέτα του είναι σεταρισμένη όπως του αρέσει.

Τώρα όλα αλλάζουν. Στις δύο από τις τρεις επίσημες δοκιμές που έχουν ήδη διεξαχθεί (Μαλαισία και Αυστραλία) είχαμε δύο διαφορετικές μάρκες στην κορυφή των χρόνων. Στην Μαλαισία κυριάρχησαν οι Yamaha. Μάλιστα η υπεροχή του Lorenzo που γύρισε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από όλους, οδήγησε σε προφητείες για εύκολη επικράτηση των Yamaha εφέτος.

Ακολούθησε όμως η δοκιμή στην «ανορθόδοξη» πίστα της Αυστραλίας. Στο παρωκεάνιο Philip Island ταχύτερος αναδείχτηκε ο ταλαντούχος Maverick Vinales με την Suzuki. Και πίσω του είδαμε τον Marquez με τη "δύσκολη" Honda. Ο Lorenzo  έκανε στο τριήμερο αυτό τον 16ο,τον 3ο και τον 9ο χρόνο πράγμα που τον καταπόντησε στην 9η θέση της κατάταξης σταθερότητας με μέσο όρο 9,3 (16+3+9/3).

Η Ducati προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στο ενιαίο λογισμικό. Κι αν αυτό δεν φαίνεται στα γυρολόγια, είναι γιατί οι αναβάτες της προσπαθούν να συνηθίσουν ακόμη τις αλλαγές της φετινής Desmosedici. Έτσι έχουμε το ασυνήθιστο φαινόμενο, να αναδεικνύονται οι δορυφορικοί αναβάτες με τις παλιές GP14.2 ταχύτεροι των εργοστασιακών με την GP16.

Έχοντας εξηγήσει όλα αυτά, καταλαβαίνει κανείς γιατί η δήλωση Lorenzo αντικατοπτρίζει πιθανότατα την πραγματικότητα, τουλάχιστον μέχρι το πρώτο μισό της σεζόν.

«Σε κάποιες πίστες θα έχουμε πλεονέκτημα, σε άλλες όμως θα έχουμε  προβλήματα. Πρέπει να κατανοήσουμε τι χρειάζεται για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί, όπως ήμαστε στην Sepang».

Πιο σταθερός από τον Lorenzo στις δύο πρώτες δοκιμές ήταν ο Rossi, κάτι που συνήθως ισχύει αντίστροφα. O Ιταλός δήλωσε: «Νομίζω πως η ισορροπία μεταξύ των διαφόρων μοτοσυκλετών θα μεταβάλλεται από πίστα σε πίστα. Για τον λόγο αυτόν θεωρώ σημαντικές τις δοκιμές στις τρεις διαφορετικές πίστες».

Εννοώντας πως, αν καταφέρουν να βρουν στις τρεις αυτές πολύ διαφορετικές μεταξύ τους πίστες το βασικό σετάρισμα πριν την έναρξη της σεζόν, θα έχουν καταλάβει πώς να προσαρμόζουν την Μ1 σε όλες τις πίστες.

Στην πίστα του Qatar ήταν και πάλι ο Lorenzo και η Yamaha εκείνοι που επικράτησαν με τη Honda να δείχνει οτι ακόμη αναζητά το δρόμο της. Στην πίστα του Qatar θα γίνει και πρώτος αγώνας της σεζόν, στις 20 Μαρτίου.
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137

:hi:

Για να ακούσουμε προβλέψεις για φέτος. Τι βλέπετε?

Προσωπικά νομίζω θα το πάρει φέτος ο Γιατρός! :rockon: :rockon:
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
:hi:

Για να ακούσουμε προβλέψεις για φέτος. Τι βλέπετε?

Προσωπικά νομίζω θα το πάρει φέτος ο Γιατρός! :rockon: :rockon:
,,,,,,,,,,,,,,

............ ΣΥΜΦΩΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ  :rockon: :rockon: :rockon:
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Ευτυχώς ξεκινάει και το MotoGP γιατί η F1 προβλέπεται για μι αακόμη φορά ξενέρα.

1ος αγώνας για φέτος στο Qatar (νυχτερινός). Κατατακτήριες δοκιμές απόψε στις 7:00 το βράδυ.

Και μια καλή είδηση για τους fan του "γιατρού"  :kneel: :kneel: και της Yamaha. Θα τον καμαρώνουμε για 2 χρόνια ακόμη (εκτός από φέτος και το 2017/2018!!) :rockon: :rockon:

Rossi & Yamaha confirm 2-year contract extension www.motogp.com/en/news/2016/03/19/rossi-yamaha-confirm-2-year-contract-extension/195869]http://www.motogp.com/en/news/2016/03/19/rossi-yamaha-confirm-2-year-contract-extension/195869[/url]

 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612
Πανε 6  χρονια που χω δει live moto gp
Καιρος για κανα ταξιδι στην γειτονικη ιταλια
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
Ένας από τους πιο περιέργους αγώνες έλαβε χώρα σήμερα στην πίστα Terma de rio Hondο της Αργεντινής. Πριν από την έναρξη του αγώνα οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως ο αγώνας θα διαρκούσε 20 γύρους αντί για 25. Όλοι οι αναβάτες θα πραγματοποιούσαν αναγκαστικό pit stop για αλλαγή μοτοσυκλέτας μεταξύ ένατου και ενδέκατου γύρου.
Και ενώ όλα συνέτειναν προς έναν συναρπαστικό αγώνα με τον Rossi και τον Marquez να αλλάζουν συνεχώς θέσεις μεταξύ τους, το pit stop τα χάλασε όλα. Μπήκαν ο ένας πίσω από τον άλλον στο pit lane. Ο Ισπανός κάνοντας ένα ακροβατικό ανέβηκε στη δεύτερη μοτοσυκλέτα. Βγαίνοντας από τα pits ο αναβάτης της Honda κυριολεκτικά εξαφανίστηκε.
Σαν να μην άλλαξε ποτέ μοτοσυκλέτα, αμέσως άνοιξε τη διαφορά από τον Ιταλό της Yamaha και ο Marquez πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη περνώντας ταυτόχρονα στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, εκμεταλλευόμενος την πτώση και εγκατάλειψη του Jorge Lorenzo. .........
O Valentino Rossi ήταν εκείνος που θα μπορούσε να διεκδικήσει και να πάρει τη νίκη, όμως το pit stop τα χάλασε όλα, παρά τους πανηγυρισμούς των θεατών σε κάθε προσπέραση του Ιταλού στην αργεντίνικη πίστα. Άλλαξαν τόσο πολύ τα πράγματα για τον Ιταλό που βρέθηκε τέσσερις γύρους πριν το τέλος να απειλείται από την έκπληξη του αγώνα Maverick Vinales με το Suzuki και των δύο Ducati των Iannone και Dovizioso που βρέθηκε αρχικά στην πρωτοπορία του αγώνα.
Σε τρεις γύρους συνέβησαν όσα δεν θα συνέβαιναν σε μια ολόκληρη σεζόν. Αρχικά ο Vinales πέφτει από μπροστινό. Iannone και Dovizioso επιτίθενται στον Rossi και στον προτελευταίο γύρο καταφέρνουν να τον προσπεράσουν. Ο Dovi κατοχυρώνει τη δεύτερη θέση, ενώ ο Rossi πιέζει τον Iannone για να ανέβει στο βάθρο.
Στον τελευταίο γύρο φαινόταν πως το βάθρο θα κοσμούσαν δύο Ducati και ένα Honda. Λίγες στροφές όμως πριν το τέλος ο Iannone πάει να χωθεί από εσωτερική και πέφτει με ορμή πάνω στον Dovizioso, με αποτέλεσμα να καταλήξουν και οι δύο εκτός πίστας.
Με αυτόν τον τρόπο ο Rossi πανηγύρισε το πρώτο φετινό βάθρο του, ενώ ταυτόχρονα ανέβηκε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, οκτώ βαθμούς πίσω από τον Marquez. Στην τρίτη θέση του βάθρου βρέθηκε ανέλπιστα ο Dani Pedrosa με το δεύτερο Honda.
 

ZoReN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2013
Μηνύματα
6.011
Κριτικές
8
Like
3.276
Πόντοι
506
θελω καποια στιγμη να δω Pedrosa  να το σηκώνει
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785
GP Ιταλίας - RACE: Lorenzo στο νήμα!!

Σε μία απίστευτη μάχη «ζωής και θανάτου» στον τελευταίο γύρο ο Lorenzo πήρε το «photo finish» με 0.019s από τον Maquez.

Η μεγαλύτερη απογοήτευση για τους δεκάδες χιλιάδες οπαδούς του «Mugiallo», ήρθε στον 8ο γύρο όταν ο χρόνος έδειξε να «παγώνει» στην ιταλική πίστα! Πίσω από την Yamaha M1 του «γιατρού» βγήκε ένα πυκνό σύνεφο καπνού που ανάγκασε τον Valentino Rossi να ανοίξει την πόρτα της... εξόδου μέσα στο σπίτι του και η βουβαμάρα των οπαδών της «κίτρινης θύελλας» έμοιαζε πιο εκωφαντική από ποτέ...    

Από το 2008 είχε ο Valentino Rossi (Movistar Yamaha) να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες του «Gran Premio d’Italia TIM» στο Mugello. Την τελευταία φορά που ξεκίνησε από την pole στην πίστα του Mugello είχε κερδίσει και από το 2008 δεν είχε ξαναβρεθεί στο κορυφαίο σκαλοπάτι του podium μέσα στο σπίτι του. Η 63η pole της καριέρας του το μεσημέρι του Σαββάτου την 21η ημέρα του Μαίου του 2016, ενθουσίασε στο έπακρο περισσότερους από 100.000 οπαδούς που την επομένη γέμισαν και πάλι ασφυκτικά τους γύρο λόφους από την πανέμορφη πίστα στην Τοσκάνη και ανυπομονούσαν ο «Doctor» να επαναλάβει το... ραντεβού του με την ιστορία στον αγώνα της Κυριακής.

Τα πράγματα όμως δεν θα ήταν έυκολα με τον Maverick Viñales (Suzuki Ecstar) και Andrea Iannone (Ducati) δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Η μεγάλη επίθεση όμως όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ήρθε ακριβώς πίσω από τον Rossi που βρισκόταν η δεύτερη Yamaha του temmate του Jorge Lorenzo. Ο Ισπανός έκανε μία καταπληκτική εκκίνση και από την 5η θέση βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα μόλις από την πρώτη στροφή. Καταστροφική ήταν και η εκκίνηση για τον Viñales που έπεσε στην 11η θέση, ενώ ο Rossi κατάφερε μετά από μία όχι και τόσο καλή εκκίνηση να παραμείνει κοντά στο Lorenzo.

Λίγο πιο πίσω τους, οι Jack Miller (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS), Alvaro Bautista (Aprilia Racing Team Gresini) και Loris Baz (Avintia Racing) συγκρούστηκαν στην πρώτη μόλις στροφή και βρέθηκαν από τον πρώτο κιόλας γύρο εκτός αγώνα.

Σε κάθε γύρο ο Rossi προσπαθούσε να περάσει τον Lorenzo στην πρώτη στροφή έπειτα από τη μεγάλη ευθεία των 1.141 m. Αλλά ο Lorenzo κατάφερνε να μένει επικεφαλής του αγώνα. Η μάχη σώμα με σώμα μεταξύ των δύο αναβατών της Yamaha επέτρεψε στον Marc Marquez (Repsol Honda) να τους πλησιάσει πολύ, και οι τρεις τους απομακρύθηκαν μισό δευτερόλεπτο από τους υπόλοιπους. Ο Lorenzo ήταν απίστευτα επίμονος και προσεκτικός και έκλεισε όλες τις «πόρτες» που προσπαθούσε ο «γιατρός» να ανοίξει.

Πιο πίσω οι Iannone και Viñales κατάφεραν να συνέλθουν από τις κακές εκκινήσεις τους και πέρασαν τον Scott Redding (Octo Pramac Yakhnich) για να βρεθούν στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα.

Στον 8ο γύρο ολόλκληρο το Mugello πάγωσε! Ο Rossi αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα και αρχισε να επιβραδύνει και έπεσε στην 9η θέση και συνέχισε να χάνει θέσεις. Ο Ιταλός με κατεβασμένο το κεφάλι πήγαινε αργά προς την μεγάλη ευθεία προσπαθώντας να φτάσει στα pits και τότε ένα μεγάλο σύνεφο καπνού βγήκε πίσω από τη Yamaha εξαφανίζοντας οποιαδήποτε ελπίδα από τους οπαδούς του Rossi. Απόλυτη βουβαμάρα έπεσε στην πίστα και ένιωθες ότι ο Rossi είχε βάλει τα κλάματα μέσα από το νέο του κράνος «Mugiallo» (συνδυασμός των λέξεων «Mugello» και «giallo» δηλαδή κίτρινο). Το πανέμορφο κράνος που σχεδίασε ο Aldo Drudo για τον «γιατρό» τελικά δεν αποδήχτηκε τυχερό... Αυτός ήταν μάλιστα ο δεύτερος κινητήρας που... έσκασε για τη Yamaha μέσα σε μία μέρα, καθώς στο warm up το πρωί το ίδιο συνέβη και στον Lorenzo, πράγμα πολύ σπάνια για την εταιρία με τα «τρία διαπασών».

Λίγο αργότερα και ο Redding αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα και εγκατέλειψε.

Ο Rossi μπορεί να εγκατέλειψε αλλά ο αγώνας σε καμία περίπτωση δεν είχε τελειώσει ακόμα. Ο Marquez ακριβώς πίσω από τον Lorenzo είχε ξεκινήσει την επίθεσή του. Και αυτή δεν ήταν η μόνη μάχη μέσα στην πίστα καθώς ο Iannone είχε ανακα΄μψει πλήρως από την κακή του εκκίνηση και πάλευε με τον teammate για την τρίτη θέση. Κατάφε τελικά ο Iannone στον 17ο γύρο να περάσει μπροστά αλλά ο Dovizioso απάντησε άμεσα και τον ξαναπέρασε. Λίγο πιο πίσω ο Dani Pedrosa (Repsol Honda) τους πλησίαζε απειλητικά. Ένα λάθος τελικά του Dovizioso έκαψε κάθε ελπίδα που είχε για podium.

Μπροστά, στον 20ο γύρο ο Marquez ξεκίνησε την μεγάλη του επίθεση στον Lorenzo. Η μάχες σώμα με σώμα δεν σταμάτησαν και στον τελευταίο γύρο ο Marquez πέρασε τον Lorenzo στην μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Ο Marquez έδειχνε ότι θα κερδίσει τον αγώνα καθώς έβγαναν από την τελευταία στροφή αλλά ο Lorenzo πήρε τον «slip streaming» και στην κυριολεξία στο «photo finish» κέρδισε τον αγώνα με 0.019 s διαφορά. Αυτός ήταν και ο πιο κοντινός τερματισμός της χρονιάς.

Η μάχη Pedrosa-Iannone τελείωσε και αυτή στον τελευταίο γύρο με τον Ιταλό να κερδίζει μόλις με 0.168 s διαφορά την τελευταία θέση στο podium. Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Andrea Iannone έκανε και μέγιστης ταχύτητας με 354.9 km/h!
 

negreponte

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2014
Μηνύματα
828
Like
641
Πόντοι
86
GP Ιταλίας - RACE: Lorenzo στο νήμα!!

Σε μία απίστευτη μάχη «ζωής και θανάτου» στον τελευταίο γύρο ο Lorenzo πήρε το «photo finish» με 0.019s από τον Maquez.

Η μεγαλύτερη απογοήτευση για τους δεκάδες χιλιάδες οπαδούς του «Mugiallo», ήρθε στον 8ο γύρο όταν ο χρόνος έδειξε να «παγώνει» στην ιταλική πίστα! Πίσω από την Yamaha M1 του «γιατρού» βγήκε ένα πυκνό σύνεφο καπνού που ανάγκασε τον Valentino Rossi να ανοίξει την πόρτα της... εξόδου μέσα στο σπίτι του και η βουβαμάρα των οπαδών της «κίτρινης θύελλας» έμοιαζε πιο εκωφαντική από ποτέ...    

Από το 2008 είχε ο Valentino Rossi (Movistar Yamaha) να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες του «Gran Premio d’Italia TIM» στο Mugello. Την τελευταία φορά που ξεκίνησε από την pole στην πίστα του Mugello είχε κερδίσει και από το 2008 δεν είχε ξαναβρεθεί στο κορυφαίο σκαλοπάτι του podium μέσα στο σπίτι του. Η 63η pole της καριέρας του το μεσημέρι του Σαββάτου την 21η ημέρα του Μαίου του 2016, ενθουσίασε στο έπακρο περισσότερους από 100.000 οπαδούς που την επομένη γέμισαν και πάλι ασφυκτικά τους γύρο λόφους από την πανέμορφη πίστα στην Τοσκάνη και ανυπομονούσαν ο «Doctor» να επαναλάβει το... ραντεβού του με την ιστορία στον αγώνα της Κυριακής.

Τα πράγματα όμως δεν θα ήταν έυκολα με τον Maverick Viñales (Suzuki Ecstar) και Andrea Iannone (Ducati) δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Η μεγάλη επίθεση όμως όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ήρθε ακριβώς πίσω από τον Rossi που βρισκόταν η δεύτερη Yamaha του temmate του Jorge Lorenzo. Ο Ισπανός έκανε μία καταπληκτική εκκίνση και από την 5η θέση βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα μόλις από την πρώτη στροφή. Καταστροφική ήταν και η εκκίνηση για τον Viñales που έπεσε στην 11η θέση, ενώ ο Rossi κατάφερε μετά από μία όχι και τόσο καλή εκκίνηση να παραμείνει κοντά στο Lorenzo.

Λίγο πιο πίσω τους, οι Jack Miller (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS), Alvaro Bautista (Aprilia Racing Team Gresini) και Loris Baz (Avintia Racing) συγκρούστηκαν στην πρώτη μόλις στροφή και βρέθηκαν από τον πρώτο κιόλας γύρο εκτός αγώνα.

Σε κάθε γύρο ο Rossi προσπαθούσε να περάσει τον Lorenzo στην πρώτη στροφή έπειτα από τη μεγάλη ευθεία των 1.141 m. Αλλά ο Lorenzo κατάφερνε να μένει επικεφαλής του αγώνα. Η μάχη σώμα με σώμα μεταξύ των δύο αναβατών της Yamaha επέτρεψε στον Marc Marquez (Repsol Honda) να τους πλησιάσει πολύ, και οι τρεις τους απομακρύθηκαν μισό δευτερόλεπτο από τους υπόλοιπους. Ο Lorenzo ήταν απίστευτα επίμονος και προσεκτικός και έκλεισε όλες τις «πόρτες» που προσπαθούσε ο «γιατρός» να ανοίξει.

Πιο πίσω οι Iannone και Viñales κατάφεραν να συνέλθουν από τις κακές εκκινήσεις τους και πέρασαν τον Scott Redding (Octo Pramac Yakhnich) για να βρεθούν στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα.

Στον 8ο γύρο ολόλκληρο το Mugello πάγωσε! Ο Rossi αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα και αρχισε να επιβραδύνει και έπεσε στην 9η θέση και συνέχισε να χάνει θέσεις. Ο Ιταλός με κατεβασμένο το κεφάλι πήγαινε αργά προς την μεγάλη ευθεία προσπαθώντας να φτάσει στα pits και τότε ένα μεγάλο σύνεφο καπνού βγήκε πίσω από τη Yamaha εξαφανίζοντας οποιαδήποτε ελπίδα από τους οπαδούς του Rossi. Απόλυτη βουβαμάρα έπεσε στην πίστα και ένιωθες ότι ο Rossi είχε βάλει τα κλάματα μέσα από το νέο του κράνος «Mugiallo» (συνδυασμός των λέξεων «Mugello» και «giallo» δηλαδή κίτρινο). Το πανέμορφο κράνος που σχεδίασε ο Aldo Drudo για τον «γιατρό» τελικά δεν αποδήχτηκε τυχερό... Αυτός ήταν μάλιστα ο δεύτερος κινητήρας που... έσκασε για τη Yamaha μέσα σε μία μέρα, καθώς στο warm up το πρωί το ίδιο συνέβη και στον Lorenzo, πράγμα πολύ σπάνια για την εταιρία με τα «τρία διαπασών».

Λίγο αργότερα και ο Redding αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα και εγκατέλειψε.

Ο Rossi μπορεί να εγκατέλειψε αλλά ο αγώνας σε καμία περίπτωση δεν είχε τελειώσει ακόμα. Ο Marquez ακριβώς πίσω από τον Lorenzo είχε ξεκινήσει την επίθεσή του. Και αυτή δεν ήταν η μόνη μάχη μέσα στην πίστα καθώς ο Iannone είχε ανακα΄μψει πλήρως από την κακή του εκκίνηση και πάλευε με τον teammate για την τρίτη θέση. Κατάφε τελικά ο Iannone στον 17ο γύρο να περάσει μπροστά αλλά ο Dovizioso απάντησε άμεσα και τον ξαναπέρασε. Λίγο πιο πίσω ο Dani Pedrosa (Repsol Honda) τους πλησίαζε απειλητικά. Ένα λάθος τελικά του Dovizioso έκαψε κάθε ελπίδα που είχε για podium.

Μπροστά, στον 20ο γύρο ο Marquez ξεκίνησε την μεγάλη του επίθεση στον Lorenzo. Η μάχες σώμα με σώμα δεν σταμάτησαν και στον τελευταίο γύρο ο Marquez πέρασε τον Lorenzo στην μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Ο Marquez έδειχνε ότι θα κερδίσει τον αγώνα καθώς έβγαναν από την τελευταία στροφή αλλά ο Lorenzo πήρε τον «slip streaming» και στην κυριολεξία στο «photo finish» κέρδισε τον αγώνα με 0.019 s διαφορά. Αυτός ήταν και ο πιο κοντινός τερματισμός της χρονιάς.

Η μάχη Pedrosa-Iannone τελείωσε και αυτή στον τελευταίο γύρο με τον Ιταλό να κερδίζει μόλις με 0.168 s διαφορά την τελευταία θέση στο podium. Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Andrea Iannone έκανε και μέγιστης ταχύτητας με 354.9 km/h!
ωραιος!!!!σαν να ησουν εκει!!!!!!
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.679
Κριτικές
61
Like
43.684
Πόντοι
22.785

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.108
Κριτικές
52
Like
17.778
Πόντοι
10.686
Μάλλον δεν το'χει γραφτό η μοίρα του να πάρει το δέκατο...  :(
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom