amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.583
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.105
- Πόντοι
- 22.785
Έκρηξη αδρεναλίνης στο Phillip Island με τέσσερις αναβάτες να χαρίζουν απίστευτο θέαμα από την εκκίνηση έως την πτώση της καρό σημαίας.
ADVERTISEMENT
Ακόμα και το πλούσιο ελληνικό λεξιλόγιο, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι φτωχό να περιγράψει τις εικόνες που εκτυλίχθηκαν στην εκπληκτική αυτή πίστα της Αυστραλίας, μπροστά στα μάτια 35-36 χιλιάδων θεατών που ήταν παρόντες και σε εκατομμύρια άλλους που παρακολούθησαν από κάποιον τηλεοπτικό δέκτη έναν από τους καλύτερους αγώνες στην ιστορία του σπορ.
TA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Ο Marc Marquez ήταν ο μεγάλος νικητής του θρίλερ που κρίθηκε λίγες στροφές πριν το τέλος. Δεύτερος τερμάτισε ο Jorge Lorenzo, που είδε ανακουφισμένος τον Andrea Iannone να στερεί την τρίτη θέση από τον κολλητό του Valentino Rossi. Το αυτό φυσικά ισχύει και για τον Doctor που είδε στο τέλος τον "μικρό διαβολάκο" από την Ισπανία να στερεί την πρωτιά από τον ομόσταβλό του...
Η διαφορά του πρώτου από τον τέταρτο ήταν μόλις ένα δευτερόλεπτο!!!
H Υamaha εξασφάλισε το Πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά από αυτό των ομάδων και στους δύο εναπομείναντες αγώνες μένει να δούμε ποιος από τους Rossi - Lorenzo θα φέρει έναν ακόμα τίτλο στην ομάδα.
Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής εξακολουθεί να προηγείται, μόνο που η διαφορά από τους 18 βαθμούς που ήταν πριν τον αγώνα, μειώθηκε στους 11, μετά το τέλος του.
Αυτοί οι 27 γύροι ήταν οι πιο συναρπαστικοί που έχουμε δει τις τελευταίες δεκαετίες. Με τρομερές μάχες, απίστευτα πολλές προσπεράσεις από την εκκίνηση έως τον τερματισμό και τέσσερις αναβάτες να οδηγούν χωρίς αύριο για τη νίκη. Marquez, Lorenzo, Iannone και Rossi έδωσαν ρεσιτάλ, “στύβοντας” τις μοτοσυκλέτες τους μέχρι να περάσουν τη γραμμή του τερματισμού.
Οι τέσσερις τους ήταν αυτοί που ξεχώρισαν από την αρχή και που πάλεψαν για τη νίκη. Με εξαίρεση τον Rossi, οι άλλοι τρεις πέρασαν κάποια στιγμή από την πρωτοπορία, άλλος για λίγο, άλλος για πολύ. Αυτός που οδήγησε τον αγώνα στο μεγαλύτερο μέρος του ήταν ο Lorenzo, που μάλιστα στον 12ο γύρο είχε καταφέρει να φτιάξει μια διαφορά της τάξης των 1,3", η οποία όμως σύντομα έκανε... φτερά.
Στο τέλος, δεν άντεξε στην επίθεση του Marquez και παραδόθηκε δύο στροφές πριν πέσει η καρό σημαία, με τον τρομερό πιτσιρικά, μάλιστα, να σημειώνει σε αυτόν τον τελευταίο γύρο και τον ταχύτερο γύρο αγώνα.
“Στον τελευταίο γύρο είπα στον εαυτό μου ότι ήταν η ευκαιρία να ορμήξω και να προσπαθήσω να κερδίσω τον αγώνα. Και το έκανα. Έγιναν πολλές μάχες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στη στροφή 10 με τον Valentino ακουμπήσαμε και κοντέψαμε να πέσουμε, μετά στο τέλος με τον Lorenzo ήταν άλλη μια υπέροχη μάχη”, περιγράφει ο MM93.
"Ο τελευταίος γύρος του Marquez ήταν εκπληκτικός, δεν ξέρω που βρήκε αυτά τα δέκατα… Ήταν από τους πιο σκληρούς αγώνες της ζωής μου”, θα πει ο "Por Fuera" μετά το τέλος.
Ούτε και ο Rossi όμως άντεξε στην πίεση και στις άγριες διαθέσεις του Andrea Iannone που έφερε και πάλι τη Ducati στο βάθρο, αφήνοντας εκτός τον πολύ καλό του φίλο.
“Όταν μάχεσαι δε σκέφτεσαι ποιος κυνηγάει το Πρωτάθλημα. Αν δεν έχεις ελπίδες για τον τίτλο πρέπει να σκέφτεσαι το πως θα συγκεντρώσεις όσους περισσότερους βαθμούς μπορείς. Και όταν έχει την ευκαιρία να βρεθείς στο βάθρο πρέπει να την αρπάξεις από τα μαλλιά. Δεν μας παρουσιάζεται και κάθε μέρα…”, θα εξηγήσει ο αναβάτης της Ducati.
Σε αυτόν ανήκει και η προσπέραση του αγώνα, όταν στον 24ο γύρο, την ώρα που ο Rossi επιχειρεί να περάσει τον Marquez για την δεύτερη θέση, ο Ιannone τους αιφνιδιάζει περνώντας και τους δύο μαζί από εσωτερική με μιας.
Στις αρχές του αγώνα, ο Ιταλός αναβάτης πρωταγωνίστησε και σε άλλο ένα highlight όταν οδηγώντας την κούρσα είδε ξάφνου μπροστά του έναν γλάρο, τον οποίο και χτύπησε άθελά του με το κράνος του, την ώρα που αυτός προσπαθούσε τρομοκρατημένος να αποχωρήσει από την πίστα.
Για τον Marquez που ξεδίπλωσε για ακόμα μια φορά το αστείρευτο ταλέντο του, αυτή ήταν η 5η νίκη του στο φετινό Πρωτάθλημα, η 24η στη μεγάλη κατηγορία και η 50η συνολικά στην καριέρα του. Σε μια πίστα μάλιστα που μέχρι σήμερα δεν είχε καταφέρει να βαθμολογηθεί ως αγωνιζόμενος της μεγάλης κατηγορίας.
“Το να παίρνω την 50η μου νίκη με τέτοιο τρόπο την κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή”, θα πει λίγο αργότερα, με τον Lorenzo από την πλευρά του να δηλώνει με νόημα πως “… αποστολή επετεύχθη γι' αυτόν τον αγώνα”. Για να συμπληρώσει λίγο αργότερα "...όταν είδα ότι ο Valentino ήταν τρίτος η απογοήτευση ήταν ακόμα μεγαλύτερη. Όταν όμως είδα ότι τον πέρασε ο Iannone ήταν καλύτερα. Το να κερδίζω επτά βαθμούς παραπάνω, απ' ότι τέσσερις είναι καλύτερο".
Από κει και πέρα, ο Dani Pedrosa τερμάτισε στην πέμπτη θέση αφήνοντας πίσω του τον Maverick Vinales και τον Cal Crutchlow. Αυτοί οι τρεις έδωσαν τις δικές τους μάχες κατά τη διάρκεια του αγώνα, προσφέροντας και αυτοί με τη σειρά τους δυνατές συγκινήσεις στο κοινό.
Ο Pol Espargaro τερμάτισε μπροστά από την Suzuki του αδερφού του, Aleix, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ο Bradley Smith.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ
Πρωταθλήτρια η Yamaha
Mετά τον τίτλο στις ομάδες, η Yamaha εξασφάλισε μαθηματικά και το Πρωτάθλημα κατασκευαστών, επιστρέφοντας στην κορυφή έπειτα από τους τέσσερις σερί τίτλους της Honda. Για την ιστορία, αυτή είναι η 14η φορά που η εταιρεία των “τριών διαπασών” στέφεται Πρωταθλήτρια κατασκευαστών στη μεγάλη κατηγορία (500cc/MotoGP).
Kαι τώρα Sepang
Χωρίς ανάσα συνεχίζεται η μάχη για τον τίτλο με την πίστα της Sepang να αποτελεί τον προτελευταίο σταθμό του Πρωταθλήματος. Το 3ήμερο 23-25 Οκτωβρίου αναμένεται με τρομερό ενδιαφέρον και αν πιστέψουμε τις προβλέψεις των μετεωρολόγων που κάνουν λόγο για βροχές και καταιγίδες, τότε πάμε για άλλο ένα θρίλερ.
ADVERTISEMENT
Ακόμα και το πλούσιο ελληνικό λεξιλόγιο, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι φτωχό να περιγράψει τις εικόνες που εκτυλίχθηκαν στην εκπληκτική αυτή πίστα της Αυστραλίας, μπροστά στα μάτια 35-36 χιλιάδων θεατών που ήταν παρόντες και σε εκατομμύρια άλλους που παρακολούθησαν από κάποιον τηλεοπτικό δέκτη έναν από τους καλύτερους αγώνες στην ιστορία του σπορ.
TA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Ο Marc Marquez ήταν ο μεγάλος νικητής του θρίλερ που κρίθηκε λίγες στροφές πριν το τέλος. Δεύτερος τερμάτισε ο Jorge Lorenzo, που είδε ανακουφισμένος τον Andrea Iannone να στερεί την τρίτη θέση από τον κολλητό του Valentino Rossi. Το αυτό φυσικά ισχύει και για τον Doctor που είδε στο τέλος τον "μικρό διαβολάκο" από την Ισπανία να στερεί την πρωτιά από τον ομόσταβλό του...
Η διαφορά του πρώτου από τον τέταρτο ήταν μόλις ένα δευτερόλεπτο!!!
H Υamaha εξασφάλισε το Πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά από αυτό των ομάδων και στους δύο εναπομείναντες αγώνες μένει να δούμε ποιος από τους Rossi - Lorenzo θα φέρει έναν ακόμα τίτλο στην ομάδα.
Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής εξακολουθεί να προηγείται, μόνο που η διαφορά από τους 18 βαθμούς που ήταν πριν τον αγώνα, μειώθηκε στους 11, μετά το τέλος του.
Αυτοί οι 27 γύροι ήταν οι πιο συναρπαστικοί που έχουμε δει τις τελευταίες δεκαετίες. Με τρομερές μάχες, απίστευτα πολλές προσπεράσεις από την εκκίνηση έως τον τερματισμό και τέσσερις αναβάτες να οδηγούν χωρίς αύριο για τη νίκη. Marquez, Lorenzo, Iannone και Rossi έδωσαν ρεσιτάλ, “στύβοντας” τις μοτοσυκλέτες τους μέχρι να περάσουν τη γραμμή του τερματισμού.
Οι τέσσερις τους ήταν αυτοί που ξεχώρισαν από την αρχή και που πάλεψαν για τη νίκη. Με εξαίρεση τον Rossi, οι άλλοι τρεις πέρασαν κάποια στιγμή από την πρωτοπορία, άλλος για λίγο, άλλος για πολύ. Αυτός που οδήγησε τον αγώνα στο μεγαλύτερο μέρος του ήταν ο Lorenzo, που μάλιστα στον 12ο γύρο είχε καταφέρει να φτιάξει μια διαφορά της τάξης των 1,3", η οποία όμως σύντομα έκανε... φτερά.
Στο τέλος, δεν άντεξε στην επίθεση του Marquez και παραδόθηκε δύο στροφές πριν πέσει η καρό σημαία, με τον τρομερό πιτσιρικά, μάλιστα, να σημειώνει σε αυτόν τον τελευταίο γύρο και τον ταχύτερο γύρο αγώνα.
“Στον τελευταίο γύρο είπα στον εαυτό μου ότι ήταν η ευκαιρία να ορμήξω και να προσπαθήσω να κερδίσω τον αγώνα. Και το έκανα. Έγιναν πολλές μάχες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στη στροφή 10 με τον Valentino ακουμπήσαμε και κοντέψαμε να πέσουμε, μετά στο τέλος με τον Lorenzo ήταν άλλη μια υπέροχη μάχη”, περιγράφει ο MM93.
"Ο τελευταίος γύρος του Marquez ήταν εκπληκτικός, δεν ξέρω που βρήκε αυτά τα δέκατα… Ήταν από τους πιο σκληρούς αγώνες της ζωής μου”, θα πει ο "Por Fuera" μετά το τέλος.
Ούτε και ο Rossi όμως άντεξε στην πίεση και στις άγριες διαθέσεις του Andrea Iannone που έφερε και πάλι τη Ducati στο βάθρο, αφήνοντας εκτός τον πολύ καλό του φίλο.
“Όταν μάχεσαι δε σκέφτεσαι ποιος κυνηγάει το Πρωτάθλημα. Αν δεν έχεις ελπίδες για τον τίτλο πρέπει να σκέφτεσαι το πως θα συγκεντρώσεις όσους περισσότερους βαθμούς μπορείς. Και όταν έχει την ευκαιρία να βρεθείς στο βάθρο πρέπει να την αρπάξεις από τα μαλλιά. Δεν μας παρουσιάζεται και κάθε μέρα…”, θα εξηγήσει ο αναβάτης της Ducati.
Σε αυτόν ανήκει και η προσπέραση του αγώνα, όταν στον 24ο γύρο, την ώρα που ο Rossi επιχειρεί να περάσει τον Marquez για την δεύτερη θέση, ο Ιannone τους αιφνιδιάζει περνώντας και τους δύο μαζί από εσωτερική με μιας.
Στις αρχές του αγώνα, ο Ιταλός αναβάτης πρωταγωνίστησε και σε άλλο ένα highlight όταν οδηγώντας την κούρσα είδε ξάφνου μπροστά του έναν γλάρο, τον οποίο και χτύπησε άθελά του με το κράνος του, την ώρα που αυτός προσπαθούσε τρομοκρατημένος να αποχωρήσει από την πίστα.
Για τον Marquez που ξεδίπλωσε για ακόμα μια φορά το αστείρευτο ταλέντο του, αυτή ήταν η 5η νίκη του στο φετινό Πρωτάθλημα, η 24η στη μεγάλη κατηγορία και η 50η συνολικά στην καριέρα του. Σε μια πίστα μάλιστα που μέχρι σήμερα δεν είχε καταφέρει να βαθμολογηθεί ως αγωνιζόμενος της μεγάλης κατηγορίας.
“Το να παίρνω την 50η μου νίκη με τέτοιο τρόπο την κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή”, θα πει λίγο αργότερα, με τον Lorenzo από την πλευρά του να δηλώνει με νόημα πως “… αποστολή επετεύχθη γι' αυτόν τον αγώνα”. Για να συμπληρώσει λίγο αργότερα "...όταν είδα ότι ο Valentino ήταν τρίτος η απογοήτευση ήταν ακόμα μεγαλύτερη. Όταν όμως είδα ότι τον πέρασε ο Iannone ήταν καλύτερα. Το να κερδίζω επτά βαθμούς παραπάνω, απ' ότι τέσσερις είναι καλύτερο".
Από κει και πέρα, ο Dani Pedrosa τερμάτισε στην πέμπτη θέση αφήνοντας πίσω του τον Maverick Vinales και τον Cal Crutchlow. Αυτοί οι τρεις έδωσαν τις δικές τους μάχες κατά τη διάρκεια του αγώνα, προσφέροντας και αυτοί με τη σειρά τους δυνατές συγκινήσεις στο κοινό.
Ο Pol Espargaro τερμάτισε μπροστά από την Suzuki του αδερφού του, Aleix, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ο Bradley Smith.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ
Πρωταθλήτρια η Yamaha
Mετά τον τίτλο στις ομάδες, η Yamaha εξασφάλισε μαθηματικά και το Πρωτάθλημα κατασκευαστών, επιστρέφοντας στην κορυφή έπειτα από τους τέσσερις σερί τίτλους της Honda. Για την ιστορία, αυτή είναι η 14η φορά που η εταιρεία των “τριών διαπασών” στέφεται Πρωταθλήτρια κατασκευαστών στη μεγάλη κατηγορία (500cc/MotoGP).
Kαι τώρα Sepang
Χωρίς ανάσα συνεχίζεται η μάχη για τον τίτλο με την πίστα της Sepang να αποτελεί τον προτελευταίο σταθμό του Πρωταθλήματος. Το 3ήμερο 23-25 Οκτωβρίου αναμένεται με τρομερό ενδιαφέρον και αν πιστέψουμε τις προβλέψεις των μετεωρολόγων που κάνουν λόγο για βροχές και καταιγίδες, τότε πάμε για άλλο ένα θρίλερ.