Καλησπέρα,
Παρευρέθηκαν στο Galaxy τις προάλλες, δεν είχα ξαναπάει σε τέτοιο "σπά".
Συνεδρία δεν έκανα.
Να δώσω μία μικρή ενημέρωση σχετικά με τη συμπεριφορά τους. Όσοι έχουν περάσει καλά δεν τους αμφισβητώ, αλλά η Αριστούλα έχει ουσιαστικά θέματα με την επιχείρηση της, και την διαχείρηση εξυπηρέτηση του πελάτη *αν* δεν πας με τα νερά της, το οποίο θα πρέπει να το κοιτάξει.
Εγώ συγκεκριμένα αναγκάστηκα να αλλάξω την ώρα του ραντεβού λόγο αργοπορίας μου, το οποίο προφανώς επηρεάζει και την κοπέλα που ήταν διαθέσιμη, και πρότεινα να κάνω ένα διαφορετικό πρόγραμμα, όχι να *μην* κάνω καθόλου.
Κάποια στιγμή αισθάνθηκα ότι θα με κλείσουν μέσα με το ζόρι να με πλακώσουν στις φάπες.
Η Αριστούλα απαίτησε πως την συνεδρία θα την πλήρωνα, ανεξάρτητα με το εάν θα έκανα τη συνεδρία ή όχι, εννο εξήγησα πως είναι θέμα αισθητική και δεν είχα κανένα θέμα να κάνω κάποια άλλη συνεδρία με άλλη κοπέλα. Εκεί άρχισε να επιβάλλετε σε σημείο υπερβολικό θα έλεγα.
Έφυγα άρον άρον από εκεί, και δεν ξέρω αν τώρα με κυνηγάνε μπράβοι να με πλακωσουν. Πόλυ σουρεάλ η φάση.
Θα πρότεινα στην Αριστούλα, πως μπορεί να εκμεταλλευτεί την τεχνολογία και να απαιτεί ένα 30% (πλέον ηλεκτρονικά) για την κράτηση το οποίο ο πελάτη χάνει αν τελικά *δεν* κάνει την προκαθορισμένη συνεδρία, άφου είναι ξεκάθαρω πως το έχει ανάγκη. έτσι ώστε να διασφαλιστεί χρηματικά για τις ώρες λειτουργίας, εφόσον το επιθυμεί. Αλλά μετά θα έχει τις συνέπειες τις αγοράς ( όπου λίγοι θα δεχτούν το κόστος ακύρωσης η αλλάγης) και δεν θα χρειάζεται να μαυρίζει με τέτοια συμπεριφορά το κατάστημα της.
Το νού σας.
Αυτά από εμένα.