Νέα

μακροχρονια χρηση diesel αυτοκινητου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giorgos.k
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 56
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.568
Κριτικές
4
Like
497
Πόντοι
36
Εδω και αρκετα χρονια οδηγω μονο diesel στο εξωτερικο, στην Ελλαδα εχω μονο τρεις μηνες και δεν εχω ακομα αυτοκινητο παρα μονο το νοικιασμενο της δουλειας. Το τελευταιο μου αυτοκινητο ηταν peugeot HDI 1.6 το οποιο εβγαλε 500.000 χιλιομετρα αλλα με δυο αλλαγες στο DPF το οποιο εχει ενα κοστος. Αυτο που ειναι καλο στην Ελλαδα αλλα δεν ξερω για ποσο ειναι οτι το πετρελαιο σαν καυσιμο ειναι φηνοτερο της βενζινης πραγμα που δεν ισχυει στο εξωτερικο.
και στην ισπανια ιναι πιο φτηνο το πετρελαιο απο τη βενζινα.
 

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.568
Κριτικές
4
Like
497
Πόντοι
36
Ναι σε αυτο εχεις δίκιο οτι δουλευουν σε πιο χαμηλες στροφες , οπως λεει και ο cum gun πιο πανω , πιάνουν μέγιστη ροπη σε πιο χαμηλες στροφες και επίσης οι μεγιστες στροφες τους είναι πιο λίγες απο ένα συνηθισμένο βενζινοκινητο.

Απλά στο άλλο που λες για τα χλμ ίσως έπεσες σε πετρελαίου με μακριες σχεσεις στο κιβωτιο και σε βενζίνης με κοντο κιβώτιο , η μπορει όλα τα πετρελαίου να έχουν μακριες σχέσεις δεν ξέρω σίγουρα.
τα πετρελαιοκινητα,σε γενικες γραμμες δεν εχουν μακρυ σασμαν.δεν εχει νοημα απο τη στιγμη που ειναι ιδιαιτερα χαμηλοροπα.στο πεζω που οδηγω,στις 1500 στροφες,μπαινει στη ροπη.αν το φτασω στις 5000,καιω καυσιμο χωρις λογο.
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
τα πετρελαιοκινητα,σε γενικες γραμμες δεν εχουν μακρυ σασμαν.δεν εχει νοημα απο τη στιγμη που ειναι ιδιαιτερα χαμηλοροπα.στο πεζω που οδηγω,στις 1500 στροφες,μπαινει στη ροπη.αν το φτασω στις 5000,καιω καυσιμο χωρις λογο.
Yψηλόροπα και χαμηλόστροφα θες να πεις.
 
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
2.106
Κριτικές
6
Like
813
Πόντοι
96
Εχει γαμηθει ο αέρας με τα κωλο ντιζελ στην αθηνα .
Η ρύπανση με τα γαμοΝτιζελ θα ειναι σαν το Δελχι της Ινδίας
Μαλακες ντιζελ ακίδες
 
OP
OP
G

giorgos.k

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.070
Κριτικές
23
Like
345
Πόντοι
1.520
Εχει γαμηθει ο αέρας με τα κωλο ντιζελ στην αθηνα .
Η ρύπανση με τα γαμοΝτιζελ θα ειναι σαν το Δελχι της Ινδίας
Μαλακες ντιζελ ακίδες
ενω τα βενζινοκινητα που δεν εχουν καταλυτη ειναι καλα.. επισης ρυπαινουν τα ταξι και τα επγγελματικα-φορτηγα ..
 

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.568
Κριτικές
4
Like
497
Πόντοι
36
Εχει γαμηθει ο αέρας με τα κωλο ντιζελ στην αθηνα .
Η ρύπανση με τα γαμοΝτιζελ θα ειναι σαν το Δελχι της Ινδίας
Μαλακες ντιζελ ακίδες
τα euro5 + 6,ειναι πιο καθαρα απο τα βενζινοκινητα 15ετιας που κυκλοφορουν.
 

Den exw idea

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2018
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
Σε βαθος χρονου και εφ οσων ειναι τα χλμ πολλα ειναι καλο το diesel , βεβαια εχει ανεβει αρκετα η τιμη και  να δουμε την εξελιξη που θα εχει
 

tiger 40

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2015
Μηνύματα
113
Κριτικές
4
Like
56
Πόντοι
1
ειχα μπει κι εγω στο τρυπακι για ντιζελ και το μονο που με σταματησε ηταν η νοθεία και τα προβληματα που επιφέρει,Ευτυχώς πάντως που δεν πηρα γιατι με τη γαμο κριση και τους μισθους δε παμε και πουθενα και πλεον κανω κατω απο 10000km το χρονο.
 

tiger 40

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2015
Μηνύματα
113
Κριτικές
4
Like
56
Πόντοι
1
Θελω να πάρω 1200 βενζίνη ,
Ποιο ειναι το πιο αξιοπιστο
Τι προτείνετε ; Καινουριο
προσωπικά θα περνα μεταχειρα λογο κοστους και εξαρτάτε ποσο θα το κρατήσεις.
απο κει και περα δες τι λεφτα εχεις και τι σου αρεσει σαν αυτοκινητο πρωτα γιατι θα περνας αρκετες ωρες σε αυτο.εγω θα κοιταγα αυτα χωρις σειρα προτιμησης.
Hyundai i 20
Toyota Yaris
Nissan Micra
Ford Fiesta
Opel Corsa
Kia Picanto

 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
τα euro5 + 6,ειναι πιο καθαρα απο τα βενζινοκινητα 15ετιας που κυκλοφορουν.

Απο προσωπικη -δυσαρεστη- εμπειρια στην πραξη:

Στας ευρωπας -που ΚΑΙ καλυτερο ντηζελ εχουνε - (οχι τις λοβιτουρες που κανουν εδω τα δυιλιστηρια και πρατηρια) ΚΑΙ καλυτερο σερβισ αυτοκινητων τηρουνε, Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΗΤΗ μολιες περασει διπλα σου ενα ντηζελοκινητο ΙΧ. (και μιλαμε για αυτοκινητα με τουλαχιτον +2-3 χρονια νεοτερα απο της ελλαδας κατα μ.ο.!) ΟΤΙ αυτοκινητο ντηζελ και να περασει ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙς ΑΜΕΣΩς ΣΤΑ ΡΟΥΘΟΥΝΙΑ ΣΟΥ !!!

ΠΡΑΚΤΙΚΑ μιλωντας, δεν πιστευω να υπαρχει μεγαλυτερη απατη με τις "δηθεν" φιλικες εκπομπες των ντηζελοκινητηρων.

Στο μονο που "παω πασο" ειναι οσο αφορα την "βλαβεροτητα" του ειδους των αεριων σε σχεση με μπενζινα.

Σας το λεω παλι ομως : σε πρακτικο επιπεδο ανθρωπου που κυκλοφορει η κατασταση ειναι ανυποφορη οταν κλυκλοφορεις αναμεσα σε ντηζελοκηντα. ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ.

Σε σημειονα επιστρεφω θηνα και να λεω "ααααααα....ανασανα βρε αδερφε!" χωρις υπερβολη ! (οσο δεν υπαρχει κανα λεωφορειο ή φορτηγο τριγυρω)
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
...

Τωρα το αν στον μεσο ορο τους τα πετρελαιοκινητα έχουν πιο μακριες σχέσεις απο τον μέσο όρο των βενζινοκινητων (σε αυτην την περίπτωση θα έχεις δίκιο σε αυτό που λες) δεν το ξέρω.

...

Τα δηζελοκινητα επειδη τεινουν να εχουν την ροπη του κινητηρα πιο χαμηλα απο τα βενζ/τα "σηκωνουν" και πιο "μακρυα" σχεση ταχυηγτας στο κιβωτιο. Ετσι δινουν 10-20 χλμ παραπανω για τις ιδιες στροφες στην ιδια σχεση , χωρίς να "χανουν" στην δυνατοτητα να επιταχυνουν απο αυτο το σημειο. (συγκριση παντα για αντιστοιχους κυβισμους και ιππους)

στο παραδειγμα που δινεις τα 2 βενζινοκινητα προφανως δεν εχουν το ιδιο γραναζωμα για την 5η σχεση τους οποτε αυτο με μακρυτερη σχεση δινει περισσοτερα χλμ/ωρα στις ιδιες στροφες, αλλα αμφισβητειται τοτε η ικανοτητα του να επιταχυνει το ιδιο μπριοζικα οπως το αλλο με την κοντυτερη σχεση. (αυτα στη περιπτωση που μιλαμε για ιδια κυβικα και ιδια ιπποδυναμη των 2 τους)




 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Απο προσωπικη -δυσαρεστη- εμπειρια στην πραξη:

Στας ευρωπας -που ΚΑΙ καλυτερο ντηζελ εχουνε - (οχι τις λοβιτουρες που κανουν εδω τα δυιλιστηρια και πρατηρια) ΚΑΙ καλυτερο σερβισ αυτοκινητων τηρουνε, Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΗΤΗ μολιες περασει διπλα σου ενα ντηζελοκινητο ΙΧ. (και μιλαμε για αυτοκινητα με τουλαχιτον +2-3 χρονια νεοτερα απο της ελλαδας κατα μ.ο.!) ΟΤΙ αυτοκινητο ντηζελ και να περασει ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙς ΑΜΕΣΩς ΣΤΑ ΡΟΥΘΟΥΝΙΑ ΣΟΥ !!!

ΠΡΑΚΤΙΚΑ μιλωντας, δεν πιστευω να υπαρχει μεγαλυτερη απατη με τις "δηθεν" φιλικες εκπομπες των ντηζελοκινητηρων.

Στο μονο που "παω πασο" ειναι οσο αφορα την "βλαβεροτητα" του ειδους των αεριων σε σχεση με μπενζινα.

Σας το λεω παλι ομως : σε πρακτικο επιπεδο ανθρωπου που κυκλοφορει η κατασταση ειναι ανυποφορη οταν κλυκλοφορεις αναμεσα σε ντηζελοκηντα. ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ.

Σε σημειονα επιστρεφω θηνα και να λεω "ααααααα....ανασανα βρε αδερφε!" χωρις υπερβολη ! (οσο δεν υπαρχει κανα λεωφορειο ή φορτηγο τριγυρω)
Μυρωδιά που θυμίζει χλωρίνη;Αμμωνία;Είναι απο την ουρία που χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες για να πέφτουν οι ρύποι.
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
diesel, αντιπροσωπείας, 3ετιας 1450 cc, με 140.000 km. Άνετο, ταξιδιάρικο, πιο φθηνό στη χρήση λόγω τιμής και περισσότερων km και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Δεν έχω πέσει ποτέ κάτω από 870 km ανά γέμισμα. Αλλά συμφέρει μόνο αν κάνεις χιλιόμετρα. Γέμισμα όπου βρω. Μεταχειρισμένο από μάντρα δε θα έπαιρνα ούτε με πιστόλι στο κεφάλι. Κολλητή μου τράκαρε με το Citroen της, πηρε 3.000 αποζημίωση και το σπασμένο πουλήθηκε σε μάντρα για ανακύκλωση. Το βρήκε να πωλείται, ως μεταχειρισμένο και ατρακάριστο. Φυσικά το κατήγγειλε. Και ατρακάριστα να είναι με τα χιλιόμετρα γινονται τρελές κομπίνες.
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.815
Κριτικές
20
Like
12.677
Πόντοι
4.546
Εχει γαμηθει ο αέρας με τα κωλο ντιζελ στην αθηνα .
Η ρύπανση με τα γαμοΝτιζελ θα ειναι σαν το Δελχι της Ινδίας
Μαλακες ντιζελ ακίδες

Σοβαρά μιλάς ρεεέεεεε φίλος ;;;;
Καλύτερα να το ψάξεις πρώτα και μετά να "κράξεις" τα ντίζελ!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom