Νέα

μακροχρονια χρηση diesel αυτοκινητου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giorgos.k
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 56
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
G

giorgos.k

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.070
Κριτικές
23
Like
345
Πόντοι
1.520
επειδη το εχω ψαξει πολυ αμαξι πενταετιας πετρελαιο εχει πανω κατω ιδια τιμη με βενζινη αντ να ειναι 1000 ακριβοτερο
οποτε παιρνω αμαξι 5 ετιας μιση τιμη απο καινουργιο με καταναλωση 5-5,5 λιτρα
τα καινουργια εινα αρκετα πιο ακριβα τα πετρελαιο
πιστευω απο ιδιωτη δεν ειναι δυσκολο να βρεθει αμαξακι προσεγμενο
 

rnd

Νέο Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2018
Μηνύματα
1
Like
0
Πόντοι
0
Πρωτο μου ποστ, καλησπερα στην παρεα.

Ειμαι κατοχος ενος clio 1.5 dci απο το 2014.
4 χρονια λοιπον 95.000 χιλιομετρα απο τα οποια το 90% στην αθηνα.
Απολυτως κανενα προβλημα, μονο λαδια φιλτρα τακακια και ενα καλο φιλτρο πετρελαιου, τα αναλωσιμα δηλαδη.Πετρελαιο βαζω απο οπου να ναι.

Το αμαξι ειναι Euro 5 και πιθανο να απαγορευτει το 2025. Μεχρι τοτε και λογω των πολλων χιλιομετρων που κανω η αποσβεση που θα μου εχει κανει απο τη διαφορα καταναλωσης και τη διαφορα στην τιμη της βενζινης πιστευω θα ειναι το επομενο αυτοκινητο που θα παρω.

Αν κανεις λιγοτερο απο 15Κ το χρονο και βαλεις το ρισκο να απαγορευτουν το 2025 ισως δεν αξιζει. Σε καθε αλλη περιπτωση αξιζει.

 

Y13

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.578
Like
5.252
Πόντοι
1.056
Leon 1,6 e-ecomotive Γεναρη του 12 εως και σημερα 128000 χλμ μεση καταναλωση 4 λιτρα κανω 70 χλμ καθημερινα εθνικη με 80-90 χαω................ολα τα χρονια VPOWER απο εταιρικο βενζιναδικο και δεν εχει κανει κιχ......
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Γνωστός που έβαζε μόνο shell v-power σε 5 χρόνια βούλωσαν τα μπεκ. Δύσκολο να βρεις καθαρά πετρέλαια μου έλεγε.
Υπάρχει και αυτό που λέγεται φυσιολογική φθορά.Σε βενζίνη δεν θα καθάριζες τα μπεκ κάποια στιγμή;
 

Mounokwlaraki

Ανώτερος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2016
Μηνύματα
1.338
Κριτικές
62
Like
3.126
Πόντοι
7.216
Υπάρχει και αυτό που λέγεται φυσιολογική φθορά.Σε βενζίνη δεν θα καθάριζες τα μπεκ κάποια στιγμή;
+1
Απλά ενα μπεκ βενζίνης έχει 50 ευρώ ενώ ένα μπέκ πετρελαίου 200! :grin:
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Τα πλεονεκτήματα του diesel είναι πιο φθηνά καύσιμα,μικρότερη κατανάλωση και λιγότερα έξοδα στα καθορισμένα σερβις γιατί δεν έχεις την αλλαγή μπουζί. Το μεγάλο του μειονέκτημα είναι η τιμή αγοράς που είναι υψηλότερη από τους κινητήρες βενζίνης. Αν κάποιος κάνει 10 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο σίγουρα δεν του χρειαζεται το diesel.Για αυτούς που τα λιώνουν τα αυτοκίνητα στην άσφαλτο είναι ότι το καλύτερο και υπερέχει όχι μόνο της βενζίνης αλλά και από το υγραέριο
Ετσι όπως έχουν γίνει τα ντίζελ είναι το ίδιο πολύπλοκα με της βενζίνης.Μπορεί να μην έχεις μπουζί αλλά άλλα έχουν eolys άλλα ουρία που θέλουν συμπλήρωμα  ,dpf που θέλει καθάρισμα,φίλτρο καυσίμου,αντιμικροβιακό στο ρεζερβουάρ ,αντιπαγωτικό το χειμώνα.
Και έχεις και αυτό τον ήχο σαν τράτα γαμώτο!!!

Παντως και εγώ ντίζελ θα αγόραζα τώρα αν έψαχνα για αμάξι.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Τα πλεονεκτήματα του diesel είναι πιο φθηνά καύσιμα,μικρότερη κατανάλωση και λιγότερα έξοδα στα καθορισμένα σερβις γιατί δεν έχεις την αλλαγή μπουζί. Το μεγάλο του μειονέκτημα είναι η τιμή αγοράς που είναι υψηλότερη από τους κινητήρες βενζίνης. Αν κάποιος κάνει 10 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο σίγουρα δεν του χρειαζεται το diesel.Για αυτούς που τα λιώνουν τα αυτοκίνητα στην άσφαλτο είναι ότι το καλύτερο και υπερέχει όχι μόνο της βενζίνης αλλά και από το υγραέριο
τα σερβις στα ντιζελ είναι πιο ακριβα από ότι στα βενζινοκίνητα.ο λογος είναι γιατι ναι μεν τα φιλτρα και τα λαδια κοστιζουν περιπου το ιδιο εκτος το φιλτρο πετρελαιου είναι πιο ακριβο εχεις να αλλαξεις αντι για μπουζι τους προθερμαντήρες.αυτοι αλλαζονται πιο αραια από τα μπουζι αλλα το κοστος τους είναι πιο υψηλο π.χ δε βρίσκεις προθερμαντηρα κατω από 15 ευρω ο καθενας με μεσω κοστος αλλαγη των τεσσαρων περιπου 80 ευρω.επισης τα μπεκ στα ντιζελ είναι πιο ευπαθή που αυτό σημαινει θα χρειαζονται πιο συχνα καθαρισμα αλλα και αλλαγη με την παροδο των χρονων εκει το κοστος ανεβαινει ραγδαια αλλα και το καθαρισμα των μπεκ κοστιζει περιπου στα 70-80 ευρω που τους εχω κανει στο δικο μου αμαξι.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Υπάρχει και αυτό που λέγεται φυσιολογική φθορά.Σε βενζίνη δεν θα καθάριζες τα μπεκ κάποια στιγμή;
στη βενζινη αραια και που καθαρίζονται τα μπεκ ενώ στο πετρελαιο αναλογα το αμαξι και τον τυπο του μπεκ τα καθαριζεις ανα χιλιομετρα
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
σε καταναλωση καυσιμου τα ντιζελ είναι πιο οικονομικα.εκανα ταξιδι 400 χιλιομετρων με βενζινη και εκαψα 30 λιτρα με σταθερη ταχυτητα 120-140 το ιδιο ταξιδι με ντιζελ με τα ιδια χιλιόμετρα εκαψα 22 λιτρα
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
επισης ενας βενζινοκινητας εχει μεσο ορο ζωης 300000-400000 ενώ ενας πετρελαιοκινητήρας 600000-800000χιλιομετρα.
ο λογος που οι πετρελαιοκίνητες αντεχουν πιο πολύ είναι γιατι δουλευουν σε πιο χαμηλες στροφες ,ο βενζινοκινητας φτανει μεχρι 8000 στροφες ενώ ο πετρελαιοκινηταρας εως 6000.
π,χ με 120 χιλιόμετρα 5η ταχυτητα ο βενζινοκινητήρας εχει 4000 στροφες ενώ ο ντιζελ με 5η στα 120 εχει 3000 περιπου στροφες
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.898
Κριτικές
6
Like
3.684
Πόντοι
736
επισης ενας βενζινοκινητας εχει μεσο ορο ζωης 300000-400000 ενώ ενας πετρελαιοκινητήρας 600000-800000χιλιομετρα.
ο λογος που οι πετρελαιοκίνητες αντεχουν πιο πολύ είναι γιατι δουλευουν σε πιο χαμηλες στροφες ,ο βενζινοκινητας φτανει μεχρι 8000 στροφες ενώ ο πετρελαιοκινηταρας εως 6000.
π,χ με 120 χιλιόμετρα 5η ταχυτητα ο βενζινοκινητήρας εχει 4000 στροφες ενώ ο ντιζελ με 5η στα 120 εχει 3000 περιπου στροφες
Αυτο που λες στο τελος , νομίζω εχει να κανει με την κλιμακωση των σχεσεων , άλλο μοντέλο έχει κοντες σχεσεις στο κιβωτιο ταχυτητων άλλο μακριες , δηλαδη απο μοντέλο σε μοντέλο μπορει να έχουν διαφορές και δυο βενζινοκινητα μεταξύ τους και δυο πετρελαιοκινητα μεταξύ τους.

Τωρα το αν στον μεσο ορο τους τα πετρελαιοκινητα έχουν πιο μακριες σχέσεις απο τον μέσο όρο των βενζινοκινητων (σε αυτην την περίπτωση θα έχεις δίκιο σε αυτό που λες) δεν το ξέρω.

Και ένα παράδειγμα που θυμάμαι απο προσωπικη εμπειρία , σε ένα citroen zx με 5η ταχυτητα στις 3000 στροφες έπιανε 100 χλμ ενω ενα  opel astra A επίσης με 5η στις 3000 στροφές επιανε 120 χλμ , και τα δυο βενζινοκίνητα και περίπου ίδιας χρονολογίας 1992-1993 κάπου εκεί.

 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Αυτο που λες στο τελος , νομίζω εχει να κανει με την κλιμακωση των σχεσεων , άλλο μοντέλο έχει κοντες σχεσεις στο κιβωτιο ταχυτητων άλλο μακριες , δηλαδη απο μοντέλο σε μοντέλο μπορει να έχουν διαφορές και δυο βενζινοκινητα μεταξύ τους και δυο πετρελαιοκινητα μεταξύ τους.

Τωρα το αν στον μεσο ορο τους τα πετρελαιοκινητα έχουν πιο μακριες σχέσεις απο τον μέσο όρο των βενζινοκινητων (σε αυτην την περίπτωση θα έχεις δίκιο σε αυτό που λες) δεν το ξέρω.

Και ένα παράδειγμα που θυμάμαι απο προσωπικη εμπειρία , σε ένα citroen zx με 5η ταχυτητα στις 3000 στροφες έπιανε 100 χλμ ενω ενα  opel astra A επίσης με 5η στις 3000 στροφές επιανε 120 χλμ , και τα δυο βενζινοκίνητα και περίπου ίδιας χρονολογίας 1992-1993 κάπου εκεί.
κατά μεσο ορο λεω ότι τα πετρελαιοκίνητα δουλευουν σε πιο χαμηλες στροφες από τα βενζινοκίνητα.οι τιμες που εδωσα παραπανω είναι ενδεικτικες από τα 2 μοντελα που ειχα οδηγησει.
 

cum gun

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2010
Μηνύματα
180
Like
11
Πόντοι
1
Η ροπή είναι αντιστρόφως ανάλογη των στροφών.

Στη βενζίνη πιάνεις μια άλφα ροπή στρέψης στις 3000 στροφές ας πουμε
Στα ντίζελ την ίδια ροπή την πιάνεις σε χαμηλότερες στροφές.
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.396
Κριτικές
49
Like
22.910
Πόντοι
24.596
το Κατερινακι που παει καθε ΣΚ Ημιρατα θα ξερει καλυτερα να μας πει αν συμφερει το πετρελαιο :S :S :S
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.898
Κριτικές
6
Like
3.684
Πόντοι
736
κατά μεσο ορο λεω ότι τα πετρελαιοκίνητα δουλευουν σε πιο χαμηλες στροφες από τα βενζινοκίνητα.οι τιμες που εδωσα παραπανω είναι ενδεικτικες από τα 2 μοντελα που ειχα οδηγησει.
Ναι σε αυτο εχεις δίκιο οτι δουλευουν σε πιο χαμηλες στροφες , οπως λεει και ο cum gun πιο πανω , πιάνουν μέγιστη ροπη σε πιο χαμηλες στροφες και επίσης οι μεγιστες στροφες τους είναι πιο λίγες απο ένα συνηθισμένο βενζινοκινητο.

Απλά στο άλλο που λες για τα χλμ ίσως έπεσες σε πετρελαίου με μακριες σχεσεις στο κιβωτιο και σε βενζίνης με κοντο κιβώτιο , η μπορει όλα τα πετρελαίου να έχουν μακριες σχέσεις δεν ξέρω σίγουρα.
 
OP
OP
G

giorgos.k

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.070
Κριτικές
23
Like
345
Πόντοι
1.520
Ναι σε αυτο εχεις δίκιο οτι δουλευουν σε πιο χαμηλες στροφες , οπως λεει και ο cum gun πιο πανω , πιάνουν μέγιστη ροπη σε πιο χαμηλες στροφες και επίσης οι μεγιστες στροφες τους είναι πιο λίγες απο ένα συνηθισμένο βενζινοκινητο.

Απλά στο άλλο που λες για τα χλμ ίσως έπεσες σε πετρελαίου με μακριες σχεσεις στο κιβωτιο και σε βενζίνης με κοντο κιβώτιο , η μπορει όλα τα πετρελαίου να έχουν μακριες σχέσεις δεν ξέρω σίγουρα.
δουλευουν χαμηλοτερες στρπφες γιατο δουλευουν με μεγαλυτερη πιεση συμπιεσης ετσι συμπιεζει μεγαλυτερο μιγμα αερα καυσιμου ετσι παραγει περισσοτερο εργο αν κυκλο
 

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.876
Like
2.278
Πόντοι
456
Άλλο όφελος είναι ότι το diesel αμάξι καίει το ίδιο καύσιμο με τους φορτηγατζήδες, ταξιτζήδες, τρακτέρ και καυστήρες θέρμανσης. Μακροχρόνια αυτό σημαίνει ότι θα βρίσκεις πετρέλαιο ακόμα κι όταν έρθουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η βενζίνη είναι ένα καύσιμο που μπορεί να χτυπηθεί πολύ πιο εύκολα. Μπορεί να αυξηθεί ο φόρος ή και να καταργηθεί για να προωθηθούν τα άχρηστα ηλεκτρικά από τους πουλημένους που εκλέγουμε. Οι ΙΧδες δεν έχουν τόσο μεγάλη ισχύ όσο οι φορτηγατζήδες, ούτε θα βγούνε ποτέ ηλεκτρικά τρακτέρ!
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Άλλο όφελος είναι ότι το diesel αμάξι καίει το ίδιο καύσιμο με τους φορτηγατζήδες, ταξιτζήδες, τρακτέρ και καυστήρες θέρμανσης. Μακροχρόνια αυτό σημαίνει ότι θα βρίσκεις πετρέλαιο ακόμα κι όταν έρθουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η βενζίνη είναι ένα καύσιμο που μπορεί να χτυπηθεί πολύ πιο εύκολα. Μπορεί να αυξηθεί ο φόρος ή και να καταργηθεί για να προωθηθούν τα άχρηστα ηλεκτρικά από τους πουλημένους που εκλέγουμε. Οι ΙΧδες δεν έχουν τόσο μεγάλη ισχύ όσο οι φορτηγατζήδες, ούτε θα βγούνε ποτέ ηλεκτρικά τρακτέρ!
Oχι ακριβώς επίσης κάπου διάβαζα και για ηλεκτρικά φορτηγά.
Μην ξεχνάς ότι όλα απόσταγματα αργού πετρελαίου είναι .Τωρα αν μακροχρόνια εννοείς σε 40 χρόνια............ποιος ζει και ποιος πεθαίνει μέχρι τότε.Μέχρι πριν λίγα χρόνια μας πιπιλαγαν τα αυτά ότι το πετρέλαιο τελειώνει κλπ κλπ.Τώρα το ξέχασαν.
 

manlymanathens

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2018
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
Εδω και αρκετα χρονια οδηγω μονο diesel στο εξωτερικο, στην Ελλαδα εχω μονο τρεις μηνες και δεν εχω ακομα αυτοκινητο παρα μονο το νοικιασμενο της δουλειας. Το τελευταιο μου αυτοκινητο ηταν peugeot HDI 1.6 το οποιο εβγαλε 500.000 χιλιομετρα αλλα με δυο αλλαγες στο DPF το οποιο εχει ενα κοστος. Αυτο που ειναι καλο στην Ελλαδα αλλα δεν ξερω για ποσο ειναι οτι το πετρελαιο σαν καυσιμο ειναι φηνοτερο της βενζινης πραγμα που δεν ισχυει στο εξωτερικο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom