Νέα

Λαθρομετανάστες στην Ελλάδα/(λαθρο)μετανάστευση γενικώς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 71K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Να τους δωθει?

  • Ναι

    Ψήφοι: 159 10,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 697 45,5%
  • Μονο σε οσους μενουν πανο απο 10 χρονια

    Ψήφοι: 222 14,5%
  • Σιγα μην δικαιουται αυτος που πουλαει dvd στην ομονοια

    Ψήφοι: 70 4,6%
  • Θα πιδηχτω απ το παραθυρο αν ο πακις γινει ελληνας

    Ψήφοι: 383 25,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.531

Επισκέπτης
δυτικα προαστεια μενω!φαι απο εκκλησια και παπαδες παιζει αλλα απο εκει τρωνε πλεον και ΕΛΛΗΝΕΣ.σου ξαναλεω η βοηθεια απο το κρατος σε αυτο το θεμα ειναι σταγονα στον ωκεανο και ψαχνουν κυριως για φαι...
ειδικα στην περιοχη μ απο τον ιουνη εχει γινει εντονο αυτο!δλδ εικονες που δεν πιστευες οτι θα εβλεπες ποτε διπλα στο σπιτι σου...
Αυτο που εχω δει εντονα εδω που μενω(Παγκρατι)ειναι οτι ΠΟΛΥΣ κοσμος πηγαινει στη λαικη στο κλεισιμο,για τα σαπια κι ετσι...Ακομη οχι ψαξιμο στα σκουπιδια για φαι,αυτο κεντρο βασικα απο κατι ζακια που ειναι στην ψιλοτερμα ρουχλα φαση.
 

rouKoun13

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2010
Μηνύματα
3.558
Κριτικές
2
Like
62
Πόντοι
16
Αυτο που εχω δει εντονα εδω που μενω(Παγκρατι)ειναι οτι ΠΟΛΥΣ κοσμος πηγαινει στη λαικη στο κλεισιμο,για τα σαπια κι ετσι...Ακομη οχι ψαξιμο στα σκουπιδια για φαι,αυτο κεντρο βασικα απο κατι ζακια που ειναι στην ψιλοτερμα ρουχλα φαση.
το κανουν και οι πακιστανοι πλεον,οσο για τις λαικες αξιζει να τονιστει οτι πανε και πολλοι ΕΛΛΗΝΕΣ(κυριως γεροι)
ερχεται πολυ ασχημος χειμωνας...
 

Επισκέπτης
Μετά την δολοφονία του συγχωρεμένου του Καντάρη, η Υπατία πολιτικά τελείωσε.

Η Υπατια ηταν ενα πολυ μεγαλο λαθος του ΣΥΡΙΖΑ, δεν ασχολουμε με τους επαγγελματιες αντιρατσιστες των Εξαρχειων που πλεσιωναν τις συνηστωσες του ΣΥΡΙΖΑ. Αντι να εστιασουν στα προβληματα των Ελληνων καθονται και ασχολονται με τα προβληματα των αλλοδαπων. Δεν εχει καταλαβει ακομα ή δεν θελει να καταλαβει η αριστερα οτι οι μεταναστες ειναι ο πολιορκητικος κριος των καπιταλιστων. Και σας τετοιο οφειλει να τους αντιμετωσει.
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
το κανουν και οι πακιστανοι πλεον,οσο για τις λαικες αξιζει να τονιστει οτι πανε και πολλοι ΕΛΛΗΝΕΣ(κυριως γεροι)
ερχεται πολυ ασχημος χειμωνας...
το χειμωνα θα πηγαινουνε οι υπερποντικες να βαρανε τους γερους Ελληνες που πανε να παρουνε το φαϊ των μεταναστων...μην ανησυχεις, ερχεται και αυτο...
 

Επισκέπτης
το κανουν και οι πακιστανοι πλεον,οσο για τις λαικες αξιζει να τονιστει οτι πανε και πολλοι ΕΛΛΗΝΕΣ(κυριως γεροι)
ερχεται πολυ ασχημος χειμωνας...
Για Ελληνες συνταξιουχους λεω και εγω.
το χειμωνα θα πηγαινουνε οι υπερποντικες να βαρανε τους γερους Ελληνες που πανε να παρουνε το φαϊ των μεταναστων...μην ανησυχεις, ερχεται και αυτο...
Οι ονειρωξεις του μεμου...
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
Οι ονειρωξεις του μεμου...
ειπε ο υπερποντικας και πηγε με αλλους 5 να εμποδισει εναν ελεγκτη της ΕΘΕΛ να κατβασει εναν λαθρομεταναστη απο το λεωφορειο επειδη δεν πληρωσε εισητηριο......
 

Επισκέπτης
Ποιες είναι οι αιτίες του ρατσισμού;

Ρατσισμός. Από πού προέρχεται; Μια άποψη θέλει τον ρατσισμό ως έμφυτο στην ανθρώπινη φύση. Ότι δηλαδή, πάντα υπήρχε, και πάντα θα υπάρχει. Μια πιο φιλελεύθερη άποψη υποστηρίζει ότι πρόκειται για ένα κακό ανθρώπινο ιδεολόγημα, και πως αν αλλάξουμε τις ιδέες, θα εξαφανιστεί.

Και οι δυο αυτές απόψεις είναι λάθος. Ο ρατσισμός δεν είναι ιδεολόγημα αλλά θεσμός. Και οι απαρχές του δεν βρίσκονται ούτε στην ανθρώπινη φύση, ούτε στις ανθρώπινες ιδέες. Ο ρατσισμός ξεπήδησε με τον καπιταλισμό και το εμπόριο των δούλων. Όπως έγραψε κάποτε ο Μαρξιστής CLR James: «Η έννοια του διαχωρισμού των ανθρώπων με βάση τη φυλή του, ξεκίνησε με το δουλεμπόριο. Αυτό αποτέλεσε κάτι τόσο  σοκαριστικό, κόντρα σε κάθε κοινωνική έννοια, κόντρα σε κάθε θρησκευτική και φιλοσοφική αντίληψη… ώστε η μόνη δικαιολογία με την οποία η ανθρωπότητα θα μπορούσε να το ανεχτεί, ήταν να διαχωριστούν οι άνθρωποι σε φυλές, και να αποφασιστεί πως οι Αφρικανοί ανήκαν σε μια κατώτερη φυλή».

Η ιστορία αποδεικνύει τα παραπάνω. Πριν την έλευση του καπιταλισμού, δεν υπήρχε ο ρατσισμός ως συστηματική μορφή καταπίεσης. Για παράδειγμα, οι αρχαίες ελληνικές και ρωμαϊκές κοινωνίες δεν είχαν καμία φυλετική  καταπίεση. Και δεν μιλάμε για φιλελεύθερες κοινωνίες, αλλά για κοινωνίες που χτίστηκαν και που λειτουργούσαν στις πλάτες των δούλων. Αυτές λοιπόν οι κοινωνίες, δημιούργησαν μια ιδεολογία ώστε να δικαιολογήσουν τη δουλοκτησία. Όπως είπε ο Αριστοτέλης,  κάποιοι άνθρωποι είναι φύσει ελεύθεροι, άλλοι είναι δούλοι, και για αυτούς, η δουλεία είναι φυσική και δίκαιη.

Επειδή όμως η δουλοκτησία στις κοινωνίες αυτές δεν είχε ως βάση τη φυλετική καταγωγή, δεν υπήρξε μια ανάλογη θεωρία περί φυλετικής κατωτερότητας και καταπίεσης. Αντιθέτως, οι Αιγύπτιοι, οι Έλληνες, οι Ρωμαίοι, και οι πρώτοι Χριστιανοί, είχαν μια πολύ ευνοϊκή άποψη για τους μαύρους, και για τις κοινωνίες της Αφρικής. Ο  Ρωμαίος αυτοκράτορας Septemus Severenus, ήταν Αφρικανός και μαύρος.

Στο βιβλίο του Before Color Prejudice,  ο Frank Snowden  του Howard University, γράφει: «Οι αρχαίοι θεωρούσαν τη δουλεία ως δεδομένη. Είχαν μια εθνοκεντρική άποψη για τις κοινωνίες. Είχαν και ναρκισσιστικούς κανόνες περί φυσικής ομορφιάς. Τίποτα όμως στην αρχαιότητα δεν θα μπορούσε να συγκριθεί με τις σημερινές διακρίσεις βάσει χρώματος επιδερμίδας. Αυτό τουλάχιστον δέχονται οι ειδικοί που μελετούν το ζήτημα και που έχουν εξετάσει όλα τα στοιχεία».

Οι φυλετικές διακρίσεις ξεκίνησαν με το σύγχρονο δουλεμπόριο. Όπως δικαιολογούσαν οι αρχαίοι ότι το απάνθρωπο δουλοκτητικό τους σύστημα ήταν κάτι το φυσικό, έτσι και οι πιο σύγχρονοι δουλέμποροι έπραξαν ανάλογα. Με μια σημαντική διαφορά. Σύμφωνα με αυτούς, η δουλεία είναι φυσική, μόνο όταν βασίζεται σε φυλετικές διαφορές. Οι Αφρικανοί δεν ήταν άνθρωποι, και άρα γεννήθηκαν για να είναι σκλάβοι. Ο ιστορικός Eric Williams γράφει στο βιβλίο του Capitalism and Slavery: «Η δουλεία δεν ξεπήδησε από τον ρατσισμό, αλλά ο ρατσισμός ήταν συνέπεια της δουλείας».

Η ιστορία αποδεικνύει και το παραπάνω. Αν υπήρχε ρατσισμός πριν από το δουλεμπόριο,  τότε οι Αφρικανοί θα ήταν η πρώτη ομάδα ανθρώπων που θα χρησιμοποιούνταν ως δούλοι. Στις αρχές όμως της αμερικανικής δουλοκτησίας, η δουλεία δεν ήταν ζήτημα φυλής. Αρχικά μάλιστα, οι άποικοι προσπάθησαν να υποδουλώσουν τους ιθαγενείς ινδιάνους. Παράλληλα έκαναν μεγάλες εισαγωγές λευκών υπηρετών, τους οποίους μεταχειρίζονταν ως σκλάβους. Τους αγόραζαν, τους πουλούσαν, τους έπαιζαν στα χαρτιά, τους έδερναν, τους σκότωναν, και όλα αυτά σε καθεστώς πλήρους ατιμωρησίας.

Και όχι μόνο ήταν πολυπολιτισμική η δουλεία στη πρώιμη Αμερική, αλλά υπήρχε και μια κάποια ισότητα μεταξύ λευκών και νέγρων. Για παράδειγμα, στη Virginia του 17ου αιώνα, οι μαύροι μπορούσαν να υποβάλλουν αγωγές και μηνύσεις, να καταθέτουν στα δικαστήρια εναντίον λευκών, να φέρουν όπλα, και να κατέχουν γη,  ιδιοκτησία, κτλ. Με άλλα λόγια, οι μαύροι εκείνης της εποχής είχαν πιο πολλά δικαιώματα από ότι οι μαύροι στο Νότο των ΗΠΑ στον 20οαιώνα.

Τα αρχεία από την Virginia της εποχής εκείνης, αναφέρουν το παράδειγμα ενός Αφρικανού δούλου με το όνομα Frances Payne, που εξαγόρασε την ελευθερία του μαζεύοντας αρκετά χρήματα ώστε να αγοράσει τρεις λευκούς δούλους που τον αντικατέστησαν. Τέτοια περιστατικά αποδεικνύουν πως ο ρατσισμός ως θεσμός δεν υπήρχε την πρώιμη εποχή της δουλοκτησίας, αλλά δημιουργήθηκε αργότερα.

Με το πέρασμα του καιρού, οι δουλοκτητική τάξη συμπέρανε πως τη συμφέρει η δουλεία, και πως θα πρέπει να ενσωματωθεί σε όλες τις θεσμικές εκφάνσεις της κοινωνίας. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για αυτό. Πρώτον, οι λευκοί υπηρέτες δεν αρκούσαν πλέον,  καθώς αναπτύχθηκε η βιομηχανία στη Βρετανία, και μεγάλωσε η απαίτηση για εργατικό δυναμικό. Επίσης, με βάση ψυχρούς οικονομικούς κανόνες, διαπιστώθηκε ότι η δουλεία είναι πιο κερδοφόρα, αφού διαρκεί για ολόκληρη τη ζωή ενός δούλου, και πως τα μωρά των Αφρικανών σκλάβων μπορούσαν να αποφέρουν επιπλέον κέρδη αφού γεννιόντουσαν δούλοι. Τέλος, οι Αφρικανοί ήταν πιο εύκολο να μετατραπούν σε δούλους από ότι οι ινδιάνοι ή οι λευκοί.

Έτσι έχει η απαρχή της δουλείας των νέγρων. Οι λόγοι ήταν οικονομικοί και όχι φυλετικοί. Δεν είχε να κάνει με το χρώμα του ανθρώπου, αλλά με το κόστος της εργατικής του δύναμης. Και δεν ήταν μια θεωρία, αλλά μια πρακτική καθημερινή διαπίστωση στις φυτείες.

Υπήρχαν όμως και πολιτικοί λόγοι για τη δημιουργία ενός ρατσιστικού δουλοκτητικού συστήματος. Η αρχαία ανάγκη των ελίτ να διαιρούν για να βασιλεύουν. Οι δουλοκτήτες αποτελούσαν μια πολύ μικρή ομάδα πάμπλουτων ανθρώπων, περικυκλωμένη από χιλιάδες δούλους,  τους  οποίους εκμεταλλεύονταν και  καταπίεζε. Ο μεγαλύτερος φόβος ήταν μη τυχόν και οι δούλοι ενωθούν σε ξεσηκωμό.

Μια εξέγερση του 1676 που ξεκίνησε ως απλή διαμαρτυρία, κατέληξε σε ένοπλη σύγκρουση με χιλιάδες μικροαγρότες, υπηρέτες, και δούλους να απαιτούν ελευθερία, να καταλαμβάνουν τη πόλη Jamestown, και να αναγκάζουν τον κυβερνήτη της Virginia σε άτακτη φυγή. Χρειάστηκε να σταλούν στρατιώτες από την Αγγλία για να επανέλθει η  «τάξη».

Η  εξέγερση αυτή αποτέλεσε σημείο καμπής. Οι γαιοκτήμονες κατάλαβαν πως αν είναι να επιβιώσουν, θα πρέπει να βρουν τρόπο να διαιρέσουν τους δούλους τους. Επιλέχθηκε η φυλετική καταγωγή. Έπεισαν έτσι τους εξαθλιωμένους λευκούς να στραφούν εναντίον των μαύρων, θεωρώντας πως οι ίδιοι είναι ανώτεροι. Έτσι, οι γαιοκτήμονες κατάφεραν να κατακτήσουν και τους δυο, διαιρώντας τους.

Με τη πάροδο του χρόνου, ο ρατσισμός καθιερώθηκε ως μέσο νομιμοποίησης της δουλείας, αλλά και ως μέσο διαίρεσης των φτωχών μαζών. Και ενώ ο αμερικανικός εμφύλιος πόλεμος διέλυσε τη δουλοκτησία, δεν άγγιξε τον ρατσισμό. Ο λόγος είναι πως ο καπιταλισμός χρειάζονταν τον ρατσισμό. Όπως οι μεγάλες δουλοκτητικές κοινωνίες της αρχαιότητας, και οι πρώιμες ΗΠΑ,  έτσι και σήμερα, ο καπιταλισμός θέλει μια μικρή πάμπλουτη μειονότητα να εκμεταλλεύεται και να καταπιέζει τη μεγάλη πλειονότητα της ανθρωπότητας. Ο ρατσισμός είναι ο βασικός τρόπος διαχωρισμού των εργαζομένων στη σημερινή κοινωνία, και αποτελεί έναν βολικό αποδιοπομπαίο τράγο για τα εγγενή προβλήματα του συστήματος. Οι απλοί όμως άνθρωποι, ασχέτως φυλής, δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα από το ρατσισμό.

Εξάλλου, οι ιστορικές περίοδοι που το σύνολο των εργαζομένων πέτυχαν σημαντικές προόδους (δεκαετίες του 1930, και 1960), συμπίπτουν με τους μεγάλους αγώνες εναντίον των φυλετικών διακρίσεων.

Ο καπιταλισμός δημιούργησε τον ρατσισμό και δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς αυτόν. Ο μόνος τρόπος για να ξεμπερδεύουμε με τον ρατσισμό είναι να πετύχουμε μια σοσιαλιστική κοινωνία, της οποίας η πρώτη προτεραιότητα θα είναι η οριστική κατάργηση τόσο της εκμετάλλευσης όσο  και του ρατσισμού.

 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Ποιες είναι οι αιτίες του ρατσισμού;

Ρατσισμός. Από πού προέρχεται; Μια άποψη θέλει τον ρατσισμό ως έμφυτο στην ανθρώπινη φύση. Ότι δηλαδή, πάντα υπήρχε, και πάντα θα υπάρχει. Μια πιο φιλελεύθερη άποψη υποστηρίζει ότι πρόκειται για ένα κακό ανθρώπινο ιδεολόγημα, και πως αν αλλάξουμε τις ιδέες, θα εξαφανιστεί.

Και οι δυο αυτές απόψεις είναι λάθος. Ο ρατσισμός δεν είναι ιδεολόγημα αλλά θεσμός. Και οι απαρχές του δεν βρίσκονται ούτε στην ανθρώπινη φύση, ούτε στις ανθρώπινες ιδέες. Ο ρατσισμός ξεπήδησε με τον καπιταλισμό και το εμπόριο των δούλων. Όπως έγραψε κάποτε ο Μαρξιστής CLR James: «Η έννοια του διαχωρισμού των ανθρώπων με βάση τη φυλή του, ξεκίνησε με το δουλεμπόριο. Αυτό αποτέλεσε κάτι τόσο  σοκαριστικό, κόντρα σε κάθε κοινωνική έννοια, κόντρα σε κάθε θρησκευτική και φιλοσοφική αντίληψη… ώστε η μόνη δικαιολογία με την οποία η ανθρωπότητα θα μπορούσε να το ανεχτεί, ήταν να διαχωριστούν οι άνθρωποι σε φυλές, και να αποφασιστεί πως οι Αφρικανοί ανήκαν σε μια κατώτερη φυλή».

Η ιστορία αποδεικνύει τα παραπάνω. Πριν την έλευση του καπιταλισμού, δεν υπήρχε ο ρατσισμός ως συστηματική μορφή καταπίεσης. Για παράδειγμα, οι αρχαίες ελληνικές και ρωμαϊκές κοινωνίες δεν είχαν καμία φυλετική  καταπίεση. Και δεν μιλάμε για φιλελεύθερες κοινωνίες, αλλά για κοινωνίες που χτίστηκαν και που λειτουργούσαν στις πλάτες των δούλων. Αυτές λοιπόν οι κοινωνίες, δημιούργησαν μια ιδεολογία ώστε να δικαιολογήσουν τη δουλοκτησία. Όπως είπε ο Αριστοτέλης,  κάποιοι άνθρωποι είναι φύσει ελεύθεροι, άλλοι είναι δούλοι, και για αυτούς, η δουλεία είναι φυσική και δίκαιη.

Επειδή όμως η δουλοκτησία στις κοινωνίες αυτές δεν είχε ως βάση τη φυλετική καταγωγή, δεν υπήρξε μια ανάλογη θεωρία περί φυλετικής κατωτερότητας και καταπίεσης. Αντιθέτως, οι Αιγύπτιοι, οι Έλληνες, οι Ρωμαίοι, και οι πρώτοι Χριστιανοί, είχαν μια πολύ ευνοϊκή άποψη για τους μαύρους, και για τις κοινωνίες της Αφρικής. Ο  Ρωμαίος αυτοκράτορας Septemus Severenus, ήταν Αφρικανός και μαύρος.

Στο βιβλίο του Before Color Prejudice,  ο Frank Snowden  του Howard University, γράφει: «Οι αρχαίοι θεωρούσαν τη δουλεία ως δεδομένη. Είχαν μια εθνοκεντρική άποψη για τις κοινωνίες. Είχαν και ναρκισσιστικούς κανόνες περί φυσικής ομορφιάς. Τίποτα όμως στην αρχαιότητα δεν θα μπορούσε να συγκριθεί με τις σημερινές διακρίσεις βάσει χρώματος επιδερμίδας. Αυτό τουλάχιστον δέχονται οι ειδικοί που μελετούν το ζήτημα και που έχουν εξετάσει όλα τα στοιχεία».

Οι φυλετικές διακρίσεις ξεκίνησαν με το σύγχρονο δουλεμπόριο. Όπως δικαιολογούσαν οι αρχαίοι ότι το απάνθρωπο δουλοκτητικό τους σύστημα ήταν κάτι το φυσικό, έτσι και οι πιο σύγχρονοι δουλέμποροι έπραξαν ανάλογα. Με μια σημαντική διαφορά. Σύμφωνα με αυτούς, η δουλεία είναι φυσική, μόνο όταν βασίζεται σε φυλετικές διαφορές. Οι Αφρικανοί δεν ήταν άνθρωποι, και άρα γεννήθηκαν για να είναι σκλάβοι. Ο ιστορικός Eric Williams γράφει στο βιβλίο του Capitalism and Slavery: «Η δουλεία δεν ξεπήδησε από τον ρατσισμό, αλλά ο ρατσισμός ήταν συνέπεια της δουλείας».

Η ιστορία αποδεικνύει και το παραπάνω. Αν υπήρχε ρατσισμός πριν από το δουλεμπόριο,  τότε οι Αφρικανοί θα ήταν η πρώτη ομάδα ανθρώπων που θα χρησιμοποιούνταν ως δούλοι. Στις αρχές όμως της αμερικανικής δουλοκτησίας, η δουλεία δεν ήταν ζήτημα φυλής. Αρχικά μάλιστα, οι άποικοι προσπάθησαν να υποδουλώσουν τους ιθαγενείς ινδιάνους. Παράλληλα έκαναν μεγάλες εισαγωγές λευκών υπηρετών, τους οποίους μεταχειρίζονταν ως σκλάβους. Τους αγόραζαν, τους πουλούσαν, τους έπαιζαν στα χαρτιά, τους έδερναν, τους σκότωναν, και όλα αυτά σε καθεστώς πλήρους ατιμωρησίας.

Και όχι μόνο ήταν πολυπολιτισμική η δουλεία στη πρώιμη Αμερική, αλλά υπήρχε και μια κάποια ισότητα μεταξύ λευκών και νέγρων. Για παράδειγμα, στη Virginia του 17ου αιώνα, οι μαύροι μπορούσαν να υποβάλλουν αγωγές και μηνύσεις, να καταθέτουν στα δικαστήρια εναντίον λευκών, να φέρουν όπλα, και να κατέχουν γη,  ιδιοκτησία, κτλ. Με άλλα λόγια, οι μαύροι εκείνης της εποχής είχαν πιο πολλά δικαιώματα από ότι οι μαύροι στο Νότο των ΗΠΑ στον 20οαιώνα.

Τα αρχεία από την Virginia της εποχής εκείνης, αναφέρουν το παράδειγμα ενός Αφρικανού δούλου με το όνομα Frances Payne, που εξαγόρασε την ελευθερία του μαζεύοντας αρκετά χρήματα ώστε να αγοράσει τρεις λευκούς δούλους που τον αντικατέστησαν. Τέτοια περιστατικά αποδεικνύουν πως ο ρατσισμός ως θεσμός δεν υπήρχε την πρώιμη εποχή της δουλοκτησίας, αλλά δημιουργήθηκε αργότερα.

Με το πέρασμα του καιρού, οι δουλοκτητική τάξη συμπέρανε πως τη συμφέρει η δουλεία, και πως θα πρέπει να ενσωματωθεί σε όλες τις θεσμικές εκφάνσεις της κοινωνίας. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για αυτό. Πρώτον, οι λευκοί υπηρέτες δεν αρκούσαν πλέον,  καθώς αναπτύχθηκε η βιομηχανία στη Βρετανία, και μεγάλωσε η απαίτηση για εργατικό δυναμικό. Επίσης, με βάση ψυχρούς οικονομικούς κανόνες, διαπιστώθηκε ότι η δουλεία είναι πιο κερδοφόρα, αφού διαρκεί για ολόκληρη τη ζωή ενός δούλου, και πως τα μωρά των Αφρικανών σκλάβων μπορούσαν να αποφέρουν επιπλέον κέρδη αφού γεννιόντουσαν δούλοι. Τέλος, οι Αφρικανοί ήταν πιο εύκολο να μετατραπούν σε δούλους από ότι οι ινδιάνοι ή οι λευκοί.

Έτσι έχει η απαρχή της δουλείας των νέγρων. Οι λόγοι ήταν οικονομικοί και όχι φυλετικοί. Δεν είχε να κάνει με το χρώμα του ανθρώπου, αλλά με το κόστος της εργατικής του δύναμης. Και δεν ήταν μια θεωρία, αλλά μια πρακτική καθημερινή διαπίστωση στις φυτείες.

Υπήρχαν όμως και πολιτικοί λόγοι για τη δημιουργία ενός ρατσιστικού δουλοκτητικού συστήματος. Η αρχαία ανάγκη των ελίτ να διαιρούν για να βασιλεύουν. Οι δουλοκτήτες αποτελούσαν μια πολύ μικρή ομάδα πάμπλουτων ανθρώπων, περικυκλωμένη από χιλιάδες δούλους,  τους  οποίους εκμεταλλεύονταν και  καταπίεζε. Ο μεγαλύτερος φόβος ήταν μη τυχόν και οι δούλοι ενωθούν σε ξεσηκωμό.

Μια εξέγερση του 1676 που ξεκίνησε ως απλή διαμαρτυρία, κατέληξε σε ένοπλη σύγκρουση με χιλιάδες μικροαγρότες, υπηρέτες, και δούλους να απαιτούν ελευθερία, να καταλαμβάνουν τη πόλη Jamestown, και να αναγκάζουν τον κυβερνήτη της Virginia σε άτακτη φυγή. Χρειάστηκε να σταλούν στρατιώτες από την Αγγλία για να επανέλθει η  «τάξη».

Η  εξέγερση αυτή αποτέλεσε σημείο καμπής. Οι γαιοκτήμονες κατάλαβαν πως αν είναι να επιβιώσουν, θα πρέπει να βρουν τρόπο να διαιρέσουν τους δούλους τους. Επιλέχθηκε η φυλετική καταγωγή. Έπεισαν έτσι τους εξαθλιωμένους λευκούς να στραφούν εναντίον των μαύρων, θεωρώντας πως οι ίδιοι είναι ανώτεροι. Έτσι, οι γαιοκτήμονες κατάφεραν να κατακτήσουν και τους δυο, διαιρώντας τους.

Με τη πάροδο του χρόνου, ο ρατσισμός καθιερώθηκε ως μέσο νομιμοποίησης της δουλείας, αλλά και ως μέσο διαίρεσης των φτωχών μαζών. Και ενώ ο αμερικανικός εμφύλιος πόλεμος διέλυσε τη δουλοκτησία, δεν άγγιξε τον ρατσισμό. Ο λόγος είναι πως ο καπιταλισμός χρειάζονταν τον ρατσισμό. Όπως οι μεγάλες δουλοκτητικές κοινωνίες της αρχαιότητας, και οι πρώιμες ΗΠΑ,  έτσι και σήμερα, ο καπιταλισμός θέλει μια μικρή πάμπλουτη μειονότητα να εκμεταλλεύεται και να καταπιέζει τη μεγάλη πλειονότητα της ανθρωπότητας. Ο ρατσισμός είναι ο βασικός τρόπος διαχωρισμού των εργαζομένων στη σημερινή κοινωνία, και αποτελεί έναν βολικό αποδιοπομπαίο τράγο για τα εγγενή προβλήματα του συστήματος. Οι απλοί όμως άνθρωποι, ασχέτως φυλής, δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα από το ρατσισμό.

Εξάλλου, οι ιστορικές περίοδοι που το σύνολο των εργαζομένων πέτυχαν σημαντικές προόδους (δεκαετίες του 1930, και 1960), συμπίπτουν με τους μεγάλους αγώνες εναντίον των φυλετικών διακρίσεων.

Ο καπιταλισμός δημιούργησε τον ρατσισμό και δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς αυτόν. Ο μόνος τρόπος για να ξεμπερδεύουμε με τον ρατσισμό είναι να πετύχουμε μια σοσιαλιστική κοινωνία, της οποίας η πρώτη προτεραιότητα θα είναι η οριστική κατάργηση τόσο της εκμετάλλευσης όσο  και του ρατσισμού.


Ο ιστορικός Eric Williams γράφει στο βιβλίο του Capitalism and Slavery: «Η δουλεία δεν ξεπήδησε από τον ρατσισμό, αλλά ο ρατσισμός ήταν συνέπεια της δουλείας».


O καπιταλισμός που κολλάει; :cheesy:

Αντιθέτως, ο βιομηχανικά ανεπτυγμένος Βορράς, απελευθέρωσε τους δούλους και καταπολέμησε τοις πράξει το ρατσισμό
 

streetwalker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2007
Μηνύματα
8.757
Κριτικές
3
Like
201
Πόντοι
66
Τραγελαφικά πράγματα: κλέφτης αλλοδαπός ή ηλίθιος υπουργός;

Διαδικασίες απέλασης από τη χώρα ενός 27χρονου υπηκόου Αλβανίας, νομίμως διαμένοντος επί σειράν ετών στην Ελλάδα και νομίμως απασχολούμενου ως μάγειρα σε γνωστή ξενοδοχειακή μονάδα της Λαχανιάς, χωρίς ποινικό παρελθόν και μητρώο, κίνησε η Α' Αστυνομική Διεύθυνση Δωδεκανήσου μετά από δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του για την κλοπή ενός i-pod από το δωμάτιο του ξενοδοχείου στο οποίο διέμενε ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης κ. Γ. Πεταλωτής, την 14η Αυγούστου 2011!.

Σε βάρος του αλλοδαπού έχει σχηματιστεί ποινική δικογραφία από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου και με απόφαση του Αντεισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου κ. Αντ. Κασσάπη παραπέμφθηκε σε ρητή δικάσιμο την 2α Σεπτεμβρίου 2011 και παραιτήθηκε από την κλήτευση.

Ο χώρος εργασίας του 27χρονου είναι κοντά στα δωμάτια του ξενοδοχείου στο οποίο απασχολείται τα τελευταία δύο έτη. Ο αλλοδαπός, σύμφωνα με τους οικείους του, έχει πολλές καταθέσεις, ενώ ο μισθός του αγγίζει τα 1.700 ευρώ. Χρησιμοποιεί δε ένα κινητό τύπου i- phone 4, σημαντικής αξίας, ενώ το αντικείμενο της κλοπής ιδιοκτησίας του Υφυπουργού είναι χαμηλότερης αξίας και κάνει ανάλογες εργασίες με το κινητό του κατηγορούμενου. Ο αλλοδαπός έχει στην ιδιοκτησία του αμάξι και μηχανάκι, είναι απόφοιτος ιδιωτικής σχολής chef στην Αθήνα και εργάζεται στο ξενοδοχείο με τον αδελφό του. Οι γονείς του ζουν στη Χίο και τους αγόρασαν σπίτι στην Αθήνα το έτος 1992. Οι οικείοι του επισημαίνουν ότι ο 27χρονος δεν είχε ανάγκη να κλέψει και ούτε έχει κατηγορηθεί για τέτοιο ή άλλο αδίκημα στο παρελθόν.

Εν πάση περιπτώσει η κλοπή διεπράχθη το βράδυ της 14ης Αυγούστου 2011, στο δωμάτιο του κ Πεταλωτή την ώρα που ο ίδιος κοιμόταν. Αρμοδίως φέρεται να κλήθηκαν 4 υπάλληλοι που είχαν βάρδια μεταξύ των οποίων και ο αδελφός του φερόμενου ως δράστη της κλοπής. Ο Υφυπουργός, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες έκανε «αναγνώριση» του δράστη από φωτογραφίες του προσωπικού που του επιδείχτηκαν. Φέρεται σύμφωνα με τις πληροφορίες, συγκεκριμένα να είχε ξυπνήσει και να είχε δει τον δράστη να ψαχουλεύει τα πράγματά του.

Ο 27χρονος, που πάσχει από διαβήτη, έχει κόκκινα μάτια και φαίνεται πολύ ταλαιπωρημένος, φέρεται να αναγνωρίστηκε από τον Υφυπουργό Δικαιοσύνης μετά βεβαιότητα ως ο δράστης της σε βάρος του κλοπής του i-pod. H σύντροφος του κατηγορούμενου καταθέτει στον αντίποδα ότι την ώρα της κλοπής ήταν μαζί του. Την επόμενη της κλοπής η διοίκηση του ξενοδοχείου φέρεται να αποκατέστησε τον κ. Πεταλωτή προσφέροντάς του ένα νέο i-pod. Oικείοι του κατηγορούμενου υποστηρίζουν ότι στο ίδιο δωμάτιο είχε ξαναγίνει κλοπή πριν από ένα μήνα περίπου. Ο κατηγορούμενος διατείνεται ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρουν αποτυπώματά του στο δωμάτιο του κ. Πεταλωτή ενώ υπέρ της αθωότητάς του προτίθενται να καταθέσουν μέλη του προσωπικού του ξενοδοχείου.

Με την απόφαση απέλασής του, που εκδόθηκε πριν δικαστεί, όπως επιτρέπει ο σχετικός νόμος, διετάχθη και η εγγραφή του στον Εθνικό Κατάλογο των Ανεπιθύμητων μέχρι την 14η Αυγούστου 2018.

Πηγή: Δημοκρατική Ρόδου


:2funny: :2funny: :2funny:
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Τραγελαφικά πράγματα: κλέφτης αλλοδαπός ή ηλίθιος υπουργός;

Διαδικασίες απέλασης από τη χώρα ενός 27χρονου υπηκόου Αλβανίας, νομίμως διαμένοντος επί σειράν ετών στην Ελλάδα και νομίμως απασχολούμενου ως μάγειρα σε γνωστή ξενοδοχειακή μονάδα της Λαχανιάς, χωρίς ποινικό παρελθόν και μητρώο, κίνησε η Α' Αστυνομική Διεύθυνση Δωδεκανήσου μετά από δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του για την κλοπή ενός i-pod από το δωμάτιο του ξενοδοχείου στο οποίο διέμενε ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης κ. Γ. Πεταλωτής, την 14η Αυγούστου 2011!.

Σε βάρος του αλλοδαπού έχει σχηματιστεί ποινική δικογραφία από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου και με απόφαση του Αντεισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου κ. Αντ. Κασσάπη παραπέμφθηκε σε ρητή δικάσιμο την 2α Σεπτεμβρίου 2011 και παραιτήθηκε από την κλήτευση.

Ο χώρος εργασίας του 27χρονου είναι κοντά στα δωμάτια του ξενοδοχείου στο οποίο απασχολείται τα τελευταία δύο έτη. Ο αλλοδαπός, σύμφωνα με τους οικείους του, έχει πολλές καταθέσεις, ενώ ο μισθός του αγγίζει τα 1.700 ευρώ. Χρησιμοποιεί δε ένα κινητό τύπου i- phone 4, σημαντικής αξίας, ενώ το αντικείμενο της κλοπής ιδιοκτησίας του Υφυπουργού είναι χαμηλότερης αξίας και κάνει ανάλογες εργασίες με το κινητό του κατηγορούμενου. Ο αλλοδαπός έχει στην ιδιοκτησία του αμάξι και μηχανάκι, είναι απόφοιτος ιδιωτικής σχολής chef στην Αθήνα και εργάζεται στο ξενοδοχείο με τον αδελφό του. Οι γονείς του ζουν στη Χίο και τους αγόρασαν σπίτι στην Αθήνα το έτος 1992. Οι οικείοι του επισημαίνουν ότι ο 27χρονος δεν είχε ανάγκη να κλέψει και ούτε έχει κατηγορηθεί για τέτοιο ή άλλο αδίκημα στο παρελθόν.

Εν πάση περιπτώσει η κλοπή διεπράχθη το βράδυ της 14ης Αυγούστου 2011, στο δωμάτιο του κ Πεταλωτή την ώρα που ο ίδιος κοιμόταν. Αρμοδίως φέρεται να κλήθηκαν 4 υπάλληλοι που είχαν βάρδια μεταξύ των οποίων και ο αδελφός του φερόμενου ως δράστη της κλοπής. Ο Υφυπουργός, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες έκανε «αναγνώριση» του δράστη από φωτογραφίες του προσωπικού που του επιδείχτηκαν. Φέρεται σύμφωνα με τις πληροφορίες, συγκεκριμένα να είχε ξυπνήσει και να είχε δει τον δράστη να ψαχουλεύει τα πράγματά του.

Ο 27χρονος, που πάσχει από διαβήτη, έχει κόκκινα μάτια και φαίνεται πολύ ταλαιπωρημένος, φέρεται να αναγνωρίστηκε από τον Υφυπουργό Δικαιοσύνης μετά βεβαιότητα ως ο δράστης της σε βάρος του κλοπής του i-pod. H σύντροφος του κατηγορούμενου καταθέτει στον αντίποδα ότι την ώρα της κλοπής ήταν μαζί του. Την επόμενη της κλοπής η διοίκηση του ξενοδοχείου φέρεται να αποκατέστησε τον κ. Πεταλωτή προσφέροντάς του ένα νέο i-pod. Oικείοι του κατηγορούμενου υποστηρίζουν ότι στο ίδιο δωμάτιο είχε ξαναγίνει κλοπή πριν από ένα μήνα περίπου. Ο κατηγορούμενος διατείνεται ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρουν αποτυπώματά του στο δωμάτιο του κ. Πεταλωτή ενώ υπέρ της αθωότητάς του προτίθενται να καταθέσουν μέλη του προσωπικού του ξενοδοχείου.

Με την απόφαση απέλασής του, που εκδόθηκε πριν δικαστεί, όπως επιτρέπει ο σχετικός νόμος, διετάχθη και η εγγραφή του στον Εθνικό Κατάλογο των Ανεπιθύμητων μέχρι την 14η Αυγούστου 2018.

Πηγή: Δημοκρατική Ρόδου


:2funny: :2funny: :2funny:

Αυτά είναι. Πηδιέται η παπαδιά τη πληρώνει το χωριό
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366

αυτό είναι περσινό βίντεο και δείχνει κάτι τύπους που πάνε καροτσάκι στην Ερμού παράνομους μικροπωλητές
πρώτη φορά το είδα, όλα τα λεφτά οι πολεμικές ιαχές όταν γίνονται τα ντου :2funny: :2funny: :2funny: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Επισκέπτης
αυτό είναι περσινό βίντεο και δείχνει κάτι τύπους που πάνε καροτσάκι στην Ερμού παράνομους μικροπωλητές
πρώτη φορά το είδα, όλα τα λεφτά οι πολεμικές ιαχές όταν γίνονται τα ντου :2funny: :2funny: :2funny: :rockon: :rockon: :rockon:
H δύναμη των πολλών επί των λίγων,η χαρά του νεοφασίστα Κοσμά κ λοιπών της αγέλης.....
 

motor_bukow

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2010
Μηνύματα
891
Like
0
Πόντοι
6
Τραγελαφικά πράγματα: κλέφτης αλλοδαπός ή ηλίθιος υπουργός;

Διαδικασίες απέλασης από τη χώρα ενός 27χρονου υπηκόου Αλβανίας, νομίμως διαμένοντος επί σειράν ετών στην Ελλάδα και νομίμως απασχολούμενου ως μάγειρα σε γνωστή ξενοδοχειακή μονάδα της Λαχανιάς, χωρίς ποινικό παρελθόν και μητρώο, κίνησε η Α' Αστυνομική Διεύθυνση Δωδεκανήσου μετά από δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του για την κλοπή ενός i-pod από το δωμάτιο του ξενοδοχείου στο οποίο διέμενε ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης κ. Γ. Πεταλωτής, την 14η Αυγούστου 2011!.

Σε βάρος του αλλοδαπού έχει σχηματιστεί ποινική δικογραφία από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου και με απόφαση του Αντεισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου κ. Αντ. Κασσάπη παραπέμφθηκε σε ρητή δικάσιμο την 2α Σεπτεμβρίου 2011 και παραιτήθηκε από την κλήτευση.

Ο χώρος εργασίας του 27χρονου είναι κοντά στα δωμάτια του ξενοδοχείου στο οποίο απασχολείται τα τελευταία δύο έτη. Ο αλλοδαπός, σύμφωνα με τους οικείους του, έχει πολλές καταθέσεις, ενώ ο μισθός του αγγίζει τα 1.700 ευρώ. Χρησιμοποιεί δε ένα κινητό τύπου i- phone 4, σημαντικής αξίας, ενώ το αντικείμενο της κλοπής ιδιοκτησίας του Υφυπουργού είναι χαμηλότερης αξίας και κάνει ανάλογες εργασίες με το κινητό του κατηγορούμενου. Ο αλλοδαπός έχει στην ιδιοκτησία του αμάξι και μηχανάκι, είναι απόφοιτος ιδιωτικής σχολής chef στην Αθήνα και εργάζεται στο ξενοδοχείο με τον αδελφό του. Οι γονείς του ζουν στη Χίο και τους αγόρασαν σπίτι στην Αθήνα το έτος 1992. Οι οικείοι του επισημαίνουν ότι ο 27χρονος δεν είχε ανάγκη να κλέψει και ούτε έχει κατηγορηθεί για τέτοιο ή άλλο αδίκημα στο παρελθόν.

Εν πάση περιπτώσει η κλοπή διεπράχθη το βράδυ της 14ης Αυγούστου 2011, στο δωμάτιο του κ Πεταλωτή την ώρα που ο ίδιος κοιμόταν. Αρμοδίως φέρεται να κλήθηκαν 4 υπάλληλοι που είχαν βάρδια μεταξύ των οποίων και ο αδελφός του φερόμενου ως δράστη της κλοπής. Ο Υφυπουργός, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες έκανε «αναγνώριση» του δράστη από φωτογραφίες του προσωπικού που του επιδείχτηκαν. Φέρεται σύμφωνα με τις πληροφορίες, συγκεκριμένα να είχε ξυπνήσει και να είχε δει τον δράστη να ψαχουλεύει τα πράγματά του.

Ο 27χρονος, που πάσχει από διαβήτη, έχει κόκκινα μάτια και φαίνεται πολύ ταλαιπωρημένος, φέρεται να αναγνωρίστηκε από τον Υφυπουργό Δικαιοσύνης μετά βεβαιότητα ως ο δράστης της σε βάρος του κλοπής του i-pod. H σύντροφος του κατηγορούμενου καταθέτει στον αντίποδα ότι την ώρα της κλοπής ήταν μαζί του. Την επόμενη της κλοπής η διοίκηση του ξενοδοχείου φέρεται να αποκατέστησε τον κ. Πεταλωτή προσφέροντάς του ένα νέο i-pod. Oικείοι του κατηγορούμενου υποστηρίζουν ότι στο ίδιο δωμάτιο είχε ξαναγίνει κλοπή πριν από ένα μήνα περίπου. Ο κατηγορούμενος διατείνεται ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρουν αποτυπώματά του στο δωμάτιο του κ. Πεταλωτή ενώ υπέρ της αθωότητάς του προτίθενται να καταθέσουν μέλη του προσωπικού του ξενοδοχείου.

Με την απόφαση απέλασής του, που εκδόθηκε πριν δικαστεί, όπως επιτρέπει ο σχετικός νόμος, διετάχθη και η εγγραφή του στον Εθνικό Κατάλογο των Ανεπιθύμητων μέχρι την 14η Αυγούστου 2018.

Πηγή: Δημοκρατική Ρόδου


:2funny: :2funny: :2funny:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

"Δημοκράτες" βρωμοπασοκτζήδες!!!!!!!!!!!!!!

Τελικά στην Ελλάδα του πασοκισμού, ότι θέλεις μπορείς να κάνεις αρκεί να μην πειράξεις πασοκόσκυλο..

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ότι το σκατοπασοκ δεν είναι κόμμα αλλά μασωνική οργάνωση λαμόγιων...
 

kotobiftekos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
4.632
Like
4
Πόντοι
16
H δύναμη των πολλών επί των λίγων,η χαρά του νεοφασίστα Κοσμά κ λοιπών της αγέλης.....
εφκερια να βγαλουμε λεφτα,να γινουν αγονεσ νο λιμιτ ,μεταξι μαυρον και ελιναραδον να δουμε πιοσ θα κερδισι....
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366
H δύναμη των πολλών επί των λίγων,η χαρά του νεοφασίστα Κοσμά κ λοιπών της αγέλης.....
ψόφα ρε μαλάκα :birdman:
κανονικά τα άτομα αυτά δεν θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί, αλλά να είχαν συλληφθεί για παράνομο εμπόριο και πιθανόταταβεβαιότατα για παράνομη είσοδο και παραμονή στην χώρα
νομοτελειακά όταν δεν υπάρχει κράτος, το υποκαθιστά ο πολίτης διαπράττοντας αυτοδικία

θες τώρα να μου πεις ποιός είναι υπεύθυνος γι'αυτό και για άλλα παρόμοια περιστατικά?

 

Επισκέπτης
ψόφα ρε μαλάκα :birdman:
κανονικά τα άτομα αυτά δεν θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί, αλλά να είχαν συλληφθεί για παράνομο εμπόριο και πιθανόταταβεβαιότατα για παράνομη είσοδο και παραμονή στην χώρα
νομοτελειακά όταν δεν υπάρχει κράτος, το υποκαθιστά ο πολίτης διαπράττοντας αυτοδικία

θες τώρα να μου πεις ποιός είναι υπεύθυνος γι'αυτό και για άλλα παρόμοια περιστατικά?
Η τέλεια υπεράσπιση των νεοναζί,εύγε!!!!
 

kotobiftekos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
4.632
Like
4
Πόντοι
16
ψόφα ρε μαλάκα :birdman:
κανονικά τα άτομα αυτά δεν θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί, αλλά να είχαν συλληφθεί για παράνομο εμπόριο και πιθανόταταβεβαιότατα για παράνομη είσοδο και παραμονή στην χώρα
νομοτελειακά όταν δεν υπάρχει κράτος, το υποκαθιστά ο πολίτης διαπράττοντας αυτοδικία

θες τώρα να μου πεις ποιός είναι υπεύθυνος γι'αυτό και για άλλα παρόμοια περιστατικά?
τα καλα κε σιμφεροντα..... τους μαβρουσ πιοσ τουσ προμιθεβι εμπορεβμα....
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366
Η τέλεια υπεράσπιση των νεοναζί,εύγε!!!!

προσωπικά, αν είχα μαγαζί στην Ερμού και έβλεπα από έξω τύπους να πουλάνε παράνομα τα ίδια προϊόντα με μένα θα έπαιρνα την αστυνομία, ώσπου να εξαντληθεί η υπομονή μου...μετά θα τους γάμαγα ο ίδιος
ή θα έκανα την κότα και θα απέλυα τους υπαλλήλους μου για να καλύψω την ζημία (αλλά δεν γαμιούνται αυτοί...οι μετανάστες να ΄ναι καλά!)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom