ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΚΟΛΟΣ
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 12.000
- Like
- 15.389
- Πόντοι
- 3.656
Ας δούμε λοιπόν τι έιπε ο καλός Διευθυντής.
Αφήνω αυτό εδώ για ανάλυση. Είναι η δήλωση του CEO για τα οικονομικά αποτελέσματα.
"I don’t enjoy that some people were offended by the film and upset at the brand as a consequence. That’s not nice and goes against every ounce of training I’ve had in this industry over a third of a century," he said. "But I am absolutely of the view now that for the majority of people to fall more deeply in love with today’s brands you have to risk upsetting a small minority and that’s what we’ve done." Gillette was acquired by Proctor & Gamble in 2005 for $57 billion. In devaluing it by $8 billion, the parent company blamed currency fluctuations, new competitors, and new social norms that have led to men shaving less often. There is no evidence that the "best a man can get" ads pushing back against sexism and bullying contributed to the $8 billion figure.
Είπε ότι Δεν του αρέσει το γεγονός ότι μερικοί άνθρωποι προσβάλλονται από την ταινία...ΜΕΡΙΚΟΙ; ΜΕΡΙΚΟΙ; Πόσο περισσότερο ψεύτης μπορεί να γίνει κάποιος;
"Αλλά είμαι απόλυτα της άποψης τώρα ότι προκειμένου η πλειοψηφία των ανθρώπων να αγαπήσει περισσότερο τα σημερινά εμπορικά σήματα πρέπει να διακινδυνεύσεις να αναστατώσεις μια μικρή μειονότητα και αυτό είναι που κάναμε".
ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ; Και λέγεσαι Διευθυντής; Θέλω τα ξυραφάκια μου να ξυρίζουν καλά ρε αχαρακτήριστε, δεν θα τα αγαπήσω. Όπως δεν θα αγαπήσω τις κάλτσες ή τα πιάτα που χρησιμοποιώ. Και θα δεις πόσο μικρή είναι η μειονότητα που κατάφερες να τσαντίσεις
Η Proctor & Gamble αγόρασε τη Gillette το 2005 for $57 δις. Περίμενε να δεις του χρόνου ποια θα είναι η χρηματιστηριακή της αξία