Τυπε μποκολε φανταζομαι ξεροχυσες με το χουνερι που επαθε η Gillette χανοντας 8 δις απο την αδερφοφεμινιστικη διαφημιση
Φυσικά. Έλαβα μέρος στην καμπάνια για μπουκοτάζ των προιόντων της με όλες μου τις δυνάμεις. Φίλοι, γνωστοί, γιός, ανήψια, ενημερώθηκαν και τους ζήτησα να αποφασίσουν αν δέχονται να τους παρουσιάζουν έτσι, και σαν άτομα, και σαν φύλο, την πραγματικότητα τους έδειξα. Κι είμαστε στη μέση του χρόνου, τα 8 δις ήταν τα αποτελέσματα του εξαμήνου. Περίμενε να δεις τον Ιανουάριο του 2020, εκεί θα πέσει η βοιδόπουτσα. Αν και είμαι σίγουρος ότι οι Διευθυντάδες θα πουλήσουν τρέλα. Αν όμως είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ για κάτι, είναι ότι η διαφήμιση αυτή θα διδάσκεται στα Οικονομικά Πανεπιστήμια και στις Επικοινωνιακές Σχολές σαν παράδειγμα προς αποφυγή