Απαιτούμενο ή όχι απαιτούμενο... δεν έχει σημασία.
Συμφωνώ με κάποιους που είπαν ότι εάν υπάρχει θέμα με κάποιον κύριο, ας μπει στο νήμα της και ας τον δώσει στεγνά.
Κάτι τέτοιο πήγε να κάνει και η Μαριλένα με τον τύπο που τράβαγε βίντεο. Καλά έκανε και το ανέφερε, κακώς που δεν τον ξεμπρόστιασε.
Όμως... το να υπάρχει και καλά "κριτική" ή όπως αλλιώς θέλετε να το ονομάσετε... εγώ δεν είμαι υπερ και ΔΕΝ στέκει.
Για παράδειγμα...
Μπαίνεις σε ένα κατάστημα/ξενοδοχείο/εστιατόριο/κλπ. ώς πελάτης... Πελάτης γιατί εσύ είσαι που θα αγοράσεις το προϊόν ή την υπηρεσία.
Κάθε καλή επιχείρηση έχει καρτέλα παραπόνων/ευχαριστιών για να συμπληρώσεις.
Αυτό γιατί ο εκάστοτε σωστός επιχειρηματίας/επιχείρηση θέλει να ξέρει εάν υπάρχει καλό customer service.
Και ρωτάω εγώ τώρα...
έχετε πάει εσείς σε κάποια επιχείρηση που να έχει καρτέλα παραπόνων/ευχαριστιών για πελάτες???????
Αν ναι... πολύ θα ήθελα να γνώριζα αυτή την επιχείρηση και που είναι.