Aristarxos dj
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 13 Ιουν 2021
- Μηνύματα
- 7.388
- Like
- 20.995
- Πόντοι
- 5.956
Πάτησα σελ. 100 και είδα αυτό το μεγάλο ποστ, δεκαετίας και κάτι..Οικονομική κρίση και κωλόμπαρα
Διαβάζοντας τα τελευταία post και συγκρίνοντας τα με αρκετά παλαιότερα (προ οικονομικής κρίσεως) διέκρινα ότι πλέον το θέμα που υπερτερεί είναι περισσότερο το value for money παρά το αν θα έχει το μαγαζί καλής ποιότητας γυναίκες αλλά αυξημένες τιμές. Επίσης τα μαγαζιά εκτός πόλης (όπου απαιτείται η χρήση αυτοκινήτου) δεν κυριαρχούν σαν επιλογές κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους μετακίνησης και όχι λόγω της χαμηλής ποιότητας. Αυτό έχει οδηγήσει ακόμη και τις γυναίκες που εργάζονται να προτιμούν πλέον μαγαζιά εντός πόλης είτε γιατί η πελατεία έχει λιγοστέψει στην επαρχία (Βαθύλακκος, Μουδανιά, Κριθιά, Αγία Τριάδα κτλ) είτε γιατί τα ίδια τους τα αφεντικά δεν τα συμφέρει να πληρώνουν την μετακίνηση τους όταν αυτές μένουν εντός πόλης οι πιο πολλές. Το αποτέλεσμα είναι ακόμη και σε μαγαζιά που εκ παράδοσης είχαν και καλή ποιότητα και καλό show να συναντά κανείς μία παρακμάζουσα κατάσταση με μειωμένες τιμές (πχ Βαθύλακκος) και αυτό λόγω του χαμηλού τζίρου.
Σκοπός δικός μας είναι εφόσον μας αρέσει αυτό το είδος διασκέδασης να μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε την όλη κατάσταση προς όφελός μας κάνοντας οικονομία στην τσέπη μας και απολαμβάνοντας όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες. Αναπροσαρμόζοντας τα δεδομένα στα μέτρα της δύσκολης εποχής (για όσους τους επηρεάζει η κρίση) προκύπτουν:
1. αποφεύγουμε τα μαγαζιά εκτός πόλεως. Όχι μόνο το κόστος μετακίνησης είναι πλέον υψηλό (βενζίνη) αλλά οι εποχές που αυτά ήταν γεμάτα με καλής ποιότητας γυναίκες έχουν περάσει. Επίσης εκτός πόλης είναι δύσκολο να βρει κανείς μαγαζί που το γυναικείο ποτό είναι κάτω από 10 ευρώ. Τα αφεντικά δεν μειώνουν εύκολα τις τιμές είτε γιατί οι ίδιοι δεν μπορούν να προσαρμοστούν στην κατάσταση και δεν θέλουν να μειώσουν το κέρδος τους είτε γιατί το ίδιο συμβαίνει και με τις γυναίκες οι οποίες είναι ακόμη πιο δύσκολο να καταλάβουν ότι πρέπει να ρίξουν τα ποσοστά τους έχοντας την λύση να αλλάζουν μαγαζί όταν δεν πληρώνονται καλά. Για αυτό τον λόγο τελευταία παρατηρούνται αυξημένες μετακινήσεις προσωπικού από μαγαζί σε μαγαζί
2. επισκεπτόμαστε μαγαζιά που το γυναικείο ποτό είναι από 6 ευρώ και κάτω. Πολλά από αυτά τα μαγαζιά βρίσκονται σε συνοικίες εκτός κεντρικών σημείων. Αρκετά έχουν χαμηλή ποιότητα αλλά υπάρχουν ανάμεσά τους και κάποια που μπορεί για κάποιο διάστημα να φιλοξενήσουν μία ή δύο γυναίκες σε δοκιμαστική περίοδο και εκεί θα εκμεταλλευτούμε να κάνουμε την γνωριμία που μας ενδιαφέρει. Αυτά τα μαγαζιά συνήθως δεν έχουν και πριβέ. Όσα έχουν πριβέ είναι συναλλαγής τύπου super market με πιο ακριβά ποτά και προσωρινή απόλαυση.
3. προτιμούμε τα μαγαζιά που αφεντικό είναι γυναίκα. Η στατιστική έχει δείξει ότι οι κοπέλες προτιμούν να εργάζονται σε τέτοια μαγαζιά γιατί νιώθουν πιο οικεία με το αφεντικό πόσο πιο πολύ μάλιστα όταν η γυναίκα αφεντικό είναι και αλλοδαπή σαν και αυτές. Αυτό είναι προς όφελός μας γιατί υπάρχει καλύτερο κλίμα συνεργασίας και αυτό έχει αντίκτυπο σε μας και στο πορτοφόλι μας. Συνήθως οι άνδρες αφεντικά τους επιβάλουν πιο αυστηρούς κανόνες για το πως θα δουλεύουν και αυτές με την σειρά τους κοιτάνε μόνο να κάνουν την δουλειά τους προσωρινά χωρίς να τους νοιάζει αν ο πελάτης ξενερώσει είτε αν θα ξαναέρθει ή όχι (διπλοχρεώσεις κτλ)
4. το ανδρικό ποτό δεν είναι υποχρεωτικό εφόσον έχουμε σκοπό να κεράσουμε κάποια κοπέλα. Μπορούμε να πούμε όταν θα έρθει για παραγγελία ότι θα κεράσουμε κάποια κοπέλα και εμείς δεν θα πιούμε τίποτα. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μιας και οι τιμές τον ανδρικών ποτών είναι μειωμένες και πολλά μαγαζιά δεν περιμένουν να βγάλουν από εκεί κέρδος. Αν είμαστε τακτικοί θαμώνες θα εξοικονομούμε κάθε φορά από 5 ευρώ όσο κοστίζει το ποτό μας
5. είναι καλό να κάνουμε κουβέντα με την κοπέλα ακόμη και από το πρώτο ποτό για την οικονομική δυσκολία της εποχής ρωτώντας την ταυτόχρονα για το πως συμπεριφέρονται άλλοι πελάτες αν κερνάνε πλέον λιγότερο ή το ίδιο κτλ. Το σημαντικό είναι η κουβέντα να μην μετατραπεί σε "κλάψιμο" δικό μας για την τσέπη μας γιατί είναι εις βάρος μας. Η κουβέντα θα είναι γενική για τον υπόλοιπο κόσμο και ακόμη και για την ίδια (πως τα βγάζει πέρα κτλ). Αν η γνώμη της είναι ότι όντως τα πράγματα είναι δύσκολα τότε όταν έρθει η ώρα να κεράσουμε περισσότερα ποτά της το υπενθυμίζουμε με χιούμορ όταν πλέον μόλις έχει βάλει το επόμενο ποτό της και έχει κάτσει μαζί μας και όχι όταν έχει τελειώσει και θέλει να βάλει το επόμενο. Αυτό το κάνουμε γιατί τότε θα συμφωνήσει πιο εύκολα χαμογελώντας μαζί μας γιατί ήδη έχει πάρει το ποτό αλλά εμείς έχουμε θέσει τις βάσεις και για το επόμενο αλλά και για την αύξηση του χρόνου παραμονής. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνουμε και τον χρόνο της μαζί μας και μειώνουμε όσο το δυνατόν τα ποτά που παίρνει. Αν η γνώμη της είναι αντίθετη τότε δεν την ξανακερνάμε μέχρι να συνηδειτοποιήσει και αυτή όπως και οι περισσότερες ότι πρέπει να μάθουν με λιγότερα
6. προτιμούμε να πηγαίνουμε στα μαγαζιά τις καθημερινές όπου η κίνηση είναι μειωμένη και οι κοπέλες κάθονται και περισσότερη ώρα μαζί μας και σίγουρα θα μας θυμούνται και καλύτερα εφόσον δεν έχουν πολλούς πελάτες να ασχοληθούν το ίδιο βράδυ. Επίσης σε κάποιο προχωρημένο στάδιο γνωριμίας τις καθημερινές το ωράριο είναι πιο περιορισμένο (μέχρι 3:30 ή 4:00) και θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε με την κοπέλα κάπου αλλού εκτός μαγαζιού. Αυτό είναι δύσκολο να γίνει Παρασκευή και Σάββατο
7. κατά την πορεία της γνωριμίας μας όταν πλέον έχουμε αναπτύξει κάποια σχέση μεταξύ μας πιο φιλική που είναι ένα στάδιο πριν πετύχουμε τον σκοπό μας που είναι το κρεβάτι θα έχουμε βρει κάποια κοινά ενδιαφέρονται και μερικές φορές μπορεί να μας ζητήσει μία μικρή καθημερινή εξυπηρέτηση όπως πχ να της γράψουμε κάποιο cd με τραγούδια ή να την βοηθήσουμε με το κομπιούτερ της ή ακόμη και να της φέρουμε λίγο φαγητό όταν είναι στο μαγαζί και μας το ζητήσει γιατί δεν πρόλαβε να φάει σπίτι της κτλ. Αυτό λειτουργεί υπέρ μας γιατί με μία τέτοια μικρή φτηνή εξυπηρέτηση θα την κεράσουμε λιγότερα ποτά χωρίς να επηρεάζουμε την υστεροφημία μας και χωρίς να την ξενερώνουμε.
Για πιο πρακτικούς λόγους και ύστερα από έρευνα θα δώσω ένα παράδειγμα τέτοιου μαγαζιού στα πλαίσια του Colobarus Guide χωρίς να αποτελεί διαφήμιση αλλά επειδή πληρεί κάποιες προϋποθέσεις αυτό τον καιρό, θεωρώ ότι είναι Value for money και το επισκέπτομαι πολύ συχνά. Το μαγαζί ονομάζεται "Δώρα" και βρίσκεται στην Ηλιούπολη στην Περικλέους. Κάποια χαρακτηριστικά είναι ότι:
-τα ποτά είναι 6 ευρώ όλα με εξαίρεση την μπύρα (ανδρικό) που έχει 5
-είναι σε περιοχή που δεν δυσκολεύει στο πάρκιν (όχι πιο μακριά από 50-80 μέτρα από το μαγαζί) και επίσης κοντά στον περιφερειακό
-έχει αφεντικό την ίδια την Δώρα (Αλβανίδα) που είναι πολύ καλός επαγγελματίας γιατί προσφέρει το μαγαζί τοστ, ψημένες πατάτες, τουρσί και άλλα συνοδευτικά και μάλιστα ανά διαστήματα μπορεί να σε κεράσει επιπλέον ποτό ή σφηνάκι από το ίδιο που πίνεις ανάλογα και με το τι λογαριασμό έχεις κάνει
-έχει αξιόλογη ποιότητα σε γυναίκες και αυτό γιατί το ποσοστό από τα 6 ευρώ που παίρνει η κοπέλα για το ποτό που την κερνάμε είναι συντριπτικά υπέρ της. Με άλλα λόγια το κέρδος του μαγαζιού από το γυναικείο ποτό είναι ελάχιστο (έξυπνη κίνηση) οπότε κερδίζουμε εμείς διπλά και σε ποιότητα γυναικών αλλά και στην τσέπη μας. Ο τζίρος του μαγαζιού παραμένει υψηλός για αυτό τον λόγο. Κέρδος μπορεί να προκύψει πολλές φορές πιο πολύ από την μείωση των τιμών παρά την αύξηση τους όταν το προϊόν δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης. Κάποια αφεντικά δεν κάνουν αυτό το βήμα και για αυτό πέφτει και η πελατεία τους και η ποιότητα. Κάποια μαγαζιά τύπου "Σολ" μένουν ανεπηρέαστα από αυτό γιατί βρίσκονται σε κεντρικά σημεία. Στα συνοικιακά όμως λειτουργούν άλλοι κανόνες
-υπάρχει καλό κλίμα συνεργασίας ανάμεσα στις κοπέλες και μπορεί κανείς να βρει αρκετές εθνικότητες ακόμη και μαύρες
-τις καθημερινές έχει λίγους πελάτες και μπορεί κανείς να περάσει καλά με λιγότερα χρήματα και περισσότερο χρόνο
Συμβουλές για την τότε εποχή..