Νέα

Κινητοποίηση στο δίκτυο

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sonyp900
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 128
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Αρίων πάλι κάνεις υποθέσεις χωρίς να ξέρεις, βασιζόμενος στην επιχειρηματολογία των εργαζομένων που πηγάζει μέσα από ψευδές καταθέσεις που μόνο σκοπό έχουν να παραπληροφορήσουν την κοινή γνώμη για να πάρει το μέρος τους μπας και καθυστερήσει το μέτρο να εφαρμοστεί...
γιατί εσύ είσαι υπάλληλος η μέτοχο η συγκοινωνιολόγος και τα λες αυτά? όλοι προφήτες και ξερόλες στην πλάτη του άλλου το παίζουμε ενώ αν κάποιος πάει να χαλάσει το δικό μας βόλεμα επαναστατούμε.
αυτά προς το παρόν επιστροφή στο φόρουμ αργότερα λόγο εργασίας. 
 

pantremenos(1)

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.478
Like
12
Πόντοι
66
εγώ δεν αντιλέγω στο να εφαρμοστεί αυτό το μέτρο αλλά να εφαρμοστεί κάτω από της προϋποθέσεις που πηγάζουν από της διεθνείς πρακτικές ασφαλείας που σημαίνει προμήθεια επί πλέον συρμών και πρόσληψη επί πλέον προσωπικού.
Δεν πρόκειται να έχουν κάθε τρία λεπτά που είναι στις ώρες αιχμής.
άπλα δεν γουστάρουν να δουλεύουν παραπάνω.
 

thesspunter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Οκτ 2006
Μηνύματα
3.353
Κριτικές
6
Like
1.132
Πόντοι
376
Δεν πρόκειται να έχουν κάθε τρία λεπτά που είναι στις ώρες αιχμής.
άπλα δεν γουστάρουν να δουλεύουν παραπάνω.
Ετσι είναι,
ολα τα άλλα πρόλογος
Μια ζωή οι τεμπέληδες βρίσκουν συμμάχους τους αριστερούς, πολλοί εκ των οποίων επιδιώκουν αυτές τις συμμαχίες για να κρύψουν τις δεξιές τσέπες τους

Και για να το διευκρυνίσω, δεν έχω τίποτα με τους εργαζομένους που μάχονται για καλύτερες συνθήκες εργασίας, τα έχω με αυτούς που όλο γκρινιάζουν και διαμαρτύρονται με ψευδοεπιχειρήματα ενώ το μοναδικό τους μέλημα είναι το ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Συνάδελφοι,

1. Στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις που το μετρό αποτελεί βασικό μέσα μεταφοράς η λειτουργία του επεκτείνεται και στις μεταμεσονύκτιες ώρες. Είναι προφανές ότι τα πλεονεκτήματα είναι πολλά και έχουν γραφτεί εδώ ήδη.
Σε καμία από τις ευρωπαϊκές αυτές πόλεις οι ταξιτζήδες δεν έχουν πρόβλημα. Για παράδειγμα στην Μαδρίτη μιά χαρά δουλεύετι το μετρό και παράλληλα ταξί δεν βρίσκεις ούτε για δείγμα γιατί όλα είναι γεμάτα (εκεί δεν έχει διπλή κούρσα).
Είναι επομένως αναγκαίο και στην Ελλάδα να γίνει το ίδιο και την πρόταση για επέκταση των ωρών λειτουργίας το Σ/Κ την βλέπω πολύ λογική.

2. Υπάρχει ήδη Ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με τις ώρες εργασίας που καθορίζει πολύ συγκεκριμένα τι είναι νυχτερινή εργασία, την ελάχιστη περίοδο ξεκούρασης κλπ.
Για παράδειγμα πρέπει να παρεμβάλονται 11 ώρες συνεχούς ξεκούρασης ανάμεσα σε δύο βάρδιες.
Πέρα από τα γενικά, η ΕΕ έχει θεσπίσει ιδιαίτερες επιπλέον απαιτήσεις για τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες.

Επομένως μην δίνετε καμία σημασία στις αοριστολογίες, @@ρολογίες και αναμάσημα κομματικών κλισέ του γνωστού κολλημένου του bourdela.com ο οποίος ποστάρει χωρίς καμία αναφορά σε στοιχεία, στατιστικές και πηγές. Δεν έχει νόημα να κάνει κανένας συζήτηση μαζί του.

3. Το πρόβλημα έχει 3 πτυχές: οδηγοί συρμών, λοιπό προσωπικό (εκδοτήρια, κέντρο λειτουργίας, προϊστάμενοι κλπ) και συντήρηση.

4. Για το θέμα των οδηγών, πρέπει να ξέρουμε την συχνότητα που θα έχουν τα δρομολόγια. Δεν πιστεύω ότι θα είναι συχνότερα από κάθε μισή ώρα, άντε να είναι ανά 20λέπτο.
Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν 2 - 3 τραίνα ανά γραμμή, δηλαδή το πολύ να κυκλοφορούνε 6 συρμοί στο σύστημα. Δηλαδή 6 οδηγοί maximum δουλεύουν εξτρά 2 ώρες. Σιγά τα ωά, με 1 - 2 προσλήψεις λύνουν το πρόβλημα, αν ήδη δεν μπορούν να το λύσουν παίζοντας με τα ρεπώ και το προσωπικό ασφαλείας.
Από την άλλη μεριά, μην νομίζετε ότι οι μηχανοδηγοί κάνουν κανένα βαρύ και ανθυγιεινό επάγγελμα. Όλα αυτοματοποιημένα είναι.

5. Θα χρειαστεί κάποιοι από το λοιπό προσωπικό να δουλέψουνε νυχτερινά στα εκδοτήρια, στο κέντρο λειτουργίας και σε ορισμένες άλλες δουλειές. Τι να κάνουμε;;
Τόσος κόσμος δουλεύει την νύχτα (νοσοκομεία, συγκοινωνίες, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ακόμη και οι πληροφορίες και η εξυπηρέτηση πελατών τραπεζών).
Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι το βράδυ ορισμένοι μόνον σταθμοί έχουν προσωπικό στα εκδοτήρια.
Θα μπορούσε για οικονομία μετά τα μεσάνυχτα να λειτουργούν μόνον κεντρικοί σταθμοί και οι υπόλοιποι να είναι τελείως κλειστοί.

6. Το πρόβλημα της συντήρησης είναι το δυσκολότερο. Το μετρό χρειάζεται ειδική συντήρηση που μπορεί να γίνεται μόνον νύχτα γιατί εμείς εδώ δεν έχουμε την πολυτέλεια των πολλών γραμμών όπως στο Λονδίνο όπου μπορούν να κλείσουν κάποια γραμμή ορισμένες ώρες για συντήρηση.
Επίπλεον λόγω των τεχνικών ιδιαιτεροτήτων η συντήρηση είναι περισσότερο απαιτητική. Επειδή η ράγα είναι συνεχόμενη πρέπει να την κόψουν και μετά να την κολλήσουν με ηλεκτροκόλληση στα σημεία όπου πρέπει να γίνει συντήρηση.
Τα χρονικά περιθώρια είναι πολύ στενά. Δηλαδή μπορεί να φεύγει ο πρώτος πρωϊνός συρμός από την Πλακεντία και το συνεργείο να τελειώνει την δουλειά του στο Πεντάγωνο.
Η συντήρηση λοιπόν θα πρέπει να συμπιεστεί και να γίνεται τις υπόλοιπες μέρες. Αυτό θα απαιτήσει οπωσδήποτε προσλήψεις προσωπικού για να μπορούν να δουλεύουν σε περισσότερα σημεία.


5. Δεν άκουσα κανέναν να λέει (ούτε βέβαια οι bloggers) τι θα γίνει με τα αυξημένα κόστη. Που δεν είναι στην περίπτωση αυτή το προσωπικό και τα νυχτερινά του, αλλά το ρεύμα για τους συρμούς και τα παρελκόμενα (φωτισμός κλπ) των σταθμών.

Να αυξηθεί το εισιτήριο ή όχι;

Ή θέλουμε να επεκταθούν οι ώρες λειτουργίας, να γίνουν προσλήψεις προσωπικού, να αγοραστεί τροχαίο υλινό, να μην υπάρχει συμβιβασμός στην ασφάλεια, να τηρούνται οι προδιαγραφές και η εργατική νομοθεσία στο τζαμπέ;

Εμ γίνεται;
 

thesspunter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Οκτ 2006
Μηνύματα
3.353
Κριτικές
6
Like
1.132
Πόντοι
376
Τι γράφεις ρε φίλε voltare.  Είσαι λάθος.  Μην μας παρασέρνεις με ανακρίβειες.  Οι υπάλληλοι θα σχολάνε στις 3 και θα πιάνουν δουλειά στις 5.  Το έγραψε και ο μεγάλος ρε....

Ακου τον που σου λέω....

 

thesspunter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Οκτ 2006
Μηνύματα
3.353
Κριτικές
6
Like
1.132
Πόντοι
376
Οσον αφορά το 5. που γράφεις, δεν θα αυξηθεί το εισητήριο λογικά, διότι η αύξηση του κόστους θα καλυφθεί από την αύξηση του τζίρου λόγω της επέκτασης του ωραρίου...
 

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.158
Like
32
Πόντοι
366
Νομίζω ότι ούτως ή άλλως θα αυξήσουν τις τιμές των εισιτηρίων φέτος...
 

xaotikos

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2007
Μηνύματα
306
Like
1
Πόντοι
1
Μπορούν να βάλουν ειδικό εισητήριο(ακριβότερο από το κανονικό ή νυχτερινό) για αυτά τα  δρομολόγια και πάλι φθηνότερα θα είναι από ταξί και θα εξυπηρετείτε ο κόσμος.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Οσον αφορά το 5. που γράφεις, δεν θα αυξηθεί το εισητήριο λογικά, διότι η αύξηση του κόστους θα καλυφθεί από την αύξηση του τζίρου λόγω της επέκτασης του ωραρίου...

Πιθανόν.

Κάθε λογικός άνθρωπος (και κάθε λογικό εργατικό σωματείο που δεν θα δρούσε με κομματικά αντανακλαστικά και συντεχνιακή αντίληψη) θα έλεγε:
Να αρχίσουμε, να λειτουργήσει το μεταμεσονύκτιο ωράριο 3, 6 μήνες, να δούμε πως πάει, να αυξήσουμε/μειώσουμε τα δρομολόγια ανάλογα με την ζήτηση, να δούμε ποίοι σταθμοί μπορεί να κλείσουν και ποίοι πρέπει οπωσδήποτε να μείνουν ανοιχτοί (πχ Μεταξουργείο για τους μπουρδελιάρηδες), να δούμε το κόστος και να αποφασίσουμε αν πρέπει να συνεχίσουμε, αν θα αυξήσουμε το εισιτήριο κλπ.

Αλλά που να βρεθεί η λογική σε αυτή την χώρα......
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom