Katerina
Call-Girl
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2021
- Μηνύματα
- 1.361
- Like
- 9.347
Σοβάρεψαν τα πράγματα χαχα…Ωχ τώρα θα τσακωθούμε για τα καλά.
Βαζέλα είσαι βρε ???
Σοβάρεψαν τα πράγματα χαχα…Ωχ τώρα θα τσακωθούμε για τα καλά.
Βαζέλα είσαι βρε ???
Με συγχωρείς αν έχει συζητηθεί ξανά αλλά δεν καταλαβαίνω. Ένα νήμα εδώ με πολλές σελίδες και ελάχιστες φωτό. Χωρίς τηλ εδώ αλλά με μήνυμα στο telegram. Γράφεις εσύ αλλά και άλλα 2-3 προφίλ που δεν έχω καταλάβει αν είναι φίλες σου, κάνετε ραντεβού, είστε το ίδιο πρόσωπο κλπ. Θέλω απλά να πω ότι θέλω να σε συναντήσω, και αυτό το νήμα θα έπρεπε να το κάνει ευκολότερο χωρίς αυτό να γίνεται. Ίσως φταίω εγώ που δεν καταλαβαίνω.
Ψυχανάλυση με την Κατρίνα βολ 536383:
Μιας που το παρόν νήμα, κάθε άλλο παρά ενημερωτικό για τις υπηρεσίες μου ως call girl είναι, είπα να το πάω ένα βήμα παρακάτω.
Στο σημερινό επεισόδιο, θα μιλήσουμε για το δίκιο του πελάτη.
Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο.
«Θέλω έναν φρέντο καπουτσίνο λίγο χτυπημένο, με πολύ αφρό, τρεις κόκκους ζάχαρης, τρεισίμιση παγάκια ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ».
«Πάω στα επείγονται και θέλω να εξετάσετε το μικρό μου δακτυλάκι Παρασκευή βράδυ. Μου πονάει από πέρυσι αλλά τώρα το θυμήθηκα και απαιτώ προτεραιότητα εις βάρος του τροχαίου που χαροπαλεύει»
«Θέλω ένα callgirl - ακροβάτισσα με αναλογίες μοντέλου που τα κάνει όλα για 50 ευρό και είναι διαθέσιμη όποτε γουστάρω στην άλλη άκρη της Αθήνας»
Δεν έχει σημασία αν είσαι μεγαλοστέλεχος επιχειρήσεων, δικηγόρος , callgirl ή μερεμετάς σε οικοδομές, σίγουρα κάποιες στιγμές στη ζωή σου θα έχεις συναντήσει στη ζωή σου ΚΑΚΟΥΣ πελάτες.
Ανθρώπους απότομους , κρύους και προστακτικούς που απαιτούν να τους φερθείς άψογα παρά το ύφος και την αγένειά τους. Πελάτες που ειρωνεύονται, υποτιμούν κι εμπαίζουν την ίδια στιγμή που θεωρούν ότι ο εργαζόμενος οφείλει να υπακούει και να σέβεται. Αγενείς και ίσως παράλογους που πρέπει να παρακάμψεις με χαμόγελο, διπλωματία, να μη φανεί πως μέσα σου βρίζεις σε όσες γλώσσες ξέρεις κι όσες δε θα μάθεις ποτέ…..
Ο πελάτης φυσικά είναι σε μια θέση ισχύος διότι πληρώνει κι επιζητά τα αντίστοιχα.
Αλλά όλα έχουν ένα όριο!
Έχεις δίκιο, αγαπητέ μου πελάτη, όταν είσαι απαιτητικός με τρόπο σωστό, όταν είσαι ευγενικός και σέβεσαι τον απέναντί σου, όταν μαθαίνεις να λες «ευχαριστώ» και «παρακαλώ».
Έχεις ΑΔΙΚΟ όταν πουλάς υφάκι, απαιτώντας τα αδύνατα, παίζοντάς το ιστορία και θεωρώντας πως ο απέναντι σου είναι δούλος ή εργαλείο.
Έχεις ΑΔΙΚΟ αν σε τυχόν λάθος θες να μου πάρεις το κεφάλι λες και σε δηλητηρίασα με κώνειο αντί για φρέντο εσπρέσο σκέτο που αρχικά είχες ζητήσει.
Πρέπει να θυμόμαστε πως ο σερβιτόρος/ ο δικηγόρος/ το call-girl είναι εκεί για να μας εξυπηρετεί κι όχι να μας υπηρετεί.
Αυτά τελείωσαν ήδη απ’ τον Μάιο του 1968. (Δεν με έπιασαν τα επαναστατικά μου, μην αγχώνεστε χαχα). Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι το να σέβεται κανείς την εργασία και τον κόπο του συνανθρώπου του είναι δείγμα παιδείας.
Μην είσαι ο έξω από τον χορό, ο ανίδεος που περιμένει απλώς το αποτέλεσμα αδιαφορώντας για το πώς φτάνει κανείς σε αυτό.
Τι να πρωτοκάνει πια αυτός ο εργαζόμενος; Δεν είναι ο Κόπερφιλντ ούτε βούτηξε στο Θερμαϊκό μια μέρα μεθυσμένος, για να ‘χει οκτώ πόδια και οκτώ χέρια. Δεν είναι εκεί μόνο για όσο θα είσαι εσύ.
Μην είσαι ο κακομαθημένος που ψάχνει ευκαιρία να καλύψει το κόμπλεξ κατωτερότητάς του παριστάνοντας τ’ αφεντικό εκ του ασφαλούς. Κατέβασε τη χιλίων καρδιναλίων αφεντιά σου από τα σύννεφα και προσγειώσου.
Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Δεν κάνω μαθήματα ηθικής ούτε μαθήματα καλών τρόπων βραδιάτικα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το δίκιο κερδίζεται, δεν είναι έμφυτο. Όταν το έχεις, μάθε να το διεκδικείς σωστά σαν έλλογο ον με κριτική σκέψη και κατανόηση.
Και για να το πάμε και σε πιο προσωπικό επίπεδο:
• Έχω κάνει λάθη; Ναι, πολλά.
• Έχω υπάρξει κακομαθημένο; Σίγουρα. Γεμάτη με ανασφάλειες, ναρκισσισμούς και ματαιώσεις …
Όμως , ΠΡΟΣΠΑΘΩ καθημερινά να σκοτώσω τον παρτάκια μέσα μου θέλοντας να δω τι υπάρχει πέρα από τον μικρόκοσμο των δικών μου απαιτήσεων, εμπειριών κι επιθυμιών. Προσπαθώ να μπω στη θέση του άλλου και να την σεβαστώ ακόμα και αν είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την δίκη μου.
ΠΟΤΕ δεν έχω εκθέσει τη δουλειά, την ιδιότητα ή την καταγωγή ΚΑΝΕΝΟΣ από εδώ μέσα. Είναι ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ να ανακοινώνεις προσωπικές πληροφορίες ενός ανθρώπου όταν έχει ζητήσει σαφώς την ανωνυμία του. Ξεφεύγει ΠΟΛΥ από οποιαδήποτε συναλλαγή σε επίπεδο πελάτη-εργαζόμενου.
ΔΕΝ είμαι ενεργή αυτή την περίοδο. Το ΑΝ καθαρίζω σκάλες ή αν κάνω διδακτορικό στην Αμερική ΔΕΝ αφορά κανέναν.
Ως άνθρωπος , πάντα εκτιμούσα την αυστηρή αρνητική κριτική , πολύ περισσότερο από πολλούς ασαφείς επαίνους. Σε βοηθάει να εξελίσσεσαι. Όποιος πέρασε άσχημα μαζί μου, έχει ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ κάθε δικαίωμα να το γράψει.
Η ειρωνεία, οι εμμονές και η ρητορική μίσους όμως ΔΕΝ βοηθάνε κανέναν.
Το να περιμένεις στη γωνία με το φαρμάκι στη γλώσσα έτοιμο να στάξει, επίσης ΔΕΝ βοηθάει κανέναν.
Αυτά από εμένα !
Λίγο περισσότερο μέλι, λίγη λιγότερη χολή.
Σοβάρεψαν τα πράγματα χαχα…
Μπάσκετ προσπαθούμε αν και μας αδικούν οι διαιτητές ….Τι κάνει η ομάδα σου ?
μια πατάτες μια σαλάτα πιάσε και μια μπύραΛίγο περισσότερο μέλι, λίγη λιγότερη χολή.
Πολλοί μπαίνουν στο forum για να συζητήσουν , να γελάσουν , να διαβάσουν κάτι άσχετο…κι εσύ πως σε λένε γιατί έχεις αλλάξει πολλά Κ είσαι κατηγορία καλικάντζαρος
πολύ μιλάν λίγο γαμάν
ποιός σε είπε δηλαδή ότι μπήκαμε στο φόρουμ για μιλάν μιλάν;
αν έχεις συναισθηματικά θέματα και τάσεις (αυτό) επιβεβαίωσης και θες να σε πουν κανά καλό λόγο και να σε κανακέψουν σουλτάνα μου πάσο
αλλά αυτά που γράφεις μας τα έχουν γράψει κι άλλες
και χωρίς να το δεις ότι πετάω χολή
απλά πιστεύω αν έχεις γκόμενο τον έχεις σπάσει τα κάκαλα. Καρυοθραύστης
Έχεις απόλυτο δίκιο.Με συγχωρείς αν έχει συζητηθεί ξανά αλλά δεν καταλαβαίνω. Ένα νήμα εδώ με πολλές σελίδες και ελάχιστες φωτό. Χωρίς τηλ εδώ αλλά με μήνυμα στο telegram. Γράφεις εσύ αλλά και άλλα 2-3 προφίλ που δεν έχω καταλάβει αν είναι φίλες σου, κάνετε ραντεβού, είστε το ίδιο πρόσωπο κλπ. Θέλω απλά να πω ότι θέλω να σε συναντήσω, και αυτό το νήμα θα έπρεπε να το κάνει ευκολότερο χωρίς αυτό να γίνεται. Ίσως φταίω εγώ που δεν καταλαβαίνω.
Πολλοί μπαίνουν στο forum για να συζητήσουν , να γελάσουν , να διαβάσουν κάτι άσχετο…
Και αυτό ΔΕΝ το λέω εγώ αλλά είναι αυταπόδεικτο. Δες πόσοι γράφουν για πολιτικά , μπάλα, επικαιρότητα και πόσοι όντως για call girls…
κυπριακή βράκα με λέει φοράειΤι εσώρουχα φοράς ?
Το διάβασα το σεντόνι περιμενοντας έξω από το St. Catherine's. Δυστυχώς εάν ακολουθήσεις το επάγγελμα που επιθυμείς δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω
Ψυχανάλυση με την Κατρίνα βολ 536383:
Μιας που το παρόν νήμα, κάθε άλλο παρά ενημερωτικό για τις υπηρεσίες μου ως call girl είναι, είπα να το πάω ένα βήμα παρακάτω.
Στο σημερινό επεισόδιο, θα μιλήσουμε για το δίκιο του πελάτη.
Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο.
«Θέλω έναν φρέντο καπουτσίνο λίγο χτυπημένο, με πολύ αφρό, τρεις κόκκους ζάχαρης, τρεισίμιση παγάκια ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ».
«Πάω στα επείγονται και θέλω να εξετάσετε το μικρό μου δακτυλάκι Παρασκευή βράδυ. Μου πονάει από πέρυσι αλλά τώρα το θυμήθηκα και απαιτώ προτεραιότητα εις βάρος του τροχαίου που χαροπαλεύει»
«Θέλω ένα callgirl - ακροβάτισσα με αναλογίες μοντέλου που τα κάνει όλα για 50 ευρό και είναι διαθέσιμη όποτε γουστάρω στην άλλη άκρη της Αθήνας»
Δεν έχει σημασία αν είσαι μεγαλοστέλεχος επιχειρήσεων, δικηγόρος , callgirl ή μερεμετάς σε οικοδομές, σίγουρα κάποιες στιγμές στη ζωή σου θα έχεις συναντήσει στη ζωή σου ΚΑΚΟΥΣ πελάτες.
Ανθρώπους απότομους , κρύους και προστακτικούς που απαιτούν να τους φερθείς άψογα παρά το ύφος και την αγένειά τους. Πελάτες που ειρωνεύονται, υποτιμούν κι εμπαίζουν την ίδια στιγμή που θεωρούν ότι ο εργαζόμενος οφείλει να υπακούει και να σέβεται. Αγενείς και ίσως παράλογους που πρέπει να παρακάμψεις με χαμόγελο, διπλωματία, να μη φανεί πως μέσα σου βρίζεις σε όσες γλώσσες ξέρεις κι όσες δε θα μάθεις ποτέ…..
Ο πελάτης φυσικά είναι σε μια θέση ισχύος διότι πληρώνει κι επιζητά τα αντίστοιχα.
Αλλά όλα έχουν ένα όριο!
Έχεις δίκιο, αγαπητέ μου πελάτη, όταν είσαι απαιτητικός με τρόπο σωστό, όταν είσαι ευγενικός και σέβεσαι τον απέναντί σου, όταν μαθαίνεις να λες «ευχαριστώ» και «παρακαλώ».
Έχεις ΑΔΙΚΟ όταν πουλάς υφάκι, απαιτώντας τα αδύνατα, παίζοντάς το ιστορία και θεωρώντας πως ο απέναντι σου είναι δούλος ή εργαλείο.
Έχεις ΑΔΙΚΟ αν σε τυχόν λάθος θες να μου πάρεις το κεφάλι λες και σε δηλητηρίασα με κώνειο αντί για φρέντο εσπρέσο σκέτο που αρχικά είχες ζητήσει.
Πρέπει να θυμόμαστε πως ο σερβιτόρος/ ο δικηγόρος/ το call-girl είναι εκεί για να μας εξυπηρετεί κι όχι να μας υπηρετεί.
Αυτά τελείωσαν ήδη απ’ τον Μάιο του 1968. (Δεν με έπιασαν τα επαναστατικά μου, μην αγχώνεστε χαχα). Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι το να σέβεται κανείς την εργασία και τον κόπο του συνανθρώπου του είναι δείγμα παιδείας.
Μην είσαι ο έξω από τον χορό, ο ανίδεος που περιμένει απλώς το αποτέλεσμα αδιαφορώντας για το πώς φτάνει κανείς σε αυτό.
Τι να πρωτοκάνει πια αυτός ο εργαζόμενος; Δεν είναι ο Κόπερφιλντ ούτε βούτηξε στο Θερμαϊκό μια μέρα μεθυσμένος, για να ‘χει οκτώ πόδια και οκτώ χέρια. Δεν είναι εκεί μόνο για όσο θα είσαι εσύ.
Μην είσαι ο κακομαθημένος που ψάχνει ευκαιρία να καλύψει το κόμπλεξ κατωτερότητάς του παριστάνοντας τ’ αφεντικό εκ του ασφαλούς. Κατέβασε τη χιλίων καρδιναλίων αφεντιά σου από τα σύννεφα και προσγειώσου.
Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Δεν κάνω μαθήματα ηθικής ούτε μαθήματα καλών τρόπων βραδιάτικα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το δίκιο κερδίζεται, δεν είναι έμφυτο. Όταν το έχεις, μάθε να το διεκδικείς σωστά σαν έλλογο ον με κριτική σκέψη και κατανόηση.
Και για να το πάμε και σε πιο προσωπικό επίπεδο:
• Έχω κάνει λάθη; Ναι, πολλά.
• Έχω υπάρξει κακομαθημένο; Σίγουρα. Γεμάτη με ανασφάλειες, ναρκισσισμούς και ματαιώσεις …
Όμως , ΠΡΟΣΠΑΘΩ καθημερινά να σκοτώσω τον παρτάκια μέσα μου θέλοντας να δω τι υπάρχει πέρα από τον μικρόκοσμο των δικών μου απαιτήσεων, εμπειριών κι επιθυμιών. Προσπαθώ να μπω στη θέση του άλλου και να την σεβαστώ ακόμα και αν είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την δίκη μου.
ΠΟΤΕ δεν έχω εκθέσει τη δουλειά, την ιδιότητα ή την καταγωγή ΚΑΝΕΝΟΣ από εδώ μέσα. Είναι ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ να ανακοινώνεις προσωπικές πληροφορίες ενός ανθρώπου όταν έχει ζητήσει σαφώς την ανωνυμία του. Ξεφεύγει ΠΟΛΥ από οποιαδήποτε συναλλαγή σε επίπεδο πελάτη-εργαζόμενου.
ΔΕΝ είμαι ενεργή αυτή την περίοδο. Το ΑΝ καθαρίζω σκάλες ή αν κάνω διδακτορικό στην Αμερική ΔΕΝ αφορά κανέναν.
Ως άνθρωπος , πάντα εκτιμούσα την αυστηρή αρνητική κριτική , πολύ περισσότερο από πολλούς ασαφείς επαίνους. Σε βοηθάει να εξελίσσεσαι. Όποιος πέρασε άσχημα μαζί μου, έχει ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ κάθε δικαίωμα να το γράψει.
Η ειρωνεία, οι εμμονές και η ρητορική μίσους όμως ΔΕΝ βοηθάνε κανέναν.
Το να περιμένεις στη γωνία με το φαρμάκι στη γλώσσα έτοιμο να στάξει, επίσης ΔΕΝ βοηθάει κανέναν.
Αυτά από εμένα !
Λίγο περισσότερο μέλι, λίγη λιγότερη χολή.
Μην πεις τι ψηφίζεις! Εκεί να δεις τι τσακωμος θα πέσει!! Καλά να περνάς κοριτσάρα, είτε καθαρίζεις σκάλες, είτε κανείς διδακτορικό!! ΦιλιαΣοβάρεψαν τα πράγματα χαχα…
Κακίες!! Τώρα θα τσακωθείς μαζί μου!!Μπάσκετ προσπαθούμε αν και μας αδικούν οι διαιτητές ….
Ποδόσφαιρο χάλια αλλά τουλάχιστον όχι 5-0 χαχα.
Πολλοί μπαίνουν στο forum για να συζητήσουν , να γελάσουν , να διαβάσουν κάτι άσχετο…
Και αυτό ΔΕΝ το λέω εγώ αλλά είναι αυταπόδεικτο. Δες πόσοι γράφουν για πολιτικά , μπάλα, επικαιρότητα και πόσοι όντως για call girls…
Δυστυχώς όλα όσα λες είναι σωστά. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που αποσκοπούν όλες οι συζητήσεις για το τι δουλειά κάνεις, από που είσαι κτλ. Εάν τυχόν μου εκμυστηρευτεί το οτιδήποτε ένας άνθρωπος, δεν νομίζω ότι πρέπει να το εκθέσω δημόσια γιατί 1) γίνομαι αφερεγγυος και 2) χέστηκε ο κόσμος για τέτοιες λεπτομέρειες.
Ψυχανάλυση με την Κατρίνα βολ 536383:
Μιας που το παρόν νήμα, κάθε άλλο παρά ενημερωτικό για τις υπηρεσίες μου ως call girl είναι, είπα να το πάω ένα βήμα παρακάτω.
Στο σημερινό επεισόδιο, θα μιλήσουμε για το δίκιο του πελάτη.
Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο.
«Θέλω έναν φρέντο καπουτσίνο λίγο χτυπημένο, με πολύ αφρό, τρεις κόκκους ζάχαρης, τρεισίμιση παγάκια ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ».
«Πάω στα επείγονται και θέλω να εξετάσετε το μικρό μου δακτυλάκι Παρασκευή βράδυ. Μου πονάει από πέρυσι αλλά τώρα το θυμήθηκα και απαιτώ προτεραιότητα εις βάρος του τροχαίου που χαροπαλεύει»
«Θέλω ένα callgirl - ακροβάτισσα με αναλογίες μοντέλου που τα κάνει όλα για 50 ευρό και είναι διαθέσιμη όποτε γουστάρω στην άλλη άκρη της Αθήνας»
Δεν έχει σημασία αν είσαι μεγαλοστέλεχος επιχειρήσεων, δικηγόρος , callgirl ή μερεμετάς σε οικοδομές, σίγουρα κάποιες στιγμές στη ζωή σου θα έχεις συναντήσει στη ζωή σου ΚΑΚΟΥΣ πελάτες.
Ανθρώπους απότομους , κρύους και προστακτικούς που απαιτούν να τους φερθείς άψογα παρά το ύφος και την αγένειά τους. Πελάτες που ειρωνεύονται, υποτιμούν κι εμπαίζουν την ίδια στιγμή που θεωρούν ότι ο εργαζόμενος οφείλει να υπακούει και να σέβεται. Αγενείς και ίσως παράλογους που πρέπει να παρακάμψεις με χαμόγελο, διπλωματία, να μη φανεί πως μέσα σου βρίζεις σε όσες γλώσσες ξέρεις κι όσες δε θα μάθεις ποτέ…..
Ο πελάτης φυσικά είναι σε μια θέση ισχύος διότι πληρώνει κι επιζητά τα αντίστοιχα.
Αλλά όλα έχουν ένα όριο!
Έχεις δίκιο, αγαπητέ μου πελάτη, όταν είσαι απαιτητικός με τρόπο σωστό, όταν είσαι ευγενικός και σέβεσαι τον απέναντί σου, όταν μαθαίνεις να λες «ευχαριστώ» και «παρακαλώ».
Έχεις ΑΔΙΚΟ όταν πουλάς υφάκι, απαιτώντας τα αδύνατα, παίζοντάς το ιστορία και θεωρώντας πως ο απέναντι σου είναι δούλος ή εργαλείο.
Έχεις ΑΔΙΚΟ αν σε τυχόν λάθος θες να μου πάρεις το κεφάλι λες και σε δηλητηρίασα με κώνειο αντί για φρέντο εσπρέσο σκέτο που αρχικά είχες ζητήσει.
Πρέπει να θυμόμαστε πως ο σερβιτόρος/ ο δικηγόρος/ το call-girl είναι εκεί για να μας εξυπηρετεί κι όχι να μας υπηρετεί.
Αυτά τελείωσαν ήδη απ’ τον Μάιο του 1968. (Δεν με έπιασαν τα επαναστατικά μου, μην αγχώνεστε χαχα). Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι το να σέβεται κανείς την εργασία και τον κόπο του συνανθρώπου του είναι δείγμα παιδείας.
Μην είσαι ο έξω από τον χορό, ο ανίδεος που περιμένει απλώς το αποτέλεσμα αδιαφορώντας για το πώς φτάνει κανείς σε αυτό.
Τι να πρωτοκάνει πια αυτός ο εργαζόμενος; Δεν είναι ο Κόπερφιλντ ούτε βούτηξε στο Θερμαϊκό μια μέρα μεθυσμένος, για να ‘χει οκτώ πόδια και οκτώ χέρια. Δεν είναι εκεί μόνο για όσο θα είσαι εσύ.
Μην είσαι ο κακομαθημένος που ψάχνει ευκαιρία να καλύψει το κόμπλεξ κατωτερότητάς του παριστάνοντας τ’ αφεντικό εκ του ασφαλούς. Κατέβασε τη χιλίων καρδιναλίων αφεντιά σου από τα σύννεφα και προσγειώσου.
Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Δεν κάνω μαθήματα ηθικής ούτε μαθήματα καλών τρόπων βραδιάτικα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το δίκιο κερδίζεται, δεν είναι έμφυτο. Όταν το έχεις, μάθε να το διεκδικείς σωστά σαν έλλογο ον με κριτική σκέψη και κατανόηση.
Και για να το πάμε και σε πιο προσωπικό επίπεδο:
• Έχω κάνει λάθη; Ναι, πολλά.
• Έχω υπάρξει κακομαθημένο; Σίγουρα. Γεμάτη με ανασφάλειες, ναρκισσισμούς και ματαιώσεις …
Όμως , ΠΡΟΣΠΑΘΩ καθημερινά να σκοτώσω τον παρτάκια μέσα μου θέλοντας να δω τι υπάρχει πέρα από τον μικρόκοσμο των δικών μου απαιτήσεων, εμπειριών κι επιθυμιών. Προσπαθώ να μπω στη θέση του άλλου και να την σεβαστώ ακόμα και αν είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την δίκη μου.
ΠΟΤΕ δεν έχω εκθέσει τη δουλειά, την ιδιότητα ή την καταγωγή ΚΑΝΕΝΟΣ από εδώ μέσα. Είναι ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ να ανακοινώνεις προσωπικές πληροφορίες ενός ανθρώπου όταν έχει ζητήσει σαφώς την ανωνυμία του. Ξεφεύγει ΠΟΛΥ από οποιαδήποτε συναλλαγή σε επίπεδο πελάτη-εργαζόμενου.
ΔΕΝ είμαι ενεργή αυτή την περίοδο. Το ΑΝ καθαρίζω σκάλες ή αν κάνω διδακτορικό στην Αμερική ΔΕΝ αφορά κανέναν.
Ως άνθρωπος , πάντα εκτιμούσα την αυστηρή αρνητική κριτική , πολύ περισσότερο από πολλούς ασαφείς επαίνους. Σε βοηθάει να εξελίσσεσαι. Όποιος πέρασε άσχημα μαζί μου, έχει ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ κάθε δικαίωμα να το γράψει.
Η ειρωνεία, οι εμμονές και η ρητορική μίσους όμως ΔΕΝ βοηθάνε κανέναν.
Το να περιμένεις στη γωνία με το φαρμάκι στη γλώσσα έτοιμο να στάξει, επίσης ΔΕΝ βοηθάει κανέναν.
Αυτά από εμένα !
Λίγο περισσότερο μέλι, λίγη λιγότερη χολή.
Οι χειροτεροι απ'ολους ειναι αυτοι που πρηζουν παπαρια για φωτογραφιες και δεν εχουν παρει ποτε cg,ειτε απο γραφειο ειτε ανεξαρτητη.Οι περισσότεροι γράφουν χωρίς να βλέπουν cg και οι μισοί μαιντανοι έχουν να πάνε με cg εδώ και 30000 μνμ
...κι εγώ που νόμιζα ότι τα call girl πηδιούνται μ' εμάς γιατί και γουστάρουν και μας γουστάρουν...
Ψυχανάλυση με την Κατρίνα βολ 536383:
Μιας που το παρόν νήμα, κάθε άλλο παρά ενημερωτικό για τις υπηρεσίες μου ως call girl είναι, είπα να το πάω ένα βήμα παρακάτω.
Στο σημερινό επεισόδιο, θα μιλήσουμε για το δίκιο του πελάτη.
Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο.
«Θέλω έναν φρέντο καπουτσίνο λίγο χτυπημένο, με πολύ αφρό, τρεις κόκκους ζάχαρης, τρεισίμιση παγάκια ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ».
«Πάω στα επείγονται και θέλω να εξετάσετε το μικρό μου δακτυλάκι Παρασκευή βράδυ. Μου πονάει από πέρυσι αλλά τώρα το θυμήθηκα και απαιτώ προτεραιότητα εις βάρος του τροχαίου που χαροπαλεύει»
«Θέλω ένα callgirl - ακροβάτισσα με αναλογίες μοντέλου που τα κάνει όλα για 50 ευρό και είναι διαθέσιμη όποτε γουστάρω στην άλλη άκρη της Αθήνας»
Δεν έχει σημασία αν είσαι μεγαλοστέλεχος επιχειρήσεων, δικηγόρος , callgirl ή μερεμετάς σε οικοδομές, σίγουρα κάποιες στιγμές στη ζωή σου θα έχεις συναντήσει στη ζωή σου ΚΑΚΟΥΣ πελάτες.
Ανθρώπους απότομους , κρύους και προστακτικούς που απαιτούν να τους φερθείς άψογα παρά το ύφος και την αγένειά τους. Πελάτες που ειρωνεύονται, υποτιμούν κι εμπαίζουν την ίδια στιγμή που θεωρούν ότι ο εργαζόμενος οφείλει να υπακούει και να σέβεται. Αγενείς και ίσως παράλογους που πρέπει να παρακάμψεις με χαμόγελο, διπλωματία, να μη φανεί πως μέσα σου βρίζεις σε όσες γλώσσες ξέρεις κι όσες δε θα μάθεις ποτέ…..
Ο πελάτης φυσικά είναι σε μια θέση ισχύος διότι πληρώνει κι επιζητά τα αντίστοιχα.
Αλλά όλα έχουν ένα όριο!
Έχεις δίκιο, αγαπητέ μου πελάτη, όταν είσαι απαιτητικός με τρόπο σωστό, όταν είσαι ευγενικός και σέβεσαι τον απέναντί σου, όταν μαθαίνεις να λες «ευχαριστώ» και «παρακαλώ».
Έχεις ΑΔΙΚΟ όταν πουλάς υφάκι, απαιτώντας τα αδύνατα, παίζοντάς το ιστορία και θεωρώντας πως ο απέναντι σου είναι δούλος ή εργαλείο.
Έχεις ΑΔΙΚΟ αν σε τυχόν λάθος θες να μου πάρεις το κεφάλι λες και σε δηλητηρίασα με κώνειο αντί για φρέντο εσπρέσο σκέτο που αρχικά είχες ζητήσει.
Πρέπει να θυμόμαστε πως ο σερβιτόρος/ ο δικηγόρος/ το call-girl είναι εκεί για να μας εξυπηρετεί κι όχι να μας υπηρετεί.
Αυτά τελείωσαν ήδη απ’ τον Μάιο του 1968. (Δεν με έπιασαν τα επαναστατικά μου, μην αγχώνεστε χαχα). Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι το να σέβεται κανείς την εργασία και τον κόπο του συνανθρώπου του είναι δείγμα παιδείας.
Μην είσαι ο έξω από τον χορό, ο ανίδεος που περιμένει απλώς το αποτέλεσμα αδιαφορώντας για το πώς φτάνει κανείς σε αυτό.
Τι να πρωτοκάνει πια αυτός ο εργαζόμενος; Δεν είναι ο Κόπερφιλντ ούτε βούτηξε στο Θερμαϊκό μια μέρα μεθυσμένος, για να ‘χει οκτώ πόδια και οκτώ χέρια. Δεν είναι εκεί μόνο για όσο θα είσαι εσύ.
Μην είσαι ο κακομαθημένος που ψάχνει ευκαιρία να καλύψει το κόμπλεξ κατωτερότητάς του παριστάνοντας τ’ αφεντικό εκ του ασφαλούς. Κατέβασε τη χιλίων καρδιναλίων αφεντιά σου από τα σύννεφα και προσγειώσου.
Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Δεν κάνω μαθήματα ηθικής ούτε μαθήματα καλών τρόπων βραδιάτικα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το δίκιο κερδίζεται, δεν είναι έμφυτο. Όταν το έχεις, μάθε να το διεκδικείς σωστά σαν έλλογο ον με κριτική σκέψη και κατανόηση.
Και για να το πάμε και σε πιο προσωπικό επίπεδο:
• Έχω κάνει λάθη; Ναι, πολλά.
• Έχω υπάρξει κακομαθημένο; Σίγουρα. Γεμάτη με ανασφάλειες, ναρκισσισμούς και ματαιώσεις …
Όμως , ΠΡΟΣΠΑΘΩ καθημερινά να σκοτώσω τον παρτάκια μέσα μου θέλοντας να δω τι υπάρχει πέρα από τον μικρόκοσμο των δικών μου απαιτήσεων, εμπειριών κι επιθυμιών. Προσπαθώ να μπω στη θέση του άλλου και να την σεβαστώ ακόμα και αν είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την δίκη μου.
ΠΟΤΕ δεν έχω εκθέσει τη δουλειά, την ιδιότητα ή την καταγωγή ΚΑΝΕΝΟΣ από εδώ μέσα. Είναι ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ να ανακοινώνεις προσωπικές πληροφορίες ενός ανθρώπου όταν έχει ζητήσει σαφώς την ανωνυμία του. Ξεφεύγει ΠΟΛΥ από οποιαδήποτε συναλλαγή σε επίπεδο πελάτη-εργαζόμενου.
ΔΕΝ είμαι ενεργή αυτή την περίοδο. Το ΑΝ καθαρίζω σκάλες ή αν κάνω διδακτορικό στην Αμερική ΔΕΝ αφορά κανέναν.
Ως άνθρωπος , πάντα εκτιμούσα την αυστηρή αρνητική κριτική , πολύ περισσότερο από πολλούς ασαφείς επαίνους. Σε βοηθάει να εξελίσσεσαι. Όποιος πέρασε άσχημα μαζί μου, έχει ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ κάθε δικαίωμα να το γράψει.
Η ειρωνεία, οι εμμονές και η ρητορική μίσους όμως ΔΕΝ βοηθάνε κανέναν.
Το να περιμένεις στη γωνία με το φαρμάκι στη γλώσσα έτοιμο να στάξει, επίσης ΔΕΝ βοηθάει κανέναν.
Αυτά από εμένα !
Λίγο περισσότερο μέλι, λίγη λιγότερη χολή.
Μπορώ να έχω πληροφορίες ;« Εννοείς ένα συγκεκριμένο ποσό κάθε μήνα για κάποιες συγκεκριμένες συναντήσεις;»
Ναι , εννοώ κάτι τέτοιο.
Πχ 100 ευρώ για 1 ώρα το μήνα ή 200 για 5 , ανάλογα με το περιεχόμενο και τις επιθυμίες του καθενός