Νέα

Καθαρισμός κινητήρα 2005 1600 Audi FSI

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
16 Μαρ 2009
Μηνύματα
114
Like
156
Πόντοι
1
ξέρει κανείς τι παίζει με το παρακάτω θέμα ?ο καθαρισμος λεει ?, ξερετε μαγαζια κεντρο ή νοτια προαστια ? κοστος?


Είναι γεγονός πως το VW group τα τελευταία χρόνια έχει δεχτεί σοβαρά πλήγματα λόγο εσφαλμένων επιλογών σε νέες τεχνολογίες. Η αρχή έγινε με τον
BBZ κινητήρα και ακολούθησαν οι κινητήρες FSI...
Ακόμα και σήμερα τα προβλήματα είναι πολλά..σασμάν DSG..καδένες..wastegate και πολλά άλλα. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική και δυστυχώς δεν ακούγεται πουθενά από κανένα μέσο του ειδικού τύπου. Τα “τεστ μακράς διαρκείας” των 30,000 χλμ πέραν του ότι σπανίζουν δεν αποδεικνύουν συνήθως τίποτα. Ειδικά αν δεν γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος του αυτοκινήτου μετά (που ποτέ δεν γίνεται).
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι κινητήρες FSI... ΌΛΟΙ οι κινητήρες του group τεχνολογίας FSi (direct injection) έχουν ένα κατασκευαστικό σφάλμα που καταλήγει στην συσσώρευση καταλοίπων της καύσης στις βαλβίδες εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την ακανόνιστη καύση (misfiring). Το πρόβλημα έγκειται
στο ότι το μείγμα δεν ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες εισαγωγής, και ως εκ τούτου δεν καθαρίζει τις βαλβίδες. Έτσι το πίσω μέρος των βαλβίδων γεμίζει με κατάλοιπα της καύσης που κάθε 25,000 χλμ χρειάζονται καθάρισμα αλλιώς ρίχνουν
την ιπποδύναμη κατά 20%! Και προφανώς τα αποτελέσματα είναι χειρότερα όσο πιό πολύ μένει ο κινητήρας ακαθάριστος. Η Toyota έχει λύσει το πρόβλημα ψεκάζοντας λίγο από το μείγμα πριν από τον θάλαμο καύσης.
Μία μακροχρόνια δοκιμή ενός FSi κινητήρα κάποιου τυπικού μοντέλου που εισάγεται στην Ελλάδα ακολουθούμενο από α) δυναμομέτρηση, β) άνοιγμα του κινητήρα, γ) καθαρισμό των
βαλβίδων, και δ) καινούργια δυναμομέτρηση θα έλυνε τις όποιες υποψίες. Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλοί ιδιοκτήτες είδαν την ενδεικτική λυχνία της μηχανής να ανάβει, το όχημα να έχει απώλεια ισχύος, και την μόνιμη δικαιολογία των τεχνικών ότι πρέπει να βάζουμε 100αρα βενζίνη (αυτό το έχουμε ακούσει όλοι μας) Αυτό λοιπόν ανάγκασε το VW group να σταματήσει άρον άρον την παραγωγή των FSI κινητήρων και γρήγορα να τους αντικαταστήσει με τους TSI...όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα για να μην πληγεί και άλλο το γόητρο του VW group...
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.511
Like
19.426
Πόντοι
3.656
Βάζεις φθηνές βενζίνες ;;; Στους tfsi , ειδικά τους πρώτους από 2008 μέχρι 2012 και σε κυβισμό 1800-2000 (όχι 1400) έκαναν μαλακία με τα μέταλα στα πιστόνια. Σε συνδιασμό με σκατοβενζίνες και απρόσεκτη χρήση πάνε για ρεκτιφιέ με αλλαγή εμβόλων .

Θα πρότεινα να βάζεις ακριβή βενζίνη από τσεκαρισμένα πρατήρια.
 

968

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.648
Like
7.621
Πόντοι
1.056

:upsidedown: :upsidedown: :upsidedown:
 

kachaplias

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.079
Κριτικές
1
Like
6.268
Πόντοι
2.356

:upsidedown: :upsidedown: :upsidedown:
καρμπονοφ οπως ειπαν και κανενα σχετικο καθαριστικο της λικουι μολλι στο τεποζιτο. και φυσικα μερικα γεμισματα με κατοσταρα βενζινη...
 

968

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.648
Like
7.621
Πόντοι
1.056
ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΛΟΙΠΟΝ.:woldman:

ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟ'Ι'Ν ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΑΛΟΓΙΑ.
π.χ.ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ 40 ΛΙΤΡΑ.
Εμεις χυνομε :2on1:το μισο απ οτι οριζεται,πχ στα 40 λιτρα,για να αποφυγουμε μπουκωμα των μπεκ,επειδη το χημικο θα δρασει κ στις επικαθησεις του ντεποζιτου.
Φτανει το ντεποζιτο στην μεση :2on1:χυνουμε κ το υπολοιπο φουλαροντας βενζινη.

:upsidedown: :upsidedown: :upsidedown:
 

psaromenos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2015
Μηνύματα
86
Κριτικές
4
Like
402
Πόντοι
300
Mακρυά από carbon off / on και τέτοια , πεταμένα λεφτά

Αν είσαι προς Νότια , πέρνα μία από Pavlidis Comp να δεις την δουλειά που κάνουν (google soda blasters)

Aυτά το σύγχρονα Ευρωπαικά αμάξια (σκουπίδια) πάσχουν τραγικά στο συγκεκριμένο θέμα
 

makmak

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2007
Μηνύματα
973
Like
1.893
Πόντοι
206
soda blasters ψάξε ,κάνουν τον κινητήρα λαμπίκο
 

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.069
Like
12.338
Πόντοι
3.656
Βάζεις φθηνές βενζίνες ;;; Στους tfsi , ειδικά τους πρώτους από 2008 μέχρι 2012 και σε κυβισμό 1800-2000 (όχι 1400) έκαναν μαλακία με τα μέταλα στα πιστόνια. Σε συνδιασμό με σκατοβενζίνες και απρόσεκτη χρήση πάνε για ρεκτιφιέ με αλλαγή εμβόλων .

Θα πρότεινα να βάζεις ακριβή βενζίνη από τσεκαρισμένα πρατήρια.
Οι βενζίνες της VW είναι για τον πουτσο. Αντίθετα τα 2.0 1.9 και 1.6 tdi ήταν είναι κ θα είναι κορυφή, απόδοση και οικονομία...
 

Brutal.Fv

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
749
Like
2.134
Πόντοι
446
Το προβλημα με τις επικαθησεις στην εισαγωγη και στις βαλβιδες (carbon build up) αφορα ολα τα direct injection μοτερ, οχι μονο τα VW.
Η μονη λυση ειναι ο καθαρισμος τυπου «αμμοβολη», χωρις βεβαια να ειναι αμμοβολη πραγματικη.

Εγω αντιστοιχο προβλημα σε μοτερ BMW N20 το αντιμετωπισα με walnut blast, δλδ χτυπημα των επικαθησεων με τσοφλια καρυδιων. Αρκετα σκληρα για να διαλυσουν τις επικαθησεις αλλα ταυτοχρονα αρκετα μαλακα για να μην τραυματισουν τα μεταλλα
 

VasilhsCm

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2021
Μηνύματα
227
Like
341
Πόντοι
21
ασε τα carbonOff θα σε βγαλουν Off εχω δει αμαξια που ανοιξανε εισαγωγες και ηταν τα ιδια.. ψαξε The soda blasters αυτοι ναι κανουν δουλεια..καθως ανοιγουν εισαγωγη την βγαζουν εντελως και καθαριζουν επικαθισεις
 

Ippokratis22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2022
Μηνύματα
558
Κριτικές
1
Like
1.180
Πόντοι
206
Στο group Vagg σχεδον ολα τα αμάξια ειναι ΛΑΔΙΕΡΕΣ
Δείτε βιντεο ΤΑΤΟΥΡΗΣ κ θα καταλάβετε οτι αυτός ο όμιλος εχει προικίσει τα τέκνα ολων των μηχανικών αυτοκινητων
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.919
Κριτικές
384
Like
5.862
Πόντοι
11.585
ξέρει κανείς τι παίζει με το παρακάτω θέμα ?ο καθαρισμος λεει ?, ξερετε μαγαζια κεντρο ή νοτια προαστια ? κοστος?


Είναι γεγονός πως το VW group τα τελευταία χρόνια έχει δεχτεί σοβαρά πλήγματα λόγο εσφαλμένων επιλογών σε νέες τεχνολογίες. Η αρχή έγινε με τον
BBZ κινητήρα και ακολούθησαν οι κινητήρες FSI...
Ακόμα και σήμερα τα προβλήματα είναι πολλά..σασμάν DSG..καδένες..wastegate και πολλά άλλα. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική και δυστυχώς δεν ακούγεται πουθενά από κανένα μέσο του ειδικού τύπου. Τα “τεστ μακράς διαρκείας” των 30,000 χλμ πέραν του ότι σπανίζουν δεν αποδεικνύουν συνήθως τίποτα. Ειδικά αν δεν γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος του αυτοκινήτου μετά (που ποτέ δεν γίνεται).
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι κινητήρες FSI... ΌΛΟΙ οι κινητήρες του group τεχνολογίας FSi (direct injection) έχουν ένα κατασκευαστικό σφάλμα που καταλήγει στην συσσώρευση καταλοίπων της καύσης στις βαλβίδες εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την ακανόνιστη καύση (misfiring). Το πρόβλημα έγκειται
στο ότι το μείγμα δεν ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες εισαγωγής, και ως εκ τούτου δεν καθαρίζει τις βαλβίδες. Έτσι το πίσω μέρος των βαλβίδων γεμίζει με κατάλοιπα της καύσης που κάθε 25,000 χλμ χρειάζονται καθάρισμα αλλιώς ρίχνουν
την ιπποδύναμη κατά 20%! Και προφανώς τα αποτελέσματα είναι χειρότερα όσο πιό πολύ μένει ο κινητήρας ακαθάριστος. Η Toyota έχει λύσει το πρόβλημα ψεκάζοντας λίγο από το μείγμα πριν από τον θάλαμο καύσης.
Μία μακροχρόνια δοκιμή ενός FSi κινητήρα κάποιου τυπικού μοντέλου που εισάγεται στην Ελλάδα ακολουθούμενο από α) δυναμομέτρηση, β) άνοιγμα του κινητήρα, γ) καθαρισμό των
βαλβίδων, και δ) καινούργια δυναμομέτρηση θα έλυνε τις όποιες υποψίες. Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλοί ιδιοκτήτες είδαν την ενδεικτική λυχνία της μηχανής να ανάβει, το όχημα να έχει απώλεια ισχύος, και την μόνιμη δικαιολογία των τεχνικών ότι πρέπει να βάζουμε 100αρα βενζίνη (αυτό το έχουμε ακούσει όλοι μας) Αυτό λοιπόν ανάγκασε το VW group να σταματήσει άρον άρον την παραγωγή των FSI κινητήρων και γρήγορα να τους αντικαταστήσει με τους TSI...όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα για να μην πληγεί και άλλο το γόητρο του VW group...
Μηπως δεν ξερεις οτι οι tsi ειναι τουρμπισμενοι fsi, και οι tsi, πχ caxa ειναι εξελιξη των bbz, δεν ειναι μοτερ σχεδιασμενα απο το μηδεν, 30 χρονια ειναι στα σκαρια η βαση.
Το οτι ολοι οι μετεπειτα κινητηρες του γκρουπ βγαζανε ολοι θεματα αξιοπιστιας, εγινε στο βωμο του χρηματος και του ανταγωνισμου, δωσε αλογα στον λαο, απο λιγα κυβικα.
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.404
Κριτικές
24
Like
6.993
Πόντοι
3.446
Στο group Vagg σχεδον ολα τα αμάξια ειναι ΛΑΔΙΕΡΕΣ
Δείτε βιντεο ΤΑΤΟΥΡΗΣ κ θα καταλάβετε οτι αυτός ο όμιλος εχει προικίσει τα τέκνα ολων των μηχανικών αυτοκινητων
Τα 20VT δεν είναι λαδιερες
 

piii

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2019
Μηνύματα
112
Κριτικές
6
Like
320
Πόντοι
281
Με 342 χιλιάδες χλμ. φορτωμένα πάνω στην πλάτη του(octavia 5 fsi 2005), μπορώ να σου πω τα εξής:
Το carbon-off δεν πρέπει να κάνει τίποτα στην κυριολεξία. Money down the drain...
Το soda blasting που λένε τα παιδιά παραπάνω είναι μια πολύ καλή λύση, αλλά δεν φτάνεις στο 100% του καθαρισμού.
Μετά απο κάποια χλμ ξεκινάνε και πάλι οι επικαθήσεις με τα γνωστά αποτελέσματα σε απόδοση, πειράκια κτλ.
Η μία λύση για πρόληψη αν υπάρχει διαθέσιμο για το μοντέλο κινητήρα σου, είναι το oil catch can όπου αντί οι αναθυμιάσεις του λαδιού να περνάνε πάλι στην εισαγωγή παγιδεύονται σε αυτό το "κουτάκι" και μπορείς μετέπειτα να της ξεφορτωθείς. Εγώ προσωπικά πριν φτάσω στα παραπάνω χλμ που ανέφερα προέβη σε αλλαγή των ελλατηρίων πιστονιών, καθώς άρχισε να καίει υπερβολικό λάδι πλέον, μαζί με ένα ρεκτιφιέ που έφαγε, το αμάξι ξαναένιωσε. Ηταν σαν καινούργιο στην αίσθηση. Το κόστος των 900 μου φάνηκε λογικό για αυτό που μου πρόσφερε.
 

Ημεδαπος

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2017
Μηνύματα
918
Κριτικές
35
Like
7.402
Πόντοι
3.436
ασε τα carbonOff θα σε βγαλουν Off εχω δει αμαξια που ανοιξανε εισαγωγες και ηταν τα ιδια.. ψαξε The soda blasters αυτοι ναι κανουν δουλεια..καθως ανοιγουν εισαγωγη την βγαζουν εντελως και καθαριζουν επικαθισεις
Προβλημα έχει κ ο THP βενζίνης με turbo της peugeot, mini Cooper k BMW με τα 280 άλογα αλλά κ οι μικρότερες υποδυναμεις.
Πειστευω καλη λύση είναι η αμοβολη που ανέφερε ο φίλος η το soda blasters αλλα όμως παρεμβαίνεις πολύ στο μοτέρ, θελει λύσιμο το καπάκι με τις βαλβίδες, οι εκεντροφοροι να αποδεσμευτει από την καδένα χρονισμού...
Βάζεις πολύ χέρι στο μοτέρ κ ίσως να μήν είναι καλό αυτό...
Θελει μαστορια στο δέσιμο μετά, αν θα χρονιστει καλά για να λειτουργεί το ίδιο όπως πριν...
 

Brutal.Fv

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
749
Like
2.134
Πόντοι
446
Προβλημα έχει κ ο THP βενζίνης με turbo της peugeot, mini Cooper k BMW με τα 280 άλογα αλλά κ οι μικρότερες υποδυναμεις.
Πειστευω καλη λύση είναι η αμοβολη που ανέφερε ο φίλος η το soda blasters αλλα όμως παρεμβαίνεις πολύ στο μοτέρ, θελει λύσιμο το καπάκι με τις βαλβίδες, οι εκεντροφοροι να αποδεσμευτει από την καδένα χρονισμού...
Βάζεις πολύ χέρι στο μοτέρ κ ίσως να μήν είναι καλό αυτό...
Θελει μαστορια στο δέσιμο μετά, αν θα χρονιστει καλά για να λειτουργεί το ίδιο όπως πριν...
Για τον καθαρισμο με walnut blast και οτιδηποτε παρομοιο δεν χρειαζεται ιδιαιτερο λυσιμο στο μοτερ, μονο η πολλαπλη εισαγωγης βγαινει για προσβαση σε αυλους κλπ. Το μονο που απαιτειται ειναι προσοχη και υπομονη, κλεισιμο των βαλβιδων μια μια με ακριβεια για να μην περασουν σωματιδια στον θαλαμο καυσης, και τελος πολυ καλο καθαρισμα πριν την επανατοποθετηση της εισαγωγης
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom