Ναβουχοδονόσορ
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 114
- Like
- 156
- Πόντοι
- 1
ξέρει κανείς τι παίζει με το παρακάτω θέμα ?ο καθαρισμος λεει ?, ξερετε μαγαζια κεντρο ή νοτια προαστια ? κοστος?
Είναι γεγονός πως το VW group τα τελευταία χρόνια έχει δεχτεί σοβαρά πλήγματα λόγο εσφαλμένων επιλογών σε νέες τεχνολογίες. Η αρχή έγινε με τον
BBZ κινητήρα και ακολούθησαν οι κινητήρες FSI...
Ακόμα και σήμερα τα προβλήματα είναι πολλά..σασμάν DSG..καδένες..wastegate και πολλά άλλα. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική και δυστυχώς δεν ακούγεται πουθενά από κανένα μέσο του ειδικού τύπου. Τα “τεστ μακράς διαρκείας” των 30,000 χλμ πέραν του ότι σπανίζουν δεν αποδεικνύουν συνήθως τίποτα. Ειδικά αν δεν γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος του αυτοκινήτου μετά (που ποτέ δεν γίνεται).
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι κινητήρες FSI... ΌΛΟΙ οι κινητήρες του group τεχνολογίας FSi (direct injection) έχουν ένα κατασκευαστικό σφάλμα που καταλήγει στην συσσώρευση καταλοίπων της καύσης στις βαλβίδες εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την ακανόνιστη καύση (misfiring). Το πρόβλημα έγκειται
στο ότι το μείγμα δεν ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες εισαγωγής, και ως εκ τούτου δεν καθαρίζει τις βαλβίδες. Έτσι το πίσω μέρος των βαλβίδων γεμίζει με κατάλοιπα της καύσης που κάθε 25,000 χλμ χρειάζονται καθάρισμα αλλιώς ρίχνουν
την ιπποδύναμη κατά 20%! Και προφανώς τα αποτελέσματα είναι χειρότερα όσο πιό πολύ μένει ο κινητήρας ακαθάριστος. Η Toyota έχει λύσει το πρόβλημα ψεκάζοντας λίγο από το μείγμα πριν από τον θάλαμο καύσης.
Μία μακροχρόνια δοκιμή ενός FSi κινητήρα κάποιου τυπικού μοντέλου που εισάγεται στην Ελλάδα ακολουθούμενο από α) δυναμομέτρηση, β) άνοιγμα του κινητήρα, γ) καθαρισμό των
βαλβίδων, και δ) καινούργια δυναμομέτρηση θα έλυνε τις όποιες υποψίες. Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλοί ιδιοκτήτες είδαν την ενδεικτική λυχνία της μηχανής να ανάβει, το όχημα να έχει απώλεια ισχύος, και την μόνιμη δικαιολογία των τεχνικών ότι πρέπει να βάζουμε 100αρα βενζίνη (αυτό το έχουμε ακούσει όλοι μας) Αυτό λοιπόν ανάγκασε το VW group να σταματήσει άρον άρον την παραγωγή των FSI κινητήρων και γρήγορα να τους αντικαταστήσει με τους TSI...όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα για να μην πληγεί και άλλο το γόητρο του VW group...
Είναι γεγονός πως το VW group τα τελευταία χρόνια έχει δεχτεί σοβαρά πλήγματα λόγο εσφαλμένων επιλογών σε νέες τεχνολογίες. Η αρχή έγινε με τον
BBZ κινητήρα και ακολούθησαν οι κινητήρες FSI...
Ακόμα και σήμερα τα προβλήματα είναι πολλά..σασμάν DSG..καδένες..wastegate και πολλά άλλα. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική και δυστυχώς δεν ακούγεται πουθενά από κανένα μέσο του ειδικού τύπου. Τα “τεστ μακράς διαρκείας” των 30,000 χλμ πέραν του ότι σπανίζουν δεν αποδεικνύουν συνήθως τίποτα. Ειδικά αν δεν γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος του αυτοκινήτου μετά (που ποτέ δεν γίνεται).
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι κινητήρες FSI... ΌΛΟΙ οι κινητήρες του group τεχνολογίας FSi (direct injection) έχουν ένα κατασκευαστικό σφάλμα που καταλήγει στην συσσώρευση καταλοίπων της καύσης στις βαλβίδες εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την ακανόνιστη καύση (misfiring). Το πρόβλημα έγκειται
στο ότι το μείγμα δεν ψεκάζεται πριν από τις βαλβίδες εισαγωγής, και ως εκ τούτου δεν καθαρίζει τις βαλβίδες. Έτσι το πίσω μέρος των βαλβίδων γεμίζει με κατάλοιπα της καύσης που κάθε 25,000 χλμ χρειάζονται καθάρισμα αλλιώς ρίχνουν
την ιπποδύναμη κατά 20%! Και προφανώς τα αποτελέσματα είναι χειρότερα όσο πιό πολύ μένει ο κινητήρας ακαθάριστος. Η Toyota έχει λύσει το πρόβλημα ψεκάζοντας λίγο από το μείγμα πριν από τον θάλαμο καύσης.
Μία μακροχρόνια δοκιμή ενός FSi κινητήρα κάποιου τυπικού μοντέλου που εισάγεται στην Ελλάδα ακολουθούμενο από α) δυναμομέτρηση, β) άνοιγμα του κινητήρα, γ) καθαρισμό των
βαλβίδων, και δ) καινούργια δυναμομέτρηση θα έλυνε τις όποιες υποψίες. Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλοί ιδιοκτήτες είδαν την ενδεικτική λυχνία της μηχανής να ανάβει, το όχημα να έχει απώλεια ισχύος, και την μόνιμη δικαιολογία των τεχνικών ότι πρέπει να βάζουμε 100αρα βενζίνη (αυτό το έχουμε ακούσει όλοι μας) Αυτό λοιπόν ανάγκασε το VW group να σταματήσει άρον άρον την παραγωγή των FSI κινητήρων και γρήγορα να τους αντικαταστήσει με τους TSI...όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα για να μην πληγεί και άλλο το γόητρο του VW group...