amadeus_gr
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 1.654
- Κριτικές
- 102
- Like
- 2.208
- Πόντοι
- 9.575
Λοιπόν, με την Άντζελα έχουμε μια προιστορία.
Υπάρχει μεταξύ μας απάθεια, εμπάθεια, απέχθεια.
Παρόλα αυτά, θα πρέπει να γνωστοποιήσω στο ευρύ κοινό ότι μου έστειλε ένα ειληκρινέστατο και επαγγελματικό π.μ. που πρέπει να της το αναγνωρίσω.
Το θέμα λήγει (από εμένα εδώ), απλά να αναφέρω ότι ποτέ δεν υπαινίχθηκα κάτι για το ποιόν του οποιοδήποτε εργαζομένου στον εν λόγω οίκο.
Απλά είπα ότι μερικούς τους φέρνει σε δύσκολη θέση, όπως καλώς είπε και η Άτζελα ότι το ίδιο μπορεί να ενοχλεί και τις εργαζόμενες.
Τίποτα περισσότερο - τίποτα λιγότερο.
Επίσης, και φυσικά η ιερόδουλη μπορεί να αρνηθεί το οτιδήποτε. Απλά, καλό θα ήταν να ενημερώνεται ο πελάτης έγκαιρα.
Από την στιγμή λοιπόν που βγαίνει ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα και μια εβδομαδιαία προσφορά, που την χαιρετίζουν όλες οι εργαζόμενες, ο πελάτης αλλιώς τα υπολογίζει/κανονίζει.
Απλά πράγματα, ξεκάθαρα, κατανοητά, χωρίς κακίες αυτά που είπα.
Τέλος.
Υπάρχει μεταξύ μας απάθεια, εμπάθεια, απέχθεια.
Παρόλα αυτά, θα πρέπει να γνωστοποιήσω στο ευρύ κοινό ότι μου έστειλε ένα ειληκρινέστατο και επαγγελματικό π.μ. που πρέπει να της το αναγνωρίσω.
Το θέμα λήγει (από εμένα εδώ), απλά να αναφέρω ότι ποτέ δεν υπαινίχθηκα κάτι για το ποιόν του οποιοδήποτε εργαζομένου στον εν λόγω οίκο.
Απλά είπα ότι μερικούς τους φέρνει σε δύσκολη θέση, όπως καλώς είπε και η Άτζελα ότι το ίδιο μπορεί να ενοχλεί και τις εργαζόμενες.
Τίποτα περισσότερο - τίποτα λιγότερο.
Επίσης, και φυσικά η ιερόδουλη μπορεί να αρνηθεί το οτιδήποτε. Απλά, καλό θα ήταν να ενημερώνεται ο πελάτης έγκαιρα.
Από την στιγμή λοιπόν που βγαίνει ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα και μια εβδομαδιαία προσφορά, που την χαιρετίζουν όλες οι εργαζόμενες, ο πελάτης αλλιώς τα υπολογίζει/κανονίζει.
Απλά πράγματα, ξεκάθαρα, κατανοητά, χωρίς κακίες αυτά που είπα.
Τέλος.