Σαν εκκρεμές ρολογιού
9/9/2012 στην βραδινή βάρδια
ΚΡΟΚΕΩΝ 6
Ελίζαμπεθ
Ιστορικά στοιχεία
Σε αυτό το στούντιο (Κροκεών 6) πριν από ένα (περίπου) χρόνο συνάντησα την Μπιάνκα που είχε βγει στο σαλόνι κρατώντας την κρέμα λίπανσης σαν περίστροφο. Αυτό το περιστατικό δεν μου είχε κάνει καθόλου καλή εντύπωση. Αλλά σαφώς έχω δει και χειρότερα.
Η Μπιάνκα είναι μελαχρινή με ωραία και σχεδόν αποδεκτά χαρακτηριστικά προσώπου. Έχει μαλλιά μέχρι τους ώμους, ενδιαφέροντα σωματικά χαρακτηριστικά και τακτοποιημένο κώ(ο)λο. Κατά ανεξήγητη σύμπτωση συνάντησα πάλι την Μπιάνκα να εργάζεται μαζί με την Ελίζαμπεθ στην ίδια βάρδια.
Την Ελίζαμπεθ την είχα μελετήσει επί χάρτου από την φωτογραφική παρουσίαση των πορνο-δέσποινων στην ιστοσελίδα του συγκεκριμένου καταστήματος. Με αφορμή ορισμένες προκλητικές παραμέτρους που διαθέτει ως προς υποκειμενικά και αντικειμενικά κριτήρια πήρα τις αποφάσεις μου να έχω μια ολιγόλεπτη σχέση μαζί της.
Σωματικά χαρακτηριστικά
Έχει πλούσια μελαχρινά μαλλιά μέχρι τα σύνορα του κώ(ο)λου και εγώ μετά την ολιγόλεπτη σχέση που είχα μαζί της είμαι λιγότερο πλούσιος κατά 50 ευρώ.
Λόγω της υπερ-καύλας που είχε προκληθεί υποσυνείδητα με βάση υποκειμενικά μου κριτήρια δεν επεσήμανα το χαζο-χαμογελαστό ύφος καθώς και την μηχανοποιημένη παροχή των υπηρεσιών που θα ακολουθούσε. Με απλά λόγια τα μάτια μου εγκλωβίστηκαν στα μακριά της μαλλιά και τον ευχάριστο κώ(ο)λο.
Η υπερ-καύλα είναι βασική συνιστώσα της μπουρδελο-δραστηριοποίησης (μας) αλλά όχι πάντα ο καλύτερος σύμβουλος και σύμμαχος για να δούμε τα γεγονότα με αντικειμενικό τρόπο.
Ας σημειωθεί ότι τα δέκατα του δευτερολέπτου έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα και σημασία στην εύστοχη επισήμανση των δεδομένων όπως παρουσιάζονται ταχύρρυθμα με το σαλονάρισμα των πορνο-δέσποινων.
Συνοπτική αναφορά για τα γεγονότα του πορνο-δωματίου ...
Η είσοδος της Ελίζαμπεθ στο δωμάτιο εργασίας έγινε χωρίς να φοράει τακούνια οπότε «με το καλημέρα» απομυθοποιήθηκε ένα βασικό χαρακτηριστικό που στο σαλόνι παίζει σημαντικό ρόλο, τις περισσότερες φορές.
Έρχεται στο κρεβάτι. Κάθεται και βγάζει απευθείας το σουτιέν λέγοντας δυο-τρεις καθημερινές φράσεις που τις ξέχασα αμέσως. Χαμογελά με κάπως χαζο-αθώο ύφος θέλοντας να προσποιηθεί την απροστάτευτη «μικρή». Δεν της πήγαινε καθόλου και μάλλον μπορεί να χαρακτηρισθεί ως απόλυτα αντιερωτικό.
Συνεχίζει σέρνοτας τα σιλικονάτα βυζιά πάνω από τα αρχίδια και την βάλανο του πέους, προκαλώντας μου την αίσθηση ότι κυλάνε δυο σακούλες με δυο μπάλες η καθεμιά. Σκέφτομαι ότι αυτό το χαζο-παίγνιο δεν θα συνεχίσει για πολύ και κάνω υπομονή.
Μου βάζει την καπότα και αρχίζει ανεκτή περιποίηση που σαφώς απείχε πολύ από τα αναμενόμενα. Ευτυχώς η προ-δημιουργημένη υπερ-καύλα με διατηρούσε σε ασφαλή επίπεδα αυτό-διέγερσης. Ως αυτοδημιούργητος διατήρησα την ψυχραιμία μου στις αντίξοες και καθόλου ωραίες συνθήκες του δωματίου εργασίας για να συνεχίσω την επιχείρηση (μου).
Επιλέγω για αρχή (όπως πάντα) το πισωκολλητό και θα ήταν η μοναδική (ίσως) ωραία στιγμή αν δεν είχε κολλήσει (η πορνο-Ελίζαμπεθ) να λέει συνεχώς μονότονα ερωτικά επιφωνήματα σαν εκκρεμές ρολογιού.
Όμως, ουδέν κακό αμιγές καλού ή σε αρκετές περιπτώσεις φαίνεται ότι ο εαυτός (μας) έχει την ικανότητα της αυτοπροστασίας. Ασυναίσθητα, με αφορμή τα μονότονα ερωτικά επιφωνήματα της πορνο-δέσποινας που έμοιαζαν με τους μονότονους ήχους ενός ρολογιού, θυμήθηκα την εισαγωγή του τραγουδιού Time των Πινκ Φλόιντ. Και με αφορμή αυτό το τραγούδι, θυμήθηκα στην συνέχεια μια ωραία κορασίδα που περνούσα ευχάριστες στιγμές μαζί της κατά την περίοδο της όψιμης ενηλικίωσης μου.
Άλλαξα δυο στάσεις ακόμη, σημειώνοντας ότι (η Ελίζαμπεθ) δεν δυσανασχέτησε ούτε διαμαρτυρήθηκε. Αυτό θα (μας) έλλειπε! Να εισπράξει 50 ευρώ αφορολόγητα και επιπρόσθετα να διαμαρτυρηθεί.
Στο επίλογο, μην έχοντας κάτι καλύτερο να πω, για να αποχαιρετήσω την Ελίζαμπεθ δήλωσα τον θαυμασμό μου για την πολυθρόνα που ήταν στη γωνία.