Βιργινίας Μπενάκη, ώρα 22:30
19:07-22:16 (χθες)
Βιργινίας Μπενάκη 31: Η μιλφ Λίζα, με ίσιο ξανθό μαλλί μέχρι την πλάτη ψηλά, μέτριο πρόσωπο, μεγάλο στήθος, φαρδουλή λεκάνη, χοντρουλά πόδια. Απλό.
Παιανιέων 24: Η μιλφ Αλεξάνδρα, με σπαστό σγουρό μαλλί πάνω απ' τους ώμους, φαρδομούρα με μετριότατο πρόσωπο, μεσαίο στήθος, γεματούτσικη. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ.
Κωνσταντινουπόλεως 166 αριστερά (υπερυψωμένο ισόγειο): Η νταρντανοειδής Ζακλίν, με ίσιο μαύρο μαλλί μέχρι την πλάτη, μετριούτσικο πρόσωπο, μικρό στήθος, φαρδιά λεκάνη, χοντρά πόδια. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ. Η Μαρία, με ξανθό μαλλί πιασμένο πίσω, καλό πρόσωπο με σχιστά μάτια, μικρό προς μεσαίο στήθος, αδύνατη. Απλό.
Κωνσταντινουπόλεως 166 δεξιά (ημιυπόγειο): Η νεαρή Ναταλί, με ίσιο μαύρο μαλλί πιασμένο πίσω, γλυκό πρόσωπο, μεγάλο στήθος, σώμα με πιασιματάκια. Απλό
Ελευσινίων 22: Η μιλφ Ροζαλίντα, με ξανθωπό μαλλάκι, καλούτσικο πρόσωπο, μικρό προς μεσαίο στήθος, αδύνατη. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ.
Ιωαννίνων 3 αριστερά: Η νεαρή Ρωξάνη, με ίσιο μαύρο μαλλί μέχρι τη μέση, καλούτσικο πρόσωπο, μεγάλο στήθος, χαμηλό ανάστημα, κανονικό κορμί. Απλό στα 20 ευρώ και τα έξτρα συν 10 ευρώ.
Ιωαννίνων 3 δεξιά: Η Βανέσσα, από το Ελευσινίων 22, σε ΦΟΥΛ.
Μαραθώνος 59Α: Η 'Αννα, νεαρή με ξανθό ίσιο μαλλί μέχρι την πλάτη, πρόσωπο με ανατολικοευρωπαϊκά χαρακτηριστικά, μικρό στήθος, καμπυλωό σώμα. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ στα βυζιά.
Μαραθώνος 59 (νέο): Κλασικά η Μαρσέλα.
Αχιλλέως 48 ημιυπόγειο: Η Βαλέρια/Αγάπη, με ξανθό σγουρό μαλλί μέχρι τους ώμους, όμορφο πρόσωπο, μικρό στήθος, χαμηλό ανάστημα, ωραίο σωματάκι. Η Τανια, με ίσιο καστανό μαλλί μέχρι την πλάτη, μετριότατο πρόσωπο, μεγάλο καλοσχηματισμένο στήθος, λυγερόκορμη, αψηλή. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ και για τις δύο.
Μυλλέρου 33: Μία τρανσέξουαλ, με καστανό μαλλί μέχρι τους ώμους, μετριο πρόσωπο, μεσαίο στήθος, κανονικό κορμί, αψηλή. ΚΩΛΑΡΑΚΙ στα 20 ευρώ.
Κολοκυνθούς 63 ευθεία (υπερυψωμένο ισόγειο): Κλειστό.
Κολοκυνθούς 63 αριστερά (υπερυψωμένο ισόγειο): Κλασικά η καυλιάρα, ομορφόκορμη, Μαρία. Απλό.
Κολοκυνθούς 38 αριστερά (ισόγειο): Η αθιγγανοειδής ρουμάνα μιλφ, Εμμανουέλα, με μαύρο μαλλί μέχρι την πλάτη, καλούτσικο πρόσωπο, μεγάλο στήθος, σώμα με λίγα πιασιματάκια. Απλό.
Κολοκυνθούς 38 δεξιά (όροφος): Κλασικά η νταρντανοειδής άσχημη μιλφ Χριστίνα, από Μ.Α 17. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ, ΚΩΛΟΣ.
Μεγάλου Αλεξάνδρου 28: Η Τζίνα. Βλέπε αυτές που πληρώθηκαν μέσα στη βδομάδα.
Μεγάλου Αλεξάνδρου 25 δεξιά: Η νεαρή Ανδριάνα, με ίσιο μαύρο μαλλί μέχρι τη μέση, μέτριο πρόσωπο, μικρό στήθος, ευτραφής. Απλό.
Μεγάλου Αλεξάνδρου 25 αριστερά: Η μέτρια εμφανισιακά, σιτεμένη ελληνίδα Κατερίνα, από το Μ.Α 22 ισόγειο, Αλκιβιάδου 16Α. Απλό
Ιάσονος 44 δεξιά (υπερυψωμένο ισόγειο): Κλασικά η Σόνια, με μαύρο μαλλί μέχρι την πλάτη ψηλά, έκφυλο πρόσωπο, μεγάλο στήθος με προπετείς θηλές, "δεμένο" κορμί. Απλό.
Ιάσονος 44 αριστερά (ισόγειο): Η αψηλή, ξανθιά, ομορφούλα Μανταλένα, σε απλό, και η κοντή, μελαχρινή, άσχημη Μαρία, από Πιπίνου 65 (?), σ' ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ.
Ιάσονος 46 δεξιά (όροφος): Η Ελένη, με ίσιο καστανό μαλλί πιασμένο σε κοντή αλογοουρά, εντάξει πρόσωπο, μεσαίο στήθος, μέτριο ανάστημα, ωραίο κορμί, η Νικόλ, με κοκκινωπό μαλλί πιασμένο πίσω, μικρό στήθος, χαμηλό ανάστημα. Ανακοινώθηκε ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ και για τις δύο.
Ιάσονος 46 μεσαίο (υπερυψωμένο ισόγειο): Η μελαχρινή νεαρή Αλίσια, με ίσιο καστανό μαλλί μέχρι την πλάτη, έκφυλο πρόσωπο με πίρσινγκ στο χείλος δεξιά, μεσαίο στήθος, αδύνατη. Απλό.
Ιάσονος 46 αριστερά (υπερυψωμένο ισόγειο): Η Σάρρα, από τον παραδιπλανό όροφο, το απέναντι 43, το διπλανό 46, με ξανθωπό μαλλί μέχρι την πλάτη, μετριοκαλούτσικο πρόσωπο, μεσαίο στήθος με μυτερές θηλές, σώμα με πιασιματάκια. Απλό.
Ιάσονος 43: Η μιλφ Εμμανουέλα, με ξανθό μαλλί μέχρι τους ώμους, τραχύ πρόσωπο, μικρό προς μεσαίο στήθος, μετριοχαμηλό ανάστημα, αδύνατη. Σε φουλ του ΚΩΛΟΥ. Η Ιωάννα, με ίσιο ξανθό μαλλί μέχρι την οσφύ, μέτριο πρόσωπο με ανάγλυφα χείλη και μεγάλα μάτια, μεσαίο στήθος, κοντόφαρδη. Απλό.
Ιάσονος 37 δεξιά (ισόγειο): Η ρωσίδα Λάνα. Σε απλό.
Ιάσονος 37 αριστερά (όροφος): Μία χαμηλού αναστήματος νεαρή, με καστανό μαλλί μέχρι την πλάτη, καλούτσικο πρόσωπο, μικρό στήθος, αδύνατη. Απλό.
Ιάσονος 36: Η μιλφ βυζαρού Σοφία και μία μελαχρινή, νεαρή, γεματούλα, επίσης βυζαρού. Σε απλό τα κορίτσια.
Ιάσονος 33: Η Μαρία, με ίσιο ξανθό μαλλί, καλούτσικο πρόσωπο, μεσαίο στήθος, αδύνατη. Απλό.
Ιάσονος 31 δεξιά (ημιυπόγειο): Η "γυρολόγος" Μανταλένα. Απλό.
Ιάσονος 31 αριστερά (ημιυπόγειο): Η γνωστή μελαχρινή καυλιάρα Ελπιδάρα, με ΚΩΛΟ στα 15. Η Χριστίνα με σκούρο μαλλί πιασμένο πίσω, όμορφο πρόσωπο, αψηλό καλλίγραμμο κορμί. Απλό.
Ιάσονος 30 αριστερά (ημιυπόγειο): Η μικροσκοπική, φιλήδονη, καλλίκορμη 'Αντζελα, από το Ιάσονος 27Α, 20 (ασανσέρ). Απλό.
Ιάσονος 30 δεξιά (όροφος): Η Μαρία, με ίσιο μαύρο μαλλί μέχρι την πλάτη, έκφυλο πρόσωπο, μεσαίο στήθος, "δεμένο" κορμί, μετριοχαμηλού αναστήματος. Η Χριστίνα, με καστανό μαλλί μέχρι τους ώμους, μικρό στήθος, αδύνατη και χαμηλού αναστήματος. Απλό.
Ιάσονος και Λεωνίδου: Κλασικά η Μαρίνα, από Ιάσονος 43 και Φυλής 86 όροφο. ΠΡΩΚΤΙΚΟ.
Λεωνίδου 28 δεξιά (υπερυψωμένο ισόγειο): Δεν μπήκα.
Λεωνίδου 28 αριστερά (όροφος): Η μελαχρινή, μικρόστηθη, καλλίκορμη Λεϊλά. Απλό.
Ιάσονος 19 ισόγειο: Η όμορφη Βαλέρια, η αδελφή της Ιωάννας. Απλό
Ιάσονος 19 όροφος: Η νεαρή, ξανθιά, καλλίκορμη, ρωσίδα Νατάσα. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ.
Ιάσονος 20 αριστερά (υπερυψωμένο ισόγειο): Η νεαρή, νταρντανοειδής Μάρω, με μαύρο μαλλί μέχρι την πλάτη, καλούτσικο πρόσωπο, μεσαίο στήθος. Απλό.
Ιάσονος 20 μεσαίο (όροφος): Κλειστός.
Ιάσονος 20 δεξιά (ισόγειο): Η νεαρή Ρωξάνη, με ξανθωπό μαλλί, ωραίο στήθος, αψηλό καλοφτιαγμένο κορμί. Απλό.
Ιάσονος 10 ισόγειο: Κλειστό. Δούλευε μαστοράντζα.
Ιάσονος 10 όροφος: Η αψηλή μαυρομάλλα Χριστίνα. Απλό.
Ιάσονος 1 δεξιά (υπερυψωμένο ισόγειο): Η ομορφόκορμη, νεαρή, ξινή, Μίνα. Απλό.
Ιάσονος 1 μεσαίο (δεξιός όροφος): Η κοσοβάρα μιλφ Μπόνα. ΚΩΛΟΣ.
Ιάσονος 1 μεσαίο (αριστερός όροφος): Η ρωσίδα μιλφ Ρίτα, με ξανθό μαλλί μέχρι τους ώμους, καλούτσικο πρόσωπο, μεσαίο πεσμένο στήθος, αψηλό αδύνατο κορμί, τατουάζ στην αριστερή ωμοπλάτη. Απλό.
Ιάσονος 1 αριστερά (ισόγειο): Μία στρογγυλοπρόσωπη, χαμηλού αναστήματος ξανθωπή, γεματούλα, με συμπαθητικό πρόσωπο. Απλό.
Ιάσονος 2 δεξιά (υπερυψωμένο ισόγειο):
Ιάσονος 2 αριστερά (όροφος): Η "γυρολόγος" κοντοστούπα Νίνα. Ανακοίνωσε απλό.
Κολωνού 11 αριστερά (όροφος): Η ρουμάνα Λαρίσα, με κοκκινωπό μαλλί πιασμένο πίσω, φιλήδονο πρόσωπο, λυγερόκορμη. Απλό.
Κολωνού 11 δεξιά (υπερυψωμένο ισόγειο): Η ξανθιά 'Αννα με τα πιπόχειλα. Απλό.
Κολωνού 11 ημιυπόγειο: Η 28άχρονη αλβανίδα 'Αντζελα, απ' το Κολωνού 15 αριστερά και το υπόγειο της Κεραμεικού 13, με ίσιο μαύρο μαλλί μέχρι την πλάτη, καλούτσικο έκφυλο πρόσωπο, μικρομεσαίο στήθος, χαμηλό ανάστημα, αδύνατο κορμί. Απλό.
Κολωνού 15 δεξιά: Η μελαχρινή, τσιλιβήθρα 'Αννα, με ΑΡΧΙΔΟΓΛΕΙΨΙΜΟ. Η Χριστίνα, ξανθιά, μικρόστηθη, ομορφόκορμη. Σε απλό.
Κολωνού 15 αριστερά: Η Αννούλα και η Βίκυ. Σε απλό.
Κολωνού 23 αριστερά (υπερυψωμένο ισόγειο): Κλασικά η Φωτεινή. Απλό.
Κολωνού 23 δεξιά (ημιυπόγειο): Η Ναταλί. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ.
Κολωνού 27 αριστερά (όροφος): Η Μαρία, με καστανό μαλλί μέχρι την πλάτη, καλό προσωπάκι, μεσαίο στήθος, κανονικό κορμί, μέτριο προς χαμηλό ανάστημα. Απλό.
Κολωνού 27 μεσαίο (ημιυπόγειο): Η νεαρή κοκκινομάλλα Σιμόνα, από το ισόγειο στην Κεραμεικού 15. Απλό.
Κολωνού 27 δεξιά (υπερυψωμένο ισόγειο): Η νεαρή "ελληνίδα" Νατάσα, από τον όροφο της Λεωνίδου 28, με ξανθό μαλλί, γλυκό πρόσωπο, μικρό στήθος, φαρδοκώλα και χοντροποδαρού. Απλό.
Κολωνού 30 δεξιά (υπερυψωμένο ισόγειο): Η 'Ελενα, μια νταρνταοειδής νεαρή, με καστανοκοκκινωπό μαλλί, καλούτσικο προσωπάκι, μεσαίο στήθος. Απλό.
Κολωνού 30 αριστερά (όροφος): Κλασικά η 'Αννα. Απλό.
Κολωνού 32 δεξιά (όροφος) (To onlygreekάδικο): Η Μόνικα, με ίσιο καστανό σκούρο μαλλί μέχρι την πλάτη, έκφυλο πρόσωπο, μικρό στήθος, χαμηλό ανάστημα, ωραίο αδύνατο κορμί. Η Μισέλ, με μαύρο μπουκλωτό μαλλί, όμορφο πρόσωπο, μεγάλο στήθος, πιο αψηλή. Απλό στα 15.
Κολωνού 32 μεσαίο (υπόγειο): Η νεαρή Λαρίσα, με ίσιο καστανό μαλλί μέχρι τους ώμους, καλογραμμένο σοβαρό πρόσωπο, μικρό στήθος, φαρδουλός κώλος, χοντρουλά πόδια. Απλό.
Κολωνού 32 αριστερά (ισόγειο): Η Τζέσικα, με καστανό μαλλί, έκφυλο πρόσωπο, σχετικά αψηλή, μικρό στήθος, ωραίο κορμί. Απλό.
Κολωνού 48: Η Βαλέρια σε «τσιμπούκι σπέσιαλ» και η 'Αννα, που ήταν στο δωμάτιο.
Κολωνού 47 αριστερά (ισόγειο): Κλασικά η Ζάνα. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ στο στόμα.
Κολωνού 47 δεξιά (όροφος): Η θηριώδης ρωσίδα Τζούλια, με τις τεράστιες βυζάρες και η επίσης ρωσίδα Λώρα, με καστανόξανθο μαλλί μέχρι την πλάτη, μετριοκαλό πρόσωπο, μεγάλο στήθος, κανονικό κορμί με χαλάρωση. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ στο στήθος.
Πληρώθηκε η δεύτερη...
Κολωνού 53: Η Σιμόνα και η Λιλή.
Μεγάλου Αλεξάνδρου 15: Η Μαρία η όρκα, με ίσιο ξανθό μαλλί μέχρι την πλάτη, μέτριο πρόσωπο, μεγάλο στήθος και τα κρέατα να ξεχειλίζουν... Σ' ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ.
Μεγάλου Αλεξάνδρου 17: Η αψηλή, μολδαβή μιλφ, Σάρρα. Απλό.
Μεγάλου Αλεξάνδρου 22 δεξιά (ισόγειο): Η Σούζη. Βλέπε αυτές που πληρώθηκαν μέσα στη βδομάδα.
Μεγάλου Αλεξάνδρου 22 αριστερά (όροφος): Η 'Ελλη. Βλέπε αυτές που πληρώθηκαν μέσα στη βδομάδα.
Καλλέργη 33: Η 'Εμμυ, με μαύρο μαλλί, μεσαίο στήθος, σώμα με πιασιματάκια. Η Κλαούντια, από Δεληγιώργη 39, Κολωνού 27 υπερυψωμένο ισόγειο, με καστανό μαλλί πιασμένο πίσω, μέτριο πρόσωπο, μεσαίο στήθος, κανονικό κορμί. Απλό
Λεωνίδου 6: Η Ελένη, με ίσιο ξανθωπό μαλλί πιασμένο σε κοντή αλογοουρά, συμπαθητικό προσωπάκι, μεσαίο στήθος, μετριοχαμηλό ανάστημα, κορμί με πιασιματάκια. Απλό.
Δεληγιώργη 30: Κλειστό.
Κεραμεικού 13 αριστερά (όροφος): Η Αννίτα. Απλό.
Κεραμεικού 13 μεσαίο (ισόγειο): Η Χριστίνα. Απλό.
Κεραμεικού 13 δεξιά (υπόγειο): Κλειστός.
Κεραμεικού 15 αριστερά (1ος όροφος): Η κοκκινομάλλα, κοντόφαρδρη, βυζαρού, 'Αννα. Απλό.
Κεραμεικού 15 δεξιά (ισόγειο): Η Σιμόνα, με ίσιο μαύρο μαλλί πιασμένο σε κοντή αλογοουρά, καλούτσικο προσωπάκι, μεσαίο στήθος, μέτριο ανάστημα, σφιχτοδεμένο σώμα με τατουάζ στο μπράτσο. ΚΩΛΟΣ.
+ bravo σε προφεσορα,ντουτ κ σε ολους που ενημερωνουν
Σ' ευχαριστώ φίλε dimmits! Και τα δικά μου μπράβο στα παιδιά!
Να 'σαι καλά φίλε COBRA!
[...]
Aυτη ειναι η 10η χαιπερ τσαρκα;
Οπως και να χει, εχεις σπασει καθε ρεκορ
[...]
Η ενδέκατη.
[...]
Ειλικρινα θαυμαζω το μερακι σου, μιας και ξερω ποσο κοπο και χρονο χρειαζεται ενα τετοιο εγχειρημα
Εισαι απ τα μελη που εχω σε πολυ μεγαλη εκτιμηση, οχι μονο για την ανεκτιμητη προσφορα σου στο σαιτ με κορυφαιες ενημερωσεις, φωτογραφιες και κριτικες αλλα και λογω του οτι παραλληλα κρατας χαμηλο προφιλ, εισαι σταθερος και πιστος στη θεματολογια του σαιτ και απεχεις απο διαδικτυακα ξεκατινιασματα, τραμπουκισμους κλπ
[...]
Σ' ευχαριστώ πολύ!
[...]
Αυτα με το γλειψιμο , ρισπεκτ και παλι
, παμε παρακατω...
[...]
[...]
Οσον αφορα τους "Ρομαντισμους" τωρα...
[...]
Ωχ!... Φτάσαμε στα δύσκολα, χε χε χε...
[...]
Καταρχην, οπως εχει πει και ο τρισμεγιστος ΣΤΡΑΤΗΛΑΤΗΣ
, στα Παρανομα Εξτραδακια δεν υπαρχουν διαφημιστες/προμοτορες.
(...)
Στα Παρανομα Εξτραδακια αναφερονται
πραγματικα περιστατικα που γινοντουσαν, γινονται και παντα θα γινονται. Δεν εχει να κανει με διαφημιση.
[...]
Να πω κι εγώ με τη σειρά μου πως η διαφήμιση δεν προϋποθέτει ότι κάποιος λέει ψέμματα. Τώρα σε ό,τι αφορά εμένα, χρησιμοποίησα τη συγκεκριμένη λέξη επικριτικά, τρόπον τινά, ως προβολή των "ιδιαίτερων" υπηρεσιών που παρέχουν κάποια κορίτσια. Δεν την έγραψα με την κυριολεκτική έννοια, της χρησιμοποίησης των μέσων μαζικής επικοινωνίας (ίντερνετ) για να γίνουν γνωστές οι ερωτικές υπηρεσίες κάποιων κοριτσιών με σκοπό την προσέλκυση πελατών. Η διαφορά είναι πως στην πρώτη περίπτωση –που μας αφορά– δεν καταλογίζεται πρόθεση κέρδους από τη μεριά εκείνου που διαφημίζει, στη δεύτερη, καταλογίζεται. Φυσικά εκτός από αυτές τις δύο έννοιες της διαφήμισης, υπάρχει και η ενημέρωση, που δεν έχει καμία σχέση με τα παραπάνω.
[...]
Ενημερωση για αληθινα γεγονοτα ειναι, που γινονται και μαλιστα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απ οσο φανταζεσαι και ο καθενας την εκμεταλευεται διαφορετικα... Οι "ρομαντικοι", που ουτως η αλλως τα ψαχνουν και τα κανουν, την εκμεταλευονται με το να βρισκουν τις αισθησιακες υπηρεσιες που αποζητουν
και οι υπολοιποι ενημερωνονται για το τι πραγματικα συμβαινει πολυ συχνα στο δωματιο και παιρνουν τα μετρα τους. Δηλαδη τις αποφευγουν... ;)
[...]
Ισχύει αυτό που γράφεις: 'Οταν γίνονται γνωστές οι πόρνες που τον παίρνουν ακάποτα, είναι καλό για τους συναγωνιστές που θέλουν να τις αποφύγουν. Η επιφύλαξή μου έγκειται στον τρόπο, που αυτές οι κοπέλες γίνονται γνωστές.
[...]
Οι λογοι που "αναθερμανα" αυτο το μυθικο θρεντ
ειναι 2.
α) Για χαβαλε/τρολαρισμα (κυριως)
β) Για ενημερωση
[...]
Γράφεις με ειλικρίνεια πως οι λόγοι που επανέφερες στην επικαιρότητα αυτό το νήμα ήταν κυρίως για χαβαλέ και δευτερευόντως για ενημέρωση. 'Ομως νομίζω πως μέσα απ' αυτόν τον χαβαλέ, δίνεται η εντύπωση πως είναι μαγκιά ή τέλος πάντων δεν είναι κάτι το επιλήψιμο, να γαμάει κάποιος ακάποτα μια πουτάνα και πως δεν κινδυνεύει, εάν ακολουθεί "συνταγές", πίνει συγκεκριμένο καφέ, τρώει πορτοκάλια, κατουράει μετά από το γαμήσι (αυτό το τελευταίο, πλάκα πλάκα μού φαίνεται σωστό...) και κυρίως,"γνωρίζει καλά" την κοπέλα...
Βέβαια η αλήθεια είναι ότι εσύ έχεις διευκρινίσει πως κάνεις πλάκα, όταν λες για παράδειγμα:
www.bourdela.com/forum/index.php?topic=70773.msg5996226#msg5996226]«είναι καθαρή, την ξέρω χρόνια»[/url], όπως επίσης έχεις αρνηθεί
www.bourdela.com/sex/discussions/review/id:46429/]«παράνομο εξτραδάκι»[/url] στο παρελθόν.
'Ομως μέσα στο όλο πνεύμα του συγκεκριμένου νήματος, αυτές οι σωστές τοποθετήσεις –όχι μόνο οι δικές σου, αλλά και άλλων μελών, όπως του HotVenom
www.bourdela.com/forum/index.php?topic=70773.msg5996233#msg5996233]εδώ–[/URL], χάνονται.
[...]
Εσυ εχεις την εντυπωση οτι ο Μαρης π.χ. που μπηκε και εγραφε τι εκανε, μετα το τραμπουκισμα, τα βρισιδια και το μπαναρισμα που εφαγε, εβαλε μυαλο και σταματησε να γαμαει ακαποτα;;;
Δε νομιζω...
[...]
Το ίδιο κι εγώ, αλλά τουλάχιστον (με αυτό το νικ) δεν έχει πια το βήμα να γράφει αυτά που έγραφε...
Χα χα χα, εντάξει, αλλά τουλάχιστον σ' αυτά τα νήματα φίλε COBRA (εγώ απ' αυτά, ένα θυμάμαι), έχω την εντύπωση πως γινόταν απλή καταγραφή των επικίνδυνων ιερόδουλων. Πράγμα που θεωρώ σωστό.
[...]
Εγω που ασχολουμαι με τα παρανομα εξτραδακια εδω και πολλα χρονια
, δε θυμαμαι ποτε καμια πουτανα να μου εβαλε το πιστολι στο κεφαλι για να τη γαμησω ετσι... Σε ενα βαθμο παντα το κυνηγουσα εστω και λιγο... Ωμες και ξεκαθαρες "ρομαντικες" επιθεσεις, πολυ λιγες φορες εχω δεχτει. Οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα οτι "επικινδυνες ιεροδουλες" δεν υπαρχουν, η τουλαχιστον υπαρχουν μεν, αλλα ειναι πραγματικα μετρημενες στα δαχτυλα... Ποσοστο αναξιο αναφορας
. Απ την αλλη ομως, οι ρομαντικοι πελατες ειναι αμετρητοι...
[...]
Το βλέπω φυσιολογικό οι κοπέλες του χώρου να μην επιθυμούν να γαμιούνται ακάποτα. Αρκετές απ' αυτές δεν επιθυμούν να γαμιούνται γενικώς... χα χα χα... Κοίτα φίλε COBRA, πιθανόν να είναι έτσι όπως τα λες. Να δεχτώ ότι όντως είναι έτσι όπως τα λές και οι "ρομαντικοί" πελάτες να είναι αμέτρητοι!... Εμείς όμως, καλό θα ήταν να μη δείχνουμε με τη συμπεριφορά μας πως επικροτούμε τις ελεύθερες επαφές.
[...]
Οποτε σκεφτηκα, αφου παρανομα εξτραδακια γινονται που γινονται(αβερτα κιολας!!!) και με το να βριζεις και να απαξιωνεις οσους τα κανουν δεν κερδιζεις τιποτα(θα συνεχισουν να τα ψαχνουν και να τα κανουν ετσι κ αλλιως), καλυτερα να υπαρχει ενα θρεντακι που αυτες οι ακολασιες
θα ειναι αποδεκτες
, θα ξεροχυνουμε
και θα προσκυναμε
αυτους που τις κανουν.
Νομιζω ολοι κερδισμενοι βγαινουν. Χαβαλες γινεται, οσοι τα ψαχνουν τα βρισκουν και οσοι θελουν να τα αποφυγουν τα αποφευγουν. Δε χανει κανενας. Οι μονοι που "σπαζονται" ειναι αυτοι που τα κανουν και οι ιδιοι αλλα ειχαν την εντυπωση οτι οτι η πουτσα τους ειναι πιο γλυκια απ των υπολοιπων
[...]
Δεν πιστεύω να θεωρείς κι εμένα "γλυκοτσούτσουνο"!... Χα χα χα...
[...]
Και οσο γι αυτους που λενε οτι υποτιθεται "παρασυρονται"μελη και πιτσιρικαδες κλπ μαυτα που γραφουμε, εχω να πω οτι εαν καποιος ειναι τοσο βλακας και δεν εχει τη στοιχειωδη νοημοσυνη και κριτικη ικανοτητα να καταλαβει τι ειναι τρολαρισμα και ποιοι ειναι οι πραγματικοι κινδυνοι του αθληματος, τοτε δεν η ευθυνη δεν ειναι κανενος, παρα μονο δικη του...
Εαν υπαρχει καποιος που παιρνει στα σοβαρα τη συνταγη του Μαρη, του Ερωτιαρη και την προσφατη Συνταγη του Ακη(
) , δεν εχω παρα να υποκλιθω στη μεγαλειοτητα της ανθρωπινης βλακειας
Για τα ενήλικα μέλη εντάξει, αλλά όσον αφορά τους ανήλικους, δεν μπορούμε να τους καταλογίζουμε ευθύνες. Πράγματι το παράθυρο διαλόγου, με την προειδοποίηση σχετικά με τ' όριο της ηλικίας, νομικά μπορεί να καλύπτει, δεν απαλλάσσει όμως από τις ηθικές ευθύνες που έχουμε όταν μιλάμε, με τον τρόπο που μιλάμε, γι' αυτά τα πράγματα.
Τέλος πάντων εγώ απλώς εξέφρασα μιαν επιφύλαξη. Αν τώρα η πλειοψηφία, θεωρεί πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, δεν έχω να πω κάτι περισσότερο.
'Αουτς!... Χε χε χε...
[...]
πολλά μπράβο καταρχήν στον ΦΑΝΟΥΡΗ ΤΖΟΥΡΑ και μετά στον professorx
τόσο για την συνεισφορά τους με ενημερώσεις και κριτικές αλλά όπως είπε
και ο φίλος cobra σε ποστ του για την εν γένη συμπεριφορά τους , γιατί υπάρχουν
και άλλοι που ενημερώνουν αλλά έχοντας ανοχή ανεξήγητη βρίζουν και προσβάλουν
Σ' ευχαριστώ απ' τη μεριά μου φίλε Σμύρνη! Ωραίες
www.bourdela.com/forum/index.php?topic=26.msg6227940#msg6227940]φωτογραφίες[/url]!
Φανούρη, επειδή αναφέρθηκες σε μένα, να σημειώσω ότι η πείρα μου τα τελευταία 10 χρόνια στο ροζ σπιτάκια με έχει οδηγήσει σε αυτό το συμπέρασμα, δεν είναι στατιστικό γεγονός. Το δε ποσοστό, είναι επανάληψη του ποσοστού του μηνύματος της παράθεσης, ακριβώς για να δείξει πόσο "εύκολο" είναι να δελεαστούν τα κορίτσια σε παράνομα εξτράκια. Αν διαβάσεις το υπόλοιπο νήμα, δεν αναφέρθηκα ποτέ και πουθενά σε συγκεκριμένο όνομα, αν και το είχα κάνει στο παρελθόν σε αντίστοιχο νήμα (που το είχε ανοίξει γνωστός αγωνιστής, για την προστασία του κοινού αν και οι κακές γλώσσες λένε ότι πήγαινε μετά σε κορίτσι με πλούσια παρουσία στα σχετικά νήματα, με γλυκά και λουλούδια για να του κάτσει ακάποτα).
[...]
Εγώ streetwalker το σχόλιό σου το ανέφερα απλώς και μόνο ως την αντίθετη άποψη από τη δική μου, περί του ποσοστού των κοριτσιών που γαμιούνται ακάποτα, γι' αυτό το έβαλα δίπλα στη λέξη
ενίοτε που χρησιμοποίησα. Δεν αμφισβητώ πως μπορεί να είναι αλήθεια αυτό που γράφεις.
[...]
Αυτό απλά για να διαχωρίσω την θέση μου, και να γίνει σαφές ότι προσωπικά ο streetwalker δεν γαμάει ακάποτα.
[...]
Και πολύ καλά κάνεις που δεν γαμάς ακάποτα!
[...]
Αν θες πάντως μια χειροπιαστή ένδειξη του τι παίζει έξω, δες πόσοι πήγαν για εξετάσεις μετά την αποκάλυψη της Νατάσας.
Δεν έχω λόγο ν' αμφιβάλλω. Βέβαια όταν μαθαίνεις πως μια γυναίκα που συνευρέθηκες μαζί της έπασχε από ένα ΣΜΝ, κάνεις εξετάσεις ακόμα και εάν όλες τις φορές είχες χρησιμοποιήσει καπότα.
Επίσης, μέσα στη βδομάδα πληρώθηκαν...
Η 'Ελλη, από
Μεγάλου Αλεξάνδρου 22 αριστερά (όροφος), αθιγγανοειδής, με σκουροκάστανο μαλλί μέχρι την πλάτη ψηλά, φιλήδονο πρόσωπο, μικρό στήθος, ωραίο κορμί. Απλό.
Η Σούζη, από
Μεγάλου Αλεξάνδρου 22 δεξιά (ισόγειο), μία μελαχρινή, κοντόφαρδη, 28άχρονη Βουλγάρα. Απλό.
Η Τζίνα, από
Μεγάλου Αλεξάνδρου 28, νεαρή Ρουμάνα, με μαύρη περούκα, μέτριο πρόσωπο, μεγάλο στήθος, παχουλή με κυτταρίτιδα. Απλό.
Ο χώρος αυτός βρίσκεται πάνω από το σαλόνι, μπροστά στο δωμάτιο του ορόφου, απ' όπου και οι φωτογραφίες