Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.825
Like
14.637
Πόντοι
3.656
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΣΚΩΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Υποθέτω πως όλοι συμφωνούμε ότι η Σκωτία ανήκει στις χώρες του 1ου Κόσμου. Η Αστυνομία της, υπακούοντας στη θρησκεία της Πράσινης Ενέργειας, επένδυσε 20.000.000 λίρες από τα χρήματα των φορολογούμενων Πολιτών της, ώστε να αγοράσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και να γίνει πιο πράσινη και πράσινα άλογα. Ποιό ήταν το αποτέλεσμα; αν αυτό συνέβη στη Σκωτία, τι περιμένετε να συμβεί στην Ελλάδα; Ακούω γνώμες, ευχαριστηθείτε την ανάγνωση του άρθρου. Αυτονόητο ότι οι εξηγήσεις του γεγονότος από το Δημόσιο είναι ότι πρέπει να, ότι θα διασφαλίσει κλπ οπερετικά


Αστυνομικά τμήματα σε όλη τη Σκωτία έδωσαν ηλεκτρικά οχήματα παρόλο που δεν είχαν σημεία φόρτισης
Η αστυνομία της Σκωτίας έχει επενδύσει σχεδόν 20 εκατομμύρια λίρες σε ηλεκτρικά οχήματα, αλλά ο αριθμός των σημείων φόρτισης στους σταθμούς δεν αντιστοιχεί στον αριθμό των οχημάτων.

Περισσότερα από 20 αστυνομικά τμήματα στη Σκωτία φιλοξενούν ηλεκτρικά οχήματα, παρόλο που δεν διαθέτουν σημεία φόρτισης.
Το εθνικό αστυνομικό σώμα έχει επενδύσει σχεδόν 20 εκατομμύρια λίρες τα τελευταία τρία χρόνια σε ηλεκτρικά οχήματα ως μέρος της προσπάθειάς του να δημιουργήσει «μια κατάλληλη για το σκοπό, αποτελεσματική, αποτελεσματική και βιώσιμη αστυνομική υπηρεσία του 21ου αιώνα».
Ωστόσο, η Scottish Lib Dems είπε ότι η έρευνά της διαπίστωσε ότι ο αριθμός των διαθέσιμων σημείων φόρτισης δεν συμβάδιζε με τον αριθμό των αυτοκινήτων που αγοράστηκαν.
Τα στοιχεία που ελήφθησαν μέσω του Freedom of Information διαπίστωσαν ότι υπήρχαν 23 αστυνομικά τμήματα χωρίς φορτιστές.
Και ένας αστυνομικός ισχυρίστηκε ότι ηλεκτρικά οχήματα έμειναν κατά τη διάρκεια της νύχτας "σε διάφορους χώρους στάθμευσης του δήμου" ως αποτέλεσμα.
Οι Lib Dems ισχυρίστηκαν ότι ήταν απόδειξη ότι η κυβέρνηση της Σκωτίας δεν επένδυε αρκετά χρήματα στην αστυνομική υπηρεσία.
Ένας αστυνομικός της Σκωτίας είπε στο πάρτι: «Εκεί που εργάζομαι μας έδωσαν πέντε νέα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά όχι σημείο φόρτισης.
«Έπρεπε να τα φορτίσουν μέσω ενός καλωδίου μέσω ενός παραθύρου γραφείου και σε μια οικιακή πρίζα τριών σημείων - μαντέψτε τι συνέβη στην πρίζα.
«Τώρα τα πέντε οχήματα τοποθετούνται κατά τη διάρκεια της νύχτας σε διάφορους δημοτικούς χώρους στάθμευσης σε όλη την πόλη, με την ελπίδα ότι δεν θα προκληθούν ζημιές.
«Εν τω μεταξύ, επιστρέφουμε στη χρήση των παλαιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, γιατί τουλάχιστον γνωρίζουμε πού είναι το πρατήριο».
Ο Liam McArthur, εκπρόσωπος της Δικαιοσύνης των Lib Dem, δήλωσε: «Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να ξοδεύουμε εκατομμύρια για την παροχή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους αξιωματικούς χωρίς τα εργαλεία για την τροφοδοσία τους.
«Οι αστυνομικοί που πρέπει να επιχειρήσουν να φορτίσουν τα αυτοκίνητα από ένα καλώδιο γραφείου μέσα από ένα παράθυρο κοροϊδεύουν απόλυτα τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
«Οι αξιωματικοί δεν έχουν την πολυτέλεια να διαλυθούν, μίλια από τον πλησιέστερο σταθμό φόρτισης, όταν ανταποκρίνονται σε επείγουσες κλήσεις και προσπαθούν να συνεχίσουν τη δουλειά να κάνουν τη Σκωτία ασφαλή.
"Αυτή τη στιγμή, οι σταθμοί φόρτισης είναι λίγοι. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν έναν, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι χαλασμένος ή να είναι ήδη κατειλημμένος.
«Η κυβέρνηση της Σκωτίας απέτυχε σταθερά να επενδύσει στους πόρους που χρειάζεται μια αστυνομική υπηρεσία του 21ου αιώνα.
«Πρέπει να εργαστούμε για μια πιο πράσινη Σκωτία και να επιβάλλουμε αποτελεσματικά τον νόμο και την τάξη σε ολόκληρη τη χώρα. Αυτές είναι δύο εξίσου σημαντικές προτεραιότητες και η μία δεν πρέπει να μειώνει την άλλη.
«Η κυβέρνηση της Σκωτίας θα πρέπει να πρωτοστατήσει διασφαλίζοντας ότι κάθε όχημα του δημόσιου τομέα που αγοράστηκε πρόσφατα είναι φιλικό προς το κλίμα και εγκαθιστώντας την υποδομή φόρτισης για να γίνει αυτό».

 

athal

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
885
Κριτικές
39
Like
4.648
Πόντοι
6.555
Με λίγα λόγια. Για να αγοράσεις αυτοκίνητο που μπορεί να πάει Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς φόρτιση, θα δώσεις 45.000 €, και θα πηγαίνεις με 90χλμ. Αυτονόητο ότι δεν μπορείς να ταξιδέψεις με αυτές τις συνθήκες, οπότε θα σταματήσεις για να το φορτίσεις. Πόσα αυτοκίνητα θα βρεις μπροστά σου, στον φορτιστή; πόση ώρα θα κάνεις να το φορτίσεις; Μέσα στο ίδιο το βίντεο, αναφέρει ότι η ταχυφόρτιση κάνει ΚΑΚΟ στην μπαταρία. Η Εγγύηση της Εταιρίας, είναι ότι η αυτονομία θα πέσει στο 70% στα 8 χρόνια. Και υπάρχει και το ακανθώδες θέμα, ότι πρέπει να έχει υπόγειο πάρκινγκ. Πόσοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν αυτή την άνεση; 'Εχω ένα SEAT CORDOBA με ημερομηνία Ά Άδειας 2001 και πηγαίνει μια χαρά. Όποιος νομίζει ότι τον συμφέρουν τα ηλεκτρικά, ας το αγοράσει

Ωπ !! εδω εισαι λαθος !! δεν υπαρχει λογος για υπογειο παρκινγκ...ο ελληναρας ολα τα λυνει...αποδειξη στις φωτο....

v.jpg
v1.jpg
 

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΣΚΩΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Υποθέτω πως όλοι συμφωνούμε ότι η Σκωτία ανήκει στις χώρες του 1ου Κόσμου. Η Αστυνομία της, υπακούοντας στη θρησκεία της Πράσινης Ενέργειας, επένδυσε 20.000.000 λίρες από τα χρήματα των φορολογούμενων Πολιτών της, ώστε να αγοράσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και να γίνει πιο πράσινη και πράσινα άλογα. Ποιό ήταν το αποτέλεσμα; αν αυτό συνέβη στη Σκωτία, τι περιμένετε να συμβεί στην Ελλάδα; Ακούω γνώμες, ευχαριστηθείτε την ανάγνωση του άρθρου. Αυτονόητο ότι οι εξηγήσεις του γεγονότος από το Δημόσιο είναι ότι πρέπει να, ότι θα διασφαλίσει κλπ οπερετικά


Αστυνομικά τμήματα σε όλη τη Σκωτία έδωσαν ηλεκτρικά οχήματα παρόλο που δεν είχαν σημεία φόρτισης
Η αστυνομία της Σκωτίας έχει επενδύσει σχεδόν 20 εκατομμύρια λίρες σε ηλεκτρικά οχήματα, αλλά ο αριθμός των σημείων φόρτισης στους σταθμούς δεν αντιστοιχεί στον αριθμό των οχημάτων.

Περισσότερα από 20 αστυνομικά τμήματα στη Σκωτία φιλοξενούν ηλεκτρικά οχήματα, παρόλο που δεν διαθέτουν σημεία φόρτισης.
Το εθνικό αστυνομικό σώμα έχει επενδύσει σχεδόν 20 εκατομμύρια λίρες τα τελευταία τρία χρόνια σε ηλεκτρικά οχήματα ως μέρος της προσπάθειάς του να δημιουργήσει «μια κατάλληλη για το σκοπό, αποτελεσματική, αποτελεσματική και βιώσιμη αστυνομική υπηρεσία του 21ου αιώνα».
Ωστόσο, η Scottish Lib Dems είπε ότι η έρευνά της διαπίστωσε ότι ο αριθμός των διαθέσιμων σημείων φόρτισης δεν συμβάδιζε με τον αριθμό των αυτοκινήτων που αγοράστηκαν.
Τα στοιχεία που ελήφθησαν μέσω του Freedom of Information διαπίστωσαν ότι υπήρχαν 23 αστυνομικά τμήματα χωρίς φορτιστές.
Και ένας αστυνομικός ισχυρίστηκε ότι ηλεκτρικά οχήματα έμειναν κατά τη διάρκεια της νύχτας "σε διάφορους χώρους στάθμευσης του δήμου" ως αποτέλεσμα.
Οι Lib Dems ισχυρίστηκαν ότι ήταν απόδειξη ότι η κυβέρνηση της Σκωτίας δεν επένδυε αρκετά χρήματα στην αστυνομική υπηρεσία.
Ένας αστυνομικός της Σκωτίας είπε στο πάρτι: «Εκεί που εργάζομαι μας έδωσαν πέντε νέα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά όχι σημείο φόρτισης.
«Έπρεπε να τα φορτίσουν μέσω ενός καλωδίου μέσω ενός παραθύρου γραφείου και σε μια οικιακή πρίζα τριών σημείων - μαντέψτε τι συνέβη στην πρίζα.
«Τώρα τα πέντε οχήματα τοποθετούνται κατά τη διάρκεια της νύχτας σε διάφορους δημοτικούς χώρους στάθμευσης σε όλη την πόλη, με την ελπίδα ότι δεν θα προκληθούν ζημιές.
«Εν τω μεταξύ, επιστρέφουμε στη χρήση των παλαιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, γιατί τουλάχιστον γνωρίζουμε πού είναι το πρατήριο».
Ο Liam McArthur, εκπρόσωπος της Δικαιοσύνης των Lib Dem, δήλωσε: «Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να ξοδεύουμε εκατομμύρια για την παροχή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους αξιωματικούς χωρίς τα εργαλεία για την τροφοδοσία τους.
«Οι αστυνομικοί που πρέπει να επιχειρήσουν να φορτίσουν τα αυτοκίνητα από ένα καλώδιο γραφείου μέσα από ένα παράθυρο κοροϊδεύουν απόλυτα τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
«Οι αξιωματικοί δεν έχουν την πολυτέλεια να διαλυθούν, μίλια από τον πλησιέστερο σταθμό φόρτισης, όταν ανταποκρίνονται σε επείγουσες κλήσεις και προσπαθούν να συνεχίσουν τη δουλειά να κάνουν τη Σκωτία ασφαλή.
"Αυτή τη στιγμή, οι σταθμοί φόρτισης είναι λίγοι. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν έναν, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι χαλασμένος ή να είναι ήδη κατειλημμένος.
«Η κυβέρνηση της Σκωτίας απέτυχε σταθερά να επενδύσει στους πόρους που χρειάζεται μια αστυνομική υπηρεσία του 21ου αιώνα.
«Πρέπει να εργαστούμε για μια πιο πράσινη Σκωτία και να επιβάλλουμε αποτελεσματικά τον νόμο και την τάξη σε ολόκληρη τη χώρα. Αυτές είναι δύο εξίσου σημαντικές προτεραιότητες και η μία δεν πρέπει να μειώνει την άλλη.
«Η κυβέρνηση της Σκωτίας θα πρέπει να πρωτοστατήσει διασφαλίζοντας ότι κάθε όχημα του δημόσιου τομέα που αγοράστηκε πρόσφατα είναι φιλικό προς το κλίμα και εγκαθιστώντας την υποδομή φόρτισης για να γίνει αυτό».

Μια μαλακία και μισή είναι το άρθρο. Ταχα μου δήθεν τα ηλεκτρικά αυτοκινητα είναι τόσο άχρηστα και γυρνάνε στα θερμικά επειδή δεν έβαλαν 3 φορτιστές. Ό,τι πιο μπούρδα.

Στο μεταξύ οι φορτιστές έχουν αρχίσει και εμφανίζονται παντού, τουλάχιστον στην περιοχή που μένω εγώ (Βόρεια προάστια). Αυτή την στιγμή υπάρχουν περισσότεροι φορτιστές από ότι χρειαζομαστε στην Αθήνα και ο αριθμός θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο καθώς υπάρχει σχέδιο εγκατάστης πολύ περισσότερων φορτιστών.

Τα λεφτά έχουν ήδη εγκριθεί από την ΕΕ και τρώμε πρόστιμο για μην επίτευξη των στόχων.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.736
Πόντοι
2.306
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΣΚΩΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Υποθέτω πως όλοι συμφωνούμε ότι η Σκωτία ανήκει στις χώρες του 1ου Κόσμου. Η Αστυνομία της, υπακούοντας στη θρησκεία της Πράσινης Ενέργειας, επένδυσε 20.000.000 λίρες από τα χρήματα των φορολογούμενων Πολιτών της, ώστε να αγοράσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και να γίνει πιο πράσινη και πράσινα άλογα. Ποιό ήταν το αποτέλεσμα; αν αυτό συνέβη στη Σκωτία, τι περιμένετε να συμβεί στην Ελλάδα; Ακούω γνώμες, ευχαριστηθείτε την ανάγνωση του άρθρου. Αυτονόητο ότι οι εξηγήσεις του γεγονότος από το Δημόσιο είναι ότι πρέπει να, ότι θα διασφαλίσει κλπ οπερετικά


Αστυνομικά τμήματα σε όλη τη Σκωτία έδωσαν ηλεκτρικά οχήματα παρόλο που δεν είχαν σημεία φόρτισης
Η αστυνομία της Σκωτίας έχει επενδύσει σχεδόν 20 εκατομμύρια λίρες σε ηλεκτρικά οχήματα, αλλά ο αριθμός των σημείων φόρτισης στους σταθμούς δεν αντιστοιχεί στον αριθμό των οχημάτων.

Περισσότερα από 20 αστυνομικά τμήματα στη Σκωτία φιλοξενούν ηλεκτρικά οχήματα, παρόλο που δεν διαθέτουν σημεία φόρτισης.
Το εθνικό αστυνομικό σώμα έχει επενδύσει σχεδόν 20 εκατομμύρια λίρες τα τελευταία τρία χρόνια σε ηλεκτρικά οχήματα ως μέρος της προσπάθειάς του να δημιουργήσει «μια κατάλληλη για το σκοπό, αποτελεσματική, αποτελεσματική και βιώσιμη αστυνομική υπηρεσία του 21ου αιώνα».
Ωστόσο, η Scottish Lib Dems είπε ότι η έρευνά της διαπίστωσε ότι ο αριθμός των διαθέσιμων σημείων φόρτισης δεν συμβάδιζε με τον αριθμό των αυτοκινήτων που αγοράστηκαν.
Τα στοιχεία που ελήφθησαν μέσω του Freedom of Information διαπίστωσαν ότι υπήρχαν 23 αστυνομικά τμήματα χωρίς φορτιστές.
Και ένας αστυνομικός ισχυρίστηκε ότι ηλεκτρικά οχήματα έμειναν κατά τη διάρκεια της νύχτας "σε διάφορους χώρους στάθμευσης του δήμου" ως αποτέλεσμα.
Οι Lib Dems ισχυρίστηκαν ότι ήταν απόδειξη ότι η κυβέρνηση της Σκωτίας δεν επένδυε αρκετά χρήματα στην αστυνομική υπηρεσία.
Ένας αστυνομικός της Σκωτίας είπε στο πάρτι: «Εκεί που εργάζομαι μας έδωσαν πέντε νέα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά όχι σημείο φόρτισης.
«Έπρεπε να τα φορτίσουν μέσω ενός καλωδίου μέσω ενός παραθύρου γραφείου και σε μια οικιακή πρίζα τριών σημείων - μαντέψτε τι συνέβη στην πρίζα.
«Τώρα τα πέντε οχήματα τοποθετούνται κατά τη διάρκεια της νύχτας σε διάφορους δημοτικούς χώρους στάθμευσης σε όλη την πόλη, με την ελπίδα ότι δεν θα προκληθούν ζημιές.
«Εν τω μεταξύ, επιστρέφουμε στη χρήση των παλαιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, γιατί τουλάχιστον γνωρίζουμε πού είναι το πρατήριο».
Ο Liam McArthur, εκπρόσωπος της Δικαιοσύνης των Lib Dem, δήλωσε: «Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να ξοδεύουμε εκατομμύρια για την παροχή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους αξιωματικούς χωρίς τα εργαλεία για την τροφοδοσία τους.
«Οι αστυνομικοί που πρέπει να επιχειρήσουν να φορτίσουν τα αυτοκίνητα από ένα καλώδιο γραφείου μέσα από ένα παράθυρο κοροϊδεύουν απόλυτα τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
«Οι αξιωματικοί δεν έχουν την πολυτέλεια να διαλυθούν, μίλια από τον πλησιέστερο σταθμό φόρτισης, όταν ανταποκρίνονται σε επείγουσες κλήσεις και προσπαθούν να συνεχίσουν τη δουλειά να κάνουν τη Σκωτία ασφαλή.
"Αυτή τη στιγμή, οι σταθμοί φόρτισης είναι λίγοι. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν έναν, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι χαλασμένος ή να είναι ήδη κατειλημμένος.
«Η κυβέρνηση της Σκωτίας απέτυχε σταθερά να επενδύσει στους πόρους που χρειάζεται μια αστυνομική υπηρεσία του 21ου αιώνα.
«Πρέπει να εργαστούμε για μια πιο πράσινη Σκωτία και να επιβάλλουμε αποτελεσματικά τον νόμο και την τάξη σε ολόκληρη τη χώρα. Αυτές είναι δύο εξίσου σημαντικές προτεραιότητες και η μία δεν πρέπει να μειώνει την άλλη.
«Η κυβέρνηση της Σκωτίας θα πρέπει να πρωτοστατήσει διασφαλίζοντας ότι κάθε όχημα του δημόσιου τομέα που αγοράστηκε πρόσφατα είναι φιλικό προς το κλίμα και εγκαθιστώντας την υποδομή φόρτισης για να γίνει αυτό».

Πρόσεξε τι ξύλο θέλανε αυτοί που έκαναν αυτοί την αγορά μιλάμε όχι για ξύλο αλλά για κρέμασμα από τα αρχίδια για παραδειγματισμό.
Για να πάρεις ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρώτα ψάχνεις αν έχεις μπρίζες.
Δεύτερον. ένα ηλεκτρικό για να φορτίσει καλά και να κρατήσουν οι μπαταρίες τους στον μέγιστο χρόνο θέλει αργή φόρτιση 12 ώρες, τότε η μπαταρία κρατάει πάνω από 10 χρόνια.
Ποιος μαλάκααααααας σκέφτηκε να πάρει ηλεκτρικό μια υπηρεσία που το αυτοκίνητο πρέπει να κάνει τρεις βάρδιες το 24ώρο!!!!!!! ο χρόνος φόρτισης πότε θα είναι ποιος τα σκέφτηκε αυτά;;;;; Χρειάζεσαι 3 ηλεκτρικά για μια βάρδια 24 ώρων......

Δεν ξέρω τι να γράψω, από την άποψη ότι δημοσιογράφοι, υπηρεσίες και όλοι θέλουν να γράφουν περίεργα άρθρα ή υπάρχουν τόσο πολύ μαλάκες, που ξόδεψαν χρήμα φορολογούμενων.
Σε τι γλώσσα να το γράψω;

Όπως έγραψα 10 φορές, ένα ηλεκτρικό σήμερα συμφέρει για κάποιον που έχει πυλωτή ή γκαράζ με δική του πρίζα, και κάνει 40-80 km κάθε μέρα. Αυτός ο άνθρωπος δεν θα ξαναδεί βενζινάδικο για 10 χρόνια.
Συμφέρει οικογένειες που έχουν εισοδήματα κανα 50άρι χιλιάρικα τον χρόνο, και έχουν δύο ή και τρία αυτοκίνητα, αυτοί θα κάνουν απόσβεση σε βαθος χρόνου το 35άρι με την επιδότηση, που έχει ένα ηλεκτρικό.
το ηλεκτρικό δεν είναι για έναν μεροκαματιάρη που μένει πολυκατοικία θέλει να παει και στο χωριο να φορτώσει πράγμα, αυτός χρειάζεται ένα ντηζελ του δεκαχίλιαρου ή ένα με αέριο.
 

Pornofan

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2019
Μηνύματα
5.728
Like
8.456
Πόντοι
2.356
εαν ισχύει κλάφτα χαράλαμπε......
Μόνο με leasing ή ακόμα καλύτερα κοινόχρηστα, you will own nothing and be happy, πώς να σας το πούμε αλλιώς να το αποδεχτείτε? Μου θέλετε και ΙΧ :tooth:
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.736
Πόντοι
2.306
Ωπ !! εδω εισαι λαθος !! δεν υπαρχει λογος για υπογειο παρκινγκ...ο ελληναρας ολα τα λυνει...αποδειξη στις φωτο....

v.jpg
v1.jpg
Πάει ο μάγκας με το ηλεκτρικό να ξενογαμήσει στην Πάτρα την Σούλα την παντρεμένη, πετάει και μια μπαλαντέζα απο το σπίτι του κερατά, να φορτίσει το αυτοκίνητο, ενώ σπρώχνει την αχόρταγη μοιχαλίδα...... friendly enviroment eco smart fucking cheating......
 
Τελευταία τροποποίηση:

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Το πρόβλημα στην Ελλάδα και μόνο στην Ελλάδα αν συγκριθούμε με την πολιτισμένη Ευρώπη και όχι την Ουγκάντα είναι η έλλειψη ΛΙΓΩΝ φορτιστών υπερυψηλής τάσης. Δε θέλουμε πολλούς "μικρούς" αλλά λίγους μεγάλους σκορπισμένους στην χώρα. Το θέμα είναι ο χρόνος και μόνο αυτός. Η φόρτιση γενικά γίνεται και με σούκο όπως έδειξε ο φίλος πιο πάνω. Κάτι που ΔΕΝ γίνεται με τη βενζίνη. Στην καθημερινή μας χρήση ειδικά στις μεγάλες πόλεις τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα απ' όσο νομίζετε. Πέραν της μπαλαντέζας όλο και περισσότερα Σ/Μ έχουν θέσεις φόρτισης όπως και οι δήμοι στις πλατείες. Οπότε φορτίζεις μια χαρά με τα ψώνια σου.

"Το Τερπνόν μετά του Ωφελίμου" που λέει και η παροιμία.

ΑΛΛΑ το σοβαρό θέμα είναι πιο έξω. Εκεί που μετράει ο χρόνος. Στα ταξίδια και τις μεγάλες αρτηρίες δεν γίνεται να περιμένεις ώρες για μια φόρτιση. Στο Σείριο για παράδειγμα δεν πας για καφέ ή μπαρότσαρκα. Είναι στη μέση του πουθενά και περνάς μόνο σε ανάγκη ταξιδιού ή δουλειάς. Οπότε εκεί θες μεγάλους φορτιστές σαν και αυτούς της Tesla στα 250KW. Να πας και σε 10' με το κατούρημα να φύγεις. Θα έπρεπε σε όλες τις κεντρικές αρτηρίες να υπάρχουν ΜΟΝΟ μεγάλοι. Οπότε να φορτίζεις μπαμ μπαμ.

Και για του λόγου το αληθές. Στο "A Better Route Planner" που θεωρείτε το στάνταρ κάντε ένα τεστ. Πχ εγώ επέλεξα το Hyundai Ioniq 5 που είναι το αυτοκίνητο της χρονιάς και έχει υποστήριξη για πολύ υψηλή φόρτιση. Τιμή στην Ελλάδα 50000€. Ελάχιστα πιο ακριβό από το αντίστοιχο Tuscon.

Αθήνα - Αλεξανδρούπολη 800χλμ, 11 ώρες ταξίδι εκ των οποίων οι 8 καθαρές και οι υπόλοιπες φόρτιση.
Πλίμουθ - Εδιμβούργο 790χλμ, 9 ώρες ταξίδι εκ των οποίων 8 καθαρές και 1 για φόρτιση.

Στην ίδια απόσταση έχουμε τριπλάσιο χρόνο φόρτισης. Τραγικό; Εννοείται. Ποιος φταίει γι' αυτό; Πάντως όχι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όσο και να λέμε ότι καθυστερούμε δεν τρέχουμε σε αγώνες και να θέλουμε δέκατα. Κάθε πότε πάμε στο πρατήριο; Δε νομίζω κάθε μέρα; Μια στις 2-3-4 μέρες; Οπότε ποια η διαφορά αν κάνεις 5' με 15' σε ένα υπερταχύ φορτιστή;
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Και να συμπληρώσω για τα Tesla που είναι πλήρως δικτυωμένα με τους φορτιστές ο χρόνος μειώνεται κατά μισή ώρα.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Ελληνική πατέντα.

Και όμως ΔΕΝ είναι ελληνική πατέντα. Οι ίδιοι οι κατασκευαστές σε προτρέπουν να φορτίσεις σε απλή πρίζα δίνοντας σου και πίνακες με το χρόνο που απαιτείτε.

Σε πλήρως ηλεκτρικό βέβαια το ξεχνάς καθώς ίσως χρειαστεί και μιάμιση μέρα. Αλλά στα υβριδικά είναι μια χαρά.
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.825
Like
14.637
Πόντοι
3.656
Ωπ !! εδω εισαι λαθος !! δεν υπαρχει λογος για υπογειο παρκινγκ...ο ελληναρας ολα τα λυνει...αποδειξη στις φωτο....

v.jpg
v1.jpg
Δεν πέρασε το Συνδικάτο των Αθίγγανων φαίνεται
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.825
Like
14.637
Πόντοι
3.656
Μια μαλακία και μισή είναι το άρθρο. Ταχα μου δήθεν τα ηλεκτρικά αυτοκινητα είναι τόσο άχρηστα και γυρνάνε στα θερμικά επειδή δεν έβαλαν 3 φορτιστές. Ό,τι πιο μπούρδα.

Στο μεταξύ οι φορτιστές έχουν αρχίσει και εμφανίζονται παντού, τουλάχιστον στην περιοχή που μένω εγώ (Βόρεια προάστια). Αυτή την στιγμή υπάρχουν περισσότεροι φορτιστές από ότι χρειαζομαστε στην Αθήνα και ο αριθμός θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο καθώς υπάρχει σχέδιο εγκατάστης πολύ περισσότερων φορτιστών.

Τα λεφτά έχουν ήδη εγκριθεί από την ΕΕ και τρώμε πρόστιμο για μην επίτευξη των στόχων.
Παρέθεσα ένα πραγματικό γεγονός. Εσύ γράφεις ότι έχετε πολλούς φορτιστές. Από που κι ως που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι η εμπειρία σου εκεί που μένεις ΑΝΑΙΡΕΙ την αλήθεια ή όχι του άρθρου, είναι αξιοπερίεργο. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Περίμενε, κι εγώ το ίδιο κάνω, να δούμε τι θα συμβεί όταν υπάρχουν αρκετά Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και πέσει χιόνι. Δεν θα είναι μακριά αυτή η μέρα
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.825
Like
14.637
Πόντοι
3.656
Πρόσεξε τι ξύλο θέλανε αυτοί που έκαναν αυτοί την αγορά μιλάμε όχι για ξύλο αλλά για κρέμασμα από τα αρχίδια για παραδειγματισμό.
Για να πάρεις ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρώτα ψάχνεις αν έχεις μπρίζες.
Δεύτερον. ένα ηλεκτρικό για να φορτίσει καλά και να κρατήσουν οι μπαταρίες τους στον μέγιστο χρόνο θέλει αργή φόρτιση 12 ώρες, τότε η μπαταρία κρατάει πάνω από 10 χρόνια.
Ποιος μαλάκααααααας σκέφτηκε να πάρει ηλεκτρικό μια υπηρεσία που το αυτοκίνητο πρέπει να κάνει τρεις βάρδιες το 24ώρο!!!!!!! ο χρόνος φόρτισης πότε θα είναι ποιος τα σκέφτηκε αυτά;;;;; Χρειάζεσαι 3 ηλεκτρικά για μια βάρδια 24 ώρων......

Δεν ξέρω τι να γράψω, από την άποψη ότι δημοσιογράφοι, υπηρεσίες και όλοι θέλουν να γράφουν περίεργα άρθρα ή υπάρχουν τόσο πολύ μαλάκες, που ξόδεψαν χρήμα φορολογούμενων.
Σε τι γλώσσα να το γράψω;

Όπως έγραψα 10 φορές, ένα ηλεκτρικό σήμερα συμφέρει για κάποιον που έχει πυλωτή ή γκαράζ με δική του πρίζα, και κάνει 40-80 km κάθε μέρα. Αυτός ο άνθρωπος δεν θα ξαναδεί βενζινάδικο για 10 χρόνια.
Συμφέρει οικογένειες που έχουν εισοδήματα κανα 50άρι χιλιάρικα τον χρόνο, και έχουν δύο ή και τρία αυτοκίνητα, αυτοί θα κάνουν απόσβεση σε βαθος χρόνου το 35άρι με την επιδότηση, που έχει ένα ηλεκτρικό.
το ηλεκτρικό δεν είναι για έναν μεροκαματιάρη που μένει πολυκατοικία θέλει να παει και στο χωριο να φορτώσει πράγμα, αυτός χρειάζεται ένα ντηζελ του δεκαχίλιαρου ή ένα με αέριο.
Προσυπογράφω όλα όσα έγραψες. Πραγματικά, μια οικογένεια που θα αγοράσει ηλεκτρικό, σαν 2ο ή 3ο αμάξι για να το κυκλοφοράει μέσα στην πόλη, έχει υπόγειο πάρκινγκ κι έχει βέβαια κάποια κεφάλαια, θα αποσβέσει. Δεν είναι για τον μέσο άνθρωπο όμως
 

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
Παρέθεσα ένα πραγματικό γεγονός. Εσύ γράφεις ότι έχετε πολλούς φορτιστές. Από που κι ως που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι η εμπειρία σου εκεί που μένεις ΑΝΑΙΡΕΙ την αλήθεια ή όχι του άρθρου, είναι αξιοπερίεργο. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Περίμενε, κι εγώ το ίδιο κάνω, να δούμε τι θα συμβεί όταν υπάρχουν αρκετά Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και πέσει χιόνι. Δεν θα είναι μακριά αυτή η μέρα
ό,τι να ναι... ναι όντως, μπορείς να κάνανε αυτή την μαλακία στην Σκωτία αλλά τι σημαίνει αυτό, ότι τα ηλεκτρικά είναι άχρηστα;

έχεις καταντήσει πιο γραφικός και από τους γραφικούς σε αυτό το thread, θυμίζεις όχι απλά αρνητή της τεχνολογίας, αλλά αυτόν τον παπά που πέταγε πέτρες σε κεραίες κινητής τηλεφωνίας...

να, κάπως έτσι:

 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.825
Like
14.637
Πόντοι
3.656
ό,τι να ναι... ναι όντως, μπορείς να κάνανε αυτή την μαλακία στην Σκωτία αλλά τι σημαίνει αυτό, ότι τα ηλεκτρικά είναι άχρηστα;

έχεις καταντήσει πιο γραφικός και από τους γραφικούς σε αυτό το thread, θυμίζεις όχι απλά αρνητή της τεχνολογίας, αλλά αυτόν τον παπά που πέταγε πέτρες σε κεραίες κινητής τηλεφωνίας...

να, κάπως έτσι:

ΟΧΙ. Αποδείχτηκε, και από αυτό το γεγονός, ότι γίνεται μάχη επιβολής των ηλεκτρικών όχι με πραγματικά γεγονότα, αλλά με επίκληση στο συναίσθημα. Αυτό ακριβώς κάνεις εσύ εναντίον μου, αυτή τη στιγμή. Η Πραγματικότητα είναι ότι στη Σκωτία πήγαν 20εκατ Λίρες χαράμι. Επειδή η Κυβέρνηση βιάστηκε να προσποιηθεί ότι έχει σύγχρονες αντιλήψεις και θέλει να σώσει τον Πλανήτη. Κι εσύ με συγκρίνεις με τον Καλόγερο που νομίζει ότι η Κινητή Τηλεφωνία είναι εργαλείο του Διαβόλου. Το Λίθιο, δεν επαρκεί ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ για τις μπαταρίες. Σε λίγα χρόνια που θα πρέπει να αλλαχτούν, θα γίνει ο θάνατος της Αλεπούς. Γι αυτό και στρέφονται στα νεαρά άτομα τα οποία αν και είναι λειτουργικά αναλφάβητα, διαδηλώνουν στους δρόμους, ενάντια στα ορυκτά καύσιμα. Και όταν τους έρθουν εξαπλάσιοι Λογαριασμοί ρεύματος θα κλαίνε. Μην βιάζεσαι, ο καιρός είναι κοντά που θα δείξει αν τα ηλεκτρικά είναι για το μέσο άνθρωπο
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.480
Κριτικές
1
Like
6.174
Πόντοι
2.356
Ακόμα και με την τωρινή τιμή της κιλοβατώρας, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ πιο οικονομικό σε σχέση με την βενζινη/πετρέλαιο. Άσε που μπορείς να φορτίζεις σε πάρα πολλά σημεία εντελώς δωρεάν (για όσο κρατήσει).
Πόσο λες να κρατήσει, τύπε;

Μετά θα τον πιουν όλοι; :confused:
 

Vienezos1_

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2022
Μηνύματα
316
Like
291
Πόντοι
21
Πολλά καινούργια στην τεχνολογία στέλνουν πολύ κόσμο πιθανόν στην ανεργία! Η εμφάνιση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει αγχώσει πολύ κόσμο που βγάζει λεφτά απ τα προβλήματα των συμβατικών!! Τι ηλεκτρικά και μαλακίες (θα πει κάποιος κόσμος) ''και τι θα κάνουμε εμεις? άνεργοι θα μεινουμε ?'' (πιθανός τρόπος σκέψης σε ένα ολόκληρο συνάφι).....
 

Παραλιώτης

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.226
Κριτικές
10
Like
5.746
Πόντοι
2.816
Πάντως στα μαθηματικά ο μέσος Έλληνας είναι κάτω από τη βάση.. κάηκαν τα μάτια μου από ορισμένους...
 

paparoupas

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.235
Κριτικές
10
Like
1.829
Πόντοι
4.180
μεγαλη μουφα η ηλεκτροκινηση. θα γινει χοντρη μπαζα, απο 4-5 παγκοσμιους παιχτες, και μετα θα πεσουμε στο υδρογονο.
η μονη περιπτωση να δουλεψει ολο αυτο ειναι 1. να βρεθει εναλλακτικη πηγη λιθιου, και 2. να εχει καθε χωρα 5-6 πυρηνικα εργοστασια με αφθονη φτηνη ηλεκτρικη ενεργεια (οχι πρασινη αλλα δτηνη πλεον), το οποιο ειναι αδυνατον
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom