Καποιοι γραφουν διαφορα, αντι να γραψω τη σημερινη μου κριτικη θα γραψω λιγο εδω και την γραφω καποια αλλη στιγμη μια που τα ειδα.
Καταρχας τα Τεσλα κανουν θορυβο για ενημερωση των πεζων και των αλλων οχηματων, εχουν ηχειο εξωτερικο με το οποιο μπορεις να παιζεις και μουσικη ή και να μιλας απο μεσα και να σε ακουνε εξω. Επισης μπορεις να αναπαραγεις τον ηχο των κλανιων που εχει προηχογραφημενες το αυτοκινητο. Αυτες αναπαραγονται εντος κι εκτος, αναλογα τι θα ζητησεις (για οσους δεν το εχουν ηδη αντιμετωπισει μιας και θεωρειται κλασικο πλεον).
Μεχρι μια ταχυτητα των 50 χλμ περιπου κανουν ηχο και παντα κανουν εναν δυνατο ηχο στην οπισθεν που γινεται πιο εντονος οσο αυξανεις ταχυτητα. Επισης εχει κοφτη στην οπισθεν καπου στα 20 αν θυμαμαι καλα.
Σχετικα με το κρυο, τα Τεσλα εχουν πλεον αντλια θερμοτητας, μετα τα περυσινα γεγονοτα στην αμερικη εγιναν πολλα τεστ και υπαρχουν αντιστοιχα ρεαλιστικα βιντεο στο youtube που δειχνει οτι η αυτονομια του Τεσλα σταματημενου με το κλιματιστικο να δουλευει ειναι πολλαπλασια ενος αυτοκινητου με ΜΕΚ.
Αν θελετε παραπανω εξηγηση εχει να κανει και με τα διανυθεντα χιλιομετρα, αφου σταματημενο το Τεσλα καταναλωνει ελαχιστη ενεργεια με το κλιματιστικο να δουλευει, ενω στα ΜΕΚ δουλευει κανονικα η μηχανη για να δουλευει το κλιματιστικο, ακομα και οταν ειναι σταματημενο.
Οσον αφορα τα βενζιναδικα και τους φορτιστες, οι φορτιστες ηδη αυξανονται και τα βενζιναδικα θα αρχισουν να μειωνονται. Στον ενα χρονο που το εχω εχω δει τεραστια αυξηση στους φορτιστες η οποια συνεχιζεται με γεωμετρικη προοδο.
Τα παραπανω τα γραφω ως γεγονοτα και οχι εικασιες.