αμα δεν τα εχει μονιμα πχ με τουρμπο
Επισης μερικοι βαζουν τουρμπο και περνουν τα πιστονια στα χερια!Ειναι μαθηματικα οτι θα διαλυσει μηχανη αρα χωσε κανα φραγκο να παρεις κανα δυνατοτερο αμαξι!
Με βάση δική μου εμπειρία από αυτοκίνητα που έχουν τουρμπιστεί και έχω χρησιμοποιήσει ο ίδιος, αν ξέρεις τι κάνεις και δεν έχεις παράλογες απαιτήσεις, το τούρμπο δουλεύει μια χαρά.
Εννοείται ότι με νορμάλ μοτέρ θα παίξει πίεση μέχρι 0,4-0,5 bar το πολύ και απόδοση μέχρι 80Hp/lt.
Με αλλαγμένα πιστόνια, μπιέλες, έμβολα, ελατήρια ή και αλλαγή κορμού όμως, μπορεί να πετύχει κανείς τρελές αποδόσεις με μεγάλο κόστος όμως. Αν ενδιαφέρεσαι ψάξε για αμερικάνικες μετατροπές σε Honda με αλλαγμένα μπλοκ κινητήρα(και όχι μόνο εννοείται). Μπορούν να φτάσουν κάποια S2000 μέχρι και 500 άλογα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.
Το τι γόητρο έχει το κάθε αυτοκίνητο στους παρκαδόρους των σκυλάδικων/στριπτητζάδικων/κωλόμπαρων ή στην κάθε πωλήτρια/κομμώτρια/φοιτήτρια/καθηγήτρια/υπάλληλο/μικρομισθωτή είναι τελείως διαφορετική υπόθεση.
Σαφώς το tuning δεν προσφέρει γόητρο στις ... ανωτερω κατηγορίες, όπως δεν προσφέρει γόητρο και ένα ... MITSUBISHI EVO8.
Αν θες γόητρο σε παρκαδόρους και καργίολες, η ... Mercedes είναι μονόδρομος. Ειδικά αυτά τα ηλεκτρικά κουρτινάκια σε πίσω παρμπριζ και πίσω πόρτες κάνουν μεγάλη ζημιά !!!!!!!