Νέα

Η πρώτη μούρη..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Gamaomanoules
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 54
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
Το θρεντ αναφερεται στη μειονοτητα καποιων που για δικους τους λογους ενοχλουν η γινονται ρομπα στους αλλους με το συγκεκριμενο τροπο που ακολουθουν.
Στο ποστ που εκανες εθιξες οσους ασχοληθηκαν και απαντησαν σε αυτο.Να σαι πιο προσεκτικος στα λεγομενα σου και να μη προσβαλλεις αθελα σου πιστευω καποιον που οταν βαζει ποστ του απαντανε.

και λιγα τους ειπα γιατι ακομη δεν ειχε παρει την τροπη που πηρε μετα το θρεντ.....αλλα ας οψεται....
 
OP
OP
G

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
26
Πόντοι
16
Ως προς το φαινεσθαι δυστυχως απο παλια ηταν η μοδα να βαζεις στο τραπεζι της καφετεριας επωνυμα τσιγαρα και καλο αναπτηρα,οταν ομως ανοιξε η αγορα και οι περισσοτεροι παιρνουν σχεδον τις ιδιες μαρκες ηρθε η μοδα με τα κινητα..
Ελα ομως που στα κινητα ανοιξε η αγορα και ολοι παιρνουν νεα μοντελα εστω και με δοσεις
οποτε στο τραπεζι για μουρη τι θα αφησεις?Θα αφησεις τα κλειδια του αυτοκινητου!
Ελα ομως που και μια bmw την παιρνεις 7-8 εκατομυρια εστω και με δοσεις παλι,οποτε η μουρη για να πουληθει επεκτεινεται απο το ρολοι,το ντυσιμο,το γυαλι και οτι επωνυμο.Το λαθος ειναι
οτι στην προσπαθεια της προβολης που ολοι προσπαθουμε ειτε πολυ ειτε λιγο να ενοχλουμε τους αλλους ειτε με τη συμπεριφορα μας ειτε με το θορυβο μας!
Η αναγκη της προβολης ειναι μεσα μας δε γινεται απο την παιδεια,αυτη βοηθα στο νατην κατευνασουμε κυριως αλλα και παλι δεν παυει να υφισταται..
 

kaiaphas

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.105
Like
81
Πόντοι
16
Καλα ολα αυτα να εχεις ενα φτιαγμενο αλλα να μην κατανταει καραγκιοζης το αμαξι!Ακουω και κατι μαλακιες του στυλ με picanto,matiz κ.α αλλα κουβαδακια εριξα 3 κενες σε Ferrari και αλλες τετοιες ιστοριες!Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι μερικοι βαζουν νιτρο λεει και εχουν 50 αλογα παραπανω.........τι λε ρε φιλε αμα δεν τα εχει μονιμα πχ με τουρμπο τι να κλασουν κατι δευτερολεπτα που θα τα δεις μπροστα στην μονιμη ιπποδυναμη!Επισης μερικοι βαζουν τουρμπο και περνουν τα πιστονια στα χερια!Ειναι μαθηματικα οτι θα διαλυσει μηχανη αρα χωσε κανα φραγκο να παρεις κανα δυνατοτερο αμαξι!
Το αλλο καραγκιοζιλικη με τα ice περναει ο καθε μαλακας και στα ζαλιζει ειδικα το βραδι που κοιμασε!
 

Επισκέπτης
αμα δεν τα εχει μονιμα πχ με τουρμπο

Επισης μερικοι βαζουν τουρμπο και περνουν τα πιστονια στα χερια!Ειναι μαθηματικα οτι θα διαλυσει μηχανη αρα χωσε κανα φραγκο να παρεις κανα δυνατοτερο αμαξι!

Με βάση δική μου εμπειρία από αυτοκίνητα που έχουν τουρμπιστεί και έχω χρησιμοποιήσει ο ίδιος, αν ξέρεις τι κάνεις και δεν έχεις παράλογες απαιτήσεις, το τούρμπο δουλεύει μια χαρά.

Εννοείται ότι με νορμάλ μοτέρ θα παίξει πίεση μέχρι 0,4-0,5 bar το πολύ και απόδοση μέχρι 80Hp/lt.

Με αλλαγμένα πιστόνια, μπιέλες, έμβολα, ελατήρια ή και αλλαγή κορμού όμως, μπορεί να πετύχει κανείς τρελές αποδόσεις με μεγάλο κόστος όμως. Αν ενδιαφέρεσαι ψάξε για αμερικάνικες μετατροπές σε Honda με αλλαγμένα μπλοκ κινητήρα(και όχι μόνο εννοείται). Μπορούν να φτάσουν κάποια S2000 μέχρι και 500 άλογα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.

Το τι γόητρο έχει το κάθε αυτοκίνητο στους παρκαδόρους των σκυλάδικων/στριπτητζάδικων/κωλόμπαρων ή στην κάθε πωλήτρια/κομμώτρια/φοιτήτρια/καθηγήτρια/υπάλληλο/μικρομισθωτή είναι τελείως διαφορετική υπόθεση.

Σαφώς το tuning δεν προσφέρει γόητρο στις ... ανωτερω κατηγορίες, όπως δεν προσφέρει γόητρο και ένα ... MITSUBISHI EVO8.

Αν θες γόητρο σε παρκαδόρους και καργίολες, η ... Mercedes είναι μονόδρομος. Ειδικά αυτά τα ηλεκτρικά κουρτινάκια σε πίσω παρμπριζ και πίσω πόρτες κάνουν μεγάλη ζημιά !!!!!!!

 

Επισκέπτης
Ειναι λιγα τα VR6 με 2 τουρμπο!Καρφωνεσε φιλε μου...........

Έχεις δίκιο στο ότι είναι λίγα. Αλλά δεν έχω πρόβλημα. Δεν έχω κάνει καμία ληστεία, ούτε είμαι καταζητούμενος. ʼμα μου τη δώσει ανεβάζω και φωτογραφία του με τις πινακίδες φάτσα κάρτα. Δεν έχω κανένα ζόρι.
 

trixotos kavliaris

Μέλος
Εγγρ.
6 Νοε 2006
Μηνύματα
1.129
Like
2
Πόντοι
16
[quote author=lakis33
Αν θες γόητρο σε παρκαδόρους και καργίολες, η ... Mercedes είναι μονόδρομος. Ειδικά αυτά τα ηλεκτρικά κουρτινάκια σε πίσω παρμπριζ και πίσω πόρτες κάνουν μεγάλη ζημιά !!!!!!!


[/quote]

ʼχ αυτά τα κουρτινάκια...ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ!!!!!
 

kaiaphas

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.105
Like
81
Πόντοι
16
Έχεις δίκιο στο ότι είναι λίγα. Αλλά δεν έχω πρόβλημα. Δεν έχω κάνει καμία ληστεία, ούτε είμαι καταζητούμενος. ʼμα μου τη δώσει ανεβάζω και φωτογραφία του με τις πινακίδες φάτσα κάρτα. Δεν έχω κανένα ζόρι.
Φωτο απο τη μηχανη θελω!!!!Εχω φιλο με VR6 με 2 τουρπο αυτος παιζει στα 580 αλογα εσυ?
 

Επισκέπτης
ʼχ αυτά τα κουρτινάκια...ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ!!!!!

Ενώ το EVO με τα ίδια λεφτά, ούτε κουρτινάκια έχει, ούτε δερμάτινα καθίσματα, ούτε ... φαρμακείο στην εταζέρα πίσω ... τίποτε ...

Ο πατέρας μου (70+) όταν είδε το EVO ενός φίλου μου και έμαθε πόσο κάνει, έπαθε πλάκα! Του φάνηκε απίστευτο ότι έδωσε κάποιος τόσα λεφτά για γιαπωνέζικο ... ταξί !!!!!

Μετά τον βάλαμε μέσα και τον πήγαμε βόλτα !!!! ʼρχισε να χαμογελάει ...
 

Επισκέπτης
Φωτο απο τη μηχανη θελω!!!!Εχω φιλο με VR6 με 2 τουρπο αυτος παιζει στα 580 αλογα εσυ?

Αυτό που φαίνεται πολύ και ψαρώνει είναι τα φρένα. Τα 580 που λες μου φαίνονται υπερβολικά, εκτός κι αν έχει ανεβάσει πολύ την μπάρα με αγωνιστικά μπεκ, αντλίες βενζίνης κτλ. Το δικό μου έχει διάφορα ... προγράμματα, ανάλογα τη χρήση !
Σαφώς δεν φτάνει σε τέτοια νούμερα, γιατί ... σκοπεύω να το κρατήσω καιρό.Πίστεψε με όμως και με 400  κάνεις τρελή ζημιά, ειδικά αν έχεις και χάλια λουκ , που δεν "δείχνει".
 

kaiaphas

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.105
Like
81
Πόντοι
16
8μπεκο ειναι το εργαλειο του!Τα 579,6 αλογα τα ειδα στο δυναμομετρο που ειχαμε παει μαζι!!!!!!!!!Δεν θυμαμε τη πιεση ειχε ανεβασει!
 

Επισκέπτης
8μπεκο ειναι το εργαλειο του!

8μπεκ σε 6κύλινδρο ;
Σαφώς με αγωνιστική αντλία βενζίνης και μπεκ μπορεί να βγάλει τρελά νούμερα, αλλά μετά παύει να είναι χρηστικό. Έχω δει στο ίντερνετ ένα OPEL CALIBRA TURBO με 750 άλογα, με κόστος μετατροπής κινητήρα 40.000ευρώ. Αλλά μιλάμε για λίγο φευγάτα κόλπα ...
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
86
Πόντοι
66
Προσωπικά γουστάρω μηχανικές μετατροπές, χωρίς "φαίνεσθαι". Το αμάξι εξωτερικά να είναι όσο γίνεται πιο χρέπι. Μάλιστα όσο πιο χρέπι είναι τόσο πιο μεγάλη πίκρα τρωει ο δίπλα με το τούμπανο-κράχτη όταν φάει τη σκόνη σου σε ευθεία ή αλλού όπου δεν κινδυνεύει κόσμος.
Να δείτε κάτι φατσούλες οδηγών Ζ4,Boxter όταν τρώνε σκόνη από το Golf του 1992 που οδηγώ !!!! (τελευταία φορά πλύθηκε λίγο πριν την Ολυμπιάδα  :2funny: )

χαχαχα ΣΥΜΦΩΝΩ 100%
Και το δικό μου Land Rover V8 Defender πλένεται όταν βρέχει...
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Τι να πω και γω που για να πάρει κανά μουλάρι το καρύδι μου, πρέπει να το ανοίξω πλήρως εισαγωγή - εξαγωγή και τώρα κάνει σαν μηχανάκι ξεροκάμπανο. Ανοίγω γκάζι και έρχονται όλα τα καλόπαιδα από πίσω να παίξουνε και πέφτουνε στον μαμούχαλο, ούτε κόντρες ούτε τπτ... τις προάλλες με σταματάει τροχαίος με μια έκφραση "..Είναι απαράδεκτο κύριε να κυκλοφορείτε έτσι..." τι να του πεις.... Τι το θελα ο μαλάκας το tuning..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom