Mindreader
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 14.802
- Κριτικές
- 110
- Like
- 20.337
- Πόντοι
- 28.786
Ανοίγω το thread με αφορμή τις διαφορετικές γνώμες των συναγωνιστών για το όμορφο και σεξυ γυναικείο σώμα.
Σε κάποιο βαθμό φαίνεται ότι ο καθένας έχει τις προσωπικές προτιμήσεις του. Πως όμως αυτές διαμορφώνονται ??? Ποσο προσωπικές και ποσο επηρεαζομενες η όχι είναι και απο τι ??
Σύμφωνα με μελέτες ένας άντρας χρειάζεται περίπου 6 δευτερόλεπτα για να συνειδητοποιήσει αν μια γυναίκα που πρωτοβλέπει τον έλκει σεξουαλικά η όχι. Δεν ξέρω τελικά αν ο χρόνος σαλωναρίσματος στα μπουρδέλα είναι τυχαίος ???!!! Αν κάποιος ενδιαφέρεται για λεπτομέρειες ας κοιτάξει εδώ:
Τι έχει ομως προηγηθεί ώστε να έχει δημιουργηθεί μέσα στο κεφάλι του το πλαίσιο εκείνο που δημιουργεί τη δυνατότητα αυτής της τόσο γρήγορης απόφασης σε σχέση με το γουστάρω η δε γουστάρω σεξουαλικά ??
Υπάρχουν αρχικά τα στοιχεία που ενστικτωδώς ( χάριν της επιτυχούς αναπαραγωγής του είδους !! ) έχουν ''καρφωθεί'' μέσα στο κεφάλι μας και συνδέουν την αντρική σεξουαλική έλξη με γυναικεία στοιχεία που συνεπάγονται εκ πρώτης όψεως γονιμότητα και υγεία όπως κάποιες έντονες γυναικείες καμπύλες, η μια καθαρή γυναικεία επιδερμίδα, η μια υγιής οδοντοστοιχεία, η κάποιες συγκεκριμένες φερομόνες που συνεπάγονται συμβατότητα και υγεία κλπ. Αυτά όμως αποτελούν απλά το θεμέλιο του κτίσματος που λέγεται έλξη. Πάμε να δούμε τα υπολοιπα κομμάτια.
Ας το δούμε λίγο ιστορικά. Ενα καλό δείγμα του τι θεωρούσαν οι αρχαίοι όμορφη γυναίκα είναι η αφροδίτη της μήλου. Ενα σώμα δηλαδή που για πολλούς θα μέτραγε και σήμερα !! Αυτο γιατί διέπεται απο αυτό που λέγεται μέτρο, αποφεύγοντας ακραία χαρακτηριστικά. Αρέσει λιγο πολύ σε όλους με τον ίδιο τρόπο που η ακρόπολη σαν κτίσμα αρέσει λίγο πολυ σε όλους. Εκπροσωπεί δηλαδή αυτό που λέγεται κλασική ομορφιά.
Στο μεσαίωνα όλες οι σχετικές αναπαραστάσεις απαγορευόντουσαν δια ροπάλου. Σε καποιους όμως αναγεννησιακούς πίνακες βλέπεις γυναίκες ημίγυμνες με τα εξής χαρακτηριστικά. Αρκετά ευτραφείς ( παχιές ), έντονα λευκές στο δέρμα, και με ιδιαίτερα μακριά μαλλιά. Σήμερα βέβαια μας φαίνεται τουλάχιστον αστείο που αυτές θεωρούνταν όμορφες γυναίκες τότε.
Το παραπάνω γυναικείο πρότυπο διατηρήθηκε μέχρι τις αρχές του εικοστού αιώνα. Ασπρες, τροφαντές και με μακριά μαλλιά γυναίκες. Οι γυναικείες ομπρέλες για τον ήλιο που βλέπουμε σε φωτογραφίες η σε πίνακες εποχής δεν ήταν απλά μόδα. Εξυπηρετούσαν την αναγκη διατήρησης της λευκής επιδερμίδας σαν στοιχείο γυναικείας ομορφιάς.
Στο διάστημα τόσο των παγκοσμιων πολέμων οσο και του μεσοπολέμου οι αισθητικές αναζητήσεις αποτελούσαν ασήμαντες και δευτερεύουσες λεπτομέρειες μια και τα θέματα επιβίωσης ήταν πολύ πιο σημαντικά.
Και παμε στη δεκαετία του 60 της σεξουαλικής επανάστασης, και των χίπις όπου όλα ξαφνικά ανατρέπονται άρδην και που μπαίνουν οι βάσεις της σύγχρονης όμορφης γυναίκας.
Ξαφνικά το λευκό χρώμα της επιδερμίδας δεν είναι επιθυμητό αντίθετα το επιτηδευμένα ηλιοκαμενο σώμα γίνεται το επιθυμητό. Ξαφνικά οι ''τροφαντες'' κυρίες άλλων εποχών παύουν να είναι όμορφες, και όμορφες αρχίζουν να θεωρούνται οι γυναίκες με εξαιρετικά λεπτή σιλουέτα τύπου Τουίνγκι ( διάσημο μοντέλο εποχής ). Τι άλλαξε και προκάλεσε αυτή την αλλαγή ??
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )
Σε κάποιο βαθμό φαίνεται ότι ο καθένας έχει τις προσωπικές προτιμήσεις του. Πως όμως αυτές διαμορφώνονται ??? Ποσο προσωπικές και ποσο επηρεαζομενες η όχι είναι και απο τι ??
Σύμφωνα με μελέτες ένας άντρας χρειάζεται περίπου 6 δευτερόλεπτα για να συνειδητοποιήσει αν μια γυναίκα που πρωτοβλέπει τον έλκει σεξουαλικά η όχι. Δεν ξέρω τελικά αν ο χρόνος σαλωναρίσματος στα μπουρδέλα είναι τυχαίος ???!!! Αν κάποιος ενδιαφέρεται για λεπτομέρειες ας κοιτάξει εδώ:
Τι έχει ομως προηγηθεί ώστε να έχει δημιουργηθεί μέσα στο κεφάλι του το πλαίσιο εκείνο που δημιουργεί τη δυνατότητα αυτής της τόσο γρήγορης απόφασης σε σχέση με το γουστάρω η δε γουστάρω σεξουαλικά ??
Υπάρχουν αρχικά τα στοιχεία που ενστικτωδώς ( χάριν της επιτυχούς αναπαραγωγής του είδους !! ) έχουν ''καρφωθεί'' μέσα στο κεφάλι μας και συνδέουν την αντρική σεξουαλική έλξη με γυναικεία στοιχεία που συνεπάγονται εκ πρώτης όψεως γονιμότητα και υγεία όπως κάποιες έντονες γυναικείες καμπύλες, η μια καθαρή γυναικεία επιδερμίδα, η μια υγιής οδοντοστοιχεία, η κάποιες συγκεκριμένες φερομόνες που συνεπάγονται συμβατότητα και υγεία κλπ. Αυτά όμως αποτελούν απλά το θεμέλιο του κτίσματος που λέγεται έλξη. Πάμε να δούμε τα υπολοιπα κομμάτια.
Ας το δούμε λίγο ιστορικά. Ενα καλό δείγμα του τι θεωρούσαν οι αρχαίοι όμορφη γυναίκα είναι η αφροδίτη της μήλου. Ενα σώμα δηλαδή που για πολλούς θα μέτραγε και σήμερα !! Αυτο γιατί διέπεται απο αυτό που λέγεται μέτρο, αποφεύγοντας ακραία χαρακτηριστικά. Αρέσει λιγο πολύ σε όλους με τον ίδιο τρόπο που η ακρόπολη σαν κτίσμα αρέσει λίγο πολυ σε όλους. Εκπροσωπεί δηλαδή αυτό που λέγεται κλασική ομορφιά.
Στο μεσαίωνα όλες οι σχετικές αναπαραστάσεις απαγορευόντουσαν δια ροπάλου. Σε καποιους όμως αναγεννησιακούς πίνακες βλέπεις γυναίκες ημίγυμνες με τα εξής χαρακτηριστικά. Αρκετά ευτραφείς ( παχιές ), έντονα λευκές στο δέρμα, και με ιδιαίτερα μακριά μαλλιά. Σήμερα βέβαια μας φαίνεται τουλάχιστον αστείο που αυτές θεωρούνταν όμορφες γυναίκες τότε.
Το παραπάνω γυναικείο πρότυπο διατηρήθηκε μέχρι τις αρχές του εικοστού αιώνα. Ασπρες, τροφαντές και με μακριά μαλλιά γυναίκες. Οι γυναικείες ομπρέλες για τον ήλιο που βλέπουμε σε φωτογραφίες η σε πίνακες εποχής δεν ήταν απλά μόδα. Εξυπηρετούσαν την αναγκη διατήρησης της λευκής επιδερμίδας σαν στοιχείο γυναικείας ομορφιάς.
Στο διάστημα τόσο των παγκοσμιων πολέμων οσο και του μεσοπολέμου οι αισθητικές αναζητήσεις αποτελούσαν ασήμαντες και δευτερεύουσες λεπτομέρειες μια και τα θέματα επιβίωσης ήταν πολύ πιο σημαντικά.
Και παμε στη δεκαετία του 60 της σεξουαλικής επανάστασης, και των χίπις όπου όλα ξαφνικά ανατρέπονται άρδην και που μπαίνουν οι βάσεις της σύγχρονης όμορφης γυναίκας.
Ξαφνικά το λευκό χρώμα της επιδερμίδας δεν είναι επιθυμητό αντίθετα το επιτηδευμένα ηλιοκαμενο σώμα γίνεται το επιθυμητό. Ξαφνικά οι ''τροφαντες'' κυρίες άλλων εποχών παύουν να είναι όμορφες, και όμορφες αρχίζουν να θεωρούνται οι γυναίκες με εξαιρετικά λεπτή σιλουέτα τύπου Τουίνγκι ( διάσημο μοντέλο εποχής ). Τι άλλαξε και προκάλεσε αυτή την αλλαγή ??
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )