Επισκέπτης
Μάστορα,δε με ενόχλησε καθόλου.Ακόμη και ο ορισμός που έγραψα για την φιλοσοφία σε ενόχλησε;
Μήπως να σε κοιτάξει
ενας 'τρελογιατρός';
Θα απαντήσεις σ'αυτό που σε ρώτησα για δεν μπορείς;
Μάστορα,δε με ενόχλησε καθόλου.Ακόμη και ο ορισμός που έγραψα για την φιλοσοφία σε ενόχλησε;
Μήπως να σε κοιτάξει
ενας 'τρελογιατρός';
Τιμιο Ξυλο...
Τιμιο Ξυλο...
...μαλον απλα το δημιουργησε για να κανει φασαρια....Πες μας κάτι που δεν ξέρουμε,υποστήριξε επιτέλους τον τίτλο του νήματος που δημιούργησες.
Τι διάολο,άρχισες ένα θρεντ και δεν είχες ιδέα τι θα γράψεις, πλην των αντιχριστιανικών σου παραθέσεων;
Θα μας πεις με ποιον τρόπο η Ελληνική θρησκεία μπορεί να μας βοηθήσει να γίνουμε πιο έξυπνοι;
Αν δεν έχεις ιδέα,πες το μας απλά και καθαρά.
Θα σε κράξουμε λίγο,αλλά μεγάλο παιδί είσαι,θα το ξεπεράσεις.
Αααααχ καριολη αντρα. Φτιαχνομαι με τις πιπες που ποσταρεις...Χριστιανικές παραδόσεις!
Η ειρήνη ως πολιτικός και κοινωνικός στόχος και αγαθό είχε για τους εκκλησιαστικούς κύκλους μια συγκεκριμένη σημασία και όχι μόνο εκείνες τις εποχές. Μια ειρήνη που δεν αναφέρεται στην απουσία πολέμου, θανάτων και καταστροφών, αλλά στην εγκαθίδρυση της «ορθής τάξης», φυσικά της χριστιανικής και σε αντιστοιχία με την «επουράνια τάξη».
Πρώτος είχε εισαγάγει την έννοια του «δίκαιου πολέμου» (bellum iustum) ο Αυγουστίνος και έκτοτε κάθε κατακτητική και καταστροφική δραστηριότητα χαρακτηρίστηκε ως δίκαιη με πατερική κάλυψη. Όποτε θίγεται η «ορθή τάξη» επιβάλλεται η πολεμική σύγκρουση για την αποκατάστασή της. Έτσι, καμιά καταστροφή, καμιά λεηλασία και μαζική δολοφονία δεν υπήρχε περίπτωση να καταδικαστεί ηθικά, γιατί ήταν εξ ορισμού «δίκαιη».
Στο πλαίσιο αυτών των καταστροφών και δηώσεων μετατράπηκε στα τέλη του 6ου αιώνα ο Παρθενώνας, το κατεξοχήν σύμβολο του ελληνικού πολιτισμού και ειδικότερα της αθηναϊκής δημοκρατίας, σε τρίκλιτη βασιλική, με υπερώα, δύο νάρθηκες και βαπτιστήριο -κατά τη χριστιανική ορολογία «εξαγνίστηκε». Κατά τη μετατροπή αυτή προκλήθηκαν σημαντικές καταστροφές σε μεγάλο μέρος του γλυπτού διακόσμου του αρχαίου ναού. Ακόμα και το 12ο αιώνα, οπότε λειτουργούσε ο Παρθενών ως μητροπολιτικός χριστιανικός ναός, πραγματοποιούνταν σ’ αυτόν επισκευές, προσθήκες και εργασίες εξωραϊσμού, με ολέθριες συνέπειες για το συνολικό οικοδόμημα και τον διάκοσμό του (Βυζαντινό Μουσείο Αθηνών).
Παντως θα ηταν μεγιστη καβλαντα αμα επαιρνε κανας μερακλης το βιντεακι