Για να καταλαβουμε ομως την Αρετη...πρεπει να αναλυσουμε τον αντιποδα της που ειναι η κακια.Την αντιθεση και αντιπαραθεση των δυο αυτων εννοιων την επισημαινει ο ρητορας Ανδοκιδης..''μετ'αρετης αλλ' ου μετα κακιας'' και προσδιδει στις δυο αυτες λεξεις ηθικη εννοια,οποτε κακια=μοχθηρια,πονηρια,φαυλοτης,ακομη το να μη θελει κανεις να κανει το καλο για τους αλλους,ποσο μαλλον να ευχεται και να επιδιωκει γι'αυτους το κακο.Ο Ομηρος δεν εχει την λεξη κακια αλλα ''κακοτης'',την χρησιμοποιει στην θεση της ανανδριας και της δειλιας του πολεμιστου,<ανδρων κακοτητι>(Ιλ.Β.368).Αυτος που διακατεχεται απο κακια ειναι [move]''κακος'',[/b[/move]]δηλαδη βλαβερος,επιζημιος,πονηρος,μοχθηρος,χαιρεκακος..δεν εχει κανονες ηθικους και ενεργει αντιθετα απο αυτους.Οποτε τωρα με τον συνοπτικο τροπο του παρουσιασματος του αντιποδα της Αρετης..μπορειτε να εχετε σφαιρικοτερη αποψη για το θεμα που ανοιξα ωστε να το προχωρησουμε καλυτερα με ανταλλαγες αποψεων και εκτιμησεων...με αντικειμενικο σκοπο να γινουμε καλυτεροι Ανθρωποι ολοι μας.Σας ευχαριστω.Μετα τιμης ο Παιχτουρας.