Jim25jim
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 11 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 18.496
- Κριτικές
- 110
- Like
- 22.148
- Πόντοι
- 26.336
μπα μπα μπα απομονωσες μια φραση μου χαχαχαχα
σε ισοφαρισα
μπα μπα μπα απομονωσες μια φραση μου χαχαχαχα
σε ισοφαρισα
Ταλαιπωρείς είπα ... πάλι δε βλέπεις καλά σου θίξαμε τις κριτικές ρε ποιητή σορρυ !Μπααα σου έκανε παράπονα το forum
Τι θυμήθηκες τώρα...
Λίγο υπερεκτιμημένη όσον αφορά την εμφάνιση αλλά πραγματικό dog of war!
Συλλεκτικό κορμί αν και πρόσωπο δεν ελεγε πολλά . Και πιπα με αρκετό δόντι . Κορμάρα κολλαση όμως .Τι θυμήθηκες τώρα...
Λίγο υπερεκτιμημένη όσον αφορά την εμφάνιση αλλά πραγματικό dog of war!
Ταλαιπωρείς είπα ... πάλι δε βλέπεις καλά σου θίξαμε τις κριτικές ρε ποιητή σορρυ !
Όχι αποκλειστικά και σε αλλά δύο στην Συγγρου και Νέο Kόσμονα ρωτησω και εγω κατι τα ινψαλλ τοθ γραφειου σας γινονται στο ariston σταθμο λαρισης?
Φίλε και οι φόλες στο πρόγραμμα είναι !!! Μη τρελαίνεσαι.
Οι κοπέλες είναι με τις ώρες τους οπως ολοι μας. Ιδιως αυτές που κάνουν ενα εξαιρετικά δύσκολο και ψυχοφθόρο επάγγελμα.
Θα μου πεις βέβαια αυτος είναι και ο λόγος που πληρώνονται τόσο καλά. Και θα έχεις δίκιο.
Και θα ανταπαντήσουν αυτές οτι ειναι ανθρωποι, οχι μηχανές.
Ολοι δίκιο έχουν από τη πλευρά τους.
Οπότε αποδεχόμαστε και τη πιθανότητα της φόλας και τελειώνει το θέμα.
Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξης των κριτικών. Μια φόλα ισον τυχαιότης, δυο φόλες ίσον φάουλ. Ιδιως οταν γράφονται από διαφοτετικά άτομα.
Κάποιοι είμαστε τυχεροί, κάποιοι όχι.
Ισως έτσι αποκτάει ενα επιπλέον ενδιαφέρον και το παιχνίδι.
Από κάθε γραφείο δεν είναι κάποιος μέσα μαζί με τον πελάτη να το δει...άρα είναι ο λόγος του πελάτη έναντι του λογού της κοπέλας...σαν δικηγόρος του διαβόλου να σου πω ότι ένας χ πελάτης έχει σύστημα να γαμάει και μετά να λέει πω πω μάπα ήταν για να κερδίζει εκπτώσεις....σαν γραφείο τι να κάνει;Όταν όμως βλέπουν ότι κάποιος πελάτης -καλώς ή κακώς- έμεινε, άρα πλήρωσε και έφαγε φόλα, τότε τι κάνουν;
θα σου απαντήσω εγώ...και είναι τακτική κάθε γραφείου....αν στα πρώτα 10 λεπτά δεν την κάνεις δεν μπορούν να κάνουν απολύτως τίποτα...μα απολύτως....και να θέλουν...ήδη η κοπέλα τους έχει χρεώσει....είναι σαν να έχεις φάει την μίση μπριζόλα στο εστιατόριο και να θες να την γυρίσεις πίσω...εγώ έγραφα και παλιότερα κριτικές και ξανασυστηθηκα στο τηλεφωνικό κέντρο με το νέο νικ μου....και είπαμε άλλο 1 κοπέλα το μηνά άλλο 6-7....αν κι εσύ δεν έστειλες μετά μήνυμα να πεις ρε παιδιά ήταν φόλα...να μυρίσουν τα νυχιά τους; και θα συμφωνήσω με το geroksouras ότι οι πελάτες των γραφείων είναι κυρίως εκτός φόρουμ...χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος του γραφείου, το λάθος ήταν δικό σου. το κουβεντιασαμε και σε πμ...εγώ επί τόπου μόλις δω συμπεριφορά περίεργη πριν καν μπω σε διαδικασία ακόμα ερωτική ζητάω εναλλακτική πολλές φόρες έχουν διαθέσιμη άλλη κοπέλα στο ίδιο ξενοδοχείο...το καταλαβαινω οτι σου κακοφανηκε...αλλα έπρεπε να φύγεις στο 10λεπτο. αφού έκατσες και εφαγες την μπριζόλα στο εστιατόριο δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο
και ενα τελευταιο δεν νομιζω καποιος απο οποιοδηποτε γραφειο να εχει καποιον δοκιμαστη που να κοιταει αν ειναι καλες η οχι στο κρεβατι
Από κάθε γραφείο δεν είναι κάποιος μέσα μαζί με τον πελάτη να το δει...άρα είναι ο λόγος του πελάτη έναντι του λογού της κοπέλας...σαν δικηγόρος του διαβόλου να σου πω ότι ένας χ πελάτης έχει σύστημα να γαμάει και μετά να λέει πω πω μάπα ήταν για να κερδίζει εκπτώσεις....σαν γραφείο τι να κάνει;
φιλε μου στα είπα σε πμ...εγώ προσέχω να μην φάω φόλα..στα 5-10 λεπτά έχω φύγει...κι εγώ παλιότερα είχα φάει ένα κάρο φόλες και φυσικά παίρνω το δικό σου μέρος...παίρνω το μέρος σου γι αυτό σου τονίζω τα λάθη σου...οκ δεν έφυγες στο 10λεπτο για έμενα κακώς...έφυγες με κακή εντύπωση, την χείριστη...έγραψες στο τηλεφωνικό κέντρο ρε παιδιά, τι κομοδίνο είναι αυτό; έτσι έστω να τους ενημερώσεις άπλα....άλλωστε εσένα καεί πιο πολύ όχι αυτούς...να διεκδικήσεις το δίκιο σου...τα δικά σου λεφτά κλαις... παρά τι έκανες; έγραψες στο φόρουμ την κακή κριτική σου (πάρα πολύ καλά έκανες και την έγραψες, μαζί σου)....και πόσες μέρες μετά επειδή κι άλλος ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ πέρασε φόλα βγαίνεις και λες τι; Οτι δεν πέρασες κι εσύ καλά...δηλαδή να απολογηθω που περασα καλα εγω, οκ συγνωμη εγω μαζι της περασα καλα...συγχωρα με λαθος μου απο εδω και περα να γραφω μονο οτι δεν περναω καλα. και θα στο πω μια ακομα φορα διεκδικησε τα δικια σου στην ωρα τους επι τοπου οχι ετεροχρονισμενα....και ενα πολυ απλο παραδειγμα εγραψες οτι περασες ασχημα και ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ! Θεωρητικα ομως πες οτι εκεινη την μερα ειχαν παει 3 με τη συγκεκριμενη. που να ξερει το κεντρο ποιος ηταν αυτος που εγραψε την κριτικη στο λεω φιλικα ΔΙΕΚΔΙΚΙΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΧΡΟΝΟΕννοείται ότι αν κάποιος γραφει συνεχεια αρνητικα για να παιρνει εκπτωσεις, τρωει πορτα.
Η κοπελα ας τους χρεωσει οσο θελει, αυτοι, που βγαζουν τοσα κερδη, σε ενδειξη καλης θελησης ας προσφερουν κατι : μα 20 ευρω, μα 15 λεπτα παραπανω, κατι ρε παιδι μου ,να δειξουν ενα ενδιαφερον.
Επισης, χωρις να εχω διαθεση αυτη τη στιγμη να αντιπαρατεθω μαζι σου, για μενα και η δικη σου τακτικη που συστηνεσαι με νικ ειναι κατακριτεα , οπως επισης και οι συνεχως θετικες κριτικες ή εστω χλιαρες κριτικες συνηστουν κι αυτες μια τακτικη.
Δηλαδη γιατι ειναι υποπτος ενας που φευγει παραπονεμενος αλλα δεν ειναι υποπτος ο αλλος που φευγει συνεχως χαρουμενος;
Γιατι ο δευτερος φερνει κερδη στο γραφειο και τον αλλο (δηλαδη εμενα) τον γραφουν στα @@ τους.
Ο,τι και να λεμε , αν θεωρησω οτι εσυ εισαι πελατης, θα επρεπε να παιρνεις το μερος της δικης μας πλευρας, των πελατων και οχι να εισαι δικηγορος του διαβολου ή του γραφειου.
ΠΡΟΣΕΞΕ: Υποστηριζω το δικαιο, δεν υποστηριζω να πας στο αλλο ακρο, δηλαδη να παιρνεις το μερος του καθε πελατη. Αλλα νομιζω οτι αυτα που γραφω ειναι λογικες απαιτησεις. Δεν με ενδιαφερει εμενα σαν πελατη , αν η γκομενα χρεωνει το γραφειο στα 10 λεπτα ή με το που μπει ο πελατης μεσα. Με ενδιαφερει να μη με εκμεταλλευονται στο 100%.
Δικαιο ειναι να σε ρωτανε πως περασες ειτε εχεις παρει μια κοπελα ειτε 10. Καμια φορα δεν με εχουν ρωτησει εμενα.
φιλε μου στα είπα σε πμ...εγώ προσέχω να μην φάω φόλα..στα 5-10 λεπτά έχω φύγει...κι εγώ παλιότερα είχα φάει ένα κάρο φόλες και φυσικά παίρνω το δικό σου μέρος...παίρνω το μέρος σου γι αυτό σου τονίζω τα λάθη σου...οκ δεν έφυγες στο 10λεπτο για έμενα κακώς...έφυγες με κακή εντύπωση, την χείριστη...έγραψες στο τηλεφωνικό κέντρο ρε παιδιά, τι κομοδίνο είναι αυτό; έτσι έστω να τους ενημερώσεις άπλα....άλλωστε εσένα καεί πιο πολύ όχι αυτούς...να διεκδικήσεις το δίκιο σου...τα δικά σου λεφτά κλαις... παρά τι έκανες; έγραψες στο φόρουμ την κακή κριτική σου (πάρα πολύ καλά έκανες και την έγραψες, μαζί σου)....και πόσες μέρες μετά επειδή κι άλλος ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ πέρασε φόλα βγαίνεις και λες τι; Οτι δεν πέρασες κι εσύ καλά...δηλαδή να απολογηθω που περασα καλα εγω, οκ συγνωμη εγω μαζι της περασα καλα...συγχωρα με λαθος μου απο εδω και περα να γραφω μονο οτι δεν περναω καλα. και θα στο πω μια ακομα φορα διεκδικησε τα δικια σου στην ωρα τους επι τοπου οχι ετεροχρονισμενα....και ενα πολυ απλο παραδειγμα εγραψες οτι περασες ασχημα και ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ! Θεωρητικα ομως πες οτι εκεινη την μερα ειχαν παει 3 με τη συγκεκριμενη. που να ξερει το κεντρο ποιος ηταν αυτος που εγραψε την κριτικη στο λεω φιλικα ΔΙΕΚΔΙΚΙΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
το εχω ξαναγραψει το 80%-90% το περνω απο glamour δεν κρυφτηκα...το υπολοιπο 10-20% απο ελευθερας βοσκης κυριως απο μαμπα..αν ειχαν δικια τους σελιδα εδω θα ανεβαζα και τις αναλογες κριτικες..εγω το χειροτερο που εχω συναντησει μεχρι τωρα που ξαναρχισα να κανω κριτικες ηταν η Janna η οποια ηταν χλιαρη και την βαθμολογησα με 6,2 και την ανωτερη με 7.5 δεν αποθεωνω καμμια αλλα δεν χαντακωνω και καποια στο 0 διοτι δεν μου εχει τυχει ακομα να φτασω μεχρι εκει...συνηθως φευγω νωριςΦιλε τα ειπα και στο geroksoura το λεω και σε σενα. Γραφτε ακριβως το πως περασατε και εμεις θα δουμε εαν ταιριαζουν τα γουστα μας με τα δικα σας.
Δεν εχετε να απολογηθειτε σε κανενα απολυτως.
Τα ειπε και ο mindreader πολυ σωστα.
Το οτι εγω δεν περασα καλα με μια κοπελα δεν σημαινει οτι και οι υπολοιποι δεν θα περασουν καλα. Το ιδιο ισχυει και εαν παλι περασω καλα.
Υπαρχουν τοσοι πολλοι παραμετροι που παιζουν το ρολο τους καθε φορα.
Μαλλον συναντησα τη Rimona την ιδια μερα με τον solidarity και εαν δεν ειχα κανει ενα διαλλειμα στις κριτικες μου θα ανεβαινε μαζι με τη δικη του πιστευω.
Ομως καθε πληροφορια ειναι χρησιμη και ειναι παντοτε αποδεκτη, εκτος εαν ειναι εκ του πονηρου (που θα φανει στη πορεια φυσικα).
Τωρα πιστευω καλως η κακως το δικιο του ο καθενας το βρισκει μονος του και αναλογα την εμπειρια του και την διαθεση του παιρνει τα μετρα του.
φιλε μου στα είπα σε πμ...εγώ προσέχω να μην φάω φόλα..στα 5-10 λεπτά έχω φύγει...κι εγώ παλιότερα είχα φάει ένα κάρο φόλες και φυσικά παίρνω το δικό σου μέρος...παίρνω το μέρος σου γι αυτό σου τονίζω τα λάθη σου...οκ δεν έφυγες στο 10λεπτο για έμενα κακώς...έφυγες με κακή εντύπωση, την χείριστη...έγραψες στο τηλεφωνικό κέντρο ρε παιδιά, τι κομοδίνο είναι αυτό; έτσι έστω να τους ενημερώσεις άπλα....άλλωστε εσένα καεί πιο πολύ όχι αυτούς...να διεκδικήσεις το δίκιο σου...τα δικά σου λεφτά κλαις... παρά τι έκανες; έγραψες στο φόρουμ την κακή κριτική σου (πάρα πολύ καλά έκανες και την έγραψες, μαζί σου)....και πόσες μέρες μετά επειδή κι άλλος ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ πέρασε φόλα βγαίνεις και λες τι; Οτι δεν πέρασες κι εσύ καλά...δηλαδή να απολογηθω που περασα καλα εγω, οκ συγνωμη εγω μαζι της περασα καλα...συγχωρα με λαθος μου απο εδω και περα να γραφω μονο οτι δεν περναω καλα. και θα στο πω μια ακομα φορα διεκδικησε τα δικια σου στην ωρα τους επι τοπου οχι ετεροχρονισμενα....και ενα πολυ απλο παραδειγμα εγραψες οτι περασες ασχημα και ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ! Θεωρητικα ομως πες οτι εκεινη την μερα ειχαν παει 3 με τη συγκεκριμενη. που να ξερει το κεντρο ποιος ηταν αυτος που εγραψε την κριτικη στο λεω φιλικα ΔΙΕΚΔΙΚΙΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
με κάνεις να αισθάνομαι άσχημα που αντιπαρατιθομε μαζί σου δεν το θέλω...το λαθος να ξερεις σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι παντα δικο μας...δυστυχώς...μακαρι να ηταν πισω το 92-93 που γαμαγες 10αρια στο μεταξι με 2000 δραχμες...απλα σου λεω διεκδικησε το δικιο σου τον σωστο χρονο και με τον σωστο τροπο...Εχεις δικιο σε αυτα που γραφεις.Υπαρχει παντως τροπος να βρει το κεντρο ποιος ειναι ακομα και ετεροχρονισμενα.
Στελνει εδω στον reviewer ενα πμ, τον ρωταει το τηλεφωνο του και το βρισκει. Ετσι, διασταυρωνει αν λεει αληθεια ή οχι.
Ειναι φανερο οτι δεν εχουν διαθεση να διορθωθουν.
Συμφωνω οτι εκανα λαθος που εκατσα, εκανα λαθος που δεν τους παραπονεθηκα, αλλα ας αναγνωρισουμε και τα δικα τους φαουλ. Τα οποια ειναι συχνα.
Απαντώ πολύ ετεροχρονισμένα στον Mindreader , τον οποίο σέβομαι απεριόριστα για τον τρόπο σκέψης και γραφής του, με αφορμή τη φόλα που έφαγε απο Ριμόνα και ο Jim.
Ουσιαστικά συμφωνώ σε όλα όσα λέει. Οι κοπέλες όσο καλά και να πληρώνονται, δεν είναι ρομπότ να λειτουργούν άψογα. Ούτε έχουν "διδαχθεί" τη δουλειά. Όμως, τουλάχιστον να μάθουν ότι κι ο πελάτης, άνθρωπος είναι και ότι μπορούν να τον απορρίψουν ευγενικά λέγοντας "δε νιώθω καλά, πονάω" , κάτι τέλος πάντων. Αν ΔΕΝ το κάνουν, είτε φταίνε οι ίδιες , είτε τα γραφεία που τις πιέζουν.
Επειδή ειπώθηκε και από τον bdsm , για το πόσο σοβαρό γραφείο είναι, θα μου επιτρέψετε να έχω τις ενστάσεις μου. Γιατί ωραία , όταν φεύγεις , να σου αντιπροτείνουν όσες κοπέλες θες, όποια μέρα θες, φυσικό είναι, λεφτά θέλουν να πάρουν.
Όταν όμως βλέπουν ότι κάποιος πελάτης -καλώς ή κακώς- έμεινε, άρα πλήρωσε και έφαγε φόλα, τότε τι κάνουν;
Οφείλουν να ρωτάνε μετά από κάθε ραντεβού ΚΆΘΕ πελάτη, είτε έχει πάρει μια κοπέλα είτε δέκα αν πέρασε καλά;
Οφείλουν να σε πιάσουν αν δουν μια τόσο κακή κριτική (και αποδεικνύεται ότι δεν είμαι βαλτός, αφού έχω ξαναπάρει κοπέλα από εκεί και έχω γράψει καλά λόγια) , να σου πουν : στην επόμενη φορά, δώρο από εμάς 20 ευρω; Θα χάσουν 20 ευρώ λετε;
Βλέπετε ότι με τόσα παράπονα, κάνουν την πάπια, ενώ υπάρχουν τρόποι να αναβαθμιστούν και να γίνουν όλα καλύτερα και για αυτούς και για τους πελάτες.
όμως όσο ο αυτοσκοπός τους είναι να στα πάρουν με κάθε τρόπο και στους πελάτες που έχουν σκάσει κανά διχίλιαρο σε επισκέψεις να προβάλουν ένα ψευδοενδιαφέρον, εγώ θα τους κράζω.
Όσο θεωρούμε τις φόλες ως φυσιολογικές, αυτές θα αυξάνονται.
Ξαναλέω : μια μικρή κίνηση τύπου : το επόμενο ραντεβού σας θα έχει έκπτωση, πάλι κέρδος τους αφήνει. Γιατί σε δελεάζει να ξαναπάς. Όταν τρως 2-3 φόλες, και δεν αποζημιώνεσαι ποτέ, απλά σταματάς και σε χάνουν από πελάτη.