voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.213
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 366
[URL unfurl="true"]http://xalkida-blog.blogspot.com/2009/10/blog-post_41.html[/url]
"Η κ. Μπιρμπίλη έχει ισχυρό λόγο στην κυβέρνηση για τα θέματα περιβάλλοντος και είναι από τους ανθρώπους που ακούει και εμπιστεύεται ο Γιώργος Παπανδρέου.
Ο οποίος έχει ήδη ανακοινώσει σημαντικές αλλαγές στην περιβαλλοντική πολιτική.
Θα αλλάξει ο τρόπος ανάθεσης των δημοσίων έργων και των μελετών τους, στις οποίες θα δίνεται ιδιαίτερο βάρος στις ανύπαρκτες, μέχρι σήμερα, μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι η κυβέρνηση σκοπεύει να μειώσει το κόστος των διοδίων που εισπράττουν ο Μπόμπολας και οι άλλοι εργολάβοι.
Είναι βέβαιο ότι οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις της Αττικής οδού, όπως τους είχε συμφωνήσει ο Μπόμπολας με την προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, θα αλλάξουν όρους.
Θα καταργηθεί το ρυθμιστικό σχέδιο που ετοίμασε ο Σουφλιάς και θα αντικατασταθεί με άλλο, στο οποίο το βάρος δεν θα δίνεται στην οικιστική επέκταση για να έρθει όλη, πλέον, η Ελλάδα στην Αττική, ούτε στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους που θέλει να κατασκευάσει ο Μπόμπολας.
Όλα αυτά είναι αρκετά για να εξηγήσουν την επίθεση.
Υπάρχει και κάτι ακόμα, το οποίο θα ψάξουμε.
Έχει κάποιες διαφορετικές απόψεις, η κ. Μπιρμπίλη, για το τι πρέπει να γίνει στο κτήμα Καμπά, που αγόρασε ο Μπόμπολας και θέλει να το τσιμεντοποιήσει;"
Ε καλά τώρα.
Στην Αττική Οδό δεν πρόκειται να πέσουν τα διόδια.
Στις υπόλοιπες που έγινε και ο ντόρος ο Μπόμπολας ελάχιστη συμμετοχή έχει. Στην "Ιόνια Οδό ΑΕ" για την οποία και έγινε ο πολύς ντόρος δεν συμμετέχει καθόλου. Στην "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ" έχει 20%. Από αυτό το 20% θα πιεστεί ο Άκτωρ.
Και βέβαια η μείωση των διοδίων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ θέμα της Μπιρμπίλη.
Μικροπρέπειες.
(Και ποιούς όρους για τον διαγωνισμό είχε συμφωνήσει;; Εδώ καλά - καλά την χάραξη δεν είχαν συμφωνήσει. Ναι, καλά, οι υπόλοιποι τρώνε κουτόχορτο).