Νέα

Γιωργάκης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα palermo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 30K
  • Εμφανίσεις 750K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Θα οδηγηθει η ελλαδα σε προωρες εκλογες το 2011?

  • Ναι

    Ψήφοι: 165 36,7%
  • Οχι

    Ψήφοι: 108 24,0%
  • Θα χρεωκοπήσουμε

    Ψήφοι: 177 39,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    450

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Μόνο στραβώνει; προκαλεί επικίνδηνες βλάβες στον εγκέφαλο μέχρι τρέλας αν δεν την δεις μέγας Ναπολέον γίνεσαι μέγας πασόκος σαν τον παρακάτω κύριο τρανταχτό ΠAPAΔEIΓMA πράσινης μαλακίας

για δες τη γραβάτα του. Μήπως είναι δικός σας?
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
ΜΕΡΟΣ Ι

[size=8pt]Από Ελευθεροτυπία, Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009[/size]

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Στην πρόσφατη ομιλία του στη ΔΕΘ, ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου υποσχέθηκε ότι θα κάνει την Ελλάδα «Δανία του Νότου».

Ας δούμε λοιπόν μερικά από τα χαρακτηριστικά της Δανίας:

* Οι μαθητές που φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία στη Δανία επιδοτούνται από το κράτος.
* Μια ομάδα γονέων μπορεί να προσλάβει δασκάλους (που πληρώνονται από το κράτος) και να δημιουργήσει το δικό της σχολείο.
* Δεν υπάρχει πανεπιστημιακό «άσυλο».
* Δεν υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές. Ενας φοιτητής που θα αποτύχει δύο συνεχόμενες φορές στις εξετάσεις θα πρέπει να εγκαταλείψει τη σχολή.
* Οι φοιτητές αγοράζουν τα πανεπιστημιακά βιβλία -δεν τα παίρνουν δωρεάν.
* Δεν υπάρχει ένα πανεπιστημιακό εγχειρίδιο. Υπάρχουν πολλά βιβλία γραμμένα πολλές φορές και σε άλλες γλώσσες (αγγλικά, γερμανικά).
* Πολλές φορές οι κενές θέσεις διδασκαλίας στα πανεπιστήμια της Δανίας διαφημίζονται στα διεθνή επιστημονικά έντυπα. Στόχος είναι να προσελκυσθούν τα καλύτερα μυαλά και όχι να βολευτούν τα «φιλαράκια».
* Στόχος του εκπαιδευτικού συστήματος είναι να παράγει άτομα που μπορούν να ανταποκριθούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις ενός διεθνοποιημένου περιβάλλοντος -και όχι άτομα έτοιμα να «παρκάρουν» για όλη τους τη ζωή στο Δημόσιο.
* Επιτρέπονται οι μαζικές απολύσεις χωρίς αποζημίωση. Μια επιχείρηση μπορεί να απολύσει από τη μια ημέρα στην άλλη όλο το προσωπικό.
* Οι εργοδότες δεν πληρώνουν εισφορές.
* Οι άνεργοι είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθούν μαθήματα μετεκπαίδευσης και να στραφούν προς νέες μορφές απασχόλησης, αν ο κλάδος είναι κορεσμένος. Αν αρνηθούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα ή αν αρνηθούν να πάρουν τη θέση εργασίας που θα τους υποδείξει το γραφείο ανεργίας, τερματίζεται το γενναιόδωρο επίδομα ανεργίας.
* Η παγκοσμιοποίηση και η ανταγωνιστικότητα των δανικών προϊόντων θεωρείται από όλους η απόλυτη προϋπόθεση για την ευμάρεια της χώρας.
* Οι γιατροί δεν παίρνουν «φακελάκι».
* Οι καθηγητές δεν κάνουν «ιδιαίτερα».
* Οι δημοσιογράφοι δεν δουλεύουν παράλληλα με το ΜΜΕ και σε γραφεία Τύπου υπουργείων ή επιχειρήσεων.
* Οι εφοριακοί δεν τα «πιάνουν».
* Οι δικαστικοί δεν λαδώνονται από τα «κυκλώματα».
* Οι πολιτικοί δεν παρίστανται σε μεσαιωνικές τελετές που έχουν ως αντικείμενο τη λατρεία «θαυματουργών εικόνων»!
* Η επιρροή της Εκκλησίας της Δανίας στη διαμόρφωση της εξωτερικής πολιτικής της χώρας τερματίστηκε περίπου τον 15ο αιώνα.
* Δεν υπάρχουν ούτε στρατιωτικές ούτε μαθητικές παρελάσεις.
* Η Δανία δεν θεωρεί ότι έχει το δικαίωμα να επιβάλλει πώς θα ονομάζονται άλλες χώρες, άλλες γλώσσες ή άλλες εθνότητες. Αν μια χώρα ονομαζόταν «Γιουτλάνδη» (επαρχία της Δανίας) και αν οι κάτοικοί της ισχυρίζονταν ότι προέρχονται από τους Βίκινγκς, οι Δανοί θα το θεωρούσαν πολύ ενδιαφέρον και θα έσπευδαν να εκμεταλλευτούν τις οικονομικές ευκαιρίες που τους παρείχε αυτή η προνομιακή σχέση.
* Το κεντρικό μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η διδασκαλία της ιστορίας στα σχολεία δεν είναι τα «επιτεύγματα του Εθνους», αλλά οι αδυναμίες του ανθρώπου.
* Τα γεγονότα αποκαλούνται με το όνομά τους. Οταν οι Δανοί το 1520, σε εισβολή τους στη Σουηδία έσφαξαν 52 Σουηδούς ομήρους, το γεγονός αυτό αποκαλείται στην ιστορία τους ως: «Το μακελειό της Στοκχόλμης». Δεν αποκαλείται «Η ηρωική άλωση της Στοκχόλμης».
*Στη Δανία, αν διαφοροποιηθεί κάποιος σε θέματα εξωτερικής πολιτικής και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δεν χαρακτηρίζεται «αντιδανός». Στα δανικά η έκφραση «αντιδανός» δεν υπάρχει.
*Στη δημόσια συζήτηση μια άποψη κρίνεται από τα εμπειρικά δεδομένα στα οποία στηρίζεται και όχι από τα «σκοτεινά» συμφέροντα που εξυπηρετεί.
*Ολοι οι νέοι έχουν εγκαταλείψει το σπίτι των γονιών τους και μένουν μόνοι τους όταν κλείσουν τα 18. Δεν μένουν με τη μαμά τους μέχρι τα 40.
*Οι εφημερίδες δεν προσφέρουν CD, διακοπές και αυτοκίνητα για να ανεβάσουν τις κυκλοφορίες τους.
*Με τα θέματα που αφορούν τη γερμανόφωνη μειονότητα που διαβιοί στο νότιο τμήμα της χώρας ασχολούνται οι δημοτικές αρχές και όχι η ασφάλεια και οι μυστικές υπηρεσίες.
*Σε περίπτωση διαζυγίου, ισχύει κοινή επιμέλεια των τέκνων. Για όλα τα σημαντικά θέματα που αφορούν την ανατροφή του παιδιού συναποφασίζουν και οι δύο γονείς και όχι αποκλειστικά η μητέρα.
*Οι Δανοί δεν θεωρούν ότι ο λόγος για τον οποίο έχασαν τον Τριακονταετή πόλεμο εναντίον των Σουηδών το 1625 οφείλεται σε «σκοτεινές ενέργειες» της CIA.

Θα κάνει λοιπόν ο Γιώργος την Ελλάδα «Δανία του Νότου»; Πιθανώς. Και κάπου εκεί ξύπνησα...  


 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
ΜΕΡΟΣ ΙΙ

ΒΛΕΠΕ ΕΙΚΟΝΑ


(ΟΧΙ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ..)
 

Συνημμένα

  • DanosYpikoos.jpg
    DanosYpikoos.jpg
    75,5 KB · Εμφανίσεις: 25

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
6.333
Κριτικές
3
Like
2.197
Πόντοι
506
Ανεξάρτητα από τη συγκεκριμένη περίπτωση - δεν την ξέρω - υπάρχουν κι άλλοι χωρίς βασικό πτυχίο που έχουν γίνει καθηγητές πανεπιστημίων, και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφόσον έχει PhD και τα υπόλοιπα τυπικά προσόντα, μπορεί να γίνει.

Το άλλο που γράφει ο φαιδρός, ότι έγινε κατευθείαν επίκουρη, είναι αστείο επιχείρημα.

Γενικά μιλάω, δεν την ξέρω τη συγκεκριμένη περίπτωση.

Άμα δεν την ξέρεις ΒΟΥΛΩΣΤΟ. ΗΛΙΘΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ.
 

tommaso

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2007
Μηνύματα
5.099
Like
2
Πόντοι
66
απο ολα αυτα που παρεθεσες για την Δανια στην ελλαδα θα εφαρμοστουν τα εξης


1. οι φοιτητες θα αγοραζουν τα βιβλια. θα καραργηθει δηλαδη η δημοσια δωρεαν παιδεια.

2.οι επιχειρησεις θα δικαιουνται να απολυσουν το προσωπικο σε 1 μερα χωρις δικαιολογιες.



γι αυτο μαυρο στο γιωργακη. :cheesy:
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
6.333
Κριτικές
3
Like
2.197
Πόντοι
506
ΜΕΡΟΣ Ι

[size=8pt]Από Ελευθεροτυπία, Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009[/size]

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Στην πρόσφατη ομιλία του στη ΔΕΘ, ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου υποσχέθηκε ότι θα κάνει την Ελλάδα «Δανία του Νότου».

Νασαι καλά ρε φίλε. ΠΕΘΑΝΑ στο γέλιο!! :2funny: :cheesy:
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
8
Πόντοι
66
...Και κάτι άλλο για αυτή την κυρία Δραγώνα, την οποία ο ΓΑ(ματα)Π την ετοιμάζει για υφυπουργό Παιδείας, μιας και είναι κολητή της Διαμαντοπούλου. Προσέξτε το βιογραφικό της. Εκτός του ότι έγινε καθηγήτρια Πανεπιστημίου χωρίς αναγνωρισμένο βασικό τίτλο σπουδών, έγινε εξ αρχής Επίκουρη καθηγήτρια χωρίς να περάσει από τη βαθμίδα του Λέκτορα!!! Με ουσιαστικά ανύπαρκτες δημοσιεύσεις μέχρι το 1988. Καταλάβατε τώρα για ποια αξιοκρατία μιλάει ο ΓΑ(ΜΑΤΑ)Π...
Όταν είσαι διακεκριμένος επιστήμονας και έχεις αναγνωρίσει διδακτορικό, κατά τη γνώμη μου δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο το βασικό πτυχίο. Το ίδιο συμβαίνει και μία βαθμίδα προς τα πίσω - αν πας στο ΔΙΚΑΤΣΑ batchelor για αναγνώριση, δε θα σου ζητηθεί απολυτήριο λυκείου γιατί εννοείται ότι το έχεις.

Οι δημοσιεύσεις είναι όμως σοβαρό, αλλά ας μην ανοίξουμε το θέμα για το τι σόι έρευνα γίνεται αντίστοιχα στα Ελληνικά Πανεπιστημία, γιατί θα κλαίμε όλοι με μαύρο δάκρυ. :helpplea:
 

silver_bullet

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2007
Μηνύματα
485
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
1
Παντως το οτι στα ελληνικα πανεπιστημια γινονται πραματα και θαματα ειναι αναντιρρητο.

Φωτογραφικες προκυρηξεις, οικογενειοκρατια, πολιτικο δουναι και λαβειν ειναι στην ημερησια διαταξη.

Απο που και να τους πιασεις λερωνεσαι.
 

Επισκέπτης
Παντως το οτι στα ελληνικα πανεπιστημια γινονται πραματα και θαματα ειναι αναντιρρητο.

Φωτογραφικες προκυρηξεις, οικογενειοκρατια, πολιτικο δουναι και λαβειν ειναι στην ημερησια διαταξη.

Απο που και να τους πιασεις λερωνεσαι.
Αστά,κατάντια!!!
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
6.333
Κριτικές
3
Like
2.197
Πόντοι
506
Ποιότητα...

AnatolDEgamei ρίξε κάνα Αγγλικό που είσαι και γνωστης

Καλά...μάθε Ελληνικά πρώτα...Πχοιότητα...Αφυλο ον...έτσι την έλεγε με τα άψογα Ελληνικά του ο πρώην αρχηγός σου. Για φαντάσου. Να μιλάς εσύ για πχοιότητα. Που σε άλλο forum η μόνιμή σου έκφραση είναι το "σάλτα και γαμίσου" Ε?. Άσε λοιπόν τα Αγγλικά. Θα σου τα μάθει ο ΓΑ(ΜΑΤΑ)Π.
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
6.333
Κριτικές
3
Like
2.197
Πόντοι
506
ΦΟΒΕΡΟΣ Χρήστος Γιανναράς (20/9/09):

«Τομές»: η φενάκη του πολιτικού λόγου


Η προεκλογική κενολογία υπόσχεται «τομές», βαθιές «τομές». Η λέξη είναι οπωσδήποτε εντυπωσιακή, αλλά έχει μεταλλαχθεί η σημασία της.

Το ουσιαστικό «τομή» παράγεται από το ρήμα «τέμνω». Τέμνω σημαίνει: σχίζω ή κόβω. Σχίζω για να διανοίξω, να φανερώσω και εντοπίσω τη βλάβη, τη σήψη, τη δυσλειτουργία οργανισμού ή οργάνου. Κόβω, αποκόπτω, αφαιρώ την αιτία της βλάβης, το χαλασμένο, μολυσμένο, σάπιο μέλος ή όργανο, για να αποκατασταθεί η ζωτική λειτουργία, η υγεία. Η λέξη «τομή» στην πολιτική χρησιμοποιείται με αναφορά σε ιατρικές κυρίως προσλαμβάνουσες.

Με καμιά γλωσσική λογική δεν μπορεί να ονομαστεί «τομή» η απλή διορθωτική παρέμβαση, η διαχειριστική «βελτίωση». Η τομή πονάει, έχει κόστος, συνεπάγεται διακινδύνευση, ενώ οι «βελτιώσεις» ρίχνουν απλώς στάχτη στα μάτια, έχουν «επικοινωνιακή» σκοπιμότητα: να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι και ας σέρνεται η αρρώστια, η θανατηφόρα απειλή.

«Τομή» στην άσκηση πολιτικής σημαίνει: Αν η εξυγίανση της λειτουργίας του κράτους φανερά για όλους το απαιτεί, τότε να τολμηθούν απολύσεις, πειθαρχικές ποινές, δημεύσεις προϊόντων, χρηματισμού, κατεδαφίσεις αυθαιρέτων, να μπουν στη φυλακή οι φαύλοι όσο υψηλά και αν βρίσκονται.

Οι «τομές» δεν ξεκινάνε από ευφυή επινοήματα διαχειριστών της εξουσίας. Ξεκινάνε όπως και οι αποφάσεις για εγχείριση: Πρέπει να πιστοποιηθεί η επικίνδυνη δυσλειτουργία, να διαγνωσθεί έγκυρα η αιτία, να βεβαιωθεί η αναποτελεσματικότητα της φαρμακευτικής αγωγής, να είναι σίγουρη η απειλή μόνιμης αναπηρίας ή θανάτου. Τότε αναλαμβάνεται το ρίσκο της «τομής». Κάθε επέμβαση με το νυστέρι συνεπάγεται κίνδυνο και πόνο, αλλά ο έμπειρος συνετός ζυγίζει τα ενδεχόμενα και επωμίζεται την ευθύνη της «τομής».

Παράδειγμα: Ο τρόπος που λειτουργεί στην Ελλάδα ο συνδικαλισμός των εργαζομένων του δημόσιου τομέα, είναι καρκίνος του κοινωνικού σώματος σε τελικό στάδιο. Βασανίζει ολόκληρο το σώμα με πρακτικές γκανγκστερικών εκβιασμών, συμπεριφορές στρατού κατοχής. Ερήμην των εργαζομένων και τάχα για το συμφέρον τους, οι χρυσοπληρωμένοι άεργοι επαγγελματίες του συνδικαλισμού ασελγούν με σαδισμό πάνω σε εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια συμπολιτών τους, μόνο για να ετοιμάσουν, σαν κομματικοί λακέδες, τη βουλευτική ή και υπουργική τους καριέρα. Ο καρκίνος στο κράτος λέγεται «κράτος εν κράτει» και είναι χειρουργήσιμος. Και ρεαλιστική «τομή» θα ήταν να εφαρμοστεί από τον κ. Καραμανλή ή τον κ. Παπανδρέου το γράμμα και το πνεύμα του Συντάγματος για τις απεργίες της δημοσιοϋπαλληλίας. Δεν τόλμησαν τόσα χρόνια, ζητάνε να συνεχίσουν να μας εμπαίζουν ασύστολα;

Κορύφωση του ανήθικου εμπαιγμού είναι το ψηφοθηρικό πρόσχημα του «διαλόγου» προκειμένου να αποφευχθεί το κόστος της «τομής». Γιατί τον «διάλογο» δεν τον κάνουν οι πολιτικοί με τον πάσχοντα λαό, δεν τολμάνε δημοψήφισμα να αποφανθεί ο λαός για τους συνδικαλιστές τυράννους του. Το κράτος διαλέγεται με το παρακράτος των συνδικαλιστών, ωσάν να παζαρεύουν την εφαρμογή του νόμου ο δικαστής με τον εγκληματία, να «διαλέγονται» για τη θεραπευτική αγωγή του αρρώστου ο γιατρός με τα κοράκια τους νεκροθάφτες.

Δεύτερο παράδειγμα εξόφθαλμης ανάγκης για «τομή»: η αναξιοκρατία που έχει οδηγήσει σε αποσύνθεση και σήψη τη θεσμική οργάνωση της συλλογικότητας.

Ηταν το επαχθέστερο ίσως κοινωνικό έγκλημα του ΠΑΣΟΚ υιοθετημένο ασμένως, για λόγους ψηφοθηρικού λαϊκισμού και από τη Ν.Δ.: Ισοπέδωσαν κάθε αξιοκρατική ιεραρχία στον δημόσιο τομέα, κάθε διαβάθμιση ευθυνών, προσόντων, συνέπειας, κατάργησαν τον πειθαρχικό έλεγχο σφαλμάτων, αμέλειας, αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Η θεσμική αυτή άρνηση διάκρισης ποιοτήτων επεκτάθηκε αναπόφευκτα σε κάθε κοινωνική λειτουργία – από την κατάργηση ή αχρήστευση της βαθμολογίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση, την εξάλειψη της άμιλλας και της στόχευσης στην αριστεία, ώς τα κομματικά κριτήρια για την ανάδειξη της ηγεσίας στις Ενοπλες Δυνάμεις, στη Δικαιοσύνη, στα πανεπιστήμια.

Μια χώρα χωρίς φυσικές πηγές πλούτου μπορεί να αναπληρώσει το υστέρημα, να ευημερήσει, να σημαδέψει τον πολιτισμό. Χώρα δίχως αξιοκρατία και θεσμική ιεράρχηση του ανθρώπινου δυναμικού της είναι νομοτελειακά προγραμμένη, έχει τελειώσει ιστορικά. Αν οι κομματικοί ηγέτες (που αλάνθαστα το λαϊκό αισθητήριο τούς αποκαλεί με υποκοριστικά) θέλουν να ασκήσουν πολιτική που θα επιφέρει «τομές» στον διαλυμένο και διεφθαρμένο δημόσιο βίο, δεν έχουν παρά να επαναφέρουν θεσμούς ιεραρχίας και κριτικής αξιολόγησης των δημόσιων λειτουργών. Διαφορετικά, ας πάψουν να μιλάνε για «τομές», «μεταρρυθμίσεις», «επανίδρυση του κράτους». Εχει και ο εμπαιγμός των πολιτών όρια.

Τρίτο παράδειγμα όπου κατεπειγόντως απαιτούνται τομές και οι κομματάρχες τις επαγγέλλονται χωρίς να τις τολμούν: το εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι πια αφόρητη η πρόκληση ή και ωμή αναισχυντία να καυχώνται τα κόμματα εξουσίας για «τομές» και «μεταρρυθμίσεις» στην Παιδεία, όταν δεκαετίες τώρα, κατά κοινή πιστοποίηση, η Παιδεία είναι ο «μεγάλος ασθενής» της χώρας. Θεωρούν «τομή» το ότι μοιράζουν φορητούς υπολογιστές στα παιδιά για να εντυπωσιάσουν τους μικρονοϊκά αφελείς. Μιλάνε για «τομές» τη στιγμή που διορίζουν υπουργό Παιδείας τον κάθε άσχετο, ερασιτέχνη ή τσαρλατάνο, μόνο για εσωκομματικές σκοπιμότητες. Ούτε καν καταλαβαίνουν ότι «τομή» θα ήταν να απαλλάξουν τον πανικόβλητο μεροκαματιάρη από το δυσθεώρητο για τις πλάτες του κόστος της κατεστημένης παραπαιδείας, του φροντιστηρίου. Ούτε καν διανοούνται ότι «τομή» θα ήταν οι άμεσες απολύσεις εκπαιδευτικών όταν παράνομα απεργούν, η δίχως καραγκιοζιλίκια «διαλόγων» θεσμοθέτηση συνεχούς ελέγχου της ποιότητας του έργου των εκπαιδευτικών σε σχολειά και πανεπιστήμια. Η αξιολόγηση του δασκάλου δεν παζαρεύεται, είναι θεμελιώδης προϋπόθεση οποιουδήποτε εκπαιδευτικού συστήματος.

Από στόμα σε στόμα, να γίνει η αηδία μας οργή και η οργή ψήφος απόρριψης όσων αποδεδειγμένα μας εμπαίζουν. Αρχηγικά «ντιμπέιτ», πολύωρες συνεντεύξεις σε δημοσιογράφους ανίκανους να πλάσσουν σε ερώτηση τη λαϊκή αγανάκτηση, ατέλειωτος χρόνος τηλεοπτικός σε κυρακατινίστικες κοκορομαχίες ηλίθιας κομπορρημοσύνης. Και ο πολίτης υποχρεωμένος να τα ζει όλα αυτά χωρίς τη δυνατότητα μιας ψήφου διαμαρτυρίας. Εξω από τις μαφιόζικες συντεχνίες της οικογενειοκρατίας με τις αστρονομικές επιδοτήσεις από το κοινωνικό χρήμα και την αδίστακτη, ομολογημένη (Τσουκάτος), διαπλοκή διαφθοράς, παραμονεύει ή η ψυχανωμαλία των θαυμαστών του σταλινισμού ή η τσίτσιδη πια γύμνια της «ανανεωτικής» ιδιοτέλειας. ΄Η ο αμοραλισμός, που ψαρεύει από τηλεοπτικές «ζώνες» ντροπής υπερασπιστές της «Ορθοδοξίας».

Από στόμα σε στόμα, όχι υποδείξεις, αλλά «κίνημα» διέγερσης της αντίστασης στον εξανδραποδισμό μας. Η ανάγκη αντίστασης θα οδηγήσει τον κάθε πολίτη να βρει τον δικό του τρόπο να ψηφίσει για την ανατροπή του σκηνικού της απάτης.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom