pipinoskistis
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 17 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 22.263
- Κριτικές
- 14
- Like
- 3.346
- Πόντοι
- 3.091
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Μανωλίδου, είναι για χοντρό πούτσο, το κορίτσι.
ρε νηστευουν οι ανθρωποι
ακου εκει γιαουρτια!
χαθηκε κανα ταχινι
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Μανωλίδου, είναι για χοντρό πούτσο, το κορίτσι.
To Θέμα που περιγράφεις Σάμσουνγκ έχει λυθεί στο Αμέρικα με την πρόβλεψη Βουλής και Γερουσίας. Οι Βουλευτές βγαίνουν με βάση τα πληθυσμιακά κριτήρια. Αυτό σημαίνει ότι η Νέα Υόρκη μπορεί να βγάζει βουλευτές σε κάθε σχεδόν ενορία ενώ στο Γουαϊόμινγκ να βγαίνουν 5 βουλευτές σε όλη την πολιτεία (φανταστικά νούμερα, μην μας την πέσει κανένας Σάβρας). Αντιθέτως στην Γερουσία κάθε πολιτεία έχει 2 γερουσιαστές, όποια και αν είναι. Έτσι, και ο πληθυσμός εκπροσωπείται, και η πολιτεία.
Βέβαια, στο Αμέρικα υπάρχει ακόμα έντονος ο φεντεραλισμός, που σημαίνει (και ανάποδα) ότι υπάρχει έντονη η πολιτειακή συνείδηση. Αντιθέτως, στην Ελλάδα πιστεύω υπάρχει εμπεδωμένη μια κοινή πολιστισμική ταυτότητα, με πολύ μικρές εξαιρέσεις (κάτι μπουγάτσες που μιλάνε για την κακιά Αθήνα, κάτι κρητικάτσι που λένε τα δικά τους, κάτι μουσουλμάνοι που τους τσιγκλάνε οι τούρκοι...), συνεπώς, δεν είναι τόσο κρίσιμο στοιχείο η εντοπιότητα. Πάντως σαφώς και θα μπορούσε να θεσπιστεί μια Γερουσία (έχει υπάρξει στο παρελθόν), όχι όμως για να διορίζονται πολιτικοί, αλλά για να υπάρχει εκπροσώπηση όλων των παραγωγικών τάξεων και φορέων (εξ οφφίτσιο, άρα και αμισθί). Νομίζω κάτι τέτοιο έκαναν οι ιταλοί στον μεσοπόλεμο (αλλά μην αρχίσουμε τα ουουουουου φασίστες, ξορκισμένοι με τον απήγανο).
Φίλε εγώ δε βάζω ταμπέλες, και δεν κοιτάω ποιος είναι αυτός που λέει κάτι.δηλαδή ζήτας εκσυγχρονισμό και ανασύσταση κράτους με επιστροφή στον δικαμεραλισμό και στο Σ.του 1844?????
Μην ξεχνάς πως οι υποψήφιοι των μεγάλων κομμάτων θα είχαν σημαντική στήριξη από τα κόμματά τους.
Το αν το έλεγε το σύνταγμα του 1844 ή του 1344 ή ο Μαρξ ή ο Αϊνστάϊν λίγο με ενδιαφέρει. Είναι σωστό ή όχι? Αν είναι, το καθιερώνουμε.
Έτσι σκέφτομαι.
Και έτσι πρέπει να σκεφτονται όλοι.
θα μπορούσε να θεσπιστεί μια Γερουσία, όχι όμως για να διορίζονται πολιτικοί,
(άρα και αμισθί).
Παράθεσα σε προηγουμενο ποστ μου, την ιστορία της ελληνικής γερουσίας.
Είδες οτι την κατήργησε ένας δικτατορ ο Κονδύλης, για να μπορεσει να στρωσει το χαλί επανώδου των βασιλιάδων.
Αρα, η γερουσία ως πολιτιακός θεσμός ελεγχου των εξουσιων δεν υπάρχει από το 1935. Ο Μεταξας λόγο αυτού έκανε ενα ευκολο κοινεβουλετικό πραξικόπημα.
Κάποιους πολιτικούς ταγους δεν τους συμφέρει ο έλεγχος που πρέπει να ασκει η δημοκρατία.
Καταργουν τα πάντα, ακόμα και τις εξουσίες των προέδρων.
Ο Μουσολίνι βρήκε την Γερουσια δεν την δημιούργησε.
Παράθεσα σε προηγουμενο ποστ μου, την ιστορία της ελληνικής γερουσίας.
Είδες οτι την κατήργησε ένας δικτατορ ο Κονδύλης, για να μπορεσει να στρωσει το χαλί επανώδου των βασιλιάδων.
Αρα, η γερουσία ως πολιτιακός θεσμός ελεγχου των εξουσιων δεν υπάρχει από το 1935. Ο Μεταξας λόγο αυτού έκανε ενα ευκολο κοινεβουλετικό πραξικόπημα.
Κάποιους πολιτικούς ταγους δεν τους συμφέρει ο έλεγχος που πρέπει να ασκει η δημοκρατία.
Καταργουν τα πάντα, ακόμα και τις εξουσίες των προέδρων.
Ναι, δίκιο έχεις, αλλά το ζητούμενο είναι ποια θα είναι η σύσταση του σώματος. Ο μπενίτο αγαπούσε τον κορπορατισμό, όπως και ο σιδερένιος άλλωστε, και γι' αυτό και τον βόλευε να ενσωματώσει τις παραγωγικές τάξεις στην νομοθετική εξουσία, δίνοντας τους τύποις κάποιες εξουσίες. Πάντως σαν σκέψη δεν είναι κακή, μια γερουσία που θα μπορεί ν' αποτελείται από κοινωνικές ομάδες, παραγωγικούς φορείς και επιστημονικές ομάδες, είναι σαφώς καλύτερη από τους συνήθως κακάσχετους βολευτές που ψηφίζουν ότι πει ο τσέλιγκας.
να ενσωματώσει τις παραγωγικές τάξεις στην νομοθετική εξουσία, δίνοντας τους τύποις κάποιες εξουσίες. Πάντως σαν σκέψη δεν είναι κακή, μια γερουσία που θα μπορεί ν' αποτελείται από κοινωνικές ομάδες, παραγωγικούς φορείς και επιστημονικές ομάδες, είναι σαφώς καλύτερη από τους συνήθως κακάσχετους βολευτές που ψηφίζουν ότι πει ο τσέλιγκας.
Ετσι, ετσι, να βλεπω "πλέρια" δημοκρατια...Η εκπροσώπηση των "παραγωγικών" τάξεων είναι μια άλλη ιστορία, που ανάγεται σε ένα άλλο (βασικότερο) ερώτημα:
Είναι σωστό (και δίκαιο) το βάρος της ψήφου εκάστου (πολίτη) να είναι ίδιο για όλους?
Και το κάνω πιο συγκεκριμένο:
Κάποιος που δεν πηρώνει ΚΑΘΟΛΟΥ φόρους (γιατί σαν "παραγωγικός" είναι ένα τίποτα) είναι δίκαιο να έχει το ίδιο βάρος επιλογής εκπροσώπου (και απόφασης γι αυτό) με κάποιον που πληρώνει π.χ. 100.000 ευρώ φόρους το χρόνο?
Η συμμετοχή τους "στα κοινά" είναι ίδια?
Κατα ποία λογική πρέπει να είναι ίδια η βαρύτητα της γνώμης τους για τα κοινά?
Η εκπροσώπηση των "παραγωγικών" τάξεων είναι μια άλλη ιστορία, που ανάγεται σε ένα άλλο (βασικότερο) ερώτημα:
Είναι σωστό (και δίκαιο) το βάρος της ψήφου εκάστου (πολίτη) να είναι ίδιο για όλους?
Και το κάνω πιο συγκεκριμένο:
Κάποιος που δεν πηρώνει ΚΑΘΟΛΟΥ φόρους (γιατί σαν "παραγωγικός" είναι ένα τίποτα) είναι δίκαιο να έχει το ίδιο βάρος επιλογής εκπροσώπου (και απόφασης γι αυτό) με κάποιον που πληρώνει π.χ. 100.000 ευρώ φόρους το χρόνο?
Η συμμετοχή τους "στα κοινά" είναι ίδια?
Κατα ποία λογική πρέπει να είναι ίδια η βαρύτητα της γνώμης τους για τα κοινά?
Αλλαξες γνωμη αλεξακο?Καρατζαφερης και Καμμενος καβατζα της ΝΔ.
Μαλιστα.
Πηγες εκκλησια μαλλον και ειχε πολύ θυμίαμα ε?
Δεν ειναι.Η εκπροσώπηση των "παραγωγικών" τάξεων είναι μια άλλη ιστορία, που ανάγεται σε ένα άλλο (βασικότερο) ερώτημα:
Είναι σωστό (και δίκαιο) το βάρος της ψήφου εκάστου (πολίτη) να είναι ίδιο για όλους?
Και το κάνω πιο συγκεκριμένο:
Κάποιος που δεν πηρώνει ΚΑΘΟΛΟΥ φόρους (γιατί σαν "παραγωγικός" είναι ένα τίποτα) είναι δίκαιο να έχει το ίδιο βάρος επιλογής εκπροσώπου (και απόφασης γι αυτό) με κάποιον που πληρώνει π.χ. 100.000 ευρώ φόρους το χρόνο?
Η συμμετοχή τους "στα κοινά" είναι ίδια?
Κατα ποία λογική πρέπει να είναι ίδια η βαρύτητα της γνώμης τους για τα κοινά?
Nαι.