Νέα

Γερμανοί: Φασίστες, Χαφιεδες, Απατεώνες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα anatolgami
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 41K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Blg69

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2007
Μηνύματα
82
Like
0
Πόντοι
0
Το οτι αυτα που ερχονται στην Ελλαδα φτιαχνονται στην Αιγυπτο μαλλων για εσενα δεν ειναι σοβαρος λογος και δεν εχει σχεση με την αξιοπιστια τους, ουτε εχει σχεση με το οτι οι Γερμαναραδες μας θεωρουν τριτοκοσμικους καφρους, γιατι λοιπον να μην αγορασεις ενα Volvo η ενα Saab που και ποιο ανωτερη τεχνολογια εχουν και ειναι φτιαγμενα στην Ευρωπη. Φιλε μου θυμιζεις κατι τυπους την δεκαετια του 80 που με τα ιδια λεφτα θα μπορουσαν να αγορασουν Renault 21 Turbo 2.0 175 ιππων και αγορασαν BMW 316 75 ιππων

Δε ξέρω από αυτοκίνητα μεγάλε, το θέμα είναι πως το επιχείρημά σου είναι το ότι φτιάχνονται στην Αίγυπτο, αλλά στην ουσία ταυτόχρονα θεωρούνται κορυφαία αυτοκίνητα...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Δε ξέρω από αυτοκίνητα μεγάλε, το θέμα είναι πως το επιχείρημά σου είναι το ότι φτιάχνονται στην Αίγυπτο, αλλά στην ουσία ταυτόχρονα θεωρούνται κορυφαία αυτοκίνητα...

να φανταστείς όταν τα Χιουντάι αρχίσουν να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία θα θεωρούνται έργα αυτοκινητικής τέχνης.
ααααααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

tomcat00

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
Δε ξέρω από αυτοκίνητα μεγάλε, το θέμα είναι πως το επιχείρημά σου είναι το ότι φτιάχνονται στην Αίγυπτο, αλλά στην ουσία ταυτόχρονα θεωρούνται κορυφαία αυτοκίνητα...

η εννοια του οutsourcing/capacity σου διαφευγει μαλλον.  Τοσο η Γερμανια, οσο και αλλες, εντασεως τεχνολογιας, χωρες εχουν κρατησει υψηλης προστι8εμενης αξιας (και αν 8ες και sustainable competitive adv.) υπηρεσιες τοπικα και παραλληλα εγκαταστησει (greenfield) μοναδες σε χωρες με υψηλα ανταποδοτικα κινητρα (βλεπε Σλοβακια) ή με import quota (βλεπε USA)

και αν μπορεις, διαβασε:
Παντου υπαρχουν ψυχραιμες φωνες - το παιχνιδι των ΜΜΕ (εν8εν κακειθεν) ειναι αρκετα προβλεψιμο στις μερες μας
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Το οτι αυτα που ερχονται στην Ελλαδα φτιαχνονται στην Αιγυπτο μαλλων για εσενα δεν ειναι σοβαρος λογος και δεν εχει σχεση με την αξιοπιστια τους, ουτε εχει σχεση με το οτι οι Γερμαναραδες μας θεωρουν τριτοκοσμικους καφρους, γιατι λοιπον να μην αγορασεις ενα Volvo η ενα Saab που και ποιο ανωτερη τεχνολογια εχουν και ειναι φτιαγμενα στην Ευρωπη. Φιλε μου θυμιζεις κατι τυπους την δεκαετια του 80 που με τα ιδια λεφτα θα μπορουσαν να αγορασουν Renault 21 Turbo 2.0 175 ιππων και αγορασαν BMW 316 75 ιππων

  Ενταξει μην τρελλαθουμε τωρα
  Εκεινο το Ρενο,πηγαινε ανεμος,εστριβε σαν σε ραγες και φρεναρε καλα
  Ομως απο οσα πουληθηκαν δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ενα που να λειτουργει

  Εν αντιθεσει με τις ασθενικες εκεινες BMW που σχεδον ολες ειναι σε
  λειτουργικη κατασταση..Μπορει να μη εστριβαν -εδω και σε προσπαθεια
  καποιου οδηγου να την παει γρηγορα,ανεβαιναν και στα δεντρα αμα λαχει-
  να φρεναραν δραματικα οριακα για τα κιλα τους,και να ηταν πιο αργες
  απο το ριπλει,ομως λειτουργουνε οι περισσοτερες....


 
 

RED BARON

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2009
Μηνύματα
2.702
Κριτικές
1
Like
174
Πόντοι
16
Δε ξέρω από αυτοκίνητα μεγάλε, το θέμα είναι πως το επιχείρημά σου είναι το ότι φτιάχνονται στην Αίγυπτο, αλλά στην ουσία ταυτόχρονα θεωρούνται κορυφαία αυτοκίνητα...
Tο θεμα ειναι οτι φτιαχνονται στην Αιγυπτο αυτα που ερχονται Ελλαδα, ενω αυτα που πανε στην υπολοιπη Ευρωπη ειναι Γερμανικα αρα μας θεωρουν για αλλη μια φορα καφρους και χαχολους και εμεις αντι να τους μπουκοταρουμε λεμε οτι φτιαχνουν και κορυφαια αυτοκινητα, κορυφαια αυτοκινητα φτιαχνουν πλεον σχεδον ολες οι εταιριες.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Tο θεμα ειναι οτι φτιαχνονται στην Αιγυπτο αυτα που ερχονται Ελλαδα, ενω αυτα που πανε στην υπολοιπη Ευρωπη ειναι Γερμανικα αρα μας θεωρουν για αλλη μια φορα καφρους και χαχολους και εμεις αντι να τους μπουκοταρουμε λεμε οτι φτιαχνουν και κορυφαια αυτοκινητα, κορυφαια αυτοκινητα φτιαχνουν πλεον σχεδον ολες οι εταιριες.

και αυτά που πάνε Αραβικές χώρες και Αφρική....
αλλη η γραμμή παραγωγής για Β. Ευρώπη λόγω διαφορετικής επεξεργασίας του πλαισίου λόγω καιρικών συνθηκών....
αλλά άντε τώρα να ξηγάς στον κάθε τυχαίο που νομίζει ότι ο Γερμανός τον κοροιδεύει επειδή του στέλνει αυτοκίνητα απ την Αίγυπτο....
ααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
η εννοια του οutsourcing/capacity σου διαφευγει μαλλον.  Τοσο η Γερμανια, οσο και αλλες, εντασεως τεχνολογιας, χωρες εχουν κρατησει υψηλης προστι8εμενης αξιας (και αν 8ες και sustainable competitive adv.) υπηρεσιες τοπικα και παραλληλα εγκαταστησει (greenfield) μοναδες σε χωρες με υψηλα ανταποδοτικα κινητρα (βλεπε Σλοβακια) ή με import quota (βλεπε USA)

και αν μπορεις, διαβασε:
Παντου υπαρχουν ψυχραιμες φωνες - το παιχνιδι των ΜΜΕ (εν8εν κακειθεν) ειναι αρκετα προβλεψιμο στις μερες μας

Μπα, μπα, μπα, έχουν ακόμη οι ΗΠΑ ποσοστώσεις στα αυτοκίνητα;;;;
Μάθε μας πολλά και ωραία πράγματα.......
 

RED BARON

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2009
Μηνύματα
2.702
Κριτικές
1
Like
174
Πόντοι
16
η εννοια του οutsourcing/capacity σου διαφευγει μαλλον.  Τοσο η Γερμανια, οσο και αλλες, εντασεως τεχνολογιας, χωρες εχουν κρατησει υψηλης προστι8εμενης αξιας (και αν 8ες και sustainable competitive adv.) υπηρεσιες τοπικα και παραλληλα εγκαταστησει (greenfield) μοναδες σε χωρες με υψηλα ανταποδοτικα κινητρα (βλεπε Σλοβακια) ή με import quota (βλεπε USA)

και αν μπορεις, διαβασε:
Παντου υπαρχουν ψυχραιμες φωνες - το παιχνιδι των ΜΜΕ (εν8εν κακειθεν) ειναι αρκετα προβλεψιμο στις μερες μας
Συμφωνω μαζι σου οτι ολες οι αυτοκινητοβιομηαχανιες εχουν εργοστασια εκτος της χωρας τους ομως: Αλλο Σλοβακια και Η.Π.Α και αλλο Αιγυπτος και ειδικα για αυτοκινητα των 40000 Ευρω, οταν μαλιστα τα Αιγυπτιακα πανε σε χωρες της Αφρικης και της Μεσης Ανατολης συν την Ελλαδα και τα Γερμανικα στην υπολοιπη Ευρωπη. Δηλαδη στα ελλειματα Ευρωπαιοι και στα αυτοκινητα "αραπαδες" ουστ ρε Γερμαναραδες...
 

RED BARON

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2009
Μηνύματα
2.702
Κριτικές
1
Like
174
Πόντοι
16
και αυτά που πάνε Αραβικές χώρες και Αφρική....
αλλη η γραμμή παραγωγής για Β. Ευρώπη λόγω διαφορετικής επεξεργασίας του πλαισίου λόγω καιρικών συνθηκών....
αλλά άντε τώρα να ξηγάς στον κάθε τυχαίο που νομίζει ότι ο Γερμανός τον κοροιδεύει επειδή του στέλνει αυτοκίνητα απ την Αίγυπτο....
ααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
οχι φιλε μου ο Γερμανος δεν σε κοροιδευει το κοστος παραγωγης ενος αυτοκινητου στην Αιγυπτο και στην Γερμανια ειναι το ιδιο???, το θεμα ειναι οτι η τιμη που το αγοραζεις(οχι εσυ αλλα ο εμπορος που το μεταπωλει) ειναι σχεδον ιδια με αυτη που αγοραζει ο Γερμανος το Γερμανικο και οχι ο Αιγυπτιος το Αιγυπτιακο (ενω το δικο σου ειναι Αιγυπτιακο).
 

RED BARON

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2009
Μηνύματα
2.702
Κριτικές
1
Like
174
Πόντοι
16
  Ενταξει μην τρελλαθουμε τωρα
  Εκεινο το Ρενο,πηγαινε ανεμος,εστριβε σαν σε ραγες και φρεναρε καλα
  Ομως απο οσα πουληθηκαν δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ενα που να λειτουργει

  Εν αντιθεσει με τις ασθενικες εκεινες BMW που σχεδον ολες ειναι σε
  λειτουργικη κατασταση..Μπορει να μη εστριβαν -εδω και σε προσπαθεια
  καποιου οδηγου να την παει γρηγορα,ανεβαιναν και στα δεντρα αμα λαχει-
  να φρεναραν δραματικα οριακα για τα κιλα τους,και να ηταν πιο αργες
  απο το ριπλει,ομως λειτουργουνε οι περισσοτερες....


 
Στην Ελλαδα πουληθηκαν ελαχιστα σε σχεση με της Γερμανικες σακαρακες της τοτε εποχης που μοσχοπουλουσαν, στη Γαλλια σιγουρα θα υπαρχουν αρκετα ακομη εν λέιτπυργεια οπως υπαρχουν στην Αγγλια αρκετα Ροβερ 620 που εμεις τοτε τα θεωρουσαμε της πλακας και ας εβγαζαν 200 αλογακια στο νερο
 

tomcat00

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
Μπα, μπα, μπα, έχουν ακόμη οι ΗΠΑ ποσοστώσεις στα αυτοκίνητα;;;;
Μάθε μας πολλά και ωραία πράγματα.......

μεχρι και οι νεοφιλελευ8εροι του Blair ειχαν ζητησει production capacity απο Ασια/Γαλλια..... :2funny: :2funny: :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
οχι φιλε μου ο Γερμανος δεν σε κοροιδευει το κοστος παραγωγης ενος αυτοκινητου στην Αιγυπτο και στην Γερμανια ειναι το ιδιο???, το θεμα ειναι οτι η τιμη που το αγοραζεις(οχι εσυ αλλα ο εμπορος που το μεταπωλει) ειναι σχεδον ιδια με αυτη που αγοραζει ο Γερμανος το Γερμανικο και οχι ο Αιγυπτιος το Αιγυπτιακο (ενω το δικο σου ειναι Αιγυπτιακο).
ε φέρτο απ τη γερμανία τότε.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
μεχρι και οι νεοφιλελευ8εροι του Blair ειχαν ζητησει production capacity απο Ασια/Γαλλια..... :2funny: :2funny: :2funny:
αμα γουστάρεις να μας κάνεις φιγούρα για τα αγγλικά γράφτα όλα αγγλικά και θα σε εξετάσω μετά από 1000 πόστς.
 

Επισκέπτης
  Ενταξει μην τρελλαθουμε τωρα
  Εκεινο το Ρενο,πηγαινε ανεμος,εστριβε σαν σε ραγες και φρεναρε καλα
  Ομως απο οσα πουληθηκαν δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ενα που να λειτουργει

  Εν αντιθεσει με τις ασθενικες εκεινες BMW που σχεδον ολες ειναι σε
  λειτουργικη κατασταση..Μπορει να μη εστριβαν -εδω και σε προσπαθεια
  καποιου οδηγου να την παει γρηγορα,ανεβαιναν και στα δεντρα αμα λαχει-
  να φρεναραν δραματικα οριακα για τα κιλα τους,και να ηταν πιο αργες
  απο το ριπλει,ομως λειτουργουνε οι περισσοτερες....


 

Ἐν τοιαύτῃ περιπτώσει... βάσει τοῦ κριτηρίου σας αὐτοῦ ἕν κορυφαῖον ὄχημα εἶναι καὶ τὸ πρῶτον τοῦ ὑπογράφοντος
URL]]
 

tomcat00

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
αμα γουστάρεις να μας κάνεις φιγούρα για τα αγγλικά γράφτα όλα αγγλικά και θα σε εξετάσω μετά από 1000 πόστς.

απολογουμαι και επαναδιατυπωνω:

μεχρι και οι νεοφιλελευ8εροι του Blair Μπλερ ειχαν ζητησει production capacity απο Ασια/Γαλλια.....  :2funny: :2funny: :2funny:

υγ με 0.7 ποστς ημερησιως, 8α 'παρει' αρκετα.....
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
απολογουμαι και επαναδιατυπωνω:

μεχρι και οι νεοφιλελευ8εροι του Blair Μπλερ ειχαν ζητησει production capacity απο Ασια/Γαλλια.....  :2funny: :2funny: :2funny:

υγ με 0.7 ποστς ημερησιως, 8α 'παρει' αρκετα.....

μετεξεταστέος

διόρθωσις

μεχρι και οι νεοφιλελευ8εροι του Μπλερ ειχαν ζητησει production capacity προντάκσιον καπάσιτι απο Ασια/Γαλλια.....
  :2funny: :2funny: :2funny:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Ἐν τοιαύτῃ περιπτώσει... βάσει τοῦ κριτηρίου σας αὐτοῦ ἕν κορυφαῖον ὄχημα εἶναι καὶ τὸ πρῶτον τοῦ ὑπογράφοντος http://[URL unfurl="true"]www.revolutionised.co.uk/images/Datsun%20120Y.JPG[/img[/URL]]
[/quote]


  Aχχχχχαχαχαχαχαχαχααχαχαχ

  Οντως ασπαστο μοτερακι,αλεξισφαιρο
  Ειχα το μακρινο '89 ενα τετοιο κουπε 1.5 lt εκεινο με το αναποδο
  κιβωτιο με την πρωτη κατω αριστερα,σαν τα καλα ZF των BMW Μ3 πρωτης  
  γενιας...

  Φρενα στο περιπου,κρατημα γελοιο,αλλα το μοτερακι δεν εσπαγε με
  τιποτα παρολες τις φιλοτιμες προσπαθειες μου...

  Το πλεον διασκεδαστικο σημειο της οδηγικης του συμπεριφορας ηταν
  που οταν σε επερχομενη φουρκετα του κατεβαζες δευτερα και αφηνες
  αποτομα τον συμπλεκτη,γυριζε σαν εκεινα τα παλια πισωκινητα
  αγωνιστικα του  Gr.4,και συνεχιζες την πλαγιολισθηση με το μοτερακι
  σε στροφες παν-υψηλες....
 

tomcat00

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
μετεξεταστέος

διόρθωσις

μεχρι και οι νεοφιλελευ8εροι του Μπλερ ειχαν ζητησει production capacity προντάκσιον καπάσιτι απο Ασια/Γαλλια.....
  :2funny: :2funny: :2funny:

το πλεονεκτημα της Αγγλοφωνης ορολογιας ειναι η δυνατοτητα χρησης του γκουγκλ τρανσλειτ

ακομη και οι αυστηρα Ελληνομαθεις, εχουν δικαιωμα στην ....μορφωση  :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
  Aχχχχχαχαχαχαχαχαχααχαχαχ

  Οντως ασπαστο μοτερακι,αλεξισφαιρο
  Ειχα το μακρινο '89 ενα τετοιο κουπε 1.5 lt εκεινο με το αναποδο
  κιβωτιο με την πρωτη κατω αριστερα,σαν τα καλα ZF των BMW Μ3 πρωτης 
  γενιας...

  Φρενα στο περιπου,κρατημα γελοιο,αλλα το μοτερακι δεν εσπαγε με
  τιποτα παρολες τις φιλοτιμες προσπαθειες μου...

  Το πλεον διασκεδαστικο σημειο της οδηγικης του συμπεριφορας ηταν
  που οταν σε επερχομενη φουρκετα του κατεβαζες δευτερα και αφηνες
  αποτομα τον συμπλεκτη,γυριζε σαν εκεινα τα παλια πισωκινητα
  αγωνιστικα του  Gr.4,και συνεχιζες την πλαγιολισθηση με το μοτερακι
  σε στροφες παν-υψηλες....

Καὶ ἰδανικὸν δι ἐκπαίδευσιν τεχνικῶν καθ΄ὅτι μηχανολογικῶς ἁπλούστατον!!!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
  Aχχχχχαχαχαχαχαχαχααχαχαχ

  Οντως ασπαστο μοτερακι,αλεξισφαιρο
  Ειχα το μακρινο '89 ενα τετοιο κουπε 1.5 lt εκεινο με το αναποδο
  κιβωτιο με την πρωτη κατω αριστερα,σαν τα καλα ZF των BMW Μ3 πρωτης  
  γενιας...

  Φρενα στο περιπου,κρατημα γελοιο,αλλα το μοτερακι δεν εσπαγε με
  τιποτα παρολες τις φιλοτιμες προσπαθειες μου...

  Το πλεον διασκεδαστικο σημειο της οδηγικης του συμπεριφορας ηταν
  που οταν σε επερχομενη φουρκετα του κατεβαζες δευτερα και αφηνες
  αποτομα τον συμπλεκτη,γυριζε σαν εκεινα τα παλια πισωκινητα
  αγωνιστικα του  Gr.4,και συνεχιζες την πλαγιολισθηση με το μοτερακι
  σε στροφες παν-υψηλες....

τι να κλάσεις ρε παπάρα...
φίατ 127....
τρύπιο πάτωμα στη Σαλαμίνα και του βάζαμε καλαμποκέλαιο..
ΔΕΝ ΕΜΕΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΕΚΑΙΓΕ ΚΑΤΙΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.....
ααααααααααααααααααααααααααααααααχαχαχαχχαχαχαχαχαχααχαχχαχαχαχαχαχαχααχχααχα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom