Heartbreaker83
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 3.814
- Like
- 12
- Πόντοι
- 16
Βασικά ξέρεις τι, ακόμα κ να υποθέσω πως οι προθέσεις σου είναι ειλικρινείς ώστε να εξετάσω το επιχείρημα σου στα merits του δεν βάζεις πρώτα κ μπροστά το θέμα της ισότητας.Της ουσιαστικής ισότητας που συνεχίζω να λέω.Δεν γνωρίζω από την ενασχόληση μου αλλά κ από την επιστημονική μου κατάρτιση ούτε μισό civil rights movement το οποίο απέτυχε επειδή η κοινωνία ήταν ανέτοιμη να το δεχτεί.Αντιθέτως πρόταξαν μπροστά το ζητούμενο κάθε ευνομούμενης κοινωνίας το οποίο είναι η ισότητα κ πέτυχαν την νίκη με μοναδικό μέσω τον αγώνα.
Στην Αμερική των 60's για να σου θέσω ένα αντίστοιχο παράδειγμα πόση ήταν η υποστήριξη των διαφυλετικών γάμων από την κοινωνία όταν αυτός έγινε νόμιμος?Το 1967 λοιπόν που έγινε νόμιμος ο γάμος μεταξύ ανθρώπων διαφορετικών φυλετικών backgrounds η υποστήριξη δεν ήταν ούτε στο 25% από το γενικό κοινό.Έπρεπε να φτάσουμε στο τέλος της δεκαετίας του 90 ώστε τα polls να μας δείξουν οριακή πλειοψηφία.
Σύμφωνα με το σκεπτικό σου λοιπόν θα έπρεπε αγαπημένα ετερόφυλα ζευγάρια που είχαν ζήσει δεκαετίες μαζί να περιμένουν την λαική ετυμηγορία μετά από 30-40 χρόνια?Κοίτα η πραγματικότητα είναι πως από κάπου πρέπει να αρχίσουμε.Καταννοώ πως στο δικό σου μυαλό (όπως κ στο μυαλό του μέσου Ελληνα) το θέμα της ισότητας μας είναι κάτι νέο.Κινηματικά εδώ κ μισό αιώνα προσπαθούμε να περάσουμε το θέμα του γάμου μας στις κοινωνίες.Ενώ συμφωνώ πως σίγουρα το να έχουμε την λαική υποστήριξη με το μέρος είναι κρίσιμος παράγωντας αμφιβάλω ότι θα πρέπει να είναι ο καθοριστικός για την επιτυχή απαίτηση της ισότιμης αντιμετώπισης μας από την πολιτεία θεσμικά.
Η αλήθεια μάγκα μου όπως είπα είναι πως από κάπου πρέπει να αρχίσουμε.Ως πολιτική διαδικασία υποθέτω κ γω έτσι θα γίνει κ στην Ελλάδα.Πρώτα θα έρθει το σύμφωνο (πολύ σύντομα νομίζω μέσα στο 2015 καθώς εκκρεμεί η καταδικαστική απόφαση από το Ευρωπαικό Δικαστήριο) κ στην συνέχεια θα έχουμε τον γάμο.Αυτό όμως είναι ένα κομμάτι της πολιτικής διαδικασίας.
Από την στιγμή λοιπόν που λες πως κ συ ο ίδιος αντιλαμβάνεσαι τις διακρίσεις εναντίον μας γιατί δεν καταννοείς το δια ταύτα που σου θέτω.Το ζήτημα της ισότητας.Πέρα από την θεσμική διαδικασία εσύ ή εγώ εφόσον αντιλαμβάνομαστε οτι τίθεται ουσιαστικό θέμα μη ισότιμης μεταχείρισης πως θα πρέπει να αντιδράσουμε?Σιγοντάροντας το δόγμα ''ίσος αλλά βασικά ο καθένας χώρια'' ή θα παλέψω για να γίνει πραγματικότητα η επίτευξη της ισότητας?
Εξάλλου το είπα κ σε περασμένο ποστ.Όσο υπάρχει για τους μεν ο γάμος κ για τους δε το σύμφωνο (ή τπτ όπως είναι τώρα η κατάσταση στην Ελλάδα) τόσο στο μυαλό του κάθε καμμένου θα σιγοντάρεται το μήνυμα πως οι γκέι πολίτες της χώρες είναι κατώτεροι ,less than κ μη άξιοι.Δε γίνεσαι απλά φορέας την ίδιας ανισότητας την οποία λες πως αντιλαμβάνεσαι με το να προμοτάρεις κάτι το οποίο effectively μας κρατάει ακριβώς ντε φάκτο όμηρους σε αυτή την παράλογη διακριτική μεταχείριση?
Είναι φαρισαικό ρε συ μάστορα απλά αυτό που μου ζητάς να κάνω.Αυτό που κάνεις κ εσύ δλδ.
Eιναι πραγματι ειλικρινεις οι προθεσεις μου. Η ισοτητα δεν αναφερεται γιατι το θεωρω αυτονοητο
Πιστευω οτι τα cvil right movements πετυχαινουν οταν εχουν να εξυπηρετησουν βαθυτερες πολιτιστικες αναγκες, για παραδειγμα το φεμινιστικο κινημα πετυχε τοτε και οχι παλαιοτερα γιατι ηταν η εποχη που η βιομηχανια ειχε ανθισει, η καταναλωση ειχε παρει πρωτη θεση μεσα στις ανθρωπινες αξιες, και το ανθρωπινο εργατικο δυναμικο ηθελε λιγο αυγατισμα για να αυξησθει η παραγωγη. Συνθηκες οι οποιες δεν υπηρχαν επι λυσιστρατης ας πουμε. Η απελευθερωση των μαυρων στον νοτο ειχε αναλογα κοινωνικοπολιτικα ερισματα ενω το ιδανικο της ελευθεριας υπηρχε μονο στο μυαλο του κοπαδιου.
Oι γαμοι μεταξυ διαφορετικων φυλων εκτος του οτι ειναι κατι αλλο απο αυτο που λεμε, νομιμοποιηθηκαν το 67 στην αμερικη. Στην ευρωπη και στην ασια υπηρχε απο τον μεσαιωνα. Πιστευω οτι ο λογος της καθυστερησης οφειλεται στην κοινωνικοπολιτικη κατασταση που εκανε τον αμερικανικο πολιτισμο να ευδοκιμησει (σκλαβοι, μεταναστες) καθως και σε λαθος χειρισμους της κυβερνησης μετα τον αμερικανικο εμφυλιο τα οποια καλλιεργησαν το μισος στην διαφορετικοτητα (ΚΚΚ πχ)
Για να ξαναρθω στο θεμα της ισοτητας το οποιο το θεωρω πολυ σημαντικο, θελω να πω οτι για μενα δεν υφισταται τετοιο θεμα. Το θεμα ομως που υφισταται ειναι οτι δεν υπαρχει ιστορικο προηγουμενο γκεη οικογενειας ετσι ωστε να εχουμε μια ξεκαθαρη εικονα του πως τα τεκνα αυτης μπορουν να ειναι κοινωνικα συμβατοι, με τα τωρινα δεδομενα βεβαια. Πως μεγαλωνει ενα παιδι με δυο μπαμπαδες η δυο μαμαδες? Θα ειναι υγιες ψυχολογικα? θα ειναι λειτουργικος? τι κοινωνικες αλλαγες θα φερει αυτο? Οι συμμαθητες του θα το αποδεχτουν η θα το κοροιδευουν ετσι ωστε να πρεπει καπως να το προστατεψω? Δεν ειναι το εμποδιο η ισοτητα για μενα, ειναι η ελλειψη επιστημονικων αποδειξεων.
ΥΓ δεν το εχω αναφερει αλλα ειμαι εναντιον του γαμου ετσι κι αλλιως