1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
φήμες λένε ότι κοντά στ' αρχαία βρέθηκε κι ένα βρακί της αλλήντισας
άπλυτο;
αααααααααααααααααααααααααααααααχχαχαχααχαχχααχαχχαα
φήμες λένε ότι κοντά στ' αρχαία βρέθηκε κι ένα βρακί της αλλήντισας
Χιώτη μάμπο
Λάθος γενίκευση είναι αυτό!!!
Ενάς ιατρός στον ιδιωτικό τομέα ή ένας σεκιουριτάς βγάζει περισσότερα από ότι στο δημόσιο κ έχει ρεπό τις αργίες,αντίθετα στο δημόσιο τα ίδια πόστα έχουνε εφημερίες τέτοιες ημέρες!!!
δεν περιλαμβανει φακελακηδες ρε.....
εκεί που είναι οι γραμμές κανονικά δε θα ήταν θάλασσα στα αρχαία χρόνια?
Γαμώ την αρχαία ιστορία μου και την ελληνική παιδεία μου, γαμώ.
Ποιά είναι τα αρχαία χρονια;;;
Η πλειστόκαινος;;
Γιατί όταν χτίστηκαν τα Μακρά Τείχη:
http://[URL unfurl="true"]www.utexas.edu/courses/introtogreece/lect11/k%20MapAthPiraeTravlo.gif[/img[/URL]]
[/quote]κατσε αρχηγε....με τους συνδικαλιστες μπορει να βρεθει και κανας τυρανοσαυρος ....ποτε δεν ξερεις....
υγ..μου βαλες και χαρτη... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Το μακρόν τοίχος μοιάζει με τον Ηλεκτρικό; :o Περνάει από βρωμο-Καραϊσκάκη;Γαμώ την αρχαία ιστορία μου και την ελληνική παιδεία μου, γαμώ.
Ποιά είναι τα αρχαία χρονια;;;
Η πλειστόκαινος;;
Γιατί όταν χτίστηκαν τα Μακρά Τείχη:
Γαμώ την αρχαία ιστορία μου και την ελληνική παιδεία μου, γαμώ.
Ποιά είναι τα αρχαία χρονια;;;
Η πλειστόκαινος;;
Γιατί όταν χτίστηκαν τα Μακρά Τείχη:
δεν φαντάζεσαι πόσες φορές σκέπτομαι ακριβώς το ίδιο ...
και δεν φαντάζεσαι πόσες φορές βρίζω ακόμα χειρότερα αυτούς του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου... το να ζητάς κατανόηση για τα έργα που κάνεις είναι φυσιολογικό... το να το έχεις γαμήσει και να έχει ψοφήσει κανονικά ζητώντας αυτή τη γαμοκατανόηση για τόοοοοοσο μεγάλο χρονικό διάστημα είναι για πολλές σφαλιάρες και όχι κατατνόηση.... όλα τα ρεμάλια μαζεύτηκαν και βάφτισαν το καφριλίκι "έργα για το κοινό συμφέρον"
Ώρες ώρες μου δίνεις την εντύπωση ότι θα έπρεπε να αμοίβεσαι κανονικά εδώ μέσα. Δε λες στον αντισθένη να σου κόψει καμιά καλοκαιρινή διατακτική για shopping σε είδη camping?Καλά, ο καθένας και ο κανένας στο bourdela.tv έχουν άποψη χωρίς να ξέρουν και χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτε.
Καλό είναι λοιπόν να μην πετάγεται ο κάθε εξυπνάκιας και να λέει την άποψη του αν το έργο αργεί ή όχι.
Και όποιος είναι ΜΑΓΚΑΣ ας το έκανε αυτός ταχύτερα.
Πάρτε ένα μηχανάκι ρε κουλομαρίες να πηγαίνετε τσακ-μπαμ στη δουλειά σας, που φοβάστε μην τσαλακώθεί ο κώλος και σας χαλάσει το μαλλί.
Είχατε και στα χωριά σας μετρό....
Καλησπερα φιλε μου! Σεβομαι την αποψη σου! Ενταξει το κατανοω! Ταχυτερα καλυτερα! Γουσταρω κ εγω! Θα μπορουμε ολοι να πηγαινουμε πιο γρηγορα στις δουλειες μας! Ηλεκτρικος! Απο το 1869! Εμας ομως γιατι πρεπει να μας γαμιεται η ψυχολογια καθε μερα????? Καλλιθεα σημερα παλι κλειστη! 5 γαμημενους μηνες το ειχαν κλειστο! Μα τι στον ΠΟΥΤΣΟ κανουν??Καλά, ο καθένας και ο κανένας στο bourdela.tv έχουν άποψη χωρίς να ξέρουν και χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτε.
Τα έργα στον Ηλεκτρικό είναι και σημαντικά και πολύπλοκα και απαιτητικά από τεχνική άποψη.
Το έργο αυτό είναι η ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής και περιλαμβάνει:
1) Γραμμή νέου τύπου συνεχούς συγκόλλησης (αντέχει σε κυκλοφορία μέχρι 300 km/ώρα)
2) Εγκιβωτισμός της γραμμής σε σκυρόδεμα με την τεχνολογία RHEDA 2000.
3) Εξυγίανση και ενίσχυση της υποδομής κάτω από την γραμμή ώστε να μπορεί να φέρει νέα βάρη.
4) Εξυγίανση της παλιάς θολωτής λιθόκτιστης σήραγγας Μοναστηράκι - Ομόνοια.
5) Αντικατάσταση της παλιάς ηλεκτροφόρας ράγας με νέα και αντικατάσταση των στηριγμάτων της
6) Εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής για ρύθμιση κυκλοφορίας συρμών και ενημέρωση του επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο. Το σύστημα ρύθμισης κυκλοφορίας μπορεί να αναβαθμιστεί σε σύστημα αυτόματαης οδήγησης.
Η παλιά γραμμή είναι 141 ετών και είναι μία από τις περισσότερο καταπονημένες στην Ελλάδα λόγω της συχνής διέλευσης (ένας συρμός ανά 3 λεπτά).
Εκτός από τα αρχαία, υπάρχουν τα παλιά τειχία και όλοι οι αγωγοί κοινόχρηστων δικτύων, όμβρια κλπ.
Η μέθοδος RHEDA 2000 προβλέπει τον εγκιβωτισμό της γραμμής σε πέδιλα από σκυρόδεμα:
Οι ανοχές όμως είναι ΠΟΛΥ "σφικτές" και η απόκλιση μεταξύ των γραμμών δεν μπορεί να είναι μικρότερη από τα 2mm στην ευθεία και τα 3mm όταν υπάρχει κλίση (στροφή).
Αυτό απαιτεί συνεχείς μετρήσεις κάθε 2 μέτρα και συνεχείς διορθώσεις έτσι ώστε η γραμμή να έρθει στα ίσια της:
http://[URL unfurl="true"]www.intermetric.de/uploads/pics/HSL-Zuid_02.jpg[/img[/URL]] [img]http://[URL unfurl="true"]www.vlaky.net/upload/galeria/002803/048955.jpg[/img[/URL]]
Και καλά αυτό να γίνει εκεί που είνα ανοιχτά, στην σήραγγα όμως έπρεπε να έχουν τρισδιάστατη εικόνα έτσι ώστε όταν στρώσουν την νέα γραμμή να μην βρει ο συρμός σε κανένα τοίχο σε καμία στροφή ή στο ταβάνι, δηλαδή ο άξονας της γραμμής να είναι απόλυτα παράλληλος με τον άξονα της σήραγγας. Αυτό χρειάζονταν τρισδιάστατο τοπογραφικό που για να το κάνουν φορτώσανε έναν laser scanner σε βαγονέττο μαζί με έναν υπολογιστή και αισθητήρες απόστασης και κλισιόμετρα που επικοινωνούσε ασύρματα με γεωδαιτικό σταθμό εκτός της σήραγγας.
Μόνον το τοπογραφικό της σήραγγας Μοναστηράκι - Ομόνοια τους πήρε 7 μήνες.
[img]http://rheda-ts.com/fileadmin/bilder/11_Produkte/01_fv/rheda2000/mfs_en/Mfs_12.jpg
Τώρα για να γίνουν όλα αυτά πρέπει κάθε φορά να κόβουν την κυκλοφορία σε ένα κομμάτι της γραμμής και να στέλνουν από την δίπλα σιδηροτροχία αμφίδρομη κυκλοφορία εναλλάξ συρμών. Για να γίνει αυτό βάζουν συνδετήριες ράγες στην αρχή και στο τέλος της παράκαμψης και μετακινούν και όλη την σηματοδότηση για να αποφευχθεί σύγκρουση.
Αυτό το τμηματικό είναι μεγάλο μανίκι και όταν μπόρεσαν να κλείσουν τελείως τις γραμμές δούλεψαν με 4-πλάσια ταχύτητα.
Αααααα, επίσης τις ώρες κοινής ησυχίας δεν δουλεύουν.
Καλό είναι λοιπόν να μην πετάγεται ο κάθε εξυπνάκιας και να λέει την άποψη του αν το έργο αργεί ή όχι.
Και όποιος είναι ΜΑΓΚΑΣ ας το έκανε αυτός ταχύτερα.
Καλησπερα φιλε μου! Σεβομαι την αποψη σου! Ενταξει το κατανοω! Ταχυτερα καλυτερα! Γουσταρω κ εγω! Θα μπορουμε ολοι να πηγαινουμε πιο γρηγορα στις δουλειες μας! Ηλεκτρικος! Απο το 1869! Εμας ομως γιατι πρεπει να μας γαμιεται η ψυχολογια καθε μερα????? Καλλιθεα σημερα παλι κλειστη! 5 γαμημενους μηνες το ειχαν κλειστο! Μα τι στον ΠΟΥΤΣΟ κανουν??
κριθηκε αντισυνταγματικη ακουσαΠαιδια το μετρο ανοιξε σημερα κατα τις 20:30 κατεβηκα Αττικη ηλεκτρικο και ειδα ανοιχτες τις εισοδους,ρωτησα εναν τυπο που πουλαει εισιτηρια και μου ειπε πως τους ανοιξανε με δικαστηριο,τον ρωτησα μεχρι ποια ωρα,και μου ειπε ο ηλεκτρικος σημερα μεχρι τι 12 το μετρο δεν ηξερε,το μετρο παιζει να δουλευει κανονικα παντως μεχρι αργα αποψε
voltaire,Καλά, ο καθένας και ο κανένας στο bourdela.tv έχουν άποψη χωρίς να ξέρουν και χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτε.
Τα έργα στον Ηλεκτρικό είναι και σημαντικά και πολύπλοκα και απαιτητικά από τεχνική άποψη.
Η παλιά γραμμή είναι 141 ετών και είναι μία από τις περισσότερο καταπονημένες στην Ελλάδα λόγω της συχνής διέλευσης (ένας συρμός ανά 3 λεπτά).
Καλό είναι λοιπόν να μην πετάγεται ο κάθε εξυπνάκιας και να λέει την άποψη του αν το έργο αργεί ή όχι.
Και όποιος είναι ΜΑΓΚΑΣ ας το έκανε αυτός ταχύτερα.