Νέα

Γαμώ το μετρό σας γαμώ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα rigormortis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 101
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

BOX3R 13

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
873
Like
1
Πόντοι
6
Λάθος γενίκευση είναι αυτό!!! :rolleyes:

Ενάς ιατρός στον ιδιωτικό τομέα ή ένας σεκιουριτάς βγάζει περισσότερα από ότι στο δημόσιο κ έχει ρεπό τις αργίες,αντίθετα στο δημόσιο τα ίδια πόστα έχουνε εφημερίες τέτοιες ημέρες!!! :P

:uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
εκεί που είναι οι γραμμές κανονικά δε θα ήταν θάλασσα στα αρχαία χρόνια?  :think:

Γαμώ την αρχαία ιστορία μου και την ελληνική παιδεία μου, γαμώ.

Ποιά είναι τα αρχαία χρονια;;;

Η πλειστόκαινος;;

Γιατί όταν χτίστηκαν τα Μακρά Τείχη:
URL]]
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.571
Κριτικές
475
Like
502
Πόντοι
4.906
Γαμώ την αρχαία ιστορία μου και την ελληνική παιδεία μου, γαμώ.

Ποιά είναι τα αρχαία χρονια;;;

Η πλειστόκαινος;;

Γιατί όταν χτίστηκαν τα Μακρά Τείχη:
http://[URL unfurl="true"]www.utexas.edu/courses/introtogreece/lect11/k%20MapAthPiraeTravlo.gif[/img[/URL]]


[/quote]κατσε αρχηγε....με τους συνδικαλιστες μπορει να βρεθει και κανας τυρανοσαυρος ....ποτε δεν ξερεις....



υγ..μου βαλες και χαρτη... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
8
Πόντοι
66
Γαμώ την αρχαία ιστορία μου και την ελληνική παιδεία μου, γαμώ.

Ποιά είναι τα αρχαία χρονια;;;

Η πλειστόκαινος;;

Γιατί όταν χτίστηκαν τα Μακρά Τείχη:
Το μακρόν τοίχος μοιάζει με τον Ηλεκτρικό; :o Περνάει από βρωμο-Καραϊσκάκη; :uglystupid:
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
Γαμώ την αρχαία ιστορία μου και την ελληνική παιδεία μου, γαμώ.

Ποιά είναι τα αρχαία χρονια;;;

Η πλειστόκαινος;;

Γιατί όταν χτίστηκαν τα Μακρά Τείχη:

περιμπαρδόν, είχα την εντύπωση ότι η θάλασσα έχει τραβηχτεί πολύ τα τελευταία 2-3.000 χρόνια (γενικά, όχι μόνο στο φάληρο).
Απορία εξέφρασα, δεν είχα πρόθεση να σε ταράξω με την αναιδέστατη ασχετοσύνη μου  :rolleyes: :rolleyes:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
δεν φαντάζεσαι πόσες φορές σκέπτομαι ακριβώς το ίδιο ...
και δεν φαντάζεσαι πόσες φορές βρίζω ακόμα χειρότερα αυτούς του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου... το να ζητάς κατανόηση για τα έργα που κάνεις είναι φυσιολογικό... το να το έχεις γαμήσει και να έχει ψοφήσει κανονικά ζητώντας αυτή τη γαμοκατανόηση για τόοοοοοσο μεγάλο χρονικό διάστημα είναι για πολλές σφαλιάρες και όχι κατατνόηση.... όλα τα ρεμάλια μαζεύτηκαν και βάφτισαν το καφριλίκι "έργα για το κοινό συμφέρον"

Καλά, ο καθένας και ο κανένας στο bourdela.tv έχουν άποψη χωρίς να ξέρουν και χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτε.

Τα έργα στον Ηλεκτρικό είναι και σημαντικά και πολύπλοκα και απαιτητικά από τεχνική άποψη.

Το έργο αυτό είναι η ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής και περιλαμβάνει:
1) Γραμμή νέου τύπου συνεχούς συγκόλλησης (αντέχει σε κυκλοφορία μέχρι 300 km/ώρα)
2) Εγκιβωτισμός της γραμμής σε σκυρόδεμα με την τεχνολογία RHEDA 2000.
3) Εξυγίανση και ενίσχυση της υποδομής κάτω από την γραμμή ώστε να μπορεί να φέρει νέα βάρη.
4) Εξυγίανση της παλιάς θολωτής λιθόκτιστης σήραγγας Μοναστηράκι - Ομόνοια.
5) Αντικατάσταση της παλιάς ηλεκτροφόρας ράγας με νέα και αντικατάσταση των στηριγμάτων της
6) Εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής για ρύθμιση κυκλοφορίας συρμών και ενημέρωση του επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο. Το σύστημα ρύθμισης κυκλοφορίας μπορεί να αναβαθμιστεί σε σύστημα αυτόματαης οδήγησης.

Η παλιά γραμμή είναι 141 ετών και είναι μία από τις περισσότερο καταπονημένες στην Ελλάδα λόγω της συχνής διέλευσης (ένας συρμός ανά 3 λεπτά).
Εκτός από τα αρχαία, υπάρχουν τα παλιά τειχία και όλοι οι αγωγοί κοινόχρηστων δικτύων, όμβρια κλπ.

Η μέθοδος RHEDA 2000 προβλέπει τον εγκιβωτισμό της γραμμής σε πέδιλα από σκυρόδεμα:
800px-Schwellen_Rheda.jpg


Οι ανοχές όμως είναι ΠΟΛΥ "σφικτές" και η απόκλιση μεταξύ των γραμμών δεν μπορεί να είναι μικρότερη από τα 2mm στην ευθεία και τα 3mm όταν υπάρχει κλίση (στροφή).
Αυτό απαιτεί συνεχείς μετρήσεις κάθε 2 μέτρα και συνεχείς διορθώσεις έτσι ώστε η γραμμή να έρθει στα ίσια της:
http://[URL unfurl="true"]www.intermetric.de/uploads/pics/HSL-Zuid_02.jpg[/img[/URL]] [img]http://[URL unfurl="true"]www.vlaky.net/upload/galeria/002803/048955.jpg[/img[/URL]]

Και καλά αυτό να γίνει εκεί που είνα ανοιχτά, στην σήραγγα όμως έπρεπε να έχουν τρισδιάστατη εικόνα έτσι ώστε όταν στρώσουν την νέα γραμμή να μην βρει ο συρμός σε κανένα τοίχο σε καμία στροφή ή στο ταβάνι, δηλαδή ο άξονας της γραμμής να είναι απόλυτα παράλληλος με τον άξονα της σήραγγας. Αυτό χρειάζονταν τρισδιάστατο τοπογραφικό που για να το κάνουν φορτώσανε έναν laser scanner σε βαγονέττο μαζί με έναν υπολογιστή και αισθητήρες απόστασης και κλισιόμετρα που επικοινωνούσε ασύρματα με γεωδαιτικό σταθμό εκτός της σήραγγας.
Μόνον το τοπογραφικό της σήραγγας Μοναστηράκι - Ομόνοια τους πήρε 7 μήνες.
[img]http://rheda-ts.com/fileadmin/bilder/11_Produkte/01_fv/rheda2000/mfs_en/Mfs_12.jpg

Τώρα για να γίνουν όλα αυτά πρέπει κάθε φορά να κόβουν την κυκλοφορία σε ένα κομμάτι της γραμμής και να στέλνουν από την δίπλα σιδηροτροχία αμφίδρομη κυκλοφορία εναλλάξ συρμών. Για να γίνει αυτό βάζουν συνδετήριες ράγες στην αρχή και στο τέλος της παράκαμψης και μετακινούν και όλη την σηματοδότηση για να αποφευχθεί σύγκρουση.
Αυτό το τμηματικό είναι μεγάλο μανίκι και όταν μπόρεσαν να κλείσουν τελείως τις γραμμές δούλεψαν με 4-πλάσια ταχύτητα.

Αααααα, επίσης τις ώρες κοινής ησυχίας δεν δουλεύουν.

Καλό είναι λοιπόν να μην πετάγεται ο κάθε εξυπνάκιας και να λέει την άποψη του αν το έργο αργεί ή όχι.

Και όποιος είναι ΜΑΓΚΑΣ ας το έκανε αυτός ταχύτερα.
 

jstar

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2010
Μηνύματα
2.437
Like
14
Πόντοι
16
Βολταιρε αυτά σας λένε στην κλαδική του πασόκ;
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
8
Πόντοι
66
Καλά, ο καθένας και ο κανένας στο bourdela.tv έχουν άποψη χωρίς να ξέρουν και χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτε.

Καλό είναι λοιπόν να μην πετάγεται ο κάθε εξυπνάκιας και να λέει την άποψη του αν το έργο αργεί ή όχι.

Και όποιος είναι ΜΑΓΚΑΣ ας το έκανε αυτός ταχύτερα.
Ώρες ώρες μου δίνεις την εντύπωση ότι θα έπρεπε να αμοίβεσαι κανονικά εδώ μέσα. :rolleyes: Δε λες στον αντισθένη να σου κόψει καμιά καλοκαιρινή διατακτική για shopping σε είδη camping? :boobies:
 

GIORGOSK

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
6.563
Κριτικές
4
Like
2.361
Πόντοι
506
Πάρτε ένα μηχανάκι ρε κουλομαρίες να πηγαίνετε τσακ-μπαμ στη δουλειά σας, που φοβάστε μην τσαλακώθεί ο κώλος και σας χαλάσει το μαλλί.
Είχατε και στα χωριά σας μετρό....
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :grin:
 
OP
OP
rigormortis

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.644
Κριτικές
429
Like
5.094
Πόντοι
20.605
μαγκες κολαση σημερα οι δρομοι
τη Δευτερα μαλακες αν δεν το ανοιξετε το κωλο μετρο σας , εχει κερασμα μολοτοφ
 

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
1.666
Λίγα λόγια για την ΑΜΕΛ Α.Ε.!!!!
Είναι Α.Ε. με κύριο μέτοχο το κράτος και την οποία μετοχή την κατέχει ο εκάστοτε Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε.
Οι εργαζόμενοι δουλέυουν με σύμβαση αορίστου χρόνου και είναι πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου!!!!
Τα έσοδα της εταιρείας προέρχονται κυρίως από τα εισητήρια και τις διαφημίσεις του μετρό!!!!
Η όποια κρατική επιχορήγηση υπάρχει είναι αμηλητέα βάση ισολογισμών και υπάρχει για την εφαρμογή κοινωνικής πολιτικής δηλ. το εισητήριο να είναι μειωμένο!!!!
Από το 2008 τα λεφτά από τα εισητήρια καταλήγουν σε ένα κοινό ταμείο του ΟΑΣΑ και η ΑΜΕΛ ΑΕ παίρνει ποσοστό επί των χρημάτων, που είναι κατά πολύ λιγότερο από τα χρήματα που βγάζει στην πραγματικότητα!!!!
Αυτά τα λεφτά τα χρησιμοποιούν για να κλείνουν τρύπες σε άλλες εταιρείες του ευρύτερου δημόσιου τομέα!!!!!
Το ποσοστό της ΑΜΕΛ ήταν 38% και έγινε 23% με αποτέλεσμα να χάνει κάθε χρόνο χρόνο 32εκ. ευρώ από τα χρήματά της!!!!!
Το γεγονός ότι κάποια λαμόγια που βρίσκονται ακόμα στην εταιρεία, δεν αξιοποιούν τις διαφημιστικές θέσεις μέσα στους σταθμούς, η εταιρεία χάνει 10εκ. ευρώ κάθε χρόνο!!!!!
Πληρώνουν 1,5εκ. ευρώ ενοίκιο για κτίριο Διοικησης, το οποίο θα πρέπει να είναι το πιο ενεργοβόρο κτίριο της Αθήνας!!!!!
Κανένας δεν έχει ψάξει ακόμα την διαφθορά που υπάρχει πίσω από την ανακατασκευή αυτού του κτιρίου αφού μόλις νοικιάστηκε ήταν ακόμα ερείπιο και φτιάχτηκε από εργολάβο, παρότι η εταιρεία είχε τις δυνατότητες να το ανακατασκευάσει η ίδια!!!!!!
Τα στελέχοι που έφτιαξαν το busσines plan της εταιρείας πριν ένα χρόνο για να γίνουν οι παράνομες προσλήψεις, βρίσκονται ακόμα στην εταιρεία και φτιάχνουν το καινούργιο που θα παρουσιασουν στον ελληνικό λαό για να δικαιολογήσουν την πολιτική τους!!!!!
Όλα τα παραπάνω στελέχοι κατά την διάρκεια των προσλήψεων εβαλαν στην εταιρεία κόρες, γιούς, βαφτιστήρια και ανήψια και τώρα μιλάνε για διαφάνεια και αξιοκρατία!!!!!
Η τωρινή διοίκηση χρησιμοποιεί μεθόδους εξαγοράς και τρομοκρατίας ενώ μέλοι του Δ.Σ. θα έπρεπε να ελέγχονται από εισαγγελέα λόγω "προυπηρεσίας" τους παλαιότερα, σε Δ.Σ. άλλων εταιρειών τέτοιου τύπου!!!!!
Η τωρινή διοίκηση δεν έχει διώξει ούτε έναν Γ.Διευθυντή ή Διευθυντή που ευθύνονται για αυτά τα χάλια!!!!!
Η τωρινή διοίκηση έχει στα χέρια της από τα τέλη Φεβρουαρίου την έκθεση των επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης που μόλις τώρα εσείς ανακαλύψατε και δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε καμία δίωξη εναντίων αυτών που αναφέρονται στο πόρισμα!!!!!
Με μερικούς μάλιστα πίνουν ακόμα καφέ ΜΑΖΙ!!!!!
Παρά το γεγονός ότι γνωρίζουν τι και πως πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο διοίκησης με βάση την παραπάνω έκθεση, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!
10 χρόνια λειτουργεί η εταιρεία και δεν έχει ακόμα Γενικό Κανονισμό Προσωπικού, Διαδικασίες και Κανόνες Συντήρησης.
Ο προηγούμενος Πρόεδρος της ΑΜΕΛ παρά τα όσα του καταλογίζονται γύρισε στην παλιά του θέση...Διευθυντής στο ΥΠΕΧΩΔΕ....σημειωτέον ήταν αντιπρόεδρος στο ΤΕΕ!!!!!
Όλα τα παραπάνω στελέχοι, Πρόεδροι τωρινοί και παλιοί, μέλοι του Δ.Σ. και Γ.Διευθυντές και Διευθυντές είναι όλοι μέλοι του ΤΕΕ!!!!!!
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν γιατί υπάρχουν και άλλα!!!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας!!!!!!
 

machinehead 7

Σεβαστός
Εγγρ.
20 Μαρ 2009
Μηνύματα
6.027
Κριτικές
41
Like
535
Πόντοι
2.137
Καλά, ο καθένας και ο κανένας στο bourdela.tv έχουν άποψη χωρίς να ξέρουν και χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτε.

Τα έργα στον Ηλεκτρικό είναι και σημαντικά και πολύπλοκα και απαιτητικά από τεχνική άποψη.

Το έργο αυτό είναι η ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής και περιλαμβάνει:
1) Γραμμή νέου τύπου συνεχούς συγκόλλησης (αντέχει σε κυκλοφορία μέχρι 300 km/ώρα)
2) Εγκιβωτισμός της γραμμής σε σκυρόδεμα με την τεχνολογία RHEDA 2000.
3) Εξυγίανση και ενίσχυση της υποδομής κάτω από την γραμμή ώστε να μπορεί να φέρει νέα βάρη.
4) Εξυγίανση της παλιάς θολωτής λιθόκτιστης σήραγγας Μοναστηράκι - Ομόνοια.
5) Αντικατάσταση της παλιάς ηλεκτροφόρας ράγας με νέα και αντικατάσταση των στηριγμάτων της
6) Εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής για ρύθμιση κυκλοφορίας συρμών και ενημέρωση του επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο. Το σύστημα ρύθμισης κυκλοφορίας μπορεί να αναβαθμιστεί σε σύστημα αυτόματαης οδήγησης.

Η παλιά γραμμή είναι 141 ετών και είναι μία από τις περισσότερο καταπονημένες στην Ελλάδα λόγω της συχνής διέλευσης (ένας συρμός ανά 3 λεπτά).
Εκτός από τα αρχαία, υπάρχουν τα παλιά τειχία και όλοι οι αγωγοί κοινόχρηστων δικτύων, όμβρια κλπ.

Η μέθοδος RHEDA 2000 προβλέπει τον εγκιβωτισμό της γραμμής σε πέδιλα από σκυρόδεμα:
800px-Schwellen_Rheda.jpg


Οι ανοχές όμως είναι ΠΟΛΥ "σφικτές" και η απόκλιση μεταξύ των γραμμών δεν μπορεί να είναι μικρότερη από τα 2mm στην ευθεία και τα 3mm όταν υπάρχει κλίση (στροφή).
Αυτό απαιτεί συνεχείς μετρήσεις κάθε 2 μέτρα και συνεχείς διορθώσεις έτσι ώστε η γραμμή να έρθει στα ίσια της:
http://[URL unfurl="true"]www.intermetric.de/uploads/pics/HSL-Zuid_02.jpg[/img[/URL]] [img]http://[URL unfurl="true"]www.vlaky.net/upload/galeria/002803/048955.jpg[/img[/URL]]

Και καλά αυτό να γίνει εκεί που είνα ανοιχτά, στην σήραγγα όμως έπρεπε να έχουν τρισδιάστατη εικόνα έτσι ώστε όταν στρώσουν την νέα γραμμή να μην βρει ο συρμός σε κανένα τοίχο σε καμία στροφή ή στο ταβάνι, δηλαδή ο άξονας της γραμμής να είναι απόλυτα παράλληλος με τον άξονα της σήραγγας. Αυτό χρειάζονταν τρισδιάστατο τοπογραφικό που για να το κάνουν φορτώσανε έναν laser scanner σε βαγονέττο μαζί με έναν υπολογιστή και αισθητήρες απόστασης και κλισιόμετρα που επικοινωνούσε ασύρματα με γεωδαιτικό σταθμό εκτός της σήραγγας.
Μόνον το τοπογραφικό της σήραγγας Μοναστηράκι - Ομόνοια τους πήρε 7 μήνες.
[img]http://rheda-ts.com/fileadmin/bilder/11_Produkte/01_fv/rheda2000/mfs_en/Mfs_12.jpg

Τώρα για να γίνουν όλα αυτά πρέπει κάθε φορά να κόβουν την κυκλοφορία σε ένα κομμάτι της γραμμής και να στέλνουν από την δίπλα σιδηροτροχία αμφίδρομη κυκλοφορία εναλλάξ συρμών. Για να γίνει αυτό βάζουν συνδετήριες ράγες στην αρχή και στο τέλος της παράκαμψης και μετακινούν και όλη την σηματοδότηση για να αποφευχθεί σύγκρουση.
Αυτό το τμηματικό είναι μεγάλο μανίκι και όταν μπόρεσαν να κλείσουν τελείως τις γραμμές δούλεψαν με 4-πλάσια ταχύτητα.

Αααααα, επίσης τις ώρες κοινής ησυχίας δεν δουλεύουν.

Καλό είναι λοιπόν να μην πετάγεται ο κάθε εξυπνάκιας και να λέει την άποψη του αν το έργο αργεί ή όχι.

Και όποιος είναι ΜΑΓΚΑΣ ας το έκανε αυτός ταχύτερα.
Καλησπερα φιλε μου! Σεβομαι την αποψη σου! Ενταξει το κατανοω! Ταχυτερα καλυτερα! Γουσταρω κ εγω! Θα μπορουμε ολοι να πηγαινουμε πιο γρηγορα στις δουλειες μας! Ηλεκτρικος! Απο το 1869! Εμας ομως γιατι πρεπει να μας γαμιεται η ψυχολογια καθε μερα????? Καλλιθεα σημερα παλι κλειστη! 5 γαμημενους μηνες το ειχαν κλειστο! Μα τι στον ΠΟΥΤΣΟ κανουν??
 

ziziaek

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.547
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
Καλησπερα φιλε μου! Σεβομαι την αποψη σου! Ενταξει το κατανοω! Ταχυτερα καλυτερα! Γουσταρω κ εγω! Θα μπορουμε ολοι να πηγαινουμε πιο γρηγορα στις δουλειες μας! Ηλεκτρικος! Απο το 1869! Εμας ομως γιατι πρεπει να μας γαμιεται η ψυχολογια καθε μερα????? Καλλιθεα σημερα παλι κλειστη! 5 γαμημενους μηνες το ειχαν κλειστο! Μα τι στον ΠΟΥΤΣΟ κανουν??
:bigdick:
 

seitan

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2009
Μηνύματα
350
Like
0
Πόντοι
1
Παιδια το μετρο ανοιξε σημερα κατα τις 20:30 κατεβηκα Αττικη ηλεκτρικο και ειδα ανοιχτες τις εισοδους,ρωτησα εναν τυπο που πουλαει εισιτηρια και μου ειπε πως τους ανοιξανε με δικαστηριο,τον ρωτησα μεχρι ποια ωρα,και μου ειπε ο ηλεκτρικος σημερα μεχρι τι 12 το μετρο δεν ηξερε,το μετρο παιζει να δουλευει κανονικα παντως μεχρι αργα αποψε
 

nikos278

Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2007
Μηνύματα
5.078
Κριτικές
3
Like
10
Πόντοι
66
Παιδια το μετρο ανοιξε σημερα κατα τις 20:30 κατεβηκα Αττικη ηλεκτρικο και ειδα ανοιχτες τις εισοδους,ρωτησα εναν τυπο που πουλαει εισιτηρια και μου ειπε πως τους ανοιξανε με δικαστηριο,τον ρωτησα μεχρι ποια ωρα,και μου ειπε ο ηλεκτρικος σημερα μεχρι τι 12 το μετρο δεν ηξερε,το μετρο παιζει να δουλευει κανονικα παντως μεχρι αργα αποψε
κριθηκε αντισυνταγματικη ακουσα
αντε με τα λαμογια
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
8
Πόντοι
66
Καλά, ο καθένας και ο κανένας στο bourdela.tv έχουν άποψη χωρίς να ξέρουν και χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτε.

Τα έργα στον Ηλεκτρικό είναι και σημαντικά και πολύπλοκα και απαιτητικά από τεχνική άποψη.

Η παλιά γραμμή είναι 141 ετών και είναι μία από τις περισσότερο καταπονημένες στην Ελλάδα λόγω της συχνής διέλευσης (ένας συρμός ανά 3 λεπτά).

Καλό είναι λοιπόν να μην πετάγεται ο κάθε εξυπνάκιας και να λέει την άποψη του αν το έργο αργεί ή όχι.

Και όποιος είναι ΜΑΓΚΑΣ ας το έκανε αυτός ταχύτερα.
voltaire,

ξέρεις πότε ξεκίνησε το Μετρό στην Αγγλία και πότε το δικό μας, ε? Θα μου πεις που ήταν η Ελλάδα το 1875 - το ξέρω. Απλά μου φαίνεται ότι αν δε γινόταν η Ολυμπιάδα, δε θα βλέπαμε ποτέ μετρό εδώ χάμω. :rolleyes:
 
OP
OP
rigormortis

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.644
Κριτικές
429
Like
5.094
Πόντοι
20.605
[size=15pt]Παράνομη η απεργία των εργαζομένων του Μετρό - Νέα 24ωρη απεργία τη Δευτέρα[/size]
Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010, 18:15


Παράνομες και καταχρηστικές έκρινε το Πρωτοδικείο, στο οποίο είχε προσφύγει η Αττικό Μετρό, τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο Μετρό.

Οι εργαζόμενοι δηλώνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν τη Δευτέρα σε νέα 24ωρη απεργία, απόφαση την οποία πήραν την Παρασκευή μετά από μαραθώνια συνεδρίαση του Δ.Σ. των σωματείων των εργαζομένων.

Κανονικά θα κινηθούν οι συρμοί του Μετρό κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Στο τραπέζι είχε πέσει και η πρόταση για επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες έως και τη Δευτέρα, η οποία όμως δεν ενεκρίθη.
απο zougla online

τους γαμας ή δεν τους γαμας τωρα ?

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom