Σαφώς και την επιτείνει. Πολλά μπορεί να έγιναν. Μπορεί να έπεσαν και σε δικαστήριο με άσχετους/τεμπέληδες/αδιάφορους/ευθυνόφοβους ή οτιδήποτε. Μπορεί και τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν να ήταν μονόπλευρα, λόγω κακής υπεράσπισης. Κανείς δεν ξέρει, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.
Γι' αυτό και μένω σε όσα αναφέρουν τα δύο δημοσιεύματα, σε όσα δηλαδή σίγουρα γνωρίζουμε.
Οι πιθανότητες να κερδίσεις, αν έχεις 100% δίκιο, και τέλειο δικόγραφο
είναι κάτω από 50 % !
Αφού είναι ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ οι δικαστές, ΑΣΧΕΤΟΙ από θετικές επιστήμες,
έχουν έλλειψη κοινωνικής εμπειρίας, και είναι λοξοί !
Ακόμα και οι καλοί δικαστές , δεν προλαβαίνουν να
διαβάσουν τα κατεβατά των δικογράφων.
Επίσης , στην Ελλάδα οι πραγματογνώμονες, στην αστική δίκη
πληρώνονται.... απευθείας από τους διαδίκους,
και κάνουν παζάρι ελεύθερα !!!
Αυτό ΔΕΝ συμβαίνει σε ΚΑΜΙΑ χώρα του κόσμου !
Στα άλλα κράτη, ο δικαστής ορίζει την αμοιβή, και
πληρώνονται οι πραγματογνώμονες από τη γραμματεία
του δικαστηρίου, όπου οι διάδικοι καταθέτουν το ποσόν της αμοιβής
των πραγματογνωμόνων !
ΚΑΜΙΑ σχέση δεν επιτρέπεται ανάμεσα στους διαδίκους και τους
πραγματογνώμονες σε άλλα Κράτη !
΅Στην Ελλαδα ολα ειναι μπουρδελο και το δικαστικό σύστημα. Πριν 2 χρονια δεν βρήκαν 2-3 δικαστές που είχαν δεκάδες εκκρεμείς υποθέσεις και αντι να τους διώξουν η τιμωρία τους ηταν η μετάταξη σε αλλη δημοσια υπηρεσία!!
Στην 3η κατά σειρά Πειθαρχική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου απολύθηκαν οριστικά δύο δικαστές (ανεβάζοντας έτσι το συνολικό αριθμό σε 15) για υπηρεσιακή
www.ertnews.gr
Στην Πειθαρχική Ολομέλεια είχε παραπεμφθεί με το ερώτημα της οριστική απόλυσης εισαγγελέας Πρωτοδικών η οποία όταν υπηρετούσε στην Κέρκυρα (τώρα είναι στην Αθήνα) είχε 3.010 εκκρεμείς δικογραφίες-υποθέσεις.
Αρχικά όταν κλήθηκε από την προϊσταμένη του Πρωτοδικείου να επιστρέψει τις εκκρεμείς υποθέσεις προκειμένου να χρεωθούν σε συνάδελφό της, καθώς υπήρχε κίνδυνος σε ορισμένες εξ αυτών να επέλθει παραγραφή των αδικημάτων, αρνήθηκε ότι τις είχε.
Παρ΄ όλα αυτά, εκ των 3.010 δικογραφιών οι 1.800 περίπου βρέθηκαν στο σπίτι της, οι 324 κατασχέθηκαν σε φιλικό της σπίτι, άλλες 626 -μετά από έρευνα- βρέθηκαν σε άλλο φιλικό της σπίτι και κατασχέθηκαν, ενώ 31 δικογραφίες ήταν ενσωματωμένες μέσα σε άλλες δικογραφίες. Τώρα, αναζητούνται ακόμη άλλες 153 δικογραφίες, η τύχη των οποίων αγνοείται! Σε βάρος της έχει ασκηθεί ήδη ποινική δίωξη για κατάχρηση εξουσίας και υπεξαίρεση δημοσίων εγγράφων.
Κατά την έναρξη της διαδικασίας, μέσω «αγγελιοφόρου» δικηγόρου, υπέβαλε αίτημα αναβολής επικαλούμενη ότι :
1) Έχει υπέρταση, προσκομίζοντας ιατρική βεβαίωση που συνιστούσε τη μη μετακίνησή της επί πέντε ημέρες, μέσα στις οποίες ήταν και η ημέρα σύγκλησης της Πειθαρχικής Ολομέλειας και
2) ο συνήγορος της έχει άλλες δίκες εκτός Αθηνών και δεν μπορεί να παραστεί.
Μετά και από πρόταση του κ. Πλιώτα, το αίτημα αναβολής απορρίφθηκε και η Ολομέλεια προχώρησε στην σχετική διαδικασία.
Ο εισηγητής -αρεοπαγίτης επισήμανε ότι η ελεγχόμενη εισαγγελέας έχει επιδείξει βαριά αμέλεια, παντελή έλλειψη δικαστικής συνείδησης και πρότεινε την οριστική παύσης της από το εισαγγελικό σώμα.
Από την πλευρά του, ο κ. Πλιώτας τόνισε ότι η συμπεριφορά της εισαγγελέως Πρωτοδικών έχει μοναδικότητα και αποτελεί μια θλιβερή κατάσταση που έθιξε το κύρος της Δικαιοσύνης.
Παράλληλα, εξέφρασε τα ερωτήματα πώς είναι δυνατόν να παρέμεινε στην Κέρκυρα επί 18 ολόκληρα χρόνια (2002 έως 2020), αλλά και γιατί δεν γινόταν ενημέρωση των βιβλίων της γραμματείας για τις καταθέσεις μηνύσεων και άλλων ένδικων μέσων, όπως και την πορεία των υποθέσεων.
Τελικά, η Πειθαρχική Ολομέλεια ομόφωνα την απέλυσε οριστικά, λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας και δεν της έδωσε την δυνατότητα να απασχοληθεί σε άλλη θέση του Δημοσίου τομέα.
Αυτή τη δικαστίνα την ΚΑΛΥΠΤΑΝ για ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ !
Στη Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία κτλ
θα την είχαν απολύσει ΑΜΕΣΩΣ σε 1 χρόνο !
ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ στην πράξη οι δικαστές και οι εισαγγελείς !
ΕΡΩΤΗΣΗ , μήπως πήρε κάποια μιζούλα να μην προχωρήσει 3.100 μηνύσεις ;
Υπάρχει και το σύστημα του Αγγλικού δικαίου
που εφαρμόζεται στις ΗΠΑ, Αγγλία κτλ, και σε κάποιες άλλες χώρες
της πρώην κοινοπολιτείας ( ήταν 53 συνολικά)
όπου υπάρχουν 2 δυνατότητες
η μία είναι να οριστεί κοινός πραγματογνώμων, όποτε ο δικαστής
ορίζει την αμοιβή του κτλ. και οι διάδικοι πληρώνουν στην ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
του δικαστηρίου, βλ. τμήμα 35.8 κώδικα πολιτικής δικονομίας στο ΗΒ
These Rules provide a new code of civil procedure for the civil courts. They replace the Rules of the Supreme Court 1965 and the County Court Rules 1981. As well as the main body of the new rules (Parts 1—48), they also provide for certain specialist proceedings (Part 49) and transitional...
www.legislation.gov.uk
κανόνας 706 στις ΗΠΑ
Rule 706: Court Appointed Experts
η δεύτερη δυνατότητα είναι ο ΚΑΘΕ διάδικος να προτείνει ένα
πραγματογνώμονα , τον οποίο πληρώνει με ελεύθερη διαπραγμάτευση
και ο οποίος όμως ορκίζεται.
Στο ακροατήριο οι πραγματογνώμονες αυτοί αντιμάχονται.
Μπορεί οποιοσδήποτε όμως διάδικος να τους μηνύσει για ψευδορκία
ή να τους ενάγει για αμέλεια .
Οι δικαστές από τη διαμάχη αυτή , θεωρούν ότι
θα φανεί η αλήθεια.
Έχει βέβαια υποστεί κριτική αυτή η δυνατότητα , σε πολλά άρθρα,
αλλά τη δικαιολογούν διότι είναι δύσκολο για το δικαστή να
επιλέξει πραγματογνώμονα .
This manuscript raises two questions that have been surprisingly missing from the voluminous law review literature on expert evidence since the landmark Daubert
papers.ssrn.com
Expert Witnesses, Adversarial Bias, and the (Partial) Failure of the Daubert Revolution
34.9 Εντολή προς ένα κοινό πραγματογνώμονα
(1) Όταν το δικαστήριο δίδει οδηγία, δυνάμει του κανονισμού 34.8 για τη χρήση ενός κοινού πραγματογνώμονα, οποιοσδήποτε σχετικός διάδικος δύναται να δώσει εντολή στον πραγματογνώμονα.
(2) Όταν διάδικος δίδει εντολή στον πραγματογνώμονα, ο διάδικος αυτός αποστέλλει ταυτόχρονα αντίγραφο στους άλλους σχετικούς διαδίκους.
(3) Το δικαστήριο δύναται να δώσει οδηγίες σχετικά με:
(α) την καταβολή της αμοιβής και των εξόδων του πραγματογνώμονα· και
(β) οποιαδήποτε επιθεώρηση, εξέταση ή πειράματα, τα οποία ο πραγματογνώμονας επιθυμεί να διεξαγάγει.
(4) Το δικαστήριο δύναται, προτού δοθεί εντολή στον πραγματογνώμονα:
(α) να περιορίσει το ποσόν το οποίο μπορεί να καταβληθεί υπό μορφή αμοιβής και εξόδων στον πραγματογνώμονα· και
(β) να δώσει οδηγίες όπως ορισμένοι ή όλοι οι σχετικοί διάδικοι καταβάλουν το εν λόγω ποσόν στο δικαστήριο.
(5) Εκτός αν το δικαστήριο δώσει διαφορετικές οδηγίες, σχετικοί διάδικοι είναι υπεύθυνοι από κοινού και κεχωρισμένα για την καταβολή της αμοιβής και των εξόδων του πραγματογνώμονα
Το δικαστήριο ορίζει την αμοιβή των πραγματογνωμόνων και πληρώνουν οι διάδικοι
στο Δικαστήριο, ΚΑΙ ΔΕΝ κάνουν παζάρι με τους πραγματογνώμονες !
Υπάρχει στην ΚΥΠΡΟ και η άλλη δυνατότητα,
ο κάθε διάδικος να προτείνει αυτός πραγματογνώμονα
και να τον πληρώσει ελεύθερα .
Όμως ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ ο πραγματογνώμονας, ΔΕΝ είναι όπως ο τεχνικός σύμβουλος !
Στην Ελλάδα, είναι ΣΚΑΝΔΑΛΟ αυτό που συμβαίνει με τους πραγματογνώμονες !
[2]
η πρότασή μου θα γινόταν δεκτή σε ποσοστό που θα θύμιζε αποτελέσματα
δημοψηφισμάτων δικτατορικών καθεστώτων.
Όλοι οι διεθνείς δείκτες κατατάσσουν την ελληνική δικαιοσύνη στις χειρότερες
του κόσμου. Από πού προκύπτει, λοιπόν, αυτή η εμπιστοσύνη; Από πουθενά. Το
αντίθετο. Προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η ελληνική δικαιοσύνη είναι
διεφθαρμένη και συνεπώς ανήθικη ακόμη και όταν δίκαια κρίνει, διότι το κάνει
κατόπιν πίεσης (λέγεται και αφουγκράζομαι την κοινωνία) ή δωροφαγίας κατά τον
Ησίοδο ή «λαδώματος» στην νεοελληνική. Κόσμος πολύς δωροδοκεί-«λαδώνει» για
να βρει το δίκιο του! Η δικαστική απόφαση μπορεί να είναι δίκαιη, η ελληνική
δικαιοσύνη, όμως, παραμένει διαφθαρμένη. Δωρόφαγε («λαδώθηκε») για την
δικαιοκρισία της.
Το Μετρήσιμο Άγος της Ελληνικής Δικαιοσύνης
Η έμφαση αυτού του σημειώματος είναι στα οικονομικά και κυρίως στις
επενδύσεις. Επειδή πολλοί δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν τι
είναι και τι σημαίνουν οι επενδύσεις να το πούμε πολύ απλά. Επενδύσεις κάνουν
εκείνοι που συνειδητά αποφεύγουν την τρέχουσα κατανάλωση, δηλαδή
αποταμιεύουν. Στην Ελλάδα όχι μόνο δεν αποταμιεύουν αλλά έχουν φάει και την
κατανάλωση της επόμενης γενιάς των Ελλήνων. Ο μόνος τρόπος να γίνουν
επενδύσεις είναι να έρθουν απέξω.
Οι ιδιωτικές επενδύσεις δημιουργούν πλούτο. Χρήσιμο ακόμη και σε αυτούς που
πιστεύουν μόνο στη δημόσια παραγωγή. Στο μέλλον ο κάθε τεμπέλης
καρεκλοκένταυρος θα βρίσκει εργοστάσια και άλλες παραγωγικές μονάδες για να
κρατικοποιήσει και φυσικά γρήγορα να διαλύσει. Όμως, άμεσες ξένες επενδύσεις
δεν γίνονται με τα μαύρα χάλια που έχει η ελληνική δικαιοσύνη, διότι είναι
αναμφισβήτητα ο χειρότερος θεσμός της Ελλάδος.
Οι “λεβέντες” Έλληνες που λένε ότι έχουν εμπιστοσύνη στην ελληνική
δικαιοσύνη αποτελούν όαση στην παγκόσμια έρημο που πιστεύουν ακριβώς το
αντίθετο για την απονομή της δικαιοσύνης της Ελλάδος. Θα αναφερθώ μόνο σε δύο
διεθνείς οργανισμούς, διότι διαμορφώνουν την παγκόσμια κοινή γνώμη, κυρίως
αυτών που έχουν συσσωρεύσει χρήματα και θέλουν να τα επενδύσουν.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
[3]
Η Παγκόσμια Τράπεζα για την Ελληνική Δικαιοσύνη
Σύμφωνα με την πολυδιαβασμένη ετήσια έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας, η
επίλυση εμπορικών διαφορών στα ελληνικά δικαστήρια απαιτεί περισσότερα από
τέσσερα χρόνια. Αναφέρει η έκθεση, στην σελ. 7, επί λέξει τα εξής:
Resolving a commercial dispute through the courts takes longer in Greece
than in any other European country— about 1,580 days, or more than four
years, through the Athens First-Instance Single Member Court. Worldwide,
only three economies have a longer process: Guinea Bissau, Suriname and
Afghanistan. In Greece litigants spend much of that time simply waiting for
the first hearing. In fact, a case filed before the competent court in October
2015 would not be heard by a judge until 2018.
(Business Ready (B-READY)):
Απορώ πάντως πως κατάφερε η ελληνική δικαιοσύνη να περάσει έστω και
αυτές τις τρεις χώρες: το Αφγανιστάν, το Σουρινάμ και την Γουινέα Μπισάου!
Μεγάλη επιτυχία. Είναι πραγματικά άξιας εμπιστοσύνης και σεβασμού η ελληνική
δικαιοσύνη!
… Και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ για την Ελληνική Δικαιοσύνη Έχει να Πει
Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (βλέπε The Global Competitiveness Report
2016–2017) κατατάσσει την Ελλάδα στην 130η θέση από έναν κατάλογο 138 χωρών
στην ειδική κατηγορία “efficiency of legal framework in settling disputes”. Κατά τα
άλλα, οι κοντόμυαλοι Έλληνες «λεβέντες» έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στην
ελληνική δικαιοσύνη.
Υπάρχει, όμως, «δημοκρατική» λύση; Ναι, υπάρχει, όπως εξηγείται παρακάτω.
Έμεινε κρατούμενος για έναν χρόνο, ενώ αρχικά είχε καταδικαστεί με οκταετή φυλάκιση - «Έμαθα από φίλη μου για τα βίντεο», είπε η νεαρή κοπέλα που ήταν 15 ετών όταν βρισκόταν σε σχέση με τον 18χρονο τότε άνδρα
www.protothema.gr
Πηγε η μαλακισμενη και εκανε καταγγελία οτι ο τοτε γκόμενος της ανέβασε sex tape στο internet και αποδείχθηκε οχι μονο οτι ο τυπος δεν ειναι αυτος στο βιντεο αλλα ουτε και η καταγγελουσα!!
Η ηλιθια έκανε καταγγελία για ενα ξένο άσχετο βίντεο!!!
Εμεινε ο ανθρωπος τσαμπα και βερεσε ενα χρονο φυλακη!!
Στην 3η κατά σειρά Πειθαρχική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου απολύθηκαν οριστικά δύο δικαστές (ανεβάζοντας έτσι το συνολικό αριθμό σε 15) για υπηρεσιακή
www.ertnews.gr
Στην Πειθαρχική Ολομέλεια είχε παραπεμφθεί με το ερώτημα της οριστική απόλυσης εισαγγελέας Πρωτοδικών η οποία όταν υπηρετούσε στην Κέρκυρα (τώρα είναι στην Αθήνα) είχε 3.010 εκκρεμείς δικογραφίες-υποθέσεις.
Αρχικά όταν κλήθηκε από την προϊσταμένη του Πρωτοδικείου να επιστρέψει τις εκκρεμείς υποθέσεις προκειμένου να χρεωθούν σε συνάδελφό της, καθώς υπήρχε κίνδυνος σε ορισμένες εξ αυτών να επέλθει παραγραφή των αδικημάτων, αρνήθηκε ότι τις είχε.
Παρ΄ όλα αυτά, εκ των 3.010 δικογραφιών οι 1.800 περίπου βρέθηκαν στο σπίτι της, οι 324 κατασχέθηκαν σε φιλικό της σπίτι, άλλες 626 -μετά από έρευνα- βρέθηκαν σε άλλο φιλικό της σπίτι και κατασχέθηκαν, ενώ 31 δικογραφίες ήταν ενσωματωμένες μέσα σε άλλες δικογραφίες. Τώρα, αναζητούνται ακόμη άλλες 153 δικογραφίες, η τύχη των οποίων αγνοείται! Σε βάρος της έχει ασκηθεί ήδη ποινική δίωξη για κατάχρηση εξουσίας και υπεξαίρεση δημοσίων εγγράφων.
Κατά την έναρξη της διαδικασίας, μέσω «αγγελιοφόρου» δικηγόρου, υπέβαλε αίτημα αναβολής επικαλούμενη ότι :
1) Έχει υπέρταση, προσκομίζοντας ιατρική βεβαίωση που συνιστούσε τη μη μετακίνησή της επί πέντε ημέρες, μέσα στις οποίες ήταν και η ημέρα σύγκλησης της Πειθαρχικής Ολομέλειας και
2) ο συνήγορος της έχει άλλες δίκες εκτός Αθηνών και δεν μπορεί να παραστεί.
Μετά και από πρόταση του κ. Πλιώτα, το αίτημα αναβολής απορρίφθηκε και η Ολομέλεια προχώρησε στην σχετική διαδικασία.
Ο εισηγητής -αρεοπαγίτης επισήμανε ότι η ελεγχόμενη εισαγγελέας έχει επιδείξει βαριά αμέλεια, παντελή έλλειψη δικαστικής συνείδησης και πρότεινε την οριστική παύσης της από το εισαγγελικό σώμα.
Από την πλευρά του, ο κ. Πλιώτας τόνισε ότι η συμπεριφορά της εισαγγελέως Πρωτοδικών έχει μοναδικότητα και αποτελεί μια θλιβερή κατάσταση που έθιξε το κύρος της Δικαιοσύνης.
Παράλληλα, εξέφρασε τα ερωτήματα πώς είναι δυνατόν να παρέμεινε στην Κέρκυρα επί 18 ολόκληρα χρόνια (2002 έως 2020), αλλά και γιατί δεν γινόταν ενημέρωση των βιβλίων της γραμματείας για τις καταθέσεις μηνύσεων και άλλων ένδικων μέσων, όπως και την πορεία των υποθέσεων.
Τελικά, η Πειθαρχική Ολομέλεια ομόφωνα την απέλυσε οριστικά, λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας και δεν της έδωσε την δυνατότητα να απασχοληθεί σε άλλη θέση του Δημοσίου τομέα.
Αυτή τη δικαστίνα την ΚΑΛΥΠΤΑΝ για ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ !
Στη Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία κτλ
θα την είχαν απολύσει ΑΜΕΣΩΣ σε 1 χρόνο !
ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ στην πράξη οι δικαστές και οι εισαγγελείς !
ΕΡΩΤΗΣΗ , μήπως πήρε κάποια μιζούλα να μην προχωρήσει 3.100 μηνύσεις ;
Στην 3η κατά σειρά Πειθαρχική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου απολύθηκαν οριστικά δύο δικαστές . Μεταξύ αυτών που απολύθηκαν είναι και η 54χρόνη εισαγγελέας Πρωτοδικών, η οποία όταν υπηρετούσε στην Κέρκυρα, είχε 3.010 εκκρεμείς υποθέσεις και αγνοούνται 153. Πρόεδρος Πρωτοδικών Αθηνών πριν 3,5 μήνες (περασμένο Δεκέμβριο) είχε βρεθεί και πάλι ενώπιον της Πειθαρχικής Ολομέλειας με το ερώτημα της οριστικής παύσης, λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας, κ.λπ.
Τότε επικαλέστηκε λόγους υγείας του παιδιού της και για το λόγο αυτό της δόθηκε μια ευκαιρία να μηδενίσει τις εκκρεμείς υποθέσεις, πολύ περισσότερο επειδή βελτιωνόταν η κατάσταση του παιδιού της όπως η ίδια ισχυρίσθηκε και δεσμεύθηκε ότι θα ολοκληρώσει τις εκκρεμείς υποθέσεις.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ. Η Επικεφαλίδα γράφει Δικαστές, ενώ είναι Γυναίκες. Αυτά
Στην 3η κατά σειρά Πειθαρχική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου απολύθηκαν οριστικά δύο δικαστές . Μεταξύ αυτών που απολύθηκαν είναι και η 54χρόνη εισαγγελέας Πρωτοδικών, η οποία όταν υπηρετούσε στην Κέρκυρα, είχε 3.010 εκκρεμείς υποθέσεις και αγνοούνται 153. Πρόεδρος Πρωτοδικών Αθηνών πριν 3,5 μήνες (περασμένο Δεκέμβριο) είχε βρεθεί και πάλι ενώπιον της Πειθαρχικής Ολομέλειας με το ερώτημα της οριστικής παύσης, λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας, κ.λπ.
Τότε επικαλέστηκε λόγους υγείας του παιδιού της και για το λόγο αυτό της δόθηκε μια ευκαιρία να μηδενίσει τις εκκρεμείς υποθέσεις, πολύ περισσότερο επειδή βελτιωνόταν η κατάσταση του παιδιού της όπως η ίδια ισχυρίσθηκε και δεσμεύθηκε ότι θα ολοκληρώσει τις εκκρεμείς υποθέσεις.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ. Η Επικεφαλίδα γράφει Δικαστές, ενώ είναι Γυναίκες. Αυτά
Είναι ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ στο φεμικρατούμενο κόσμο η δικαιοσύνη να έρθει εναντίον μας. Ναι μεν σκατά και κατούρια σε όσους ό ν τ ω ς βιάζουν ΑΛΛΑ άμα θέλει κάποιο πουτανάκι να σου τη φέρει οι πιθανότητες είναι μονίμως και συνεχώς εναντίον σου για αυτό μάγκες όπως λένε οι Αμερικάνοι don't stick ur dick in crazy.
Τρία τέσσερα σημεία που ήθελα να θίξω αφού διάβασα τις αρκετά εύστοχες παρατηρήσεις σας (αλλά και τις άσχετες μαλακίες των τρολ).
Πρώτον, το επάγγελμα του δικαστή - εισαγγελέα είναι κλειστό και έχει μεγάλη ζήτηση. Για να γίνει κανείς δικαστής δε χρειάζεται να έχει αριστεύσει στη νομική.
Χρειάζεσαι να δώσει του κόσμου τα λεφτά για φροντιστήρια προκειμένου να εισαχθεί στη μία και μοναδική σχολή που υπάρχει στη χώρα. Και για να βγει από εκεί, πρέπει να δώσει κώλο στα κατάλληλα άτομα. Κυριολεκτικά ή μεταφορικά.
Δεύτερον Λόγω των ανωτέρω δικαστές και εισαγγελείς γίνονται συνήθως άβουλα και άψυχα παιδάκια, με κόμπλεξ κατωτερότητας και πολλά λεφτά από τον μπαμπά / μαμά.
Συνήθως αναπτύσσουν καλές σχέσεις με το οργανωμένο έγκλημα και την οικονομική αριστοκρατία (που έχει και αυτή σχέση με το οργανωμένο έγκλημα, Ελλάδα= Ρωσία σε αυτόν τον τομέα). Το κόμπλεξ τους θα κοιτάξουν να το βγάλουν στον φτωχό, στον αδύναμο, στον δημόσιο υπάλληλο (στο μυαλό τους αυτός φταίει για την κρίση και την περικοπή των μισθών τους), στο άτομο του άλλου φύλου, της άλλης σεξουαλικής προτίμησης από τη δική τους. Αν δικάζουν άτομα του υποκόσμου ή οικονομικούς αριστοκράτες πηγαίνουν στην αίθουσα με μπεϊμπιλίνο γιατί είναι πιθανόν να χεστούν πάνω τους.
Τρίτον πολλοί από τους δικαστές και εισαγγελείς έχουν εξαρτήσεις: ναρκωτικά, εξουσία, χρήμα, πέος, μουνί.
Οι εξαρτήσεις τους δεν τους αφήνουν να δικάσουν με καθαρό μυαλό. Δεν τους αφήνουν να λειτουργήσουν με βάση τις υπηρεσιακές ανάγκες. Αποτέλεσμα είναι να διογκώνεται ο αριθμός των υποθέσεων που φτάνουν στο ακροατήριο με χρόνια καθυστέρησης. Στην περίπτωση αυτή, τα υπηρεσιακά τους συμβούλια τους μετατάσσουν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου. Οπότε, πούτσα του τού δικαστή/ εισαγγελέα αν δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Δεν μπορείς να απολύσεις δικαστικό λειτουργό!!!
Τέταρτον. Υπάρχει μικρή μερίδα ευσυνείδητων δικαστών και εισαγγελέων. Είναι οι "Σέρπικο" της δικαιοσύνης. Ο αριθμός τους όμως όλο και μειώνεται, μιας και δεν υπάρχει καμία ανταμοιβή για την προσφορά τους. Αυτοί που προάγονται και γίνονται εφέτες, Αρεοπαγίτες κλπ είναι αυτοί που τα έχουν καλά με τους οικονομικούς αριστοκρατες, τους αρχηγούς των συμμοριών και δευτερευόντως με τις κυβερνήσεις. Να αναφέρω, από προσωπική γνώση, περίπτωση ευσυνείδητου δικαστικού λειτουργού που συνάντησα πριν από 10 περίπου χρόνια. Ο τύπος ήταν τόσο αφοσιωμένος στη δουλειά του που δεν πήρε χαμπάρι ότι τη νέα και μουνάρα γυναίκα του την πήδηξε ψηλός, άχαρος και μαλάκας φίλος μου...
Τρία τέσσερα σημεία που ήθελα να θίξω αφού διάβασα τις αρκετά εύστοχες παρατηρήσεις σας (αλλά και τις άσχετες μαλακίες των τρολ).
Πρώτον, το επάγγελμα του δικαστή - εισαγγελέα είναι κλειστό και έχει μεγάλη ζήτηση. Για να γίνει κανείς δικαστής δε χρειάζεται να έχει αριστεύσει στη νομική.
Χρειάζεσαι να δώσει του κόσμου τα λεφτά για φροντιστήρια προκειμένου να εισαχθεί στη μία και μοναδική σχολή που υπάρχει στη χώρα. Και για να βγει από εκεί, πρέπει να δώσει κώλο στα κατάλληλα άτομα. Κυριολεκτικά ή μεταφορικά.
Δεύτερον Λόγω των ανωτέρω δικαστές και εισαγγελείς γίνονται συνήθως άβουλα και άψυχα παιδάκια, με κόμπλεξ κατωτερότητας και πολλά λεφτά από τον μπαμπά / μαμά.
Συνήθως αναπτύσσουν καλές σχέσεις με το οργανωμένο έγκλημα και την οικονομική αριστοκρατία (που έχει και αυτή σχέση με το οργανωμένο έγκλημα, Ελλάδα= Ρωσία σε αυτόν τον τομέα). Το κόμπλεξ τους θα κοιτάξουν να το βγάλουν στον φτωχό, στον αδύναμο, στον δημόσιο υπάλληλο (στο μυαλό τους αυτός φταίει για την κρίση και την περικοπή των μισθών τους), στο άτομο του άλλου φύλου, της άλλης σεξουαλικής προτίμησης από τη δική τους. Αν δικάζουν άτομα του υποκόσμου ή οικονομικούς αριστοκράτες πηγαίνουν στην αίθουσα με μπεϊμπιλίνο γιατί είναι πιθανόν να χεστούν πάνω τους.
Τρίτον πολλοί από τους δικαστές και εισαγγελείς έχουν εξαρτήσεις: ναρκωτικά, εξουσία, χρήμα, πέος, μουνί.
Οι εξαρτήσεις τους δεν τους αφήνουν να δικάσουν με καθαρό μυαλό. Δεν τους αφήνουν να λειτουργήσουν με βάση τις υπηρεσιακές ανάγκες. Αποτέλεσμα είναι να διογκώνεται ο αριθμός των υποθέσεων που φτάνουν στο ακροατήριο με χρόνια καθυστέρησης. Στην περίπτωση αυτή, τα υπηρεσιακά τους συμβούλια τους μετατάσσουν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου. Οπότε, πούτσα του τού δικαστή/ εισαγγελέα αν δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Δεν μπορείς να απολύσεις δικαστικό λειτουργό!!!
Τέταρτον. Υπάρχει μικρή μερίδα ευσυνείδητων δικαστών και εισαγγελέων. Είναι οι "Σέρπικο" της δικαιοσύνης. Ο αριθμός τους όμως όλο και μειώνεται, μιας και δεν υπάρχει καμία ανταμοιβή για την προσφορά τους. Αυτοί που προάγονται και γίνονται εφέτες, Αρεοπαγίτες κλπ είναι αυτοί που τα έχουν καλά με τους οικονομικούς αριστοκρατες, τους αρχηγούς των συμμοριών και δευτερευόντως με τις κυβερνήσεις. Να αναφέρω, από προσωπική γνώση, περίπτωση ευσυνείδητου δικαστικού λειτουργού που συνάντησα πριν από 10 περίπου χρόνια. Ο τύπος ήταν τόσο αφοσιωμένος στη δουλειά του που δεν πήρε χαμπάρι ότι τη νέα και μουνάρα γυναίκα του την πήδηξε ψηλός, άχαρος και μαλάκας φίλος μου...
Στην Αγγλία, για να γινόταν κάποιος Πρωτοδίκης δικαστής έπρεπε
να είναι κοντά στα 50 και να ήταν άριστος νομικός και να τον
πρότεινε ο Δικηγορικός σύλλογος για το ήθος του.
Για να γινόταν κοντά στα 45 έπρεπε να είναι ήταν Queen's counselor , QC
Μετά το 2005 ο γλίτσας Τόνυ Μπλαιρ μείωσε το όριο, αλλά πάλι
γίνονται έμπειροι νομικοί, ΟΧΙ ΝΕΑΡΕΣ ηλίθιες απόφοιτες Νομικής βλαμμένες
χωρίς επαγγελματική εμπειρία και χωρίς κοινωνική εμπειρία,
κομπλεξικές και διεφθαρμένες . Οι λίγοι ικανοί είναι μειοψηφία
[4]
Η Άμεση Λύση
Πολλοί ανεγκέφαλοι, μαζί με τους απατεώνες πολιτικούς εκπροσώπους τους,
αποδέχονται ότι η ελληνική δικαιοσύνη είναι διαφθαρμένη διότι δεν είναι αυτοί
στην κυβέρνηση. Όταν θα κερδίσουν τις εκλογές και σχηματίσουν την κυβέρνηση
της διαφάνειας (αντι-διαπλοκής, αντι-διαφθοράς κ.λπ) όλα αυτά θα τελειώσουν σε
μία νύκτα. Αυτή η χειμωνιάτικη νύκτα αποδεικνύεται πολύ μακριά.
Μόνο μία λύση υπάρχει. Η αντικατάσταση της ελληνικής δικαιοσύνης με την
δικαιοσύνη μιας άλλης χώρας, που κατατάσσεται στις 10 λιγότερες διαφθαρμένες
χώρες του κόσμου. Αυτό πρέπει να ισχύσει κυρίως για τις επενδύσεις. Θα
πλημμυρίσει η Ελλάδα από επενδύσεις. Τα κεφάλαια ελλήνων και ξένων, καθώς
και οι νέοι Έλληνες του εξωτερικού θα «εισβάλλουν» στην Ελλάδα. Αυτό θα βάλει
τέλος στην οικονομική παρακμή της χώρας.
Η πρόταση αυτή θα έχει και μία θετική εξέλιξη για την ελληνική δικαιοσύνη.
Αφού θα τις αφαιρεθούν οι δικαιοδοσίες στα σοβαρά (οικονομικά) θέματα, θα έχει
το χρόνο να ανασυγκροτηθεί και να γίνει και αυτή μία από τις καλύτερες
δικαιοσύνες του κόσμου. Τότε θα επανακτήσει την δικαιοδοσία της αφού θα είναι
πλέον και αυτή μία από τις 10 λιγότερες διαφθαρμένες δικαιοσύνες του πλανήτη.
Οι πιθανότητες είναι μεν μηδαμινές αλλά όχι μηδενικές δε. Τέλος πάντων, ας
αφήσουμε και κάτι μέσα στο Κουτί της Πανδώρας εκτός από την ελπίδα, που, ως
γνωστόν, ο «φτωχός ελπίζοντας, πεθαίνει χαίροντας».
Τα Οικονομικά Οφέλη της Άμεσης Λύσης
Έχω αναλύσει σε άλλη μελέτη ποια θα είναι τα οφέλη από την αφαίρεση της
δικαιοδοσίας της ελληνικής δικαιοσύνης σε ό,τι αφορά τις άμεσες ξένες επενδύσεις
που τόσο πολύ χρειάζεται η χώρα. Εδώ, θα αντιγράψω τον Πίνακα 1 από αυτή την
εργασία για να δείξω τη σημασία που έχει η διαδικασία που περιγράφω και αφορά
την ελληνική δικαιοσύνη.
Κάποιες απλές παρατηρήσεις που απορρέουν από τον Πίνακα 1 αξίζει να
αναφερθούν. Πρώτον, η διαδικασία αυτή θα είναι μακρόσυρτη, κοντά στις δύο
δεκαετίες. Απαιτεί υπομονή και επιμονή από τον κόσμο διότι οι πολιτικοί στην
εικοσαετία απαντούν με το «ποιος ζει ποιος πεθαίνει». Το δυστύχημα είναι ότι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
[5]
πολλοί πεθαίνουν και άλλοι κακοπερνούν και λόγω αυτής της κοντόφθαλμης
νοοτροπίας.
Δεύτερον, δίνεται το πρώτο δικαίωμα στην ελληνική δικαιοσύνη να αποφασίσει
για τις εκτάσεις που θα δοθούν στους δυνητικούς επενδυτές, χωρίς όμως να τους
ξέρει, οπότε δεν μπορεί να τους εκβιάσει. Απλώς, δεν είμαι σίγουρος, αν τα δέκα
χρόνια φθάνουν για να γίνει το δεύτερο βήμα του Πίνακα 1.
Πίνακας 1. Τρία Βήματα για να Γίνουν Επενδύσεις στην Ελλάδα
Βήμα Περιγραφή Έτη
1ο
Οριοθέτηση τουλάχιστον δύο μεγάλων τμημάτων γης (π.χ. 10 χιλιάδων
στρεμμάτων και πάνω) σε κάθε μία από τις περιφέρειες ή τους νομούς της χώρας.
Η μία θα είναι η ομορφότερη περιοχή της περιφέρειας (νομού) για να αξιοποιηθεί
ως τουριστική μονάδα (θα καταστραφεί δηλαδή) και η άλλη σε οποιοδήποτε
μέρος που μπορεί να αξιοποιηθεί ως αγροτοκτηνοτροφική επιχειρηματική
μονάδα.
2
2ο
Θα δημιουργηθεί ομάδα πολιτών φίλων της κάθε επένδυσης ξεχωριστά, οι οποίοι
θα υποστηρίζουν σθεναρώς τέτοιες επενδύσεις. Η ομάδα αυτή θα προσφύγει στο
Συμβούλιο της Επικρατείας, στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, στην Αρχαιολογία, στην
Πολεοδομία, στο Δασαρχείο και σε όποιον άλλον «λαδώνεται» και θα ζητούν να
ΜΗΝ γίνουν αυτές οι επενδύσεις.
10
3ο
Όταν ληφθεί η τελική απόφαση να γίνει η επένδυση και κανείς άλλος δεν θα
μπορεί να τις προσβάλει δικαστικά πλέον, θα απευθυνθεί κάλεσμα, με σειρά
προτεραιότητας, σε μεγάλους ξένους επενδυτές (κατά προτίμηση ελληνικής
καταγωγής), που έχουν την έδρα τους στις οικονομικά, κοινωνικά και εργασιακά
πιο αναπτυγμένες χώρες του κόσμου. Η γη θα τους δοθεί δωρεάν και θα ισχύει το
δίκαιο των 10 λιγότερο διαφθαρμένων χωρών του κόσμου συμπεριλαμβανομένου
και του εργατικού δικαίου χωρών π.χ. Ελβετίας, Δανίας, Καναδά, Φινλανδίας,
Σουηδίας κ.λπ.
3-8
Πηγή: Γιατί δε Γίνονται Άμεσες Ξένες Ιδιωτικές Επενδύσεις στην Ελλάδα και Ιδιαίτερα στην Ελληνική
Περιφέρεια; (4 Ιουλίου 2016) http://www.atiner.gr/gtp/Papanikos(2016)-FDI.pdf. H μελέτη αυτή παρουσιάστηκε
στην συζήτηση στρογγυλού τραπεζιού, την οποία οργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελλήνων Περιφερειολόγων
(ΣΕΠ), στο πλαίσιο του 19ου Επιστημονικού Συνεδρίου του που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία στις 12-13 Μαΐου
2016.
Τρίτον, αφαιρείται το δικαίωμα της ελληνικής δικαιοσύνης να διευθετεί τα
θέματα που αφορούν τον ιδιώτη επενδυτή αλλά και το δικαίωμα της αδηφάγους
εκτελεστικής εξουσίας να «φτιάχνει» νόμους που θα εφαρμόζει η ελληνική
δικαιοσύνη πάνω στους δύστυχους επενδυτές, ακόμη και εκ των υστέρων, αφού δεν
θα μπορεί πλέον λόγω της ισχύος του ξένου δικαίου. Αυτό είναι και το πιο δύσκολο
εγχείρημα, όπως έχω εξηγήσει αναλυτικά στο βιβλίο μου. Μάλιστα στην σελ. 114
[6]
αναφέρω ότι όταν θα λειτουργήσει μία τέτοια επένδυση (παραγωγική μονάδα)
στην Ελλάδα θα πρέπει:
Με δικαστική εντολή θα απαγορεύεται σε κάθε Έλληνα δημόσιο λειτουργό
(πρωθυπουργό, υπουργό, περιφερειάρχη, δήμαρχο, εφοριακό, δασάρχη,
αστυνόμο, πολεοδόμο κ.λπ.) να πλησιάσει σε απόσταση χιλιομέτρων από τη
μονάδα, αντίστοιχη με αυτές που εκδίδονται για τους βιαστές. Όλοι αυτοί μόλις
δουν μία οικονομική μονάδα κάτι παθαίνουν σαν αμόκ και μπαίνουν μέσα για να
(εκ) βιάσουν.
Τέταρτον, έχουμε πολλά παραδείγματα όπου ισχύει το ξένο δίκαιο όπως το
μνημόνιο για την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, τα τρία μνημόνια με
την τρόικα, τα ομόλογα του ελληνικού δημοσίου, κ.λπ. Συνεπώς, δεν είναι κάτι νέο
στην ελληνική και διεθνή πρακτική. Τόλμη θέλει από την πλειονότητα του κόσμου
που θα ωφεληθεί. Δεν έχει την αρετή, δεν στερείται της τόλμης. Με αυτή την τόλμη
θα αποκτήσουμε οικονομική ελευθερία. Εκτός αν συγχέω τις διάφορες εκφάνσεις
θρασυδειλίας των ελλήνων πολιτών ως τόλμη.
Συμπέρασμα
Η ελληνική δικαιοσύνη είναι διαφθαρμένη αιώνες τώρα. Δεν αλλάζει. Η μόνη
λύση είναι η παράκαμψή της. Είναι προς το συμφέρον του ελληνικού λαού, κυρίως
των φτωχών, να ισχύει το δίκαιο μιας ξένης χώρας και τα ξένα δικαστήρια να
δικάζουν, κυρίως για οικονομικά θέματα και επενδύσεις.
Όσο για τους έλληνες δικαστές, δεν έχω παρά να επαναλάβω αυτό που έγραψε
για αυτούς ο Ησίοδος 27 αιώνες πριν «νήπιοι, οὐδὲ ἴσασιν ὅσῳ πλέον ἥμισυ παντὸς
οὐδ' ὅσον ἐν μαλάχῃ τε καὶ ἀσφοδέλῳ μέγ' ὄνειαρ». Δηλαδή, σε δική μου ελεύθερη
μετάφραση «ηλίθιοι που είστε δικαστές και δεν γνωρίζετε ότι το μισό έχει
μεγαλύτερη αξία από το ολόκληρο ούτε και την ωφέλεια του σκέτου ψωμιού και
της ελιάς».