Νέα

Φρίκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα coral
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 114K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Εσύ είσαι εκτός πάσης πραγματικότητας.
Τα λάθη σου:

1) "Οι πολιτικοί είναι πιο μορφωμένοι και καλλιεργημένοι".
Τι να σου απαντήσω τώρα σ' αυτό...  Σε παραδίνω στην κοινή χλεύη.

2) Βάζεις ταμπέλες (και μάλιστα αυτές που σου προσφέρονται έτοιμες στο πιάτο - δεν σκέφτεσαι δικές σου). Δεν μπορεί κάποιος να έχει τη δική του σκέψη και κρίση, θα πρέπει να είναι είτε υπέρ, είτε κατά της χρυσής αυγής. Το ίδιο (προφανώς) και με το ΚΚΕ, και το θεσμό της βασιλείας, και το πασοκ, και το σύριζα, και όλα. Οπαδός. Είτε υπέρ είτε κατά, οπαδός θα παραμείνεις. Έχεις σκεφτεί ποτέ π.χ. ότι ΚΑΙ η χρυση αυγή, ΚΑΙ το ΚΚΕ, ΚΑΙ ο θεσμός της βασιλείας, ΚΑΙ ο σταλινισμός, ΚΑΙ όλα τα πράματα έχουν θετικά στοιχεία? Και ότι μπορείς να τα εκμεταλευτείς? Όχι προφανώς. Γιατί το οπαδικό σου μυαλό δε φτάνει μέχρι εκεί. Φτάνει μέχρι να κρατάς σημαία:  "Κάτω (ή πάνω) η χρυσή αυγή".
Και ούτε ξέρεις τι λέει (αν λέει κάτι και δεν κοιτάει μόνο την τσέπη της) η χρυσή αυγή.

3) Το κράτος είναι η μορφή οργάνωσης για τη διοίκηση και την καλύτερη λειτουργία της κοινωνίας. Αν η κοινωνία θέλει και θεωρεί αυτονόητο ότι το χέρι του κλέφτη πρέπει να κόβεται (όπως γίνεται στο Ιράν) για να μη ξανακλέψει, τότε "το κράτος" πρέπει να συμβαδίζει με την συνισταμένη άποψη της κοινωνίας, που είναι αυτή, και να του κόβει το χέρι σε δημόσια τελετή. Αν ΔΕΝ το κάνει, τότε δρα σε αντίθεση με την κοινωνία την οποία υποτίθεται ότι εξυπηρετεί.
Το να θέλεις να αλλάξεις αυτή την άποψη, είναι και θεμιτό, και πρέπει να επιτρέπεται. Και να το προσπαθείς, και να το επιδιώκεις, και εγώ μαζί σου.
Αλλά το να λες ότι "το κράτος είναι κάτι ανώτερο και πάνω από μένα, και αυτό πρέπει να μου επιβάλλει τι θα κάνω" είναι φασισμός.

Και χαρακτηριστικό των ανεγκέφαλων οπαδών σαν και σένα, ΕΙΝΑΙ ο φασισμός.
Και σε τέτοιους (σαν και σένα) ιστορικά στηρίχτηκαν τα φασιστικά καθεστώτα και ανέβηκαν (όποτε ανέβηκαν) στην εξουσία.
Το ότι δεν σου αρέσει η χρυσή αυγή δεν έχει σημασία, σήμερα δεν σου αρέσει, αύριο όμως θα έρθει κάποιος άλλος που θα λέγεται "ασημένια παραλία", και θα σου αρέσει. Οπαδικά, θα τον υποστηρίξεις, θα τον ψηφίσεις, και θα τον βγάλεις να σου το παίζει "κράτος".
Και δυστυχώς και σε όλους εμάς τους υπόλοιπους.
Σώπα που με παραδίδεις και στη χλεύη ρε ψωνάρα !!

Λοιπόν,δεν θα πέσω στο χαμηλό σου επίπεδο και να σου απαντήσω αναλόγως,άλλωστε εγώ δεν σε έβρισα...θα πω μόνο το προφανές ότι είσαι ένας άνθρωπος χωρίς καμία καλλιέργεια και παιδεία και πιθανότατα και μόρφωση ! Εκτός και αν είσαι ανήλικος οπότε δικαιολογήσαι...Άλλωστε το στυλ της γραφής σου και το συντακτικό σου θυμίζουν παιδί 13 χρόνων !

Και σίγουρα το σύνολο των πολιτικών που κατηγορείς είναι απείρως πιο καλλιεργημένοι από εσένα !! Το αν η πολιτική εκφυλίστηκε στην Ελλάδα,είναι ακριβώς γιατί επικράτησαν λαϊκίστικες απόψεις σαν τις δικές σου,έτσι όχι μόνο οι πολιτικοί και η αστική τάξη δεν κατέυθηναν τον λαό προς την πρόοδο,αλλά προσπαθούσαν να του μοιάσουν ακόμα και στα χειρότερα ελατώματά του για να παίρνουν ψήφους !
Μετά μας λες ότι ο ναζισμός και φασισμός τύπου χρυσής αυγής έχει και θετικά στοιχεία που πρέπει να εκμεταλλευτούμε(!!!) και μετά κατηγορείς εμένα ως φασίστα !! Μήπως παίρνεις λιγμένα?
Το ότι παίρνεις ως παράδειγμα τη δικτατορία του μεσαιωνικού θεοκρατικού Ιράν και ισχυρίζεσαι ότι καλώς το κράτος ακολουθεί τους εκεί χαχώλους και τον πρωτογωνισμνό τους (και μάλιστα θέλεις να το εφαρμόσεις και στην Ελλάδα) δείχνει το μέγεθος της φαιδρότητάς σου...Φαντάζομαι δηλαδή θα συμφωνείς και με το να λιθοβολούνται οι γυναίκες όπως γίνεται εκεί,ε ? Αλλά αγνοείς προφανώς ότι εκεί αν σε πιάσουν να μπαίνεις και σε τέτοια site όπως αυτό σε μαστιγώνουν δημόσια ! Φαντάζομαι λοιπόν δεν θα είχες και πρόβλημα να μαστιγωθείς δημοσίως,εσόσων το απαιτεί ο λαός,ε ?  :2funny: :2funny:
Και εγώ φυσικά δεν μίλησα για αυταρχισμό εναντίον του λαού (αν είχες στοιχειώδες μυαλό θα το καταλάβαινες),αλλά το ακριβώς αντίθετο,ότι δηλαδή η κοινωνική πρόοδος και τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπαίνουν ούτε σε γκάλοπ,ούτε σε δημοψηφίσματα και ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να παιδαγωγεί και να κατευθήνει τους πολίτες προς τα εκεί και όχι να κατευθήνεται αυτό από τα κατώτερα ένστικτά τους...Σιγά μη βάλουμε τώρα και την αμόρφωτη γιαγιά από το βλαχοχώρι της και τους όντως ΨΥΧΙΚΑ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ να αποφασίζουν για τα ανθρώπινα δικαιώματα !   Άν εσύ γουστάρεις μεσαίωνα πήγαινε να ζήσεις στο Ιράν,στο Αφγανιστάν,στην Ουγκάντα και δεν ξέρω που αλλού ! Άντε γιατί πολύ ασχολήθηκα...
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
Σώπα που με παραδίδεις και στη χλεύη ρε ψωνάρα!!

Έχεις δίκιο, κακώς το έκανα αυτό.

Έναν ανεγκέφαλο δεν είναι σωστό να τον χλευάζει κάποιος.

Υστερεί εκ φύσης, η φύση τον έχει αδικήσει, και αξίζει τη συμόνοια μας.

Οπότε συγχωρείσαι.
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
"ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ", όπως το λες και το ορίζεις, υποτίθεται ότι εκφράζει τη συνισταμένη των αισθημάτων των πολιτών του, όποια είναι αυτή σε κάθε περίπτωση.
Άλλο αν αυτό δεν είναι αλήθεια, και "το κράτος" έχει καταντήσει ένας οργανισμός ξένος και αποστασιοποιημένος από την κοινωνία που υποτίθεται ότι εκφράζει. Με αυτή τη (δεύτερη) έννοια, βεβαίως και δεν μπορεί να έχει δικαίωμα να σκοτώνει κανέναν.

Με την πρώτη έννοια όμως, όταν το κοινό περί δικαίου αίσθημα λέει "αυτός θέλει καθάρισμα να ξεβρωμίσει ο τόπος", είναι σωστό να συμβαδίζει με αυτό το αίσθημα και η δράση του κράτους. Δεν αποτελεί παραφωνία με την κοινωνία, και κανόνες τύπου "το κράτος δεν..." αποτελούν θέσφατα και το διαχωρίζουν από την κοινωνία που υποτίθεται ότι εκφράζει.

Διάλεξε τι κράτος θέλεις, και ανάλογα πάει και το αν θα υπάρχει ή όχι θανατική ποινή.

Φιλοσοφήματα τύπου "Το κράτος δεν μπορεί να πάρει μια ζωή γιατί δεν την έδωσε αυτό, την έδωσε ο θεός", εγώ τα ακούω βερεσέ.
Την ζωή την παίρνει η κοινωνία (αν αποφασίσει πως πρέπει), γιατί έτσι θα συνεχίσει να ζει σαν σύνολο.

Εκτός κι αν έχεις αντίρηση στο ότι η κοινωνία πρέπει να μπορεί να αφαιρεί ζωές.

η κοινωνία πρέπει να τιμωρεί αυτούς που παραβιάζουν τους κανόνες και όχι να παίρνει τη ζωή... και όταν λέμε να τιμωρεί να το κάνει χωρίς νομικίστικα κόλπα που σημαίνουν ισόβια=10 χρόνια...
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
η κοινωνία πρέπει να τιμωρεί αυτούς που παραβιάζουν τους κανόνες και όχι να παίρνει τη ζωή... και όταν λέμε να τιμωρεί να το κάνει χωρίς νομικίστικα κόλπα που σημαίνουν ισόβια=10 χρόνια...

Η "κοινωνία" φίλε όμως, είναι 10 εκ. άτομα, και βέβαια δεν μπορεί να το κάνει. Αναγκαστικά, βάζει "εκπροσώπους" της να κάνουν αυτές τις δουλειές.
Αν μπορούσε να το κάνει η ίδια, τι πιστεύεις εσύ ότι θα ζήταγε για τον συγκεκριμένο (και άλλους τέτοιους)? Θάνατο ή ισόβια?
Να στο πω αλλιώς:  Αν γινόταν δημοψήφισμα για την ποινή του τύπου, τι θα έβγαζε αυτό?
Εγώ λέω ότι θα έβγαζε "θάνατος", και αυτό άσχετα με Χ.Α., σύριζα, ΚΚΕ, πασοκ και τις λοιπές μαλακίες που θέλησε να μπλέξει στη συζήτηση ο άλλος ο ανεγκέφαλος οπαδός. Αυτό θα έβγαζε, σαν απαίτηση "ικανοποίησης αισθήματος δικαίου" και μόνο απ' αυτό.
(Αν διαφωνείς στο ότι αυτό θα έβγαζε το δημοψήφισμα, είναι μια άλλη κουβέντα, και να την κάνουμε. Αλλά εδώ ΔΕΝ συζητάμε αυτό).

Με δεδομένο αυτό λοιπόν, εγώ λέω ότι ο μηχανισμός τιμωρίας που έχουμε φτιάξει (νόμοι, δικαστήρια, δικαστές, κλπ) και τον οποίο αναφέρεις πρέπει ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ με αυτό.
Αν δεν συμβαδίζει, δεν κάνει καλά τη δουλειά που του έχουμε αναθέσει (σαν κοινωνία) να κάνει.
Μιλάω παράλογα?
Το "η κοινωνία δεν πρέπει να παίρνει ζωές" που λες εσύ, από που το βγάζεις? Από το ευαγγέλιο?
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Η "κοινωνία" φίλε όμως, είναι 10 εκ. άτομα, και βέβαια δεν μπορεί να το κάνει. Αναγκαστικά, βάζει "εκπροσώπους" της να κάνουν αυτές τις δουλειές.
Αν μπορούσε να το κάνει η ίδια, τι πιστεύεις εσύ ότι θα ζήταγε για τον συγκεκριμένο (και άλλους τέτοιους)? Θάνατο ή ισόβια?
Να στο πω αλλιώς:  Αν γινόταν δημοψήφισμα για την ποινή του τύπου, τι θα έβγαζε αυτό?
Εγώ λέω ότι θα έβγαζε "θάνατος", και αυτό άσχετα με Χ.Α., σύριζα, ΚΚΕ, πασοκ και τις λοιπές μαλακίες που θέλησε να μπλέξει στη συζήτηση ο άλλος ο ανεγκέφαλος οπαδός. Αυτό θα έβγαζε, σαν απαίτηση "ικανοποίησης αισθήματος δικαίου" και μόνο απ' αυτό.
(Αν διαφωνείς στο ότι αυτό θα έβγαζε το δημοψήφισμα, είναι μια άλλη κουβέντα, και να την κάνουμε. Αλλά εδώ ΔΕΝ συζητάμε αυτό).

Με δεδομένο αυτό λοιπόν, εγώ λέω ότι ο μηχανισμός τιμωρίας που έχουμε φτιάξει (νόμοι, δικαστήρια, δικαστές, κλπ) και τον οποίο αναφέρεις πρέπει ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ με αυτό.
Αν δεν συμβαδίζει, δεν κάνει καλά τη δουλειά που του έχουμε αναθέσει (σαν κοινωνία) να κάνει.
Μιλάω παράλογα?
Το "η κοινωνία δεν πρέπει να παίρνει ζωές" που λες εσύ, από που το βγάζεις? Από το ευαγγέλιο?

εσύ το ανέφερες πριν απο 4-5 σελίδες πριν... έψαξα να βρω την αρχή της διαφωνίας σου με τον συναγωνιστή... πάνω σε αυτό σου έκανα την παράθεση
προφανώς για το συγκεκριμένο περιστατικό λόγω της αγριότητας και επειδή είναι πρόσφατο και το έχουμε νωπό στη μνήμα μας, πολλοί θα είναι υπέρ της θανατικής ποινής. Κατα τη γνώμη μου θα πρέπει να φτιάξουν οι μηχανισμοί δικαιοσύνης που υπάρχουν και εφόσον δεν μας καλύπτουν να αναζητήσουμε άλλες λύσεις πχ. θανατική ποινή.
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
εσύ το ανέφερες πριν απο 4-5 σελίδες πριν... έψαξα να βρω την αρχή της διαφωνίας σου με τον συναγωνιστή... πάνω σε αυτό σου έκανα την παράθεση
προφανώς για το συγκεκριμένο περιστατικό λόγω της αγριότητας και επειδή είναι πρόσφατο και το έχουμε νωπό στη μνήμα μας, πολλοί θα είναι υπέρ της θανατικής ποινής. Κατα τη γνώμη μου θα πρέπει να φτιάξουν οι μηχανισμοί δικαιοσύνης που υπάρχουν και εφόσον δεν μας καλύπτουν να αναζητήσουμε άλλες λύσεις πχ. θανατική ποινή.

Φίλε, τα έχεις λίγο μπερδεμένα.
Η θανατική ποινη δεν είναι "λύση" στο πρόβλημα του ότι ο μηχανισμός σωφρονισμού δεν κάνει καλά τη δουλειά του.
Γιατί ισχύει και το αντίστροφο, δηλαδή να επιβάλλεται θάνατος σε περιπτώσεις που είναι λάθος.
Εγώ μίλαγα για το ότι ο μηχανισμός δεν κάνει καλά τη δουλειά του (η οποία είναι σαφώς το να επιβάλλει ποινές και μεθόδους σωφρονισμού που συμβαδίζουν με το περί δικαίου δημόσια αίσθημα - όποιο κι αν είναι αυτό, και είναι διαφορετικό για κάθε κοινωνία, π.χ. άλλο Δανία και άλλο Ιραν) και αυτό (η λάθος δουλειά) γίνεται και προς τις δυο κατευθύνσεις:
Είτε βάζοντας μικρές ποινές, νομικίστηκα κόλπα κλπ όπως τα είπες, είτε το αντίστροφο: Βαρειές ποινές (π.χ. σε χρήστες ναρκωτικών) που δεν δικαιολογούνται και δεν έχουν αποτέλεσμα. Στη Γαλλία νομίζω είχε γίνει πολύ γνωστή η υπόθεση Ντρέϋφους, όπου καταδικάσανε και καθαρίσανε κάποιον που μετά από χρόνια αποδείχτηκε ότι δεν το είχε κάνει.

Σε ΚΑΘΕ περίπτωση όμως, το κριτήριο πρέπει να είναι το δημόσιο αίσθημα (που ιδανικά θα εκφραζόταν με το δημοψήφισμα), και όχι με διάφορες δοξασίες, ή (ακόμα χειρότερα) κομματικές τοποθετήσεις, όπως πήγε να πει ο ανεγκέφαλος (ευτυχώς κάποιος moderator καθάρισε τις ανοησίες του).

Η διαφωνία μου είναι σε κάθε δοξασία. Κάθε πράμα χωράει και ανάλυση, και λύση.
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Φίλε, τα έχεις λίγο μπερδεμένα.
Η θανατική ποινη δεν είναι "λύση" στο πρόβλημα του ότι ο μηχανισμός σωφρονισμού δεν κάνει καλά τη δουλειά του.
Γιατί ισχύει και το αντίστροφο, δηλαδή να επιβάλλεται θάνατος σε περιπτώσεις που είναι λάθος.
Εγώ μίλαγα για το ότι ο μηχανισμός δεν κάνει καλά τη δουλειά του (η οποία είναι σαφώς το να επιβάλλει ποινές και μεθόδους σωφρονισμού που συμβαδίζουν με το περί δικαίου δημόσια αίσθημα - όποιο κι αν είναι αυτό, και είναι διαφορετικό για κάθε κοινωνία, π.χ. άλλο Δανία και άλλο Ιραν) και αυτό (η λάθος δουλειά) γίνεται και προς τις δυο κατευθύνσεις:
Είτε βάζοντας μικρές ποινές, νομικίστηκα κόλπα κλπ όπως τα είπες, είτε το αντίστροφο: Βαρειές ποινές (π.χ. σε χρήστες ναρκωτικών) που δεν δικαιολογούνται και δεν έχουν αποτέλεσμα. Στη Γαλλία νομίζω είχε γίνει πολύ γνωστή η υπόθεση Ντρέϋφους, όπου καταδικάσανε και καθαρίσανε κάποιον που μετά από χρόνια αποδείχτηκε ότι δεν το είχε κάνει.

Σε ΚΑΘΕ περίπτωση όμως, το κριτήριο πρέπει να είναι το δημόσιο αίσθημα (που ιδανικά θα εκφραζόταν με το δημοψήφισμα), και όχι με διάφορες δοξασίες, ή (ακόμα χειρότερα) κομματικές τοποθετήσεις, όπως πήγε να πει ο ανεγκέφαλος (ευτυχώς κάποιος moderator καθάρισε τις ανοησίες του).

Η διαφωνία μου είναι σε κάθε δοξασία. Κάθε πράμα χωράει και ανάλυση, και λύση.

σωστά η θανατική ποινή δεν είναι λύση, λάθος μου

αυτά που λες τώρα όμως δεν έχουν σχέση με αυτά που έγραψες πριν και που σου έκανα παράθεση. το κριτήριο δεν νομίζω πως πρέπει να είναι το δημόσιο αίσθημα αλλά οι νόμοι που ισχύουν

εδώ σου βάζω το κομμάτι που έχω άλλη άποψη από προηγούμενο post σου
"Την ζωή την παίρνει η κοινωνία (αν αποφασίσει πως πρέπει), γιατί έτσι θα συνεχίσει να ζει σαν σύνολο.

Εκτός κι αν έχεις αντίρηση στο ότι η κοινωνία πρέπει να μπορεί να αφαιρεί ζωές."
 

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
σωστά η θανατική ποινή δεν είναι λύση, λάθος μου

αυτά που λες τώρα όμως δεν έχουν σχέση με αυτά που έγραψες πριν και που σου έκανα παράθεση. το κριτήριο δεν νομίζω πως πρέπει να είναι το δημόσιο αίσθημα αλλά οι νόμοι που ισχύουν

εδώ σου βάζω το κομμάτι που έχω άλλη άποψη από προηγούμενο post σου
"Την ζωή την παίρνει η κοινωνία (αν αποφασίσει πως πρέπει), γιατί έτσι θα συνεχίσει να ζει σαν σύνολο.

Εκτός κι αν έχεις αντίρηση στο ότι η κοινωνία πρέπει να μπορεί να αφαιρεί ζωές."

Μα φίλε μου, οι νόμοι αποτελούν και αυτοί μέρος του σωφρονιστικού συστήματος. Αν οι νόμοι δεν συμβαδίζουν με το δημόσιο αίσθημα, πρέπει να τους αλλάξουμε ώστε να συμβαδίζουν.
Το δημόσιο αίσθημα της κοινωνίας (όπως και οι νόμοι επομένως) δεν είναι κάτι στατικό, δεν παραμένει ίδιο με την πάροδο του χρόνου, μεταβάλλεται, είναι δυναμικό. Νταξει, δε λέμε να αλλάζουν οι νόμοι για ψύλλου πήδημα ή κάθε φορά που κάτι συμβαίνει και μεταστρέφεται πρόσκαιρα το αίσθημα, αλλά υπάρχουν π.χ. εγκλήματα που ΟΠΟΤΕ κι αν γίνουν, το ίδιο αίσθημα διεγείρουν, διαχρονικά. Για την περίπτωση Δουρή π.χ. (πάνω από 15 χρόνια πέρασαν) που πήδαγε το 5 ετών παιδί του και στη συνέχεια το σκότωσε για να μην τον καρφώσει, δε νομίζω ότι κάτι έχει αλλάξει στο πως αισθάνεται ο κόσμος γι' αυτόν τον τύπο. Θέλει να τον δει κρεμασμένο.

Επομένως μια "δογματική" αντιμετώπιση της θανατικής ποινής τύπου "δεν αφαιρούμε κάτι που δεν το δώσαμε εμείς" δε με βρίσκει σύμφωνο. Μπορώ να δεχτώ άλλους κανόνες: Π.χ. "Δεν επιβάλλεται θανατική ποινή για οικονομικά εγκλήματα, όσο μεγάλο κι αν είναι το αντικείμενο". Αυτό να το δεχτώ σαν κανόνα. Αλλά να δεχτώ το ότι κάποιος (σαν τον πρόσφατο) που καθάρισε με αυτό τον τρόπο έναν συνάνθρωπο θα παραμείνει ταϊζόμενος, δε με βρίσκει σύμφωνο, και λέω ότι ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει νόμος που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ να τον καθαρίσουμε, αφού όλοι λέμε πως πρέπει.

Βεβαίως το κριτήριο πρέπει να είναι το δημόσιο αίσθημα. Και οι νόμοι "που ισχύουν" (όπως το λες), πρέπει να συμβαδίζουν με αυτό. Τι είναι οι νόμοι δηλαδή, ποιός τους βγάζει? Από μόνοι τους υπάρχουν?

Και τέλος, ναι, αυτό που παραθέτεις σε εισαγωγικά το έγραψα, και επιμένω ότι είναι σωστό. Τι δε σ' αρέσει σ' αυτό?
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Μα φίλε μου, οι νόμοι αποτελούν και αυτοί μέρος του σωφρονιστικού συστήματος. Αν οι νόμοι δεν συμβαδίζουν με το δημόσιο αίσθημα, πρέπει να τους αλλάξουμε ώστε να συμβαδίζουν.
Το δημόσιο αίσθημα της κοινωνίας (όπως και οι νόμοι επομένως) δεν είναι κάτι στατικό, δεν παραμένει ίδιο με την πάροδο του χρόνου, μεταβάλλεται, είναι δυναμικό. Νταξει, δε λέμε να αλλάζουν οι νόμοι για ψύλλου πήδημα ή κάθε φορά που κάτι συμβαίνει και μεταστρέφεται πρόσκαιρα το αίσθημα, αλλά υπάρχουν π.χ. εγκλήματα που ΟΠΟΤΕ κι αν γίνουν, το ίδιο αίσθημα διεγείρουν, διαχρονικά. Για την περίπτωση Δουρή π.χ. (πάνω από 15 χρόνια πέρασαν) που πήδαγε το 5 ετών παιδί του και στη συνέχεια το σκότωσε για να μην τον καρφώσει, δε νομίζω ότι κάτι έχει αλλάξει στο πως αισθάνεται ο κόσμος γι' αυτόν τον τύπο. Θέλει να τον δει κρεμασμένο.

Επομένως μια "δογματική" αντιμετώπιση της θανατικής ποινής τύπου "δεν αφαιρούμε κάτι που δεν το δώσαμε εμείς" δε με βρίσκει σύμφωνο. Μπορώ να δεχτώ άλλους κανόνες: Π.χ. "Δεν επιβάλλεται θανατική ποινή για οικονομικά εγκλήματα, όσο μεγάλο κι αν είναι το αντικείμενο". Αυτό να το δεχτώ σαν κανόνα. Αλλά να δεχτώ το ότι κάποιος (σαν τον πρόσφατο) που καθάρισε με αυτό τον τρόπο έναν συνάνθρωπο θα παραμείνει ταϊζόμενος, δε με βρίσκει σύμφωνο, και λέω ότι ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει νόμος που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ να τον καθαρίσουμε, αφού όλοι λέμε πως πρέπει.

Βεβαίως το κριτήριο πρέπει να είναι το δημόσιο αίσθημα. Και οι νόμοι "που ισχύουν" (όπως το λες), πρέπει να συμβαδίζουν με αυτό. Τι είναι οι νόμοι δηλαδή, ποιός τους βγάζει? Από μόνοι τους υπάρχουν?

Και τέλος, ναι, αυτό που παραθέτεις σε εισαγωγικά το έγραψα, και επιμένω ότι είναι σωστό. Τι δε σ' αρέσει σ' αυτό?

για να δεις αν χρειάζεται να αλλάξει ένας νόμος θα πρέπει πρώτα να τον εφαρμόσεις σωστά. Αυτό που ανέφερες πριν για την ψηφοφορία σχετικά με την ποινή του συγκεκριμένου εγκλήματος δεν μπορείς να το γενικεύσεις γιατί όσο ένα έγκλημα είναι πρόσφατο υπάρχει κίνδυνος να επιβάλεις λάθος ποινή με βάση την ψυχολογία της στιγμής.
Το δημόσιο αίσθημα είναι κάτι πολύ υποκειμενικό και μπορεί πολύ εύκολα να υπερβάλλει εφόσον δεν έχει τη γνώση από τους νόμους που ήδη υπάρχουν. πχ. πόσοι δεν λένε ελαφρά την καρδία "κρεμάλα" στους πολιτικούς; νομίζεις πως είναι δύσκολο να διαμρφωθεί μια τέτοια γνώμη πιο γενικευμένα; και για το παράδειγμα που αναφέρεις, (αν κάποιος είναι υπερ της θανατικής ποινής) γιατί εξαιρούνται αυτοί που έχουν κάνει οικονομικά εγκλήματα; σε πολλές περιπτώσεις είναι και ηθικοί αυτουργοί αυτοκτονιών που είναι και αυτό μια αφαίρεση ζωής...
Θα μπορούσε να υπάρχει μια αναθεώρηση των ποινών σε τακτά χρονικά διαστήματα αλλά και πάλι θα πρέπει να υπάρχει ένα χρονικό διάστημα για να βλέπουμε τις καταστάσεις με ψυχραιμία.
για την αρχική σου τοποθέτηση (που σε αυτή έκανα την 1η παράθεση) δεν μου αρέσει το δογματικό ύφος πως η κοινωνία μπορεί να πάρει ζωή επιπλέον από το σχόλιο σου πως η κοινωνία είναι όλοι οι άνθρωποι (εσύ ο ίδιος έβαλες ένα ερωτηματικό στο σχόλιό σου)
η κοινωνία λοιπόν έχει κάποιους κανόνες που οφείλει να ακολουθήσει και βεβαίως να κάνει τις όποιες αλλαγές χρειάζεται αλλά με ένα ψύχραιμο σκεπτικό
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.368
Κριτικές
4
Like
1.334
Πόντοι
216
Θεωρητικά είναι όλα πολύ ωραία κι όμρφα πλασμένα...

Τι ωραίο που είναι να κάνουμε γενικολογίες περι κοινωνίας, επιβολής ποινών, διαπιστώσεις του στιλ "κανείς δεν έχει δικαίωμα να του αφαιρέσει τη ζωή" και λοιπές παπαρολογίες.......!!!!

Αυτός δλδ είχε το δικαίωμα να αφαιρέσει μια ζωή έτσι όπως την αφαίρεσε???
Κι ενώ γνωρίζοντας πώς ο τύπος είχε ιστορικό.... Γιατί ένας τύπος σαν αυτον πρέπει να έχει δικαίωμα στη ζωή??? Βρείτε μου ενα λόγο που πρέπεει να ζούν τέτοιοι "άνθρωποι"!!!

Κρέμασμα απο τα παπάρια εγώ αυτό έχω να πώ!!!!
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
366
Κριμα για την κοπελα και λυπαμαι και για τον πατερα που την ειδε να καιγεται.
Ανατριχιαζω που το σκεφτομαι και μονο .......

Η ελληνικη δικαιοσυνη εχει πολλες τρυπες που θα πρεπει να κλεισουν σε πολλα επιπεδα
Δυστυχως γιαυτο χρειαζεται πολιτικη βουληση και αυτο λειπει γενικως !!!
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Θεωρητικά είναι όλα πολύ ωραία κι όμρφα πλασμένα...

Τι ωραίο που είναι να κάνουμε γενικολογίες περι κοινωνίας, επιβολής ποινών, διαπιστώσεις του στιλ "κανείς δεν έχει δικαίωμα να του αφαιρέσει τη ζωή" και λοιπές παπαρολογίες.......!!!!

Αυτός δλδ είχε το δικαίωμα να αφαιρέσει μια ζωή έτσι όπως την αφαίρεσε???
Κι ενώ γνωρίζοντας πώς ο τύπος είχε ιστορικό.... Γιατί ένας τύπος σαν αυτον πρέπει να έχει δικαίωμα στη ζωή??? Βρείτε μου ενα λόγο που πρέπεει να ζούν τέτοιοι "άνθρωποι"!!!

Κρέμασμα απο τα παπάρια εγώ αυτό έχω να πώ!!!!

αυτή τη στιγμή θα συμφωνήσω πως έτσι αισθάνονται οι περισσότεροι, δεν είναι όμως μια ψύχραιμη άποψη για το πως είναι καλύτερα να αντιμετωπίζουμε τέτοια περιστατικά
 

dinn

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
726
Like
41
Πόντοι
6
ο "χρησταρας" ειναι η κορυφη του παγοβουνου ενας στρατηγος σε ενα στρατο κακοψυχων αμορφωτων αγαμητων αρχιδομαγκων που κατεβηκαν απο τα βουνα στην Ξανθη και σε καθε ξανθη και βγαινουν με τις χατζαρες του ναρκισσισμου του ψυχαναγκασμου απο την εγκεφαλικη πλυση που ανταλλασουν μεταξυ τους περι ανδρικης μαγκιας οι γιοι του Γαμαω.ο Χρησταρας αποτελει το γνησιο τεκνο μιας φοβερης ψυχοσεξουαλικης συμπιεσης στα πλαισια μιας ασφυκτικης μικροκοινωνιας κακιας φθονου απομονωσης,στερησης ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΜΗ
 

Messalina

Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2012
Μηνύματα
295
Like
0
Πόντοι
1
απο τη σελιδα του στο φατσοβιβλιο φαινεται τι τυπος ητανε.οι γονεις του δεν ειχαν ουτε ρευμα και ετσι αργησαν να μαθουν τι εγινε.
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
ο "χρησταρας" ειναι η κορυφη του παγοβουνου ενας στρατηγος σε ενα στρατο κακοψυχων αμορφωτων αγαμητων αρχιδομαγκων που κατεβηκαν απο τα βουνα στην Ξανθη και σε καθε ξανθη και βγαινουν με τις χατζαρες του ναρκισσισμου του ψυχαναγκασμου απο την εγκεφαλικη πλυση που ανταλλασουν μεταξυ τους περι ανδρικης μαγκιας οι γιοι του Γαμαω.ο Χρησταρας αποτελει το γνησιο τεκνο μιας φοβερης ψυχοσεξουαλικης συμπιεσης στα πλαισια μιας ασφυκτικης μικροκοινωνιας κακιας φθονου απομονωσης,στερησης ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΜΗ
πςςςςςςςςςςςςςςςςς....τι λες τωρα!!
 
Εγγρ.
28 Αυγ 2011
Μηνύματα
6.883
Like
4
Πόντοι
66
ο "χρησταρας" ειναι η κορυφη του παγοβουνου ενας στρατηγος σε ενα στρατο κακοψυχων αμορφωτων αγαμητων αρχιδομαγκων που κατεβηκαν απο τα βουνα στην Ξανθη και σε καθε ξανθη και βγαινουν με τις χατζαρες του ναρκισσισμου του ψυχαναγκασμου απο την εγκεφαλικη πλυση που ανταλλασουν μεταξυ τους περι ανδρικης μαγκιας οι γιοι του Γαμαω.ο Χρησταρας αποτελει το γνησιο τεκνο μιας φοβερης ψυχοσεξουαλικης συμπιεσης στα πλαισια μιας ασφυκτικης μικροκοινωνιας κακιας φθονου απομονωσης,στερησης ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΜΗ

αυτα να τα βλεπουν οι μαλακες που θελουν να πανε στην επαρχια να βρουνε δουλεια κ την βλεπουν σαν παραδεισο

αν ειναι μια φορα η αθηνα σκατα η επαρχια κ οι μικροτερες πολεις ειναι αποσκατα
 

Επισκέπτης
αυτα να τα βλεπουν οι μαλακες που θελουν να πανε στην επαρχια να βρουνε δουλεια κ την βλεπουν σαν παραδεισο

αν ειναι μια φορα η αθηνα σκατα η επαρχια κ οι μικροτερες πολεις ειναι αποσκατα

Οπως τα λες ειναι. Στην επαρχια και ειδικα στα χωρια, ολοι ειμαστε ψωχανωμαλοι που για να ξεφυγουμε απο τη μιζερια μας, βιαζουμε και σκοτωνουμε οποια βρεθει στο δρομο μας.
 
Εγγρ.
28 Αυγ 2011
Μηνύματα
6.883
Like
4
Πόντοι
66
Οπως τα λες ειναι. Στην επαρχια και ειδικα στα χωρια, ολοι ειμαστε ψωχανωμαλοι που για να ξεφυγουμε απο τη μιζερια μας, βιαζουμε και σκοτωνουμε οποια βρεθει στο δρομο μας.

οχι μονο

πινετε κ μπαφους

κ τρωτε κ σπιτικα αυγουλακια απο κοτες αλανιαρες
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.974
Like
30.411
Πόντοι
5.006
13.jpg
[size=60pt]=[/size]
Interrogation_suicide.gif
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.974
Like
30.411
Πόντοι
5.006
Aυτοκτόνησε ο ηθοποιός Δ. Βογιατζής - Συγκλονισμένο το καλλιτεχνικό στερέωμα

http://[URL unfurl="true"]www.newsit.gr/files/Image/2012/12/30/resized/VOGIATZIS2_265_355.jpg[/img[/URL]]

- Τον βρήκε νεκρό η μητέρα του το βράδυ του Σαββάτου, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες
- Συγκλονισμένοι οι φίλοι και οι συνάδελφοί του
- Άγνωστοι για την ώρα οι λόγοι που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία
- Είχε γίνει γνωστός στο ευρύ κοινό από τη συμμετοχή του στην τηλεοπτική σειρά Αέρινες Σιωπές

Ο Δημήτρης Βογιατζής, ο ηθοποιός που oι περισσότεροι γνωρίσαμε από το σήριαλ «Αέρινες Σιωπές» έδωσε τέλος στη ζωή του
Η είδηση έγινε γνωστή σε φίλους και συγγενείς του χθες το βράδυ. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι τον Δημήτρη Βογιατζή βρήκε νεκρό η μητέρα του. Η είδηση του θανάτου του έχει συγκλονίσει ολόκληρο το καλλιτεχνικό στερέωμα.

Ο Δημήτρης, αποφοίτησε από το θέατρο Τέχνης. Ήταν ένας καταξιωμένος ηθοποιός, ο οποίος έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό από την πετυχημένη σειρά του Mega «Αέρινες Σιωπές» και συμμετείχε σε αρκετές παραστάσεις. Το καλοκαίρι του 2011 έπαιξε στην «Ειρήνη» του Αριστοφάνη με τον Πέτρο Φιλιππίδη, ο οποίος μας επιβεβαίωσε τη δυσάρεστη είδηση αλλά δεν θέλησε να κάνει κάποια δήλωση.
[url=http://[URL unfurl="true"]www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=182943&catid=10]http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=182943&catid=10[/url[/URL]]
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom