Νέα

Formula-1 Ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Gamolas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 42K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
γάματα αδερφέ.
η επιβράδυνση παράγει κινητική ενεργεια.
και η θερμότητα παράγει παγάκια.

:rolleyes: :jerking:

μετά απορείς γιατί φτάσαμε εδω.

εμενα μου αρεσε που εκανε και πλακιτσα ως γνησιος πολυξεριδης,"αμα δεν ξερεις ποδηλατο τι
την θες την F1?"

εκει λοιπον,εκεινο το συγκεκριμενο δλπτ ηθελε μια χωροφυλακιστικη μπατσα στα τσαουλια απο
κεινες τις παλιες τις ξαναστροφες,να δεις ξανανοιγει το ρημαδι του να πει ξερολια???

δεν κατακρινω την αγνοια ή το λαθος αλλα την επαρση και την ξερολιαση και που αμα αρχισουν τα
ξεβρακωματα περνανε και στην αντεπιθεση μετα...

 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
εμενα μου αρεσε που εκανε και πλακιτσα ως γνησιος πολυξεριδης,"αμα δεν ξερεις ποδηλατο τι
την θες την F1?"

εκει λοιπον,εκεινο το συγκεκριμενο δλπτ ηθελε μια χωροφυλακιστικη μπατσα στα τσαουλια απο
κεινες τις παλιες τις ξαναστροφες,να δεις ξανανοιγει το ρημαδι του να πει ξερολια???

δεν κατακρινω την αγνοια ή το λαθος αλλα την επαρση και την ξερολιαση και που αμα αρχισουν τα
ξεβρακωματα περνανε και στην αντεπιθεση μετα...

δε φταίει μόνο ο ξερόλας....
διάβασε τι μαλακία γράφουν στο επίσημο σάιτ της σελ....
απλά ο παπαγάλος διάβασε τη μαλακία ακούει και συνέχεια πάνο σειτανίδη ε στο τέλος αναπαράγει τη μαλακία του κάθε αμόρφωτου.... για να δείξει κάποιος.

για να μάθουν και οι συγκεκριμένοι πώς δουλεύει το σύστημα λοιπόν:
η επιβράδυνση απο το φρενάρισμα παράγει θρμότητα λόγω τριβής.
όμως επειδή το αυτοκίνητο κατά την επιβράδυνση που στόχος είναι η μείωση της κινητικής ενέργειας εξακολουθεί να έχει κινητική ενέργεια (λόγω αδράνειας μάζας) το κερς επιτυγχάνει 2 πράγματα.
με την σύμπλεξή του επιβραδύνει επιπλέον το αυτοκίνητο αφου παίρνει δύναμη απο την κίνηση των τροχών και μετατρέπει κατ επέκταση την ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΙΟΥΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΣΕ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ.

Υ.Γ.
φαντάσου να τους πεις και ότι ο κύκλος Καρνώ είναι παραμορφωμένο τραπέζιο.....
θα σου πούν και καλά ρε αστοιχείωτοι γιατί το λετε κύκλο;  :dancing:
 

asia_fun

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2009
Μηνύματα
3.888
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
για το σουμι τι λετε? που στα 44 χρονια πηρε βαθρο, και τελευταια απ τους πρωτους και στα δοκιμαστικα
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
δε φταίει μόνο ο ξερόλας....
διάβασε τι μαλακία γράφουν στο επίσημο σάιτ της σελ....
απλά ο παπαγάλος διάβασε τη μαλακία ακούει και συνέχεια πάνο σειτανίδη ε στο τέλος αναπαράγει τη μαλακία του κάθε αμόρφωτου.... για να δείξει κάποιος.

για να μάθουν και οι συγκεκριμένοι πώς δουλεύει το σύστημα λοιπόν:
η επιβράδυνση απο το φρενάρισμα παράγει θρμότητα λόγω τριβής.
όμως επειδή το αυτοκίνητο κατά την επιβράδυνση που στόχος είναι η μείωση της κινητικής ενέργειας εξακολουθεί να έχει κινητική ενέργεια (λόγω αδράνειας μάζας) το κερς επιτυγχάνει 2 πράγματα.
με την σύμπλεξή του επιβραδύνει επιπλέον το αυτοκίνητο αφου παίρνει δύναμη απο την κίνηση των τροχών και μετατρέπει κατ επέκταση την ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΙΟΥΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΣΕ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ.

Υ.Γ.
φαντάσου να τους πεις και ότι ο κύκλος Καρνώ είναι παραμορφωμένο τραπέζιο.....
θα σου πούν και καλά ρε αστοιχείωτοι γιατί το λετε κύκλο;  :dancing:

η μια εκδοχη ειναι αυτη,η ηλεκτρικη

η αλλη ειναι με τον απομακρυσμενο σφονδυλο αποθηκευσης ενεργειας
προσθετει βαρος με τους αξονες και τα γραναζια του και ειναι πιο κοστοβορος,αλλα
πιστευω οτι ειναι πιο αμεση η παροχη δυναμης...

εχει δρομο ακομα η εξελιξη του,αν και στα φορτηγα χρησιμοποιειται χρονια,με αλλη μορφη,
οπως και στα υβριδικα-ηλεκτρικα αυτοκινητα που μετατρεπουν τους κινητηρες σε γεννητριες
αυτοματα..
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Κάνεις λάθος.
2) Την στιγμή του φρενερίσματος παράγεται κινητική ενέργεια από την επιβράδυνση.

η μια εκδοχη ειναι αυτη,η ηλεκτρικη

η αλλη ειναι με τον απομακρυσμενο σφονδυλο αποθηκευσης ενεργειας
προσθετει βαρος με τους αξονες και τα γραναζια του και ειναι πιο κοστοβορος,αλλα
πιστευω οτι ειναι πιο αμεση η παροχη δυναμης...

εχει δρομο ακομα η εξελιξη του,αν και στα φορτηγα χρησιμοποιειται χρονια,με αλλη μορφη,
οπως και στα υβριδικα-ηλεκτρικα αυτοκινητα που μετατρεπουν τους κινητηρες σε γεννητριες
αυτοματα..
δεν ξέρω λεπτομέρεις ούτε μπορώ να εικάσω.
απλά το μόνο που μπορώ να καταγράψω είναι ο μόνος τρόπος αποθηκευσης ενεργειας που είναι εφικτός απο τους νόμους της φυσικής.
οι δηλώσεις λοιπόν που έθεσε ο κύριος είναι παντελώς αφύσικες.
 

condo

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2009
Μηνύματα
2.326
Κριτικές
15
Like
114
Πόντοι
2.945
μην αγχώνεστε γιατί με την ευρεση του μποζονίου θα αλλάξουν τα πράματα. Εχουμε να δούμε θεαματικές αλλάγες στην φυσική και στο πως αντιλαμβανόμαστε τα πραμάτα
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Και βεβαίως η θερμοτητα παραγει παγακια.

Ποιος παραγει παγακια, το πεδιο Χιγκς;
ασχολήσου καλύτερα με τα ομόλογα.
δεν παράγει η θερμότητα παγάκια. Η μεταβολή της θερμότητας απο πολύ υψηλή σε λιγότερο υψηλή παράγει παγάκια.
η συμπίεση συγκεκριμένων χημικών ενώσεων αεριας μορφής παράγει αυξηση της κινητικής ενέργειας των μορίων του η οποία με τη σειρά της στον ίδιο όγκο οδηγεί σε έκλυση θερμότητας και αυξηση σημείου βρασμου των. Μετά απο την υγροποίηση του αερίου ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΑΕΡΙΟΥ κατά την εκόνωση γίνεται πάλι ψυχρό αεριο.

πάμε:

Ο αεροκομπρέσσορας συμπιέζει [size=18pt]ένα παγωμένο αέριο[/size] που το λένε Freon. Έτσι, το αέριο αυτό γίνεται καυτό και έχει υψηλή πίεση.

Αυτό το καυτό αέριο περνάει μέσα από ένα σετ σωλήνων(στο διάγραμμα αναπαρίσταται ως κόκκινοi σωλήνες) και το φυσάει ουσιαστικά ο εξωτερικός ανεμιστήρας ώστε να το κρυώσει ([size=18pt]όσο ζεστός και αν είναι ο εξωτερικό αέρας, είναι πάντα πολύ πιο κρύος από την θερμοκρασία του καυτού αερίου[/size]). Αυτό το καυτό αέριο κατά τη φάση αυτή(του "φυσίματος"), μετατρέπεται σταδιακά σε υγρό.

Έτσι, κατά τη διαδρομή που διανύει το καυτό αέριο, μετατρέπεται σιγά σιγά σε υγρό.

Στο τέλος όμως αυτής της διαδρομής, το υγρό αυτό καταλήγει και περνάει από μία βαλβίδα εκτόνωσης, όπου από κει και μετά, βρίσκονται άλλοι σωλήνες. Κατά την εκτόνωση(σκεφτείτε το σαν ψεκαστήρι), το υγρό αυτό εξατμίζεται. Κατα την εξάτμιση, γίνεται κρύο και μετατρέπεται ουσιαστικά ξανά σε παγωμένο αέριο με χαμηλή πίεση, κυκλοφορώντας ουσιαστικά μέσα στους σωλήνες που βρίσκονται μετά την βαλβίδα εκτόνωσης

Ετσι, πολύ απλά, ένας ανεμιστήρας φυσάει τους πλέον παγωμένους απο το αέριο σωλήνες, με αποτέλεσμα να παράγεται κρύος αέρας μέσα στον χώρο μας.

 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Την 2η νίκη για φέτος και την 9η στην καριέρα του πήρε ο Μαρκ Γουέμπερ στο γκραν πρι του Σίλβερστοουν στη Μεγάλη Βρετανία.
Ο αγώνας έγινε με καθαρό καιρό και χωρίς μεγάλες ανακατατάξεις κατά την διάρκεια του,  καθώς όλοι οι οδηγοί έκαναν 2 πιτ στοπ.
Απογοήτευση για τους άγγλους η McLaren που σε κανένα σημείο του αγώνα δεν έδειξαν ανταγωνιστικές.

15355.jpg

15356.jpg


Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Γουέμπερ, Red bull
2. Αλόνσο, Ferrari
3. Φέτελ, Red Bull
4. Μάσα, Ferrari
5. Ραϊκόνεν, Lotus
6. Γκροσεάν, Lotus
7. Σουμάχερ, Mercedes
8. Χάμιλτον, McLaren
9. Σένα, Williams
10. Μπάτον, McLaren
11. Κομπαγιάσι, Sauber
12. Χούλκενμπεργκ, Force India
13. Βερνιέ, Toro Rosso
14. Ρικιάρντο,Toro Rosso
15. Ρόσμπεργκ, Mercedes
16. Μαλδονάδο, Williams
17. Κοβαλάινεν, Caterham
18. Γκλοκ, Marussia
19. Πικ, Marussia
20. Ντε λα Ρόσα, HRT
21. Καρθικέγιαν, HRT

Εγκατέλειψαν:

1. Ντι Ρέστα, Force India
2. Περες, Sauber
3. Πετρόφ, Caterham
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Οι βαθμολογίες μετά τους 9 πρώτους αγώνες:

Βαθμολογία πιλότων:

1. Αλόνσο, 129
2. Γουέμπερ, 116
3. Φέτελ, 100
4. Χάμιλτον, 92
5. Ραϊκόνεν, 83
6. Ρόσμπεργκ, 75
7. Γκροσεάν, 61
8. Μπάτον, 50
9. Πέρες,39
10. Μαλδονάδο, 29
11. Ντι Ρέστα, 27
12. Σουμάχερ, 23
13. Μάσα, 23
14. Κομπαγιάσι, 21
15. Σένα, 18
16. Χούλκενμπεργκ, 17
17. Βερνιέ, 4
18. Ρικιάρντο, 2

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull, 216
2. Ferrari, 152
3. Lotus- Renault, 144
4. McLaren, 142
5. Mercedes, 98
6. Sauber, 60
7. Williams, 47
8. Force India, 44
9. Toro Rosso, 6


Επόμενος αγώνας της χρονιάς , ο 10ος για φέτος  στις 20-22 Ιουλίου στο Hockenheim της Γερμανίας.

5489.jpg

 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
δε φταίει μόνο ο ξερόλας....
διάβασε τι μαλακία γράφουν στο επίσημο σάιτ της σελ....
απλά ο παπαγάλος διάβασε τη μαλακία ακούει και συνέχεια πάνο σειτανίδη ε στο τέλος αναπαράγει τη μαλακία του κάθε αμόρφωτου.... για να δείξει κάποιος.

για να μάθουν και οι συγκεκριμένοι πώς δουλεύει το σύστημα λοιπόν:
η επιβράδυνση απο το φρενάρισμα παράγει θρμότητα λόγω τριβής.
όμως επειδή το αυτοκίνητο κατά την επιβράδυνση που στόχος είναι η μείωση της κινητικής ενέργειας εξακολουθεί να έχει κινητική ενέργεια (λόγω αδράνειας μάζας) το κερς επιτυγχάνει 2 πράγματα.
με την σύμπλεξή του επιβραδύνει επιπλέον το αυτοκίνητο αφου παίρνει δύναμη απο την κίνηση των τροχών και μετατρέπει κατ επέκταση την ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΙΟΥΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΣΕ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ.

Υ.Γ.
φαντάσου να τους πεις και ότι ο κύκλος Καρνώ είναι παραμορφωμένο τραπέζιο.....
θα σου πούν και καλά ρε αστοιχείωτοι γιατί το λετε κύκλο;  :dancing:

Ο τυπος προφανως ειναι εκτος τοπου και χρονου- αλλα και ελαφρως μπουμπουνας
Παντως, ειπε κατι φαινομενικα λογικο, το οποιο ομως, τσεκαροντας το λινκ της Shell που καποιος αλλος μου παρεθεσε, δεν ισχυει!
Ειπε οτι, ουσιαστικα το KERS κουρδιζει απο τον κινητηρα (οχι απο τις ροδες), την ωρα του φρεναρισματος.
Εχοντας δει ενα μηχανικο KERS στο Youtube, συνδεδεμενο με ΡΟΔΕΣ, παρατηρησα πως δεν παιρνει ενεργεια απο το φρεναρισμα, απλως κατα το φρεναρισμα βρισκει την ευκαιρια να "κουρδισει", χρησιμοποιοωντας την ενεργεια που παιρνει ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ! (Μπορω να σου στειλω και το συγκεκριμενο λινκ αμα θες)
Δεδομενου λοιπον αυτου, το KERS της Φορμουλα ΔΕΝ πρεπει να ειναι μηχανικο KERS τετοιου τυπου. (Η επισημη διατυπωση για το KERS  της Φορμουλα ειναι οτι "παραγει ενεργεια την ωρα του φρεναρισματος").
Επισης, ομως, στο λινκ της Shell που μου εστειλαν, καθισταται σαφες πως δεν παιρνει δυναμη απο τον στροφαλοφορο, αλλα... τελικα απο τις ροδες!
Αρα...

1) ΔΕΝ εχουμε τυπικο ΜΗΧΑΝΙΚΟ KERS (εξαλλου, αν ηταν τετοιο, θα επεστρεφε την αποθηκευμενη ενεργεια κατευθειαν στις ροδες, χωρις να παρεμβαλλονται μπαταριες, κινητηρες κλπ)
2) ΔΕΝ ισχυει η (λογικοφανης) θεωρια του ποδηλατακια, οτι δηθεν αξιοποιειται η χαμενη ενεργεια ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, που τη στιγμη που φρεναρεις δεν θελεις να πηγαινει στους τροχους!

Τι μενει? Ενα μυστηριο, αγνωστο σε καθε κοινο θνητο, συστημα αξιοποιησης της θερμικης ενεργειας απο τους τροχους.

Ειλικρινα πιστευω πως ποτε δεν θα μαθουμε περι τινος προκειται, γιατι αποτελει βιομηχανικο μυστικο των ομαδων και της διοργανωσης. Κι αφηνω τον καθε Σειτανιδη και τον καθε kw να αμολανε τις βαθυστοχαστε αναλυσαρες τους ελευθερα  (Δημοκρατια εχουμε)
 

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.642
Like
30
Πόντοι
16
Στο Silverstone η μεγαλύτερη μαλακία από τον Kobayashi. Προσπάθησε να "καθαρίσει" τους μισούς μηχανικούς της ομάδας του αλλά απέτυχε... Η αμέσως επόμενη από τον Maldonado που δεν κατάφερε να "ανέβει" πάνω στον Perez αλλά απλά τον έσπρωξε...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ο τυπος προφανως ειναι εκτος τοπου και χρονου- αλλα και ελαφρως μπουμπουνας
Παντως, ειπε κατι φαινομενικα λογικο, το οποιο ομως, τσεκαροντας το λινκ της Shell που καποιος αλλος μου παρεθεσε, δεν ισχυει!
Ειπε οτι, ουσιαστικα το KERS κουρδιζει απο τον κινητηρα (οχι απο τις ροδες), την ωρα του φρεναρισματος.
Εχοντας δει ενα μηχανικο KERS στο Youtube, συνδεδεμενο με ΡΟΔΕΣ, παρατηρησα πως δεν παιρνει ενεργεια απο το φρεναρισμα, απλως κατα το φρεναρισμα βρισκει την ευκαιρια να "κουρδισει", χρησιμοποιοωντας την ενεργεια που παιρνει ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ! (Μπορω να σου στειλω και το συγκεκριμενο λινκ αμα θες)
Δεδομενου λοιπον αυτου, το KERS της Φορμουλα ΔΕΝ πρεπει να ειναι μηχανικο KERS τετοιου τυπου. (Η επισημη διατυπωση για το KERS  της Φορμουλα ειναι οτι "παραγει ενεργεια την ωρα του φρεναρισματος").
Επισης, ομως, στο λινκ της Shell που μου εστειλαν, καθισταται σαφες πως δεν παιρνει δυναμη απο τον στροφαλοφορο, αλλα... τελικα απο τις ροδες!
Αρα...

1) ΔΕΝ εχουμε τυπικο ΜΗΧΑΝΙΚΟ KERS (εξαλλου, αν ηταν τετοιο, θα επεστρεφε την αποθηκευμενη ενεργεια κατευθειαν στις ροδες, χωρις να παρεμβαλλονται μπαταριες, κινητηρες κλπ)
2) ΔΕΝ ισχυει η (λογικοφανης) θεωρια του ποδηλατακια, οτι δηθεν αξιοποιειται η χαμενη ενεργεια ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, που τη στιγμη που φρεναρεις δεν θελεις να πηγαινει στους τροχους!

Τι μενει? Ενα μυστηριο, αγνωστο σε καθε κοινο θνητο, συστημα αξιοποιησης της θερμικης ενεργειας απο τους τροχους.

Ειλικρινα πιστευω πως ποτε δεν θα μαθουμε περι τινος προκειται, γιατι αποτελει βιομηχανικο μυστικο των ομαδων και της διοργανωσης. Κι αφηνω τον καθε Σειτανιδη και τον καθε kw να αμολανε τις βαθυστοχαστε αναλυσαρες τους ελευθερα  (Δημοκρατια εχουμε)

οτι και να έχουν κάνει ότι και να λέει ο κάθε φελλός στην ΦΥΣΙΚΗ υπάρχουν ορισμένες αρχές ΠΟΥ ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΕΣ. Θαύματα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ απλα ΓΙΑΤΙ Η ΑΡΧΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ.
κατά συνέπεια ενέργεια απο το φρενάρισμα αυτο καθ αυτό δεν μπορεί να παραχθεί καθ οιονδήποτε τρόπο.
είναι σαν κάποιος φελλός να πει ότι το συτοκίνητο αυξάνει ιπποδύναμη απο τα..... καυσαέρια όταν υπάρχει τουρμπινα.
αντιθέτως η τουρμπίνα ΑΠΛΑ εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια των καυσαερίων λόγω αυξημένης θερμοκρασίας προκειμένου να συμπιεσει τον εισαγώμενο αέρα του κινητήρα.
σε κάποιο τέτοιο μοντέλο στηρίζεται και το κερς.
το δεδομένο είναι ότι ούτε τα φρένα ούτε τα καυσαέρια παράγουν ενέργεια. το φρενάρισμα και το καυσαέριο είναι το αποτέλεσμα της απώλειας ενέργειας απο τη μετατροπή στη μέν εσωτερική καύση σε θερμότητα και παραγώμενων ενώσεων, στο δε φρενάρισμα στη μείωση κινητικης ενέργειας και ισόποση μετρατροπή της σε θερμότητα λόγω τριβής.
 

Επισκέπτης
Ρε παιδια καντε μου ενα εξπλαιν γιατι δεν ασχολουμαι με τη Φορμουλα,στην αρχη της σεζον ειχα διαβασει αρθρο σε αθλητικο σαιτ και εγραφε οτι η Φεραρι ειναι πολυ πισω απο τους αλλους κατασκευαστες και οτι ειναι λιγο χρεπι.
Πως ειναι πρωτος Ο Αλονσο? :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom