gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
inverder είναι ο συνδυασμός της λέξης inverter και darth Vader?
may the force be with you
inverder είναι ο συνδυασμός της λέξης inverter και darth Vader?
γάματα αδερφέ.may the force be with you
γάματα αδερφέ.
η επιβράδυνση παράγει κινητική ενεργεια.
και η θερμότητα παράγει παγάκια.
μετά απορείς γιατί φτάσαμε εδω.
εμενα μου αρεσε που εκανε και πλακιτσα ως γνησιος πολυξεριδης,"αμα δεν ξερεις ποδηλατο τι
την θες την F1?"
εκει λοιπον,εκεινο το συγκεκριμενο δλπτ ηθελε μια χωροφυλακιστικη μπατσα στα τσαουλια απο
κεινες τις παλιες τις ξαναστροφες,να δεις ξανανοιγει το ρημαδι του να πει ξερολια???
δεν κατακρινω την αγνοια ή το λαθος αλλα την επαρση και την ξερολιαση και που αμα αρχισουν τα
ξεβρακωματα περνανε και στην αντεπιθεση μετα...
μάθε τέχνη κι άστηνε κι αν πεινάσεις πιάστηνε.για το σουμι τι λετε? που στα 44 χρονια πηρε βαθρο, και τελευταια απ τους πρωτους και στα δοκιμαστικα
δε φταίει μόνο ο ξερόλας....
διάβασε τι μαλακία γράφουν στο επίσημο σάιτ της σελ....
απλά ο παπαγάλος διάβασε τη μαλακία ακούει και συνέχεια πάνο σειτανίδη ε στο τέλος αναπαράγει τη μαλακία του κάθε αμόρφωτου.... για να δείξει κάποιος.
για να μάθουν και οι συγκεκριμένοι πώς δουλεύει το σύστημα λοιπόν:
η επιβράδυνση απο το φρενάρισμα παράγει θρμότητα λόγω τριβής.
όμως επειδή το αυτοκίνητο κατά την επιβράδυνση που στόχος είναι η μείωση της κινητικής ενέργειας εξακολουθεί να έχει κινητική ενέργεια (λόγω αδράνειας μάζας) το κερς επιτυγχάνει 2 πράγματα.
με την σύμπλεξή του επιβραδύνει επιπλέον το αυτοκίνητο αφου παίρνει δύναμη απο την κίνηση των τροχών και μετατρέπει κατ επέκταση την ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΙΟΥΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΣΕ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ.
Υ.Γ.
φαντάσου να τους πεις και ότι ο κύκλος Καρνώ είναι παραμορφωμένο τραπέζιο.....
θα σου πούν και καλά ρε αστοιχείωτοι γιατί το λετε κύκλο;
Κάνεις λάθος.
2) Την στιγμή του φρενερίσματος παράγεται κινητική ενέργεια από την επιβράδυνση.
δεν ξέρω λεπτομέρεις ούτε μπορώ να εικάσω.η μια εκδοχη ειναι αυτη,η ηλεκτρικη
η αλλη ειναι με τον απομακρυσμενο σφονδυλο αποθηκευσης ενεργειας
προσθετει βαρος με τους αξονες και τα γραναζια του και ειναι πιο κοστοβορος,αλλα
πιστευω οτι ειναι πιο αμεση η παροχη δυναμης...
εχει δρομο ακομα η εξελιξη του,αν και στα φορτηγα χρησιμοποιειται χρονια,με αλλη μορφη,
οπως και στα υβριδικα-ηλεκτρικα αυτοκινητα που μετατρεπουν τους κινητηρες σε γεννητριες
αυτοματα..
...
Να στο κάνω πιο λιανά:
και η θερμότητα παράγει παγάκια.
ασχολήσου καλύτερα με τα ομόλογα.Και βεβαίως η θερμοτητα παραγει παγακια.
Ποιος παραγει παγακια, το πεδιο Χιγκς;
δε φταίει μόνο ο ξερόλας....
διάβασε τι μαλακία γράφουν στο επίσημο σάιτ της σελ....
απλά ο παπαγάλος διάβασε τη μαλακία ακούει και συνέχεια πάνο σειτανίδη ε στο τέλος αναπαράγει τη μαλακία του κάθε αμόρφωτου.... για να δείξει κάποιος.
για να μάθουν και οι συγκεκριμένοι πώς δουλεύει το σύστημα λοιπόν:
η επιβράδυνση απο το φρενάρισμα παράγει θρμότητα λόγω τριβής.
όμως επειδή το αυτοκίνητο κατά την επιβράδυνση που στόχος είναι η μείωση της κινητικής ενέργειας εξακολουθεί να έχει κινητική ενέργεια (λόγω αδράνειας μάζας) το κερς επιτυγχάνει 2 πράγματα.
με την σύμπλεξή του επιβραδύνει επιπλέον το αυτοκίνητο αφου παίρνει δύναμη απο την κίνηση των τροχών και μετατρέπει κατ επέκταση την ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΙΟΥΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΣΕ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ.
Υ.Γ.
φαντάσου να τους πεις και ότι ο κύκλος Καρνώ είναι παραμορφωμένο τραπέζιο.....
θα σου πούν και καλά ρε αστοιχείωτοι γιατί το λετε κύκλο;
Ο τυπος προφανως ειναι εκτος τοπου και χρονου- αλλα και ελαφρως μπουμπουνας
Παντως, ειπε κατι φαινομενικα λογικο, το οποιο ομως, τσεκαροντας το λινκ της Shell που καποιος αλλος μου παρεθεσε, δεν ισχυει!
Ειπε οτι, ουσιαστικα το KERS κουρδιζει απο τον κινητηρα (οχι απο τις ροδες), την ωρα του φρεναρισματος.
Εχοντας δει ενα μηχανικο KERS στο Youtube, συνδεδεμενο με ΡΟΔΕΣ, παρατηρησα πως δεν παιρνει ενεργεια απο το φρεναρισμα, απλως κατα το φρεναρισμα βρισκει την ευκαιρια να "κουρδισει", χρησιμοποιοωντας την ενεργεια που παιρνει ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ! (Μπορω να σου στειλω και το συγκεκριμενο λινκ αμα θες)
Δεδομενου λοιπον αυτου, το KERS της Φορμουλα ΔΕΝ πρεπει να ειναι μηχανικο KERS τετοιου τυπου. (Η επισημη διατυπωση για το KERS της Φορμουλα ειναι οτι "παραγει ενεργεια την ωρα του φρεναρισματος").
Επισης, ομως, στο λινκ της Shell που μου εστειλαν, καθισταται σαφες πως δεν παιρνει δυναμη απο τον στροφαλοφορο, αλλα... τελικα απο τις ροδες!
Αρα...
1) ΔΕΝ εχουμε τυπικο ΜΗΧΑΝΙΚΟ KERS (εξαλλου, αν ηταν τετοιο, θα επεστρεφε την αποθηκευμενη ενεργεια κατευθειαν στις ροδες, χωρις να παρεμβαλλονται μπαταριες, κινητηρες κλπ)
2) ΔΕΝ ισχυει η (λογικοφανης) θεωρια του ποδηλατακια, οτι δηθεν αξιοποιειται η χαμενη ενεργεια ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, που τη στιγμη που φρεναρεις δεν θελεις να πηγαινει στους τροχους!
Τι μενει? Ενα μυστηριο, αγνωστο σε καθε κοινο θνητο, συστημα αξιοποιησης της θερμικης ενεργειας απο τους τροχους.
Ειλικρινα πιστευω πως ποτε δεν θα μαθουμε περι τινος προκειται, γιατι αποτελει βιομηχανικο μυστικο των ομαδων και της διοργανωσης. Κι αφηνω τον καθε Σειτανιδη και τον καθε kw να αμολανε τις βαθυστοχαστε αναλυσαρες τους ελευθερα (Δημοκρατια εχουμε)