Νέα

Formula-1 Ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Gamolas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 42K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Έκτος αγώνας εφέτος με έκτο διαφορετικό νικητή!!
Ο  Μαρκ Γουέμπερ  εκμεταλλεύτηκε την πρώτη θέση που εκκίνησε και πήρε την νίκη στους δρόμους του Πριγκιπάτου. Δεύτερος ο  Νίκο Ρόσμπεργκ και τρίτος  ο Φερνάντο Αλόνσο.


14830.jpg

14827.jpg

14835.jpg

14825.jpg


Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Γουέμπερ, Red Bull
2. Ρόσμπεργκ, Mercedes
3. Αλόνσο, Ferrari
4. Φέτελ, Red Bull
5. Χάμιλτον, McLaren
6. Μάσα, Ferrari
7. Ντι Ρέστα, Force India
8. Χούλκενμπεργκ, Force India
Βερνιέ, Toro Rosso
9. Ραϊκόνεν, Lotus
10. Σένα, Williams
11. Πέρες, Sauber
12. Βερνιέ, Toro Rosso
13. Κοβαλάινεν, Caterham
14. Γκλοκ, Marussia
15. Καρθικέγιαν, HRT

Εγκατέλειψαν:

1. Κομπαγιάσι, Sauber
2. Σουμάχερ, Mercedes
3. Μπάτον, McLaren
4. Ρικιάρντο,Toro Rosso
5. Πετρόφ, Caterham
6. Ντε λα Ρόσα, HRT
7. Μαλδονάδο, Williams
8. Γκροσεάν, Lotus
9. Πικ, Marussia
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
14821.jpg



Οι βαθμολογίες μετά και τον έκτο αγώνα:

Βαθμολογία πιλότων:

1. Αλόνσο, 76
2. Φέτελ, 73
3. Γουέμπερ, 73
4. Χάμιλτον, 63
5. Ρόσμπεργκ, 59
6. Ραϊκόνεν, 51
7. Μπάτον, 45
8. Γκροσεάν, 35
9. Μαλδονάδο, 29
10. Πέρες, 22
11. Ντι Ρέστα, 21
12. Κομπαγιάσι, 19
13. Σένα, 15
14. Μάσα, 10
15. Χούλκενμπεργκ, 7
16. Βερνιέ, 4
17. Σουμάχερ, 2
18. Ρικιάρντο, 2

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull, 146
2. McLaren, 108
3. Lotus- Renault, 86
4. Ferrari, 86
5. Mercedes, 61
6. Williams, 44
7. Sauber, 41
8. Force India, 28
9. Toro Rosso, 6

Το επόμενο GRAND PRIX σ τις 10 Ιουνίου στον Καναδά.
 

Manager69

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.058
Κριτικές
111
Like
906
Πόντοι
3.465
Απρόβλεπτο το φετινό πρωτάθλημα.Μακάρι να συνεχιστεί έτσι, για να υπάρχει ενδιαφέρον μέχρι το τέλος.
Και να σταματήσουν επιτέλους οι τόσο αυστηρές ποινές.Το έχουν παρακάνει οι αγωνοδίκες.Χαλάνε όλη τη μαγεία.
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την πολ ποζίσιον στον έβδομο αγώνα  του πρωταθλήματος στην  πίστα του Καναδά. Δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης θα είναι ο Λιούις Χάμιλτον και τρίτος ο Φερνάντο Αλόνσο.

14993.jpg





Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:13.784
2. Χάμιλτον, McLaren, +0.303
3. Αλόνσο, Ferrari, +0.562
4. Γουέμπερ, Red Bull, +0.562
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.627
6. Μάσα, Ferrari, +0.681
7. Γκροσεάν, Lotus, +0.861
8. Ντι Ρέστα, Force India, +0.921
9. Σουμάχερ, Mercedes, +1.028
10. Μπάτον, McLaren, +1.398

11. Κομπαγιάσι, Sauber
12. Ραϊκόνεν, Lotus
13.Χούλκενμπεργκ, Force India
14. Ρικιάρντο, Toro Rosso
15. Πέρες, Sauber
16. Σένα, Williams
17. Μαλδονάδο, Williams

18. Κοβαλάινεν, Caterham
19. Πετρόφ, Caterham
20. Βερνιέ, Toro Rosso
21. Ντε λα Ρόσα, HRT
22. Γκλοκ, Marussia
23. Πικ, Marussia
24. Καρθικέγιαν, HRT
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Έβδομος διαφορετικός νικητής στον έβδομο αγώνα της χρονιάς!!
Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την πρώτη φετινή του νίκη  στην πίστα του Καναδά, με σωστή στρατηγική στην διαχείριση των ελαστικών!

15016.jpg

15013.jpg


Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Χάμιλτον, McLaren, +0.303
2. Γκροσεάν, Lotus, +2.513
3. Πέρες, Sauber, +5.260
4. Φέτελ, Red Bull, +7.295
5. Αλόνσο, Ferrari, +13.411
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +13 . 842
7. Γουέμπερ, Red Bull, +15.085
8. Ραϊκόνεν, Lotus, +15.567
9. Κομπαγιάσι, Sauber, +24.432
10. Μάσα, Ferrari, +25.272
11. Ντι Ρέστα, Force India, +37.693
12. Χούλκενμπεργκ, Force India, +46.236
13. Μαλδονάδο, Williams, +47.052
14. Ρικιάρντο, Toro Rosso, 1:04.475
15. Βερνιέ, Toro Rosso, +1 γύρος
16. Μπάτον, McLaren, +1 γύρος
17. Σένα, Williams, +1 γύρος
18. Κοβαλάινεν, Caterham, +1 γύρος
19. Πετρόφ, Caterham, +1 γύρος
20. Πικ, Marussia, +2 γύροι
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Μετά από 7  αγώνες συνεχίζετε η μάχη στις βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών!

Βαθμολογία πιλότων:

1. Χάμιλτον, 88
2. Αλόνσο, 86
3. Φέτελ, 85
4. Γουέμπερ, 79
5. Ρόσμπεργκ, 67
6. Ραϊκόνεν, 55
7. Γκροσεάν, 53
8. Μπάτον, 45
9. Πέρες,37
10. Μαλδονάδο, 29
11. Κομπαγιάσι, 21
12. Ντι Ρέστα, 21
13. Σένα, 15
14. Μάσα, 11
15. Χούλκενμπεργκ, 7
16. Βερνιέ, 4
17. Σουμάχερ, 2
18. Ρικιάρντο, 2


14993.jpg



Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull, 164
2. McLaren, 133
3. Lotus- Renault, 108
4. Ferrari, 97
5. Mercedes, 69
6. Sauber, 5
7. Williams, 44
8. Force India, 28
9. Toro Rosso, 6

Επόμενος αγώνας το European Grand Prix, 22-24 Ιουνίου στην – Valencia.

10739.jpg
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537

Μια ερωτηση προς οποιον γνωριζει...
ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ KERS TΗΣ F1???

Υποτιθεται πως αξιοποιει την ενεργεια των φρενων. Με ποιον τροπο? Και γιατι πχ δεν χρησιμοποιει την ενεργεια απο την διαρκη κινηση του κινητηρα, οπως ενας κομπρεσορας? Τι ακριβως προσφερουν τα φρενα?
(σημειωση: εχω δει βιντεο στο Youtube με το πώς ακριβως ειναι ενα μηχανικο KERS. Ουσιαστικα δεν αξιοποιει τα φρενα. Απλα φορτιζει κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος- χρησιμοποιωντας κινηση που ειχε απο πριν- και στη συνεχεια διοχετευει την κινηση αυτη κατευθειαν στον τροχο. Γι' αυτο ρωταω)
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί στις κατατακτήριες δοκιμές στο γκραν πρι  Ευρώπης στην πίστα της Βαλένθια. Δεύτερος ο Λιούις Χάμιλτον, ενώ στην πρώτη θεση ο Παστόρ Μαλδονάδο.
Δεν έλειψαν οι εκπλήξεις, αφού Αλόνσο, Μάσα, Γουέμπερ και Σουμάχερ έμειναν εκτός δεκάδας!!

15154.jpg


Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

1. Φέτελ, Red Bull
2. Χάμιλτον, McLaren
3. Μαλδονάδο, Williams
4. Γκροσεάν, Lotus
5. Ραϊκόνεν, Lotus
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes
7. Κομπαγιάσι, Sauber
8. Χούλκενμπεργκ, Force India
9. Μπάτον, McLaren
10. Ντι Ρέστα, Force India
11. Αλόνσο, Ferrari
12. Σουμάχερ, Mercedes
13. Μάσα, Ferrari
14. Σένα, Williams
15. Πέρες, Sauber
16. Κοβαλάινεν, Caterham
17. Ρικιάρντο, Toro Rosso
18. Βερνιέ, Toro Rosso
19. Γουέμπερ, Red Bull
20. Πετρόφ, Caterham
21. Ντε λα Ρόσα, HRT
22. Καρθικέγιαν, HRT
23. Πικ, Marussia
24. Γκλοκ, Marussia


15135.jpg
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=30pt]European Grand Prix στην Valencia[/size]

15171.jpg



Εντυπωσιακός αγώνας στο όγδοο γκραν πρι της σεζόν, στο λιμάνι της Βαλένθια.
Ο Φερνάντο Αλόνσο που ξεκίνησε από την ενδέκατη θέση τερμάτισε πρώτος, ο Κίμι Ραϊκόνεν που ξεκίνησε από την πέμπτη θέση τερμάτισε δεύτερος και ο Μίκαελ Σουμάχερ από την δωδέκατη θέση τερμάτισε τρίτος,  ανεβαίνοντας στο βάθρο μετά από σχεδόν 6 χρόνια.
Στον στον 28ο γύρο μπήκε στην πίστα αυτοκίνητο ασφαλείας και οι περισσότεροι πιλότοι άλλαξαν ελαστικά. Μετά την αποχώρηση του SC,  o Σεμπάστιαν Φέτελ που οδηγούσε τον αγώνα από την αρχή εγκατέλειψε από βλάβη, όπως και ο Ρομάν Γκροσεάν, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον εγκατέλειψε μετά από τρακάρισμα με τον Μαλδονάδο 2 γύρους πριν το τέλος, ενώ ήταν τρίτος!


http://[URL unfurl="true"]www4.pictures.zimbio.com/gi/Fernando+Alonso+European+F1+Grand+Prix+Qualifying+U9XBcv3YCual.jpg[/img[/URL]]


Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Αλόνσο, Ferrari, 1h44:16.449
2. Ραϊκόνεν, Lotus, +6.421
3. Σουμάχερ, Mercedes, +12.639
4. Γουέμπερ, Red Bull, +13.628
5. Χούλκενμπεργκ, Force India, +19.993
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, + 21.176
7. Ντι Ρέστα, Force India, + 22.866
8. Μπάτον, McLaren, + 24.653
9. Πέρες, Sauber, + 27.777
10. Μλαδονάδο, Williams, + 34.653
11. Σένα, Williams, + 35.961
12. Ρκιάρντο, Toro Rosso, +37.041
13. Πέτρόφ, Caterham, + 1:15.871
14. ΚΟβαλάινεν, Caterham, + 1:34.654
15. Πικ, Marussia, + 1:36.551
16. Μάσα, Ferrari, + 1 γύρος
17. Ντε λα Ρόσα, HRT, + 1 γύρος
18. Καρθικέγιαν, HRT,+ 1 γύρος
19. Χάμιλτον, McLaren, + 2 γύροι
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=15pt]Μετά από τους 8 πρώτους αγώνες, συνεχίζετε η  μάχη στις βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών![/size]

Βαθμολογία πιλότων:

1. Αλόνσο   111
2. Γουέμπερ  91
3. Χάμιλτον  88
4. Φέτελ     85
5. Ρόσμπεργκ 75
6. Ραϊκόνεν  73
7. Γκροσεάν  53
8. Μπάτον    49
9. Πέρες     39
10.Μαλδονάδο 30
11.Ντι Ρέστα 27
12.Κομπαγιάσι 21
13.Χούλκενμπεργκ 17
14.Σουμάχερ 17
15.Σένα 15
16.Μάσα 11
17.Βερνιέ 4
18.Ρικιάρντο 2

Βαθμολογία κατασκευαστών:


1. Red Bull    176
2. McLaren     137
3. Lotus- Renault 126
4. Ferrari    122
5. Mercedes    92
6. Sauber      60
7. Williams    45
8. Force India 44
9. Toro Rosso   6


Επόμενος αγώνας το Βρετανικό Grand Prix, 6 - 8 Ιουλίου στο Silverstone

10932.jpg
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
H πισίνα της Red Bull που βρίσκεται απέναντι από την 3η στροφή στην πίστα της Βαλένθια. Εκεί τα κορίτσια δροσίζονται την ώρα που παρακολουθούν τα περάσματα των πιλότων προσφέροντας την καλύτερη θέα!!!


141017634KR011_European_F1.jpg

RBG1.jpg

RBG2.jpg

RBG4.jpg

pool.jpg

 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]Σχέδια για τη διεξαγωγή GP στο Λονδίνο !![/size]




Σε χθεσινή εκδήλωσε στην πόλη που θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2012 παρουσιάστηκε από την Ισπανική τράπεζα Santander, χορηγό της McLaren, η πρόταση για την διοργάνωση αγώνα F1 στους δρόμους της Βρετανικής πρωτεύουσας.

Το Βρετανικό GP θα διεξαχθεί φέτος στο Σίλβερστον το άλλο Σαββατοκύριακο 7-8/7 όμως αυτό σύμφωνα με τους υποστηρικτές αυτής της προσπάθειας δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στη διοργάνωση αγώνα στους δρόμους του Λονδίνου.  Παρουσιαστές της διαδρομής ήταν οι Βρετανοί παγκόσμιοι πρωταθλητές, Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον, πιλότοι της McLaren.

Μιλώντας σχετικά ο Χάμιλτον τόνισε μεταξύ άλλων: «Άλλες χώρες όπως η Ισπανία και η Γερμανία φιλοξενούν δυο αγώνες και δεδομένης της συμβολής που έχει η Βρετανία στη F1 θεωρώ πως είναι λογικό να φιλοξενεί περισσότερους από έναν αγώνα. Η ιδέα της διοργάνωσης αγώνα στους δρόμους του Λονδίνου είναι μια ευκαιρία να χαρίσουμε μοναδικές στιγμές στους φιλάθλους του σπορ».

Ο έτερος πιλότος της McLaren Τζένσον Μπάτον συμπλήρωσε: «Πολλές φορές στο παρελθόν έχω πιάσει τον εαυτό μου στο πίσω κάθισμα ενός μαύρου ταξί στους δρόμους του Λονδίνου να σκέφτομαι: Αυτή θα ήταν ωραία στροφή σε αγώνα».

Η σχεδίαση της πίστας όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η Santander περνά από διάσημα σημεία της βρετανικής πρωτεύουσας όπως το παλάτι του Μπάκιγχαμ, το Κοινοβούλιο ενώ η ευθεία εκκίνησης τερματισμού και τα πιτ βρίσκονται στο περίφημο Mall.

Από την πλευρά του ο ισχυρός άντρας της F1, Μπέρνι Έκλεστον όχι μόνο είναι υποστηρικτής της ιδέας αλλά δηλώνει έτοιμος να την χρηματοδοτήσει κιόλας: «Όπως εξελίσσεται θα μπορούσαμε να το χρηματοδοτήσουμε αν πάρουμε το ΟΚ και είναι όλα εντάξει. Σκεφτείτε τι ώθηση θα δώσει αυτό στον τουρισμό θα είναι πολύ καλό για το Λονδίνο και την Αγγλία θα έχει μεγαλύτερη δύναμη απ’ ότι οι Ολυμπιακοί αγώνες».





 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Επεισοδιακές είναι οι κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα Σίλβερστοουν!
Με  έντονη βροχόπτωση και διακοπές έγιναν τα δοκιμαστικά και ο αγώνας κατάταξης.


15310.jpg

15313.jpg

15318.jpg

15307.jpg

15305.jpg

15304.jpg

15301.jpg



Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

1. Αλόνσο, Ferrari
2. Γουέμπερ, Red bull
3. Σουμάχερ, Merce
4. Φέτελ, Red Bull
5. Μάσα, Ferrari
6. Ραϊκόνεν, Lotus
7. Μαλδονάδο, Williams
8. Χάμιλτον, McLaren
9. Χούλκενμπεργκ, Force India
10. Γκροσεάν, Lotus
11. Ντι Ρέστα, Force India
12. Κομπαγιάσι, Sauber
13. Ρόσμπεργκ, Mercedes
14. Ρικιάρντο,Toro Rosso
15. Σένα, Williams
16. Βερνιέ, Toro Rosso
17. Περες, Sauber
18. Μπάτον, McLaren
19.Πετρόφ, Caterham
20. Κοβαλάινεν, Caterham
21. Γκλοκ, Marussia
22. Ντε λα Ρόσαμ HRT
23. Καρθικέγιαν, HRT
24. Πικ, Marussia




 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ενδιαφέρον αναμένεται να είναι ο αυριανός αγώνας!



 

kostas_kw

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2008
Μηνύματα
91
Κριτικές
2
Like
14
Πόντοι
0
Μια ερωτηση προς οποιον γνωριζει...
ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ KERS TΗΣ F1???
Υποτιθεται πως αξιοποιει την ενεργεια των φρενων. Με ποιον τροπο? Και γιατι πχ δεν χρησιμοποιει την ενεργεια απο την διαρκη κινηση του κινητηρα, οπως ενας κομπρεσορας? Τι ακριβως προσφερουν τα φρενα?
(σημειωση: εχω δει βιντεο στο Youtube με το πώς ακριβως ειναι ενα μηχανικο KERS. Ουσιαστικα δεν αξιοποιει τα φρενα. Απλα φορτιζει κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος- χρησιμοποιωντας κινηση που ειχε απο πριν- και στη συνεχεια διοχετευει την κινηση αυτη κατευθειαν στον τροχο. Γι' αυτο ρωταω)
Φίλε μου, όπως πολλά πράγματα στην εποχή μας, έτσι και η F1 προσανατολίζεται στην εξοικονόμιση ενέργειας. Ο σκοπός του KERS λοιπόν δεν είναι η παραγωγή επιπλέον δύναμης από τον κινητήρα του μονοθεσίου, αλλά η αποθήκευση ενέργειας που παράγεται την στιγμή του φρεναρίσματος και η χρησιμοποίησή της (σαν επιπλέον PS), όταν το μονοθέσιο την χρειάζεται για να επιταχύνει πιο γρήγορα...
Ελπίζω να έγινα κατανοητός...  :-
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Φίλε μου, όπως πολλά πράγματα στην εποχή μας, έτσι και η F1 προσανατολίζεται στην εξοικονόμιση ενέργειας. Ο σκοπός του KERS λοιπόν δεν είναι η παραγωγή επιπλέον δύναμης από τον κινητήρα του μονοθεσίου, αλλά η αποθήκευση ενέργειας που παράγεται την στιγμή του φρεναρίσματος και η χρησιμοποίησή της (σαν επιπλέον PS), όταν το μονοθέσιο την χρειάζεται για να επιταχύνει πιο γρήγορα...
Ελπίζω να έγινα κατανοητός...  :-

Εγω ρωτησα ΠΩΣ εξοικονομειται ενεργεια απο το φρεναρισμα
Δεν μπορω να το καταλαβω
Και, επαναλαμβανω, εχω δει μηχανικο KERS. Δεν "παραγει" ενεργεια, απλα αποθηκευει
Εσυ λες "που παραγεται τη στιγμη του φρεναρισματος". Τη στιγμη του φρεναρισματος παραγεται θερμικη και μονο. Αλλα αυτη πώς  αξιοποιειται?
 

kostas_kw

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2008
Μηνύματα
91
Κριτικές
2
Like
14
Πόντοι
0
Εγω ρωτησα ΠΩΣ εξοικονομειται ενεργεια απο το φρεναρισμα
Δεν μπορω να το καταλαβω
Και, επαναλαμβανω, εχω δει μηχανικο KERS. Δεν "παραγει" ενεργεια, απλα αποθηκευει
Εσυ λες "που παραγεται τη στιγμη του φρεναρισματος". Τη στιγμη του φρεναρισματος παραγεται θερμικη και μονο. Αλλα αυτη πώς  αξιοποιειται?
Κάνεις λάθος.
1) Την στιγμή του φρεναρίσματος ο κινητήρας εξακολουθεί να δουλεύει, άρα παράγει ενέργεια που δεν χρειάζεται.
2) Την στιγμή του φρενερίσματος παράγεται κινητική ενέργεια από την επιβράδυνση.
Όλα αυτά, μέσω ενός είδους Inverder, γίνονται ηλεκτρική ενέργεια και αποθηκεύονται...
Να στο κάνω πιο λιανά: Φαντάσου τώρα να έχεις στο ποδήλατό σου ένα Δυναμό (γεννήτρια) που θα κομπλάρει πάνω στον τροχό
μόνο όταν εσύ πατάς φρένο και δεν θα χρειάζεσαι ενέργεια από τα πόδια σου. Αυτό το Δυναμό, να μην ανάβει τα φώτα του
ποδηλάτου σου αλλά, να αποθηκεύει ενέργεια και να την μεταφέρει μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω τροχό σου στην ανηφόρα...
Τώρα αν δεν ξέρεις ποδήλατο, τι την θες την Formula1???
 

kinks

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
2.318
Like
711
Πόντοι
96
Εγω ρωτησα ΠΩΣ εξοικονομειται ενεργεια απο το φρεναρισμα
Δεν μπορω να το καταλαβω
Και, επαναλαμβανω, εχω δει μηχανικο KERS. Δεν "παραγει" ενεργεια, απλα αποθηκευει
Εσυ λες "που παραγεται τη στιγμη του φρεναρισματος". Τη στιγμη του φρεναρισματος παραγεται θερμικη και μονο. Αλλα αυτη πώς  αξιοποιειται?

Για την λειτουργία του KERS δες εδώ
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Κάνεις λάθος.
2) Την στιγμή του φρενερίσματος παράγεται κινητική ενέργεια από την επιβράδυνση.
Όλα αυτά, μέσω ενός είδους Inverder, γίνονται ηλεκτρική ενέργεια και αποθηκεύονται...

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:


ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΡΙΒΗΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
ΕΛΕΟΣ ΡΕ.
ΕΛΕΟΣ

inverder είναι ο συνδυασμός της λέξης inverter και darth Vader?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom