Νέα

Επενδύσεις στην Ελλάδα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ANOSX
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 423
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
OP
OP
A

ANOSX

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2016
Μηνύματα
119
Κριτικές
9
Like
358
Πόντοι
281
Ακομη μια πονεμένη επενδυτική ιστορία:
Τα υδατοδρόμια.
Μια χώρα όπως η Ελλάδα, δεν διαθέτει συγκοινωνία με υδροπλάνα και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ κάνει ο,τι μπορεί για να τορπιλίσει επενδυτικές προσπάθειες πολλών ετών. Ενα έργο με τεράστιες προοπτικές και πολύ χαμηλό κόστος για το δημόσιο. Ενα έργο το οποίο σε οποιαδήποτε κανονική χωρα θα ειχε υλοποιηθεί εύκολα και γρήγορα.
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.


Δειτε το ιστορικό:  ( απο την εφημεριδα ΡΕΘΕΜΝΟΣ )

Χαμένο το καλοκαίρι για τα υδροπλάνα

Χαμένο φαίνεται πως θα είναι και το φετινό καλοκαίρι για τα υδροπλάνα στην Ελλάδα, με το ερώτημα να παραμένει γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν προχωράει τις διαδικασίες με το νομοσχέδιο που πρωτοεμφάνισε αρχές Αυγούστου το 2016.
Για ένα χαμένο καλοκαίρι για τα υδροπλάνα μιλάει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes κ. Νικόλας Χαραλάμπους, τονίζοντας «Εάν μέχρι την ερχόμενη τουριστική σεζόν δεν έχει αδειοδοτηθεί ικανοποιητικός αριθμός υδατοδρομίων που να εξασφαλίζει στις εταιρείες βιωσιμότητα, υδροπλάνα δεν θα έρθουν στην Ελλάδα».
ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΑΡΓΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Πέντε χρόνια προσπάθειας για να αδειοδοτηθούν δύο υδατοδρόμια είναι αποτέλεσμα δυσανάλογο με τον σχεδιασμό που έγινε μέχρι σήμερα.
Πιο συγκεκριμένα από τα 63 υδατοδρόμια που έχουν ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία το 2012, μόλις 2 υδατοδρόμια έχουν λάβει άδεια λειτουργίας, της Κέρκυρας το 2014 και των Παξώνπριν μερικές ημέρες, ενώ στην τελική φάση απόκτησης άδειας είναι τα υδατοδρόμια Πάτρας και Βόλου.
Ωστόσο, δύο-τρία  υδατοδρόμια δεν συνιστούν δίκτυο και προφανώς δεν είναι ικανοποιητικός αριθμός για να δραστηριοποιηθεί κάποια εταιρεία υδροπλάνων εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά της. Πράγμα που σημαίνει, ότι πρέπει να προχωρήσει τάχιστα η αδειοδότηση μεγαλύτερου αριθμού υδατοδρομίων ώστε να δημιουργηθεί δίκτυο.
ΔΥΟ ΤΑ ΠΡΟΣΚΟΜΜΑΤΑ
Το εγχείρημα της επιτάχυνσης της αδειοδότησης βρίσκεται αντιμέτωπο με δύο προσκόμματα.
Το πρώτο αφορά το νομοσχέδιο Σπίρτζη, όπου η δημόσια διαβούλευση του σχετικά με την αδειοδότηση των υδατοδρομίων, έληξε στις 9 Σεπτεμβρίου και δεν έχει πάρει ακόμα τον δρόμο προς τη Βουλή. Η απουσία θεσμικού πλαισίου (τυπικώς ισχύει ο προηγούμενος νόμος, που μεταξύ άλλων επιτρέπει την ίδρυση υδατοδρομίων και από ιδιωτικούς φορείς, κάτι που αλλάζει με το νέο, μη νομοθετημένο ακόμη, καθεστώς) αποτελεί ακόμη μία ,χωρίς λόγο, καθυστέρηση στο εγχείρημα δημιουργίας εκτενούς δικτύου υδατοδρομίων στη χώρα. Το νομοσχέδιο που αναμένεται, απαξιώνει πλήρως και υποβαθμίζει το ρόλο του ιδιώτη επενδυτή και ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια (αρκετά από τα οποία ήταν πλήρως αδειοδοτημένα και έτοιμα να κατασκευαστούν), ή το ολιγότερο ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα και τρέπει σε φυγή όλους τους ενδιαφερόμενους επενδυτές.
Δεύτερον, τα υδατοδρόμια που υλοποιούνται ως δημόσιες επενδύσεις, προχωρούν με πολύ βραδείς ρυθμούς και η εξήγηση είναι απλή: Κάθε δημόσιος φορέας πρέπει να ακολουθεί τις αποφάσεις των διοικητικών οργάνων, να λαμβάνει εγκρίσεις δαπανών, να διενεργεί διαγωνιστικές διαδικασίες  και πολλές φορές λόγω εκλογών να αλλάζει η πολιτική της εκάστοτε διοίκησης με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί  η προσπάθεια αυτή. Με εξαίρεση τους Οργανισμούς Λιμένων που είναι Ανώνυμες Εταιρείες και έχουν ένα χρονικό προβάδισμα λόγω διαφορετικών διαδικασιών.
Όπως προβλέπει η σημερινή νομοθεσία, ένα υδατοδρόμιο μπορεί να κατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου με ιδιωτικά κεφάλαια και σε αυτή την περίπτωση κάτοχος της άδειας λειτουργίας μπορεί να είναι ιδιώτης.
Ωστόσο, το κατατεθέν προς διαβούλευση νομοσχέδιο Σπίρτζη τον Αύγουστο του 2016 ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια με το σκεπτικό ότι οι άδειες πρέπει να ανήκουν στο δημόσιο και όπως αναφέρθηκε σε Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Μεταφορών τον Αύγουστο του 2016 ότι δεν είναι δυνατόν τον συνολικό σχεδιασμό των υδατοδρομίων και το πού αυτά θα χωροθετήσουν να το ρυθμίζουν οι ιδιώτες.
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Την ίδια στιγμή, υπάρχει ένα ακόμη αγκάθι στο νομοσχέδιο που επηρεάζει άμεσα την λειτουργία των υδατοδρομίων. Ο υφιστάμενος νόμος προέβλεπε άδεια αορίστου διάρκειας ενώ τώρα το παρόν σχέδιο νόμου το περιορίζει στην 5ετία!  Ποιος  επενδυτής θα έλθει να επενδύσει με ορίζοντα πενταετίας; Και ποια θα είναι μετά η διαδικασία ανανέωσης;
Σε πολλά περιφερειακά Υδατοδρόμια με χαμηλή κίνηση η διάρκεια των 5 ετών είναι πολύ μικρή για να μπορέσει να γίνει η απόσβεση της όποιας επένδυσης. Επίσης, από τη στιγμή που ο κάτοχος της Άδειας είναι υποχρεωμένος να δέχεται τους τακτικούς και έκτακτους ελέγχους της Επιτροπής Υδατοδρομίων, για ποιο λόγο θα πρέπει να τεθεί χρονικός περιορισμός και να μην είναι η Άδεια Αορίστου Διάρκειας σύμφωνα με τις προβλέψεις του 4146/2013;
Με το ως άνω νομοσχέδιο δεν πληρείται ο αρχικός σκοπός του νομοθέτη, καθώς αποθαρρύνεται η συμμετοχή των ιδιωτών στις εν λόγω επενδύσεις, προτείνεται δε μεταξύ άλλων η συμμετοχή των ιδιωτών σε σχήματα διοικητικής λειτουργίας με τους Φορείς Διαχείρισης και Εκμετάλλευσης Λιμένων, η οποία θα μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσω της διαδικασίας ΣΔΙΤ, μια διαδικασία που σε πολλές περιπτώσεις έχει αποδειχθεί χρονοβόρα.
Ας σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες που επιδιώκουν να δραστηριοποιηθούν στην αγορά υδροπλάνων, Hellenic Seaplanes και Ελληνικά Υδατοδρόμια και οι δύο αναφέρουν απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας τη δημιουργία μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Αθήνα ώστε να εξασφαλίζεται η εύκολη μετακίνηση των τουριστών αλλά και  την άμεση πρόσβαση των νησιωτών στο οικονομικό, εμπορικό και διοικητικό κέντρο της πρωτεύουσας, καθώς και στα μεγάλα νοσοκομεία.
Η δημιουργία κεντρικού υδατοδρομίου στην Αθήνα, το οποίο θα χρησιμοποιείται από όλες τις εταιρείες και θα είναι εύκολα προσβάσιμο με ΙΧ ή με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, θεωρείται μείζονος σημασίας για το ξεκλείδωμα των επενδύσεων στον χώρο των υδροπλάνων.
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
Δεν πείθονται, τα πάντα επιτρέπουν αρκεί να γίνονται έτσι ώστε ν' αυξάνονται οι κηφηνοχώροι που τους ταΐζουν και τα κάμπινγκ της μιζέριας... Προσωπικά νοιώθω πλέον πως ο Ελληνικός λαός έχει τη μιζέρια στον γενετικό του κώδικα. Γιατί το λέω; Έχουμε κάνει μόδα την φανερή φτώχεια και το κάθε εναλλακτικό μιζερομάζομα και το ακολουθεί έστω το εν τρίτο με προσήλωση θρησκευτική... Και όποιος μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω από καφενείο ή σουβλαντζίδικο ή ξενοδοχείο στέλνεται προς τα έξω.

ναι ρε ενώ πείν την κρίση δεν προλάβαιναν οι βιομηχανίες να δουλεύουν
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.460
Like
23.293
Πόντοι
5.506
ναι ρε ενώ πείν την κρίση δεν προλάβαιναν οι βιομηχανίες να δουλεύουν



Ασε τις πίπες ΖΩΟΝ και πες μας για την οικολογική "καταστροφή" και την πτώση του τουρισμού στη Χαλκιδική. ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ.
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
Ακομη μια πονεμένη επενδυτική ιστορία:
Τα υδατοδρόμια.
Μια χώρα όπως η Ελλάδα, δεν διαθέτει συγκοινωνία με υδροπλάνα και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ κάνει ο,τι μπορεί για να τορπιλίσει επενδυτικές προσπάθειες πολλών ετών. Ενα έργο με τεράστιες προοπτικές και πολύ χαμηλό κόστος για το δημόσιο. Ενα έργο το οποίο σε οποιαδήποτε κανονική χωρα θα ειχε υλοποιηθεί εύκολα και γρήγορα.
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.


Δειτε το ιστορικό:  ( απο την εφημεριδα ΡΕΘΕΜΝΟΣ )

Χαμένο το καλοκαίρι για τα υδροπλάνα

Χαμένο φαίνεται πως θα είναι και το φετινό καλοκαίρι για τα υδροπλάνα στην Ελλάδα, με το ερώτημα να παραμένει γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν προχωράει τις διαδικασίες με το νομοσχέδιο που πρωτοεμφάνισε αρχές Αυγούστου το 2016.
Για ένα χαμένο καλοκαίρι για τα υδροπλάνα μιλάει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes κ. Νικόλας Χαραλάμπους, τονίζοντας «Εάν μέχρι την ερχόμενη τουριστική σεζόν δεν έχει αδειοδοτηθεί ικανοποιητικός αριθμός υδατοδρομίων που να εξασφαλίζει στις εταιρείες βιωσιμότητα, υδροπλάνα δεν θα έρθουν στην Ελλάδα».
ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΑΡΓΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Πέντε χρόνια προσπάθειας για να αδειοδοτηθούν δύο υδατοδρόμια είναι αποτέλεσμα δυσανάλογο με τον σχεδιασμό που έγινε μέχρι σήμερα.
Πιο συγκεκριμένα από τα 63 υδατοδρόμια που έχουν ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία το 2012, μόλις 2 υδατοδρόμια έχουν λάβει άδεια λειτουργίας, της Κέρκυρας το 2014 και των Παξώνπριν μερικές ημέρες, ενώ στην τελική φάση απόκτησης άδειας είναι τα υδατοδρόμια Πάτρας και Βόλου.
Ωστόσο, δύο-τρία  υδατοδρόμια δεν συνιστούν δίκτυο και προφανώς δεν είναι ικανοποιητικός αριθμός για να δραστηριοποιηθεί κάποια εταιρεία υδροπλάνων εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά της. Πράγμα που σημαίνει, ότι πρέπει να προχωρήσει τάχιστα η αδειοδότηση μεγαλύτερου αριθμού υδατοδρομίων ώστε να δημιουργηθεί δίκτυο.
ΔΥΟ ΤΑ ΠΡΟΣΚΟΜΜΑΤΑ
Το εγχείρημα της επιτάχυνσης της αδειοδότησης βρίσκεται αντιμέτωπο με δύο προσκόμματα.
Το πρώτο αφορά το νομοσχέδιο Σπίρτζη, όπου η δημόσια διαβούλευση του σχετικά με την αδειοδότηση των υδατοδρομίων, έληξε στις 9 Σεπτεμβρίου και δεν έχει πάρει ακόμα τον δρόμο προς τη Βουλή. Η απουσία θεσμικού πλαισίου (τυπικώς ισχύει ο προηγούμενος νόμος, που μεταξύ άλλων επιτρέπει την ίδρυση υδατοδρομίων και από ιδιωτικούς φορείς, κάτι που αλλάζει με το νέο, μη νομοθετημένο ακόμη, καθεστώς) αποτελεί ακόμη μία ,χωρίς λόγο, καθυστέρηση στο εγχείρημα δημιουργίας εκτενούς δικτύου υδατοδρομίων στη χώρα. Το νομοσχέδιο που αναμένεται, απαξιώνει πλήρως και υποβαθμίζει το ρόλο του ιδιώτη επενδυτή και ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια (αρκετά από τα οποία ήταν πλήρως αδειοδοτημένα και έτοιμα να κατασκευαστούν), ή το ολιγότερο ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα και τρέπει σε φυγή όλους τους ενδιαφερόμενους επενδυτές.
Δεύτερον, τα υδατοδρόμια που υλοποιούνται ως δημόσιες επενδύσεις, προχωρούν με πολύ βραδείς ρυθμούς και η εξήγηση είναι απλή: Κάθε δημόσιος φορέας πρέπει να ακολουθεί τις αποφάσεις των διοικητικών οργάνων, να λαμβάνει εγκρίσεις δαπανών, να διενεργεί διαγωνιστικές διαδικασίες  και πολλές φορές λόγω εκλογών να αλλάζει η πολιτική της εκάστοτε διοίκησης με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί  η προσπάθεια αυτή. Με εξαίρεση τους Οργανισμούς Λιμένων που είναι Ανώνυμες Εταιρείες και έχουν ένα χρονικό προβάδισμα λόγω διαφορετικών διαδικασιών.
Όπως προβλέπει η σημερινή νομοθεσία, ένα υδατοδρόμιο μπορεί να κατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου με ιδιωτικά κεφάλαια και σε αυτή την περίπτωση κάτοχος της άδειας λειτουργίας μπορεί να είναι ιδιώτης.
Ωστόσο, το κατατεθέν προς διαβούλευση νομοσχέδιο Σπίρτζη τον Αύγουστο του 2016 ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια με το σκεπτικό ότι οι άδειες πρέπει να ανήκουν στο δημόσιο και όπως αναφέρθηκε σε Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Μεταφορών τον Αύγουστο του 2016 ότι δεν είναι δυνατόν τον συνολικό σχεδιασμό των υδατοδρομίων και το πού αυτά θα χωροθετήσουν να το ρυθμίζουν οι ιδιώτες.
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Την ίδια στιγμή, υπάρχει ένα ακόμη αγκάθι στο νομοσχέδιο που επηρεάζει άμεσα την λειτουργία των υδατοδρομίων. Ο υφιστάμενος νόμος προέβλεπε άδεια αορίστου διάρκειας ενώ τώρα το παρόν σχέδιο νόμου το περιορίζει στην 5ετία!  Ποιος  επενδυτής θα έλθει να επενδύσει με ορίζοντα πενταετίας; Και ποια θα είναι μετά η διαδικασία ανανέωσης;
Σε πολλά περιφερειακά Υδατοδρόμια με χαμηλή κίνηση η διάρκεια των 5 ετών είναι πολύ μικρή για να μπορέσει να γίνει η απόσβεση της όποιας επένδυσης. Επίσης, από τη στιγμή που ο κάτοχος της Άδειας είναι υποχρεωμένος να δέχεται τους τακτικούς και έκτακτους ελέγχους της Επιτροπής Υδατοδρομίων, για ποιο λόγο θα πρέπει να τεθεί χρονικός περιορισμός και να μην είναι η Άδεια Αορίστου Διάρκειας σύμφωνα με τις προβλέψεις του 4146/2013;
Με το ως άνω νομοσχέδιο δεν πληρείται ο αρχικός σκοπός του νομοθέτη, καθώς αποθαρρύνεται η συμμετοχή των ιδιωτών στις εν λόγω επενδύσεις, προτείνεται δε μεταξύ άλλων η συμμετοχή των ιδιωτών σε σχήματα διοικητικής λειτουργίας με τους Φορείς Διαχείρισης και Εκμετάλλευσης Λιμένων, η οποία θα μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσω της διαδικασίας ΣΔΙΤ, μια διαδικασία που σε πολλές περιπτώσεις έχει αποδειχθεί χρονοβόρα.
Ας σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες που επιδιώκουν να δραστηριοποιηθούν στην αγορά υδροπλάνων, Hellenic Seaplanes και Ελληνικά Υδατοδρόμια και οι δύο αναφέρουν απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας τη δημιουργία μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Αθήνα ώστε να εξασφαλίζεται η εύκολη μετακίνηση των τουριστών αλλά και  την άμεση πρόσβαση των νησιωτών στο οικονομικό, εμπορικό και διοικητικό κέντρο της πρωτεύουσας, καθώς και στα μεγάλα νοσοκομεία.
Η δημιουργία κεντρικού υδατοδρομίου στην Αθήνα, το οποίο θα χρησιμοποιείται από όλες τις εταιρείες και θα είναι εύκολα προσβάσιμο με ΙΧ ή με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, θεωρείται μείζονος σημασίας για το ξεκλείδωμα των επενδύσεων στον χώρο των υδροπλάνων.

οφείλω να παραδεχτώ ότι ο καπιταλισμός με εκπλήσσει από τον τρόπο που σκέφτεται για να παράξει υπερκέρδος
πραγματικά ποια η χρησιμότητα των υδροπλάνων?
λες και δεν υπάρχουν καράβια η δρόμοι για να πάει κανείς στο προορισμό του το καλοκαίρι
 
OP
OP
A

ANOSX

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2016
Μηνύματα
119
Κριτικές
9
Like
358
Πόντοι
281
οφείλω να παραδεχτώ ότι ο καπιταλισμός με εκπλήσσει από τον τρόπο που σκέφτεται για να παράξει υπερκέρδος
πραγματικά ποια η χρησιμότητα των υδροπλάνων?
λες και δεν υπάρχουν καράβια η δρόμοι για να πάει κανείς στο προορισμό του το καλοκαίρι
Ακριβώς αυτό ειναι το πρόβλημα. Η αριστερόστροφη λογική δεν μπορεί να αντιληφθεί την λειτουργία του καπιταλιστικού συστήματος και αυτός ειναι ο κύριος λόγος, για τον οποίο αποτυγχάνει, με αποτέλεσμα να οδηγεί την κοινωνία στην φτωχοποίηση. Και για να την απαλύνει, έρχεται μετά και μοιράζει επιδόματα! (Να σε κάψω Γιάννη, να σε αλείψω με λάδι). 
Ενώ η λύση ειναι μια: Η κυβέρνηση ( η όποια κυβέρνηση)  πρέπει να έχει στόχο να εξασφαλίζει δουλειές για όλους.   
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
Ακριβώς αυτό ειναι το πρόβλημα. Η αριστερόστροφη λογική δεν μπορεί να αντιληφθεί την λειτουργία του καπιταλιστικού συστήματος και αυτός ειναι ο κύριος λόγος, για τον οποίο αποτυγχάνει, με αποτέλεσμα να οδηγεί την κοινωνία στην φτωχοποίηση. Και για να την απαλύνει, έρχεται μετά και μοιράζει επιδόματα! (Να σε κάψω Γιάννη, να σε αλείψω με λάδι).  
Ενώ η λύση ειναι μια: Η κυβέρνηση ( η όποια κυβέρνηση)  πρέπει να έχει στόχο να εξασφαλίζει δουλειές για όλους.    


το βλέπουμε 25% ανεργία?και μισθούς εξαθλίωσης των 300€ το μήνα και αν

αλήθεια επί σαμαρά που είχε υιοθετήσει φιλελεύθερη πολιτική γιατί η ανεργία ήταν 30%?


 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.683
Κριτικές
1
Like
36.142
Πόντοι
6.256
ναι ρε ενώ πείν την κρίση δεν προλάβαιναν οι βιομηχανίες να δουλεύουν
Μην τους θυμίζεις οτι το πασοκ και η νδ έδιωξαν ότι υπήρχε απο βιομηχανία και έκαναν ένα κράτος για τεμπέληδες δημοσίους,
Σε παρακαλώ μη τους το θυμίζεις.
 

politis

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2005
Μηνύματα
4.499
Like
4.671
Πόντοι
1.706
τώρα που η Α λείπει σε ταξίδι για τη δουλειά της αρκετά βράδια κοιμάται σπίτι μου η Β
επίσης μέχρι 800κιλοβατόρες έχω έκπτωση 50%
όπου με τις νέες παροχές από την περιφέρεια θα φτάσει 90%

Καλά ξηγιέσαι Νικολιό!
Τον πούλο η χοντρή που σε λέει και κοπρόσκυλο και σπίτωμα την ζητιάνα που τον παίρνει αβέρτα.
Τώρα που θα σου δώσει και η Δούρου έξτρα ελεημοσύνη σε ρεύμα μαθε την Β να ψήνει και κανένα φαγάκι.

 

AntonisAnt2

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.447
Κριτικές
1
Like
531
Πόντοι
96
οφείλω να παραδεχτώ ότι ο καπιταλισμός με εκπλήσσει από τον τρόπο που σκέφτεται για να παράξει υπερκέρδος
πραγματικά ποια η χρησιμότητα των υδροπλάνων?
λες και δεν υπάρχουν καράβια η δρόμοι για να πάει κανείς στο προορισμό του το καλοκαίρι

παλι φθονος ρε κοπροσκυλο ?

επειδη καποιοι μπορουν και πανε αεροπορικως ανετα και γρηγορα στον προορισμο τους ενω εσυ στοιβαγμενος στο κτελ σαν σαρδελα και στο σαπιοκαραβο ?
 

politis

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2005
Μηνύματα
4.499
Like
4.671
Πόντοι
1.706
το βλέπουμε 25% ανεργία?και μισθούς εξαθλίωσης των 300€ το μήνα και αν

αλήθεια επί σαμαρά που είχε υιοθετήσει φιλελεύθερη πολιτική γιατί η ανεργία ήταν 30%?

Το ξέρω οτι θα σε σοκάρω με αυτό, αλλά σου αποκαλύπτω οτι ανάμεσα στους ανέργους που προσπαθούν να βρουν μια αξιοπρεπή δουλειά υπάρχουν και κοπρόσκυλα που προτιμούν να παίρνουν ΚΕΑ, ΤΕΒΑ, προγράμματα ΕΣΠΑ, μειώσεις φόρων κλπ και να ξύνουν τα αρχίδια τους.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.683
Κριτικές
1
Like
36.142
Πόντοι
6.256
Σιγά μην αφήσουν τα αλάνια της aegean  να μπουν υδροπλανα και να χαλασει το μονοπωλιο, τόσο αγώνα έκαναν να ξεπαστρέψουν την ολυμπιακη, και μετοχοί της ειναι ολοι οι απατεωνες της ελλαδας, και οι μητσοτακαίοι φυσικά
Είναι η νδ και το καινούριο που έρχεται.
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
παλι φθονος ρε κοπροσκυλο ?

επειδη καποιοι μπορουν και πανε αεροπορικως ανετα και γρηγορα στον προορισμο τους ενω εσυ στοιβαγμενος στο κτελ σαν σαρδελα και στο σαπιοκαραβο ?

επειδή είσαι άσχετος πλέον πιο φτηνά σου έρχεται να πας κάπου αεροπορικός παρά με το κτελ η με το καράβι
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
Το ξέρω οτι θα σε σοκάρω με αυτό, αλλά σου αποκαλύπτω οτι ανάμεσα στους ανέργους που προσπαθούν να βρουν μια αξιοπρεπή δουλειά υπάρχουν και κοπρόσκυλα που προτιμούν να παίρνουν ΚΕΑ, ΤΕΒΑ, προγράμματα ΕΣΠΑ, μειώσεις φόρων κλπ και να ξύνουν τα αρχίδια τους.

δεν μας τα χαρίζουν ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ

και εμείς μια αξιοπρεπή δουλειά ψάχνουμε να δημιουργήσουμε
και όχι καθεστώς δουλείας με μισθούς 300€ το μήνα και αν
 

AntonisAnt2

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.447
Κριτικές
1
Like
531
Πόντοι
96
επειδή είσαι άσχετος πλέον πιο φτηνά σου έρχεται να πας κάπου αεροπορικός παρά με το κτελ η με το καράβι

για πες, πως θα παω αεροπορικως στην πατρα, τον βολο ή τους παξους ? τρια υδατοδρομια που αναφερονται στο παραπανω αρθρο
 

AntonisAnt2

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.447
Κριτικές
1
Like
531
Πόντοι
96
δεν μας τα χαρίζουν ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ

σε εχω ξαναρωτησει και κανεις την παπια

λογω καθυστερησης της πληρωμης σου απο το εσπα το κρατος σας δινει κεα

οταν πληρωθεις με το καλο αποτο εσπα θα επιστρεψεις το κεα ή θα τσεπωσεις και τις 2 πληρωμες ?
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
σε εχω ξαναρωτησει και κανεις την παπια

λογω καθυστερησης της πληρωμης σου απο το εσπα το κρατος σας δινει κεα

οταν πληρωθεις με το καλο αποτο εσπα θα επιστρεψεις το κεα ή θα τσεπωσεις και τις 2 πληρωμες ?

δεν μας υποχρεώνει η εγκύκλιος να τα επιστρέψουμε
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
για πες, πως θα παω αεροπορικως στην πατρα, τον βολο ή τους παξους ? τρια υδατοδρομια που αναφερονται στο παραπανω αρθρο

1ον η πάτρα και ο βόλος έχουν αεροδρόμια
2ον ποιος ο λόγος να πας αεροπορικός αθήνα πάτρα? 210 χιλιόμετρα απέχουν
 

AntonisAnt2

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.447
Κριτικές
1
Like
531
Πόντοι
96
δεν μας υποχρεώνει η εγκύκλιος να τα επιστρέψουμε

μαλιστα, για οσο διαστημα λοιπον εκπαιδευεσαι και πληρωνεσαι απο τα χρηματα των φορολογουμενων θα τσεπωνεις και το κεα (παλι απο τα χρηματα των φορολογουμενων) σαν απορος

κατα τα αλλα τα δικαιουστε  :headbang: :headbang: :headbang:
 

AntonisAnt2

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.447
Κριτικές
1
Like
531
Πόντοι
96
1ον η πάτρα και ο βόλος έχουν αεροδρόμια
2ον ποιος ο λόγος να πας αεροπορικός αθήνα πάτρα? 210 χιλιόμετρα απέχουν

1 χωρις τακτικες πτησεις εσωτερικου - μονο για charter

2 γιατι ετσι γουσταρω - λογαριασμο θα σου δωσω πως θα ταξιδευω ?
 

Λιλα

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2008
Μηνύματα
5.322
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
66
το βλέπουμε 25% ανεργία?και μισθούς εξαθλίωσης των 300€ το μήνα και αν

αλήθεια επί σαμαρά που είχε υιοθετήσει φιλελεύθερη πολιτική γιατί η ανεργία ήταν 30%?
Η ανεργια είναι κοντα 40% γιατι εντέχνως αποφευγετε ολοι να προσμετρησετε τις 700.000 χιλιαδες που εφυγαν εξω.Καραγκιοζηδες. :coolcondom: :coolcondom: :coolcondom: :coolcondom: :coolcondom: :boobies:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom