όχι απλά εσύ ψάχνεις να βρεις κατι σεξουαλικό.
Συμφωνώ.
Είναι μια καλή εξήγηση.
Η όλη σκηνή (για την οποία μας ενημέρωσε - και καλά έκανε, ήταν ενδιαφέροντα τα 20 λεπτά)
ΔΕΝ είχε κάτι το σεξουαλικό μέσα της.
Αλλά βέβαια ο καθένας έχει την ελευθερία και τη δυνατότητα να ανακαλύπτει σεξουαλικότητα όπου αυτόν τον ικανοποιεί.
Άλλος π.χ. βρίσκει σεξουαλικότητα στην προβατίνα του.
Άλλος στην κότα του.
Άλλος στην κατσίκα του.
Άλλος στον παπά της ενορίας του.
Άλλος στα παιδάκια του δημοτικού.
Άλλος στη Μέριλυν Μονρόε.
Άλλος σε κάποιο γεροδεμένο σερβιτόρο πιτσαρίας/σουβλατζίζικου, ή ντελιβερά.
Άλλος σε μπουρδέλο στο Μετάξι.
Μερικά απ' τα ανωτέρω, η κοινωνία τα κατακρίνει (και τα τιμωρεί, αν εκδηλώνονται με πράξεις).
Η διαπίστωση ύπαρξης σεξουαλικότητας στην κ. Μενεγάκη βεβαίως και δεν μπορεί να θεωρηθεί κατακριτέα ή τιμωρητέα, αλλά επειδή εδώ έχουμε φτάσει σε πολύ βαθειές και εξειδικευμένες αναλύσεις του πράματος, μπορούμε όλοι να εκφράζουμε την άποψη μας επί της σεξουαλικότητας της ακόμα και σε διάφορες πτυχές της ζωής της, από αυτές που αποτυπώνονται τηλεοπτικώς ή φωτογραφικώς.
Ε, εγώ λοιπόν λέω ότι το υπό κρίσιν εικοσάλεπτο δεν είχε τέτοιο στοιχείο. ΗΤΑΝ ενδιαφέρον, αλλά για άλλους λόγους. Αυτούς που έγραψα.
Άλλο παράδειγμα: Αν π.χ. μια καταγεγραμμένη σκηνή δείξει την κ. Μενεγάκη στο WC της να χέζει, και εν συνεχεία να κόβει χαρτί και να σκουπίζεται, δε σημαίνει ότι θα πράπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ η σκηνή να έχει και σεξουαλικότητα.
Και η Μέριλυν Μονρόε στην αντίστοιχη σκηνή, ΔΕΝ θα είχε.