Ο "σερβερ" εννοωντας το κεντρικο συστημα της τραπεζας δεν πεφτει ποτε, ειναι multiple redundancy blades της ΙΒΜ (οπως και στις περισοτερες σοβαρες τραπεζες). Multiple redundancy σημαινει mirrored storage στο ιδιο το blade και mirror ολοκληρου του blade = 4 live κοπιες των στοιχειων. Συν 3 εξτρα κοπιες 2 στο DR και μια στο live backup (3 διαφορετικα data center).Αυτο που πεφτει ειναι το link μεταξυ του frontend που βλεπεις εσυ (to ebanking δλδ) και το κεντρικο συστημα της τραπεζας. Αυτα ειναι σε τελειως διαφορετικα data centers για προφανεις λογους. Αυτο το link μπορει να πεσει για 1000 λογους (απο απλα πραγματα οπως ενας πακιστανος της ΔΕΗ το παρακανε με την τσαπα) μεχρι και για λογους ασφαλειας (αν υπαρχει πχ security risk στο front end το απομονονουν απο το κεντρικο συστημα της τραπεζας για να μην κανει migrate μεσω ΔΙΑΣ σε ολοκληρο το τραπεζικο συστημα)
Ωραίος ο φίλος TempT για την τεχνική ανάλυση, αλλά το Phone Banking που πρότεινες σαν εναλλακτική λύση,
δεν είναι και τόσο αποτελεσματική λύση.. Μιας και για να πετύχεις κάποιον από το ebanking και να ξεπεράσεις
όλη την ταλαιπορία του IVR, θές 20 λεπτά τις μέρες και ώρες που δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και την ημέρα που το
σύστημα δεν ήταν διαθέσιμο για 1 ώρα, δεν μπορούσες να εξυπηρετηθείς καθόλου λογω του φόρτου στο τηλ/κο κέντρο.
Οπότε για εμένα και για πολλούς άλλους που παίζουν χρηματιστήριο με πολλές αγορές και πωλήσεις intraday, υπάρχει πρόβλημα.
Στα 5 λεπτά από τότε που θα κυκλοφορήσει μια είδηση αν δεν αντιδράσεις εγκαιρα (να πουλήσεις/να αγοράσεις) μπορεί να ζημειωθείς.
Επίσης και για την τράπεζα, αν υποθέσουμε οτι ειναι συνήθως 10.000 ατομα online (μέσω ebanking) και για μια ώρα δεν μπορούν
να αγοράσουν/πουλήσουν ... και η τράπεζα χάνει την προμήθειά της και ζημειώνεται και αυτή.