φτανει ρε παλιογκευ με τις πιπες
Θα μου κόψεις την τύχη την καλή ρε μαν; Άσε και δεν τον έχω δώσει ποτέ σε άντρα.
φτανει ρε παλιογκευ με τις πιπες
θα πας x bar ?ε θα σε γαμησω
αντε καληνυχτα παιδακια, με περιμενει η josephine
Δεν βγάζεις άκρη. Στην αρχή τον πείραζε η 3η γλώσσα σε κάποια σχολεία, μετά οι ελιές, μετά αν έχω μαζέψει εγώ ελιές, μετά αν είναι σκληρή δουλειά, μετά γιατί να το κάνουν Αλβανοί, μετά γιατί την γλιτώνουν οι Έλληνες και μετά ήρθαν οι μέλισσες.
φτανει ρε παλιογκευ με τις πιπες
...χαχαχαχαχαχα, Τί σου είναι αυτές οι Αριστεράντζες, μέχρι και στην πολιτική
αντιπαράθεση Πίπες ψάχνουν να πάρουνε οι παλιο-ΤΡΑΒΕΣΤΕΣ !!!
ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Υ.Γ. Μίλησε και ο βλαξ-Άλεξ ο χασοδίκης να υποστηρίξει την αριστεράντζα.
Αλεξάκο ο δικηγόρος τραβέλι που συνελήφθει στας Σέρρας αυτές τις μέρες
τί σου είναι αγορίνα, ομο-ιδεάτης ? ....αχαχαχαχαχαχα
Υ.Γ. -2- Άμα δεν βρείτε καμμιά πούτσα αληθινή, μπορείτε να βολευτείτε και
με κανένα οικολογικό ΚΑΡΟΤΟ, σαν την παλιολουμπίνα την παρ-ολίγο
Δημαρ-χέσα.....χαχαχαχα
Σε όλα αυτά που γράφεις σου απαντάει η υπογραφή μου.
Πες, να ρωτήσουμε τον Αντισθένη για το στοίχημα; Μία πίπα θα μου πάρεις. Πάει;
ρε κωστακη , σαν τον σλαβυ και εσυ...μια ελληνικα , μια γκρικλιςdn sixainesai type? :S :S
dn sixainesai type? :S :S
καλα με συγχωρειτε
γιατι ολο για γαμησια μεταξυ αντρων ακουω τελευταια και δν μου αρεσει
:S :S
μπα ?? από πότε άλλαξες γούστα
Ας βάλουν κι αλβανικά, και σουαχίλι, ας καταργήσουν επιτέλους κι εκείνα τα θρησκευτικά. Πιο μπουρδέλο το ελληνικό σχολείο δε γίνεται, ακόμη κι αν προσπαθήσουν κοπιαστικά πάνω σε αυτό.
Γι' αυτό ήταν σοφοί οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Είχαν παιδαγωγούς στο σπίτι.
οχιΚαι αρχαίοι πρόγονοι και θρησκευτικά σε ένα σχόλιο; Ωραίος.
Βλέπεις λόγο ύπαρξης των θρησκευτικών ως μάθημα στα σχολεία;
Ας βάλουν κι αλβανικά, και σουαχίλι, ας καταργήσουν επιτέλους κι εκείνα τα θρησκευτικά. Πιο μπουρδέλο το ελληνικό σχολείο δε γίνεται, ακόμη κι αν προσπαθήσουν κοπιαστικά πάνω σε αυτό.
Γι' αυτό ήταν σοφοί οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Είχαν παιδαγωγούς στο σπίτι.
και ειχανε και δουλους και κανανε και αλλαξοκωλιες ομως
τσαρκα φασκεις και αντιφασκειςΗ πρεμούρα να μάθουν τα παιδιά αλβανικά οφείλεται στον φόβο των Αλβανών ότι θα αφομοιωθούν στην Ελλάδα και θα χαλάσει το σχέδιο τους να φτιάξουν εθνικά αναγνωρισμένη μειονότητα στην Ελλάδα και όταν τα πληθυσμιακά δεδομένα το επιτρέψουν και γίνουν πλειοψηφία και να δημιουργήσουν κάτι σαν το Κοσσυφοπέδιο.Στην Σερβία έγιναν τα ίδια .Ξεκίνησαν σαν αμελητέα μειονότητυα και μετά τα ξέρουμε.
Συνεπώς μας συμφέρει η αφομοίωση των παιδιών που θα ξέρουν μόνο Ελληνικά και που δεν θέλουν ούτε να μυρίσουν την Αλβανία.
Πέρα από το ότι η Αλβανία είναι εχθρική χώρα προς την Ελλάδα , οπως η παραχώρηση βάσεων στους Τούρκους , οι Τσάμηδες , τα σχολικά τους βιβλία που μας παρουσιάζουν εχθρούς τους , η καταπίεση των Βορειοηπειρωτών και το κλέψιμο της γης τους ,η διεκδίκηση της Ηπέιρου , οι θαλάσσιες ζωνες κ.α.
Ακόμη εφόσον είναι παράνομα στην Ελλάδα δεν δικαιούνται τίποτα, ούτε το κράτος είναι υποχρεωμένο να τους δώσει κάτι.Δεν πληρώνουν φόρους και ότι λεφτά βγάζουν τα στέλνουν πίσω στη χώρα τους.Το ότι πηγαίνουν σε Ελληνικά σχολέια (τζάμπα αφού δεν πληρώνουν φόρους ) είναι γιατί κάνουν τα στραβά μάτια οι δικοί μας.
Το κορόιδο ο Έλληνας πληρώνει φόρους για να πηγαίνουν τζάμπα στα σχολεία και στα νοσοκομεία οι διάφοροι λαθραίοι που έχουν μαζευτεί στην Ελλάδα.
Επίσης μην ξεχνάμε και την εγκληματικότητα τους .
Οι Αρβανίτες είναι Έλληνες και πολεμούσαν τους Τουρκαλβανούς (σημερινούς Αλβανούς).
όσο γαι το Λοβέρδο τι να πούμε; Είναι της σχολής του όλα τα πουλάμε ,όλα τα δίνουμε (σε Τούρκους Αλβανούς , Σκοπιανούς κτλπ).
λοβερδικες μαλακιες τυπεTην εισαγωγή της αλβανικής γλώσσας στα ελληνικά σχολεία για τα παιδιά των Αλβανών που ζουν στην Ελλάδα θα εξετάσουν τα υπουργεία Παιδείας Ελλάδας και Αλβανίας.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο επίσημης επίσκεψης του Ελληνα υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου στη γειτονική χώρα, στη συνέντευξη που έδωσε με την Αλβανίδα ομόλογό του Λιντίτα Νικόλα, ο κ. Λοβέρδος ανέφερε ότι η εισαγωγή των αλβανικών ως δεύτερη γλώσσα «είναι θέμα της μεικτής επιτροπής διαλόγου, η οποία και θα το συζητήσει». Από την πλευρά της, η κ. Νικόλα ανέφερε «συνεργαζόμαστε και με τους εκπαιδευτικούς που αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους στην Ελλάδα, σε συντονισμό και με το ελληνικό υπουργείο Παιδείας, όχι μόνο για την εκπαίδευσή τους, αλλά και για τον εφοδιασμό τους από το αλβανικό ΥΠΕΞ με σχολικά βιβλία της αλβανικής γλώσσας. Ασφαλώς, έχουμε ακόμα πολλά να κάνουμε, γι’ αυτό και βρισκόμαστε σήμερα εδώ σε αυτή την κοινή συνάντηση, για να καθορίσουμε και να αναζωογονήσουμε το έργο της κοινής επιτροπής. Μιας επιτροπής που αποτελείται από ειδικούς, οι οποίοι θα γνωμοδοτήσουν μετά εξέταση των κειμένων της ιστορίας, της γεωγραφίας, του πολιτισμού και της οικονομίας, κατά πόσον τα σχολικά βιβλία των χωρών μας είναι σύμφωνα με το πνεύμα της UNESCO και του Συμβουλίου της Ευρώπης». «Ο,τι θέτει η μία πλευρά, η επιτροπή είναι εδώ για να το συζητήσει. Αλλά η επιτροπή αποφασίζει όταν και τα δύο μέρη ταυτίζονται και συμφωνούν. Κανένας δεν θα επιβληθεί στον άλλο. Για να υπάρχει απόφαση απαιτείται συναίνεση», είπε ο κ. Λοβέρδος.
Παράλληλα, στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης, το υπ. Παιδείας ανακοίνωσε χθες την έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας 21 από τις συνολικά 96 Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ). Οι 21 ΣΕΚ θα επιλεγούν με κριτήρια την κατά το μέγιστο δυνατή γεωγραφική διασπορά και τη δυνατότητα απορρόφησης των σπουδαστών στην αγορά εργασίας μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης και της μαθητείας.
Στις ΣΕΚ προσφέρονται οι ειδικότητες τεχνιτών Γαλακτοκομίας – Τυροκομίας, Ζωικής και Φυτικής Παραγωγής, Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων, Τουριστικών Μονάδων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (Υπηρεσία Υποδοχής – Υπηρεσία Ορόφων – Εμπορευματογνωσία), Ανθοκομίας – Φυτοτεχνίας, Αρδεύσεων, Κομμωτικής, Καλλωπισμού Νυχιών και Ονυχοπλαστικής, Αισθητικής Τέχνης και Μακιγιάζ, Γραφικών Τεχνών, Εργαλειομηχανών, Φρεζαδόρου, Τορναδόρου, Ζαχαροπλαστικής και Αρτοποιίας, Μαγειρικής, Υδραυλικών και Θερμοϋδραυλικών Εγκαταστάσεων, Εργαστηρίου Φωτογραφίας, Εστιατορίου (σερβιτόρος), Ηλεκτρονικών Συσκευών, Μηχανικού Αυτοκινήτων, Μοτοσικλετών και Μηχανών Θαλάσσης, Ποτών και Οινολογίας (μπαρίστας), Μηχανικού Μηχανημάτων Εργων (Γερανών, Κλαρκ και Γεωτρύπανων), Ηλεκτρολόγου Αυτοκινήτων, Μελισσοκομίας, Αλιείας και Ιχθυοκαλλιέργειας, Συντήρησης Μουσικών Οργάνων, Αμπελουργίας – Οινοτεχνίας – Ποτοποιίας, Θερμοκηπιακών Καλλιεργειών και Κατασκευών, Κατασκευής Εγχόρδων Μουσικών Οργάνων, Λιθοξόου – Μαρμαρά και Λιθοχαράκτη, Πτηνοτροφίας, Αργυροχρυσοχοΐας, Κεραμικής Αγγειοπλαστικής, Ραπτικής, Μηχανικού Γεωργικών Μηχανημάτων, Φανοποιού και Βαφέα Οχημάτων, Ξυλουργικής και Επιπλοποιίας.