ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΟΝ
Η ύπαρξη μίας ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΘΕΩΝ ΑΝΩ ΘΡΩΣΚΩΝ ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ διακυβερνήσεως στις τάξεις και κοινωνίες.
Η Ελληνική θεογονία προσέφερε ακριβώς αυτό τό βάθρο ιεραρχίας θεών πού λειτουργούσε σάν υπόδειγμα της Κοινωνικής Ιεραρχίας των γηίνων.
Σε αντιστάθμισμα ή "θρησκεία" του Χριστιανισμού παρουσίασε έναν θεό "Γιαχβέ" πού ανέτρεπε τη ΦΥΣΙΚΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ μέχρι του γελοίου σημείου να ισχυρίζεται ότι "κατασκεύασε το Σύμπαν οντάς έξω του Σύμπαντος." .
Αυτή η σχιζοφρενική δήλωση -του* ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ή ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ» δεν έμεινε -χωρίς απάντηση από τους έλληνες φυσικούς καί φιλοσόφους του τύπου Ηράκλειτου καί Πρόκλου ,πού απέδειξαν την ανυπαρξία του ΕΞΩΚΟΣΜΙΧΟΥ ΛΟΓΟΙ καί την ύπαρξη του ΕΝΔΟΚΟΣΜΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ήτοι του ΕΝΔΟΚΟΣΜΙΚΟΥ ΥΠΕΡΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ ο οποίος ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ πού θέτουν οι φυσικοί νόμοι.
Ο ΕΝΔΟΚΟΣΜΙΚΟΣ ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ έχει σάν Ανώτερο του τόν ΦΥΣΙΚΟ ΝΟΜΟ καί περιέχει στον ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΤΟΥ Οργανισμό πολλούς ΥΠΟ-ΘΕΟΥΣ διατεταγμένους σε ΚΛΙΜΑΚΑ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ανάλογα με τόν όγκο πού κατέχουν σάν ΣΧΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Νεφελωμάτων, ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΓΑΛΑΞΙΩΝ, ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΗΛΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΛΑΝΗΤΩΝ.
Αυτή ήταν η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ: ΛΑΚΩΝΙΚΗ,
ΣΑΦΗΣ, ΑΛΗΘΙΝΗ, ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ, ΔΙΚΑΙΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΗ.
Αυτή ήταν η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. Ο ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΘΕΟΣ δεν μπορούσε νά υποκλέψει το δικαίωμα του ΝΟΜΟΘΕΤΗ: άπό τους ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ διότι Αυτός ο Ίδιος είναι ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟΣ από το ΜΗΔΕΝ της αδρανούς ανυπαρξίας κραδασμών, μέσω ΦΥΣΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ που οργάνωσαν τους ΤΥΧΑΙΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ σε ΕΞΑΠΛΟΥΜΕΝΟ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ. ΣΥΜΠΑΝ.
Στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ,οι διαφορετικές συχνότητος κραδασμοί καί οι αντιθέτου - ροπής κραδασμοί συνθέτουν ΑΥΤΟΜΑΤΑ οργανισμούς από ύλη διαφορετικής πυκνότητος ΟΡΑΤΗΣ καί ΑΟΡΑΤΗΣ. Οι ορατοί καί αόρατοι για μας οργανισμοί πού περιέχονται σάν ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ καί συγχρόνως ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΥΠΟ-ΘΕΟΙ δέν υπακούουν στην Νομοθεσία ενός έξωκοσμικου θεού ούτε στην Νομοθεσία του Ένδοκοσμικού ΘΕΟΥ αλλά στήν Νομοθεσία των αυθύπαρκτων φυσικών νόμων. •
Οι φυσικοί νόμοι ορίζουν την ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ, καί όχι ο ΕΝΔΟΚΟΣΜΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ή τά συνιστώντα μέρη του ΥΠΟ-ΘΕΟΙ. ΟΙ φυσικοί νόμοι ορίζουν τό πως "θέουν" δηλαδή* τό πως «τρέχουν» η εξελίσσονται ο ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ και οι περιεχόμενοι στο σώμα του ΥΠΟ-ΘΕΟΙ.
Οι ΦΥΣΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ορίζουν τον χρόνο και τον χώρο Γεννήσεως και Θανάτου του ΥΠΕΡΤΑΤΟΥ θεού καί των "κυττάρων" του ΥΠΟ-ΘΕΩΝ»
Ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ καί οι πολλοί ΥΠΟ-ΘΕΟΙ σαν ζώντες οργανισμοί μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους η με κατώτερους οργανισμούς αν αυτό ζητηθεί. Οι γήινοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τίς ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ των ΥΠΟ-ΘΕΩΝ καί να προβάλουν αιτήματα πού ανάλογα με την σπουδαιότητα τους καί με την εναρμόνιση τους στον ΛΟΓΟ καί τους φυσικούς νόμους, γίνονται αποδεκτά ή απορρίπτονται.
Οι γήινοι δεν μπορούν να επικοινωνήσουν ούτε να προβάλουν αιτήματα στον ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΘΕΟ , διότι δεν έχουν τίποτε νά προφέρουν στο ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΝ από την θέση του ελαχίστου, του απειροελάχιστου μικροβίου πού περιέχεται στό Σώμα Του.
Οι ΥΠΟ-ΘΕΟΙ δεών μπορούν νά επικοινωνήσουν καί νά προβάλουν αιτήματα στό ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΝ, παρά μόνον μέσω των αμέσως ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΥΠΟ-ΘΕΩΝ που τους περιέχουν. Δηλαδή ή σκεπτόμενη γη - «ΓΗ- ΜΗΤΗΡ» ή «ΔΗ- ΜΗΤΗΡ» μπορεί νά υποβάλει αιτήματα στόν Σκεπτόμενο Γαλαξία μόνον μέσω του Απόλλωνος - ΗΛΙΑΚΟΥ ΘΕΟΥ ή ΗΛΙΑΚΟΥ ΛΟΓΟΥ.
Τό υπέροχο αυτό οικοδόμημα ΑΛΗΘΕΙΑΣ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΤΑ «ΜΕΤΡΑ», της ελληνικής θρησκείας η ΘΡΩΣΚΕΙΝ ή ΑΝΩ ΘΡΩΣΚΕΙΝ ,όταν τό υπόδειγμα γιά τίς κοινωνικές σχέσεις των ΑΝΩ-ΘΡΩΣΚΩΝΤΩΝ, ΑΝΩ-ΘΡΩΠΩΝ ή ΑΝΘΡΩΠΩΝ μιμούνται την ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ την ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ Ή την ΗΛΙΑΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ.
Πόσο απέχει το σκοταδιστικό οικοδόμημα του "χριστιανισμού" από αυτές τις αλήθειες;
{51}