Νέα

Είναι ο Κομμουνισμός αντιγραφή του Χριστιανισμού;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα theodo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 48K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
H μόνη ψυχωση που είναι ορατή και από το διάστημα είναι η δική σου περί κατοχής κάποιας ανώτερης αλήθειας που οι υπόλοιποι δεν μπορούμε να αντιληφθούμε...
Όσο για την κατασκευή συστήματος εννοιών και εγκλωβισμού σε αυτές, είναι προνόμιο των πάσης φύσεως μαρξιστών που ερμηνεύουν τα πάντα με τις έννοιες που τους κληροδότησε ο ιδρυτής της... θρησκείας τους...Ή ψευδοεπιστήμης αν προτιμάς, μην και θίξουμε τα περί υλισμού...

η δική μου αλήθεια οικοδομείται πάνω στη διαλεκτική...

η δική σου αποδομείται στην πρώτη μου ερώτηση...

συνέχισε το παραλήρημα!
 

40DDD

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.729
Like
17
Πόντοι
16
H μόνη ψυχωση που είναι ορατή και από το διάστημα είναι η δική σου περί κατοχής κάποιας ανώτερης αλήθειας που οι υπόλοιποι δεν μπορούμε να αντιληφθούμε...
Ποιο όμως από τα (27 ρίζα 2 / 2) :2funny: αριστερά κόκο-μπλόκο κόμματα of the Republic of de la Grecia κατέει την ΑΠΟΛΥΤΗ αλήθεια? :sunglasses: :cheesy:
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Ποιο όμως από τα (27 ρίζα 2 / 2) :2funny: αριστερά κόκο-μπλόκο κόμματα of the Republic of de la Grecia κατέει την ΑΠΟΛΥΤΗ αλήθεια? :sunglasses: :cheesy:

Όλα εννοείται...
Οπως ακριβώς και κάθε χριστιανικό δόγμα!
 

nikostratos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.028
Κριτικές
22
Like
462
Πόντοι
306
Προφανώς δεν κατανοείς καθόλου πως όποιος αλλαξοπιστήσει έχει αλλάξει ολοκληρωτικά.

Βέβαια το ρήμα "αλλαξοπιστήσει" δεν ταιριάζει σε Χριστιανο-Έλληνες που απορρίπτουν τον Χριστιανισμό και επιστρέφουν στην πατρώα θρησκεία.

Δεν αλλάζει πίστη. Διορθώνει ένα επιβληθέν λάθος 1.700 ετών.
Από περιέργεια πως πιστεύεις ότι το "λάθος" αυτό κατάφερε να επιβληθεί, με την έννοια πώς αυτοί που το επέβαλαν μπόρεσαν να έχουν τη δύναμη να το επιβάλουν; Α! και από μεγαλύτερη περιέργεια ,αν και αυτό ίσως σε βοηθήσει να απαντήσεις στο προηγούμενο ερώτημα, γιατί την χρησιμοποίηση δούλων από τους αρχαίους ημών προγόνους σε όσες αναφορές έκανα αποφεύγεις πάντοτε να απαντήσεις ,στο συγκεκριμένο κομμάτι; Μήπως επειδή εκεί η παλαιά Θρησκεία δεν καταφέρνει να απαντήσει; Τι να τα κάνω τα φώτα των αρχαίων Ελλήννων αν μπόρεσαν να φτιαχθούν με την αλόγιστη χρήση "ομιλούντων εργαλείων" και την ,και επί Βυζαντίου,παρά το "λάθος", υπέρμετρη διαφθορά. Άμα ψάξεις ο μόνος λόγος για τον οποίο οι αρχαίοι Αθηναίοι κατάφεραν να εξελίξουν την πόλη τους σε διαννοητικό κέντρο το κατάφεραν με την αλόγιστη εκμετάλευση των συμμάχων τους. Τι έχεις να πεις για αυτά;
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Όλα εννοείται...
Οπως ακριβώς και κάθε χριστιανικό δόγμα!

xa xa xa !

οποία ευφυία!!!

καταπληκτικές συγκρίσεις!

ποια η "αλήθεια" του Σαμαράκη, του Κωστάκη, της Ντόρας, του Γιωργάκη και του Κ/Φ ή του
Μιχαλολιάκου;

ποια η "αλήθεια" των αστών; 

 

Επισκέπτης
Άντε lakis33 να σε δώ σε τελετή μας να ψάλλεις:
"Ελθέ μάκαρ Παιάν Τιτυοκτόνε Φοίβε Λυκορεύ ...
ελθέ μάκαρ σωτήρ βιοτής τέλος εσθλόν οπάζων. ΑΦΡΟΔΙΤΗΝ ...
Ζεύ Κρόνιε σκηπτούχε καταιβάτα ομβριμόθυμε ..."

..και τι στον κόσμο!

Προσωπικά σέβομαι απόλυτα την θρησκεία των Αρχαίων Ελλήνων
που γέννησαν τον ανθρώπινο πολιτισμό
(όπως οι Τούρκοι υπάνθρωποι π.χ.
είναι οι εμπνευστές της γενοκτονίας).
Αν ζούσα την εποχή που κυριαρχούσε
ο χριστιανισμός έναντι της αρχαίας ελληνικής θρησκείας
σαφώς θα είχα επιλέξει την ελληνική θρησκεία.Για πολλούς λόγους.
Μεταξυ άλλων δεν θα μπορούσα να πιστέψω σε θεό
που διάλεξε σαν επίλεκτο λαό
έναν λαό υπανθρώπων , σκηνιτών τοκογλύφων και γιδοβοσκών
με μηδενική προσφορά στον ανθρώπινο πολιτισμό.
Λαό τόσο αγράμματο
που δεν είχε στοιχειώδη προσανατολισμό
και περιπλανούνταν 30 χρόνια (δικοί τους ισχυρισμοί)
μέσα σε έρημο ασήμαντης εκτάσεως
προφανώς επειδή ως ηλίθιοι άνευ προσανατολισμού
έκαναν κύκλους συνεχώς!!!
Ενώ οι έλληνες
στο 1/3 του αντίστοιχου χρόνου (10 χρόνια)
όχι μόνο διέσχισαν τον τότε γνωστό κόσμο
αλλά τον κατέκτησαν κι όλας συνθλίβοντας όλους τους εχθρούς τους (Μέγας Αλέξανδρος).
 

Phineas.Freak

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2011
Μηνύματα
207
Κριτικές
5
Like
19
Πόντοι
1
"απλή, συνηθισμένη, καθημερινή, λογική".

Πως πλούτο παράγουν μόνο οι εργάτες; Τί λογική!

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!

Εννοείς ο Μαρξισμός.

Ξεκόλλα ρε φίλε. Δεν είμαι Μαρξιστής! Απλά δεν χρειάζομαι κανενός είδους δεκανίκι στην ζωή μου για να καταφέρω να αντέξω τις δυσκολίες της. Ξεκόλλα αγόρι μου! Ξεκόλλα γιατί κάποιος νομίζω σε δουλέυει χοντρά! όπως ακριβώς οι παπάδες τους πιστούς!


Και για να γελάσουμε λιγάκι.....

 

Επισκέπτης
Α! και από μεγαλύτερη περιέργεια ,αν και αυτό ίσως σε βοηθήσει να απαντήσεις στο προηγούμενο ερώτημα, γιατί την χρησιμοποίηση δούλων από τους αρχαίους ημών προγόνους σε όσες αναφορές έκανα αποφεύγεις πάντοτε να απαντήσεις ,στο συγκεκριμένο κομμάτι; Μήπως επειδή εκεί η παλαιά Θρησκεία δεν καταφέρνει να απαντήσει; Τι να τα κάνω τα φώτα των αρχαίων Ελλήννων αν μπόρεσαν να φτιαχθούν με την αλόγιστη χρήση "ομιλούντων εργαλείων" και την ,και επί Βυζαντίου,παρά το "λάθος", υπέρμετρη διαφθορά. Άμα ψάξεις ο μόνος λόγος για τον οποίο οι αρχαίοι Αθηναίοι κατάφεραν να εξελίξουν την πόλη τους σε διαννοητικό κέντρο το κατάφεραν με την αλόγιστη εκμετάλευση των συμμάχων τους.

Όλα τα ανθρώπινα επιτεύγματα
δημιουργήθηκαν ακριβώς λόγω της εκμετάλευσης ανθρώπων και λαών από άλλους.
Όλα τα υλικά μέσα του δυτικού πολιτισμού που απολαμβάνεις
εσύ , που γράφεις από pc φτιαγμένο σε κίνα, κορέα , ηπα και αλλού και μας το παίζεις ξύπνιος και ανθρωπιστής , είναι προϊόντα εκμετάλευσης.
Δεν ήταν προνόμιο των αρχαιοελληνικών πόλεων ούτε του βυζαντίου.
Η Αγγλία είχε υποδουλώσει περισσότερο από το μισό πλανήτη για αιώνες,

Τα περί εκμετάλευσης δούλων κτλ
είναι όντως δημοφιλή θέματα για εκθέσεις ιδεών σε παιδάκια του σχολείου
που ζούνε με το χαρτζηλίκι του μπαμπά.Όταν μεγαλώσουν και πιάσουν τα ίδια δουλειά, αν το κάνουν γιατί υπάρχει και η αργομισθία στο δημόσιο,
αλλάζουν μυαλά.
Όπου παιδάκια και σχολείο , μπορεί να είναι μέχρι και 33χρονοι διδάκτωρες
που κάνουν διδακτωρικό στον υπολογισμό των μισών της 1000άδας ....
 

nikostratos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.028
Κριτικές
22
Like
462
Πόντοι
306
Όλα τα ανθρώπινα επιτεύγματα
δημιουργήθηκαν ακριβώς λόγω της εκμετάλευσης ανθρώπων και λαών από άλλους.
Όλα τα υλικά μέσα του δυτικού πολιτισμού που απολαμβάνεις
εσύ , που γράφεις από pc φτιαγμένο σε κίνα, κορέα , ηπα και αλλού και μας το παίζεις ξύπνιος και ανθρωπιστής , είναι προϊόντα εκμετάλευσης.
Δεν ήταν προνόμιο των αρχαιοελληνικών πόλεων ούτε του βυζαντίου.
Η Αγγλία είχε υποδουλώσει περισσότερο από το μισό πλανήτη για αιώνες,

Τα περί εκμετάλευσης δούλων κτλ
είναι όντως δημοφιλή θέματα για εκθέσεις ιδεών σε παιδάκια του σχολείου
που ζούνε με το χαρτζηλίκι του μπαμπά.Όταν μεγαλώσουν και πιάσουν τα ίδια δουλειά, αν το κάνουν γιατί υπάρχει και η αργομισθία στο δημόσιο,
αλλάζουν μυαλά.
Όπου παιδάκια και σχολείο , μπορεί να είναι μέχρι και 33χρονοι διδάκτωρες
που κάνουν διδακτωρικό στον υπολογισμό των μισών της 1000άδας ....
Πρώτα από όλα δεν είπα ότι δεν ισχύει αυτό και τώρα, όπου υπάρχει αναπτυξη θα ισχύει, δεύτερον πότε είπα ότι είμαι ανθρωπιστής;Δεν υπάρχει ούτε υπήρξε ούτε θα υπάρξει ανθρωπισμός, και συμφωνω ότι οι λεγόμενοι ανθρωπιστές είναι από τους μεγαλύτερους υποκριτές. Ο μόνος λόγος που το έγραψα το παραπάνω ήταν για να κομπλάρω τον Θεόδο. Και ναι ξέρω τι έκανε και τι κάνει η Αγγλία. Και ότι η εκμετάλευση είναι προνόμιο του κάθε δυτικού ανθρώπου πιο πολύ του κάτοικου πόλης.
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
Αν ζούσα την εποχή που κυριαρχούσε
ο χριστιανισμός έναντι της αρχαίας ελληνικής θρησκείας
σαφώς θα είχα επιλέξει την ελληνική θρησκεία.Για πολλούς λόγους.


Ποτέ δεν είναι αργά για να επιλέξεις την ελληνική θρησκεία!

Η πρόσλησις είναι ανοιχτή για κάθε έχοντα καλές προθέσεις.
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16

Επειδή ετέθη το ερώτημα: "Τι θα κερδίσω άν στραφώ προς την Ελληνική θρησκεία",
παραθέτω απόσπασμα από το βιβλίο του Σωκράτη Γκίκα:

«Οι αξίες των Αρχαίων Ελλήνων»


http://[URL unfurl="true"]www.greekbooks.gr/ProductImages/Large/Book/%CE%A3%CE%91%CE%92%CE%92%CE%91%CE%9B%CE%91%CE%A3/82504.jpg[/img[/URL]]

[color=blue][b]33. Η αγάπη για την ομορφιά[/b][/color]

Η καλλιτεχνική δημιουργία ήταν για τους αρχαίους Έλληνες αποτέλεσμα [color=blue][b]θεϊκής έμπνευσης, ήταν θεϊκής προέλευσης.[/b][/color] Κάτω [color=red][b]από θεϊκή επενέργεια βρίσκονται ιδίως οι ποιητές, οι τραγουδιστές και οι χορευτές.[/b][/color] Η τέχνη ήταν έξαρση, έκσταση, «μανία», που προκαλούσε κάποιο θεϊκό ον, μια Μούσα. Ένα τόσο θαυμάσιο πράγμα, όπως η τέχνη, δεν είναι δυνατό να είναι καθαρά ανθρώπινο δημιούργημα. Όσοι έρχονταν σε επαφή με την τέχνη συμμετείχαν σε μια θεϊκή δημιουργία, που ανύψωνε τον άνθρωπο σε ανώτερες σφαίρες.
Από τους Έλληνες συγγραφείς τονίζεται συνήθως ο ψυχαγωγικός και ο ηθοπλαστικός χαρακτήρας της τέχνης. Ο Θουκυδίδης λέει στον Επιτάφιο του Περικλή (κεφ. 38) ότι οι Αθηναίοι καθιέρωσαν γιορτές ως ανάπαυση από τους κόπους και διακοσμούν τα σπίτια τους για να νιώθουν τέρψη. Κατά τον Αριστοτέλη ακόμα και η τραγωδία ψυχαγωγεί και ευφραίνει (Ποιητική, 1450Α, 33• 1451Β, 23).
Ο ηθοπλαστικός χαρακτήρας της τέχνης εξάλλου τονίζεται πολύ συχνά, ακόμα και από τον Πλάτωνα, που δεν έβλεπε με καλό μάτι την τέχνη. [color=red][b]Η τέχνη μεταδίδει στην ψυχή ευρυθμία και αρμονία, εξημερώνει τον άνθρωπο[/b][/color] {Πρωταγόρας 326Β, Πολιτεία 401-403 και 411). Η τέχνη επηρεάζει όχι μόνο με τη μορφή της αλλά και με το περιεχόμενο της. Προβάλλει πρότυπα ανδρείας και αρετής (ιδίως η επική ποίηση), διατυπώνει ηθικά παραγγέλματα και αρχές ζωής. Όσο για την τραγική ποίηση, αυτή κατά τον Αριστοτέλη διεγείρει φόβον και έλεον, για να οδηγήσει τελικά στην κάθαρση. Ο Γοργίας αναγνωρίζει και το διδακτικό αποτέλεσμα της τραγικής ποίησης. Μπορεί να είναι κάτι το πλασματικό, κυριολεκτικά απάτη, η απάτη όμως αυτή κάνει σοφότερους αυτούς που την παρακολουθούν.
Ο ψυχαγωγικός και διδακτικός χαρακτήρας της κωμωδίας είναι ακόμα πιο φανερός. Η κωμωδία μιλούσε πιο άμεσα στην ψυχή των Αρχαίων, γιατί μετέφερε πάνω στη σκηνή προβλήματα της κοινωνικής και πολιτικής ζωής. Δεν ήταν απλώς ένα ευχάριστο και εύπεπτο θέαμα, χωρίς ιδιαίτερο βάθος. Ας λάβουμε υπ’ όψη ότι ορισμένες κωμωδίες του Αριστοφάνη ασχολούνται με κριτική ιδεών.

Διαφορετικά ανταποκρίνονταν οι Αρχαίοι στα δημιουργήματα των εικαστικών τεχνών. Εδώ δεν έχουμε την ένταση των συναισθημάτων που προκαλεί η τραγωδία, αλλά την αίσθηση του μέτρου, τις σωστές αναλογίες και τη συμμετρία, τη γαλήνη και τη μεγαλοπρέπεια των θεών, το αθλητικό ιδεώδες, τη νηφαλιότητα και εσωστρέφεια του φιλοσόφου ή το διεισδυτικό του βλέμμα κ.λπ. Σωστά παρατηρήθηκε ότι στα έργα της γλυπτικής έχουμε τη χάρη και την ευγένεια. Ακόμα κι όταν η τέχνη αυτή εκφράζει επώδυνες καταστάσεις, δεν φτάνει στο σημείο να δείχνει την κυριαρχία του πάθους πάνω στη θέληση και το ήθος του ανθρώπου.
Η τέχνη στην αρχαία Ελλάδα ήταν κάτι το πολύμορφο. Δεν μπορούμε να πούμε ότι εξέφραζε ένα τυποποιημένο και σχηματοποιημένο αισθητικό ιδεώδες, για παράδειγμα το ιδεώδες του μέτρου και της αρμονίας, δηλ. ένα γεωμετρικό στην ουσία του ιδεώδες. Η αρχαία ελληνική τέχνη προκαλούσε και εντάσεις, ήταν συνδεδεμένη και με την έκσταση (ιδίως οι διονυσιακοί χοροί και τα τραγούδια). Ακόμα και στα έργα της γλυπτικής δεν παρατηρούμε μια τυπική συμμετρία, αναιμικές συμμετρικές μορφές. Οι συμμετρικές μορφές περιέκλειαν τη ζωντάνια της φύσης, το σφρίγος της ζωής. Η ζωντάνια (το ζωτικόν, όπως λέγεται στα Απομνημονεύματα του Ξενοφώντα,
Γ Χ 6), ήταν το διονυσιακό στοιχείο. Ένα αρχαιοελληνικό γλυπτό είναι πραγματικά κράμα διονυσιακού και απολλώνιου στοιχείου. Η αρχαία ελληνική τέχνη δεν είναι καθαρά νατουραλιστική. Είναι ως ένα βαθμό νατουραλιστική και ως ένα βαθμό ιδεαλιστική.
Μερικοί σαν γνώρισμα της αρχαίας ελληνικής τέχνης θεωρούν και την απλότητα. Επικαλούνται τη φράση του Επιταφίου του Περικλή: Φιλοκαλούμεν μετ' ευτέλειας. Στην πρόταση αυτή αντιπαραβάλλεται τάχα η αρχαία ελληνική τέχνη στην ανατολική, που αγαπά την πολυτέλεια και επιδιώκει τον εντυπωσιασμό με τον όγκο και τις μεγάλες διαστάσεις. Ο Θουκυδίδης όμως συνδέει τη φιλοκαλία των Αθηναίων όχι με την απλότητα αλλά με το ολιγοέξοδο και την αποφυγή της σπατάλης. Απαντά ίσως σε παράπονα των συμμάχων ότι ξόδευαν τα χρήματα του συμμαχικού ταμείου για να φτιάχνουν έργα τέχνης.
Τέλος πρέπει να σημειωθεί ότι κορυφαία τέχνη ήταν στους Αρχαίους η μουσική. «Οι λυρικοί ποιητές ήταν μουσουργοί με την κυριολεκτική σημασία της λέξης, γιατί ο στιχουργός και ο συνθέτης (συνήθως μάλιστα και ο τραγουδιστής) ήταν ένα και το αυτό πρόσωπο. Ένας ποιητής ήταν οπωσδήποτε μουσικός, και ο Έλληνας χαρακτήριζε ακόμα και τις καθαρά οργανικές συνθέσεις ως ποιήματα. Σ' αυτά πρέπει να προσθέσουμε, ως τρίτο στοιχείο, τον χορό... Ο χορός ήταν αρχικά χορευτική μουσική και, ως ένα βαθμό, αυτόν τον χαρακτήρα διατήρησε για πάντα στην Ελλάδα. Από το 600 περίπου και ύστερα η μουσική γίνεται η κορυφαία τέχνη... Ο ρόλος της μουσικής στην ελληνική ζωή ήταν αφάνταστα σπουδαίος. Η δεκτικότητα και ευαισθησία των αρχαίων Ελλήνων στη δύναμη των ήχων πρέπει να ήταν κυριολεκτικά παθολογική, με τις δικές μας αντιλήψεις. Η οικοδομική τους τέχνη ήταν μαρμαρωμένη μουσική, η ρητορική τους τέχνη ομιλούμενη μουσική. Οι μαρτυρίες που μιλούν για θεραπεία αρρώστων με τη μουσική είναι τόσο πολλές και τόσο σοβαρές, ώστε δεν είναι δυνατό να πρόκειται απλώς για ποιητικές υπερβολές.

Διαβάσαμε ήδη ότι [color=red][b]τα τραγούδια του Τυρταίου κέρδισαν το δεύτερο Μεσσηνιακό πόλεμο.[/b][/color] Υπάρχουν επίσης αναφορές, σύμφωνα με τις οποίες μερικές φορές οι αυλητές έκριναν μια μάχη ή ναυμαχία. Αντίθετα, [color=red][b]οι «κακές» μελωδίες, που επιδρούσαν παραλυτικά, εκνευριστικά ή εξαχρειωτικά, θεωρούνταν ούτε λίγο ούτε πολύ εθνοπροδοσία.[/b][/color] Ήδη τα τρία είδη μουσικού ύφους που διέκριναν οι Έλληνες - μουσική που προτρέπει σε ηρωικές πράξεις, μουσική που αποκαθιστά την ψυχική ισοροπία και μουσική που εκστασιάζει ως το βαθμό που η ψυχή ν' αφήνει το σώμα και να ενώνεται με το θείο- δείχνουν πόσο μεγάλη θεωρούσαν οι Έλληνες τη δύναμη των ήχων. Οι αρχαίοι Έλληνες έπαιζαν μουσική ακόμα και στο ζευγάρωμα των αλόγων. Πίστευαν ότι έτσι γεννιόντουσαν καλύτερα πουλάρια» (Εgοn Friedell, Πολιτιστική Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας, σ. 138-39).
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.808
Κριτικές
61
Like
44.212
Πόντοι
22.785
Ξεκόλλα ρε φίλε. Δεν είμαι Μαρξιστής! Απλά δεν χρειάζομαι κανενός είδους δεκανίκι στην ζωή μου για να καταφέρω να αντέξω τις δυσκολίες της. Ξεκόλλα αγόρι μου! Ξεκόλλα γιατί κάποιος νομίζω σε δουλέυει χοντρά! όπως ακριβώς οι παπάδες τους πιστούς!


Και για να γελάσουμε λιγάκι.....


Δεν το λέω αύτό μέ χλευαστικό τόνο, άντιθέτως τό άντιμετωπίζω με άνθρωπιστική ματιά.
Δεν κατηγορώ κανέναν γιά τίς προσωπικές του πεποιθήσεις, όλοι είμαστε άλλωστε θύματα μιάς ύποκουλτούρας πού έχουμε κληρονομήσει.
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
Από περιέργεια πως πιστεύεις ότι το "λάθος" αυτό κατάφερε να επιβληθεί, με την έννοια πώς αυτοί που το επέβαλαν μπόρεσαν να έχουν τη δύναμη να το επιβάλουν; Α! και από μεγαλύτερη περιέργεια ,αν και αυτό ίσως σε βοηθήσει να απαντήσεις στο προηγούμενο ερώτημα, γιατί την χρησιμοποίηση δούλων από τους αρχαίους ημών προγόνους σε όσες αναφορές έκανα αποφεύγεις πάντοτε να απαντήσεις ,στο συγκεκριμένο κομμάτι; Μήπως επειδή εκεί η παλαιά Θρησκεία δεν καταφέρνει να απαντήσει; Τι να τα κάνω τα φώτα των αρχαίων Ελλήννων αν μπόρεσαν να φτιαχθούν με την αλόγιστη χρήση "ομιλούντων εργαλείων" και την ,και επί Βυζαντίου,παρά το "λάθος", υπέρμετρη διαφθορά. Άμα ψάξεις ο μόνος λόγος για τον οποίο οι αρχαίοι Αθηναίοι κατάφεραν να εξελίξουν την πόλη τους σε διαννοητικό κέντρο το κατάφεραν με την αλόγιστη εκμετάλευση των συμμάχων τους. Τι έχεις να πεις για αυτά;

πως πιστεύεις ότι το "λάθος" αυτό κατάφερε να επιβληθεί;


Με τις σφαγές πήρε την εξουσία, με τις σφαγές την κράτησε:
]


γιατί την χρησιμοποίηση δούλων από τους αρχαίους ημών προγόνους σε όσες αναφορές έκανα αποφεύγεις πάντοτε να απαντήσεις


ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ  ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΒΔΟΜΗΚΟΝΤΑ  ΛΕΥΙΤΙΚΟ
Κεφάλαιο ΚΕ
Στίχοι 44-46


Στίχος 44: καὶ παῖς καὶ παιδίσκη, ὅσοι ἂν γένωνταί σοι ἀπὸ τῶν ἐθνῶν, ὅσοι κύκλῳ σού εἰσιν, ἀπ᾿ αὐτῶν κτήσεσθε δοῦλον καὶ δούλην·


Στίχος 45: καὶ ἀπὸ τῶν υἱῶν τῶν παροίκων τῶν ὄντων ἐν ὑμῖν, ἀπὸ τούτων κτήσεσθε καὶ ἀπὸ τῶν συγγενῶν αὐτῶν, ὅσοι ἂν γένωνται ἐν γῇ ὑμῶν, ἔστωσαν ὑμῖν εἰς κατάσχεσιν.


Στίχος 46: καὶ καταμεριεῖτε αὐτοὺς τοῖς τέκνοις ὑμῶν μεθ᾿ ὑμᾶς, καὶ ἔσονται ὑμῖν κατόχιμοι εἰς τὸν αἰῶνα· τῶν δὲ ἀδελφῶν ὑμῶν τῶν υἱῶν ᾿Ισραήλ, ἕκαστος τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ οὐ κατατενεῖ αὐτὸν ἐν τοῖς μόχθοις.


Μετάφραση στα νέα ελληνικά:


Στίχος 44 - Δούλον και δούλην θα αποκτήσετε από τα ειδωλολατρικά έθνη, που ευρίσκονται γύρω σας. Από αυτά θα αποκτήσετε δούλους και δούλας.


Στίχος 45 - Επίσης από τα παιδιά των ξένων, που ευρίσκονται μαζί σας από αυτά θα αποκτήσετε δούλους και δούλας και από τους συγγενείς των· όσοι θα γεννηθούν εις την χώραν σας θα είναι εις ιδιοκτησίαν σας (Σ.Σ: Προσέξτε το αρχαίο κείμενο χρησιμοποιεί τη λέξη «κατάσχεσιν», που σημαίνει οτι τα παιδιά αυτά θα κατασχεθούν δια της βίας προκειμένου να γίνουν δούλοι . Η λέξη «ιδιοκτησία» είναι πολύ ελαφριά για να περιγράψει την κατάσταση. Μας θυμίζει πιο πολύ την κατάσχεση των παιδιών στην πλατεία της Νάουσας το 1822.  ).

Στίχος 46 -  Και θα μοιράσετε αυτούς ως κληρονομίαν εις τα τέκνα σας τα κατόπιν από σας. Θα είναι υπό την κατοχήν σας για πάντα. Κανένας όμως από τους Ισραηλίτας δεν θα επιτρέπεται να πάρει τον αδελφόν του ως δούλον με έργα συνεχή και επίπονα.


Έχεις βρεί κανένα Ιερό ή μη κείμενο των προγόνων μου να δίνει τέτοιες οδηγίες;


Αντιθέτως μόνον οι Έλληνες έγραψαν εναντίον της δουλείας. Ουδείς άλλος.

2. Υπάρχει έστω και μία χώρα την εποχή εκείνη που να μην στηρίζετο η παραγωγή της στους δούλους; Γιατί κατηγορείται μόνον η Ελλάς;


3. Πότε καταργήθηκε ο θεσμός της δουλείας στον Χριστιανικό δυτικό κόσμο;
Σύμφωνα με το σύνταγμα των ΗΠΑ η κατάρηση της δουλείας σημειώθηκε κατά το 18ο αιώνα.
Στη Ρωσία καταργήθηκε επίσημα η δουλεία το έτος 1861, για να έλθει το σοβιετικό σύστημα (μιά και μιλήσαμε για παραγωγή)  και να ξανακάνει και να ξεκάνει τους Ρώσους δούλους που ονόμαζε υποκριτικά και παραπλανητικά "Τιμημένους Εργάτες".


[/b]
Ήταν ένας γιγαντιαίος μηχανισμός που ισοπέδωσε τη ζωή εκατομμυρίων ανδρών και γυναικών στη Σοβιετική Ένωση. Επί τριάντα σχεδόν χρόνια, στα χιλιάδες στρατόπεδα των γκουλάγκ υποδουλώνονταν όχι μόνο πολιτικοί διαφωνούντες αλλά κυρίως απλοί αγρότες κι εργάτες, που συλλαμβάνονταν στην τύχη και συχνά υπέκυπταν στις κακουχίες. Πώς όμως λειτουργούσε ακριβώς αυτή η μεγάλη «κρεατομηχανή», όπως αποκαλούσαν τα στρατόπεδα οι ίδιοι οι κρατούμενοι; Τι αποκαλύπτουν τα αρχεία, που άνοιξαν πρόσφατα; Την ώρα που η Ρωσία του Πούτιν (Putin) επιχειρεί να δικαιολογήσει την σταλινική καταστολή, ο Βενσάν Ζοβέρ (Vincent Jauvert) μιλά με την ιστορικό Αν Απλμπάουμ (Anne Applebaum) για την αλήθεια των στρατοπέδων.


]
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
ΣΟΛΩΝ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ
Αθήνα
περ. 640 - περ. 560 π.Χ.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Μέγας Αθηναίος νομοθέτης, φιλόσοφος και ποιητής. Ανήκε σε πλούσια και αριστοκρατική οικογένεια του γένους των Κοδριδών και είχε πατέρα τον Εξηκεστίδη. Όταν έχασε την περιουσία του, στράφηκε προς το εμπόριο και γι’ αυτό ταξίδεψε στην Αίγυπτο και στη Μικρά Ασία. Από παιδί εκπαιδεύθηκε και ανατράφηκε αρμονικά. Επωφελήθηκε των δεκαετών ταξιδιών του, για να μελετήσει ξένους πολιτισμούς και νόμους, καθώς και τον πολιτικοοικονομικό βίο άλλων χωρών. Τα αποκτηθέντα εφόδια αυτά, όταν ήλθε η κατάλληλη στιγμή, τα χρησιμοποίησε αποτελεσματικά για την κοινωνική και οικονομική ανόρθωση της πατρίδας του, για να αναδειχθεί ο σπουδαιότερος άνδρας της εποχής του.

Την εμπιστοσύνη του κοινού την κέρδισε πρώτα σαν ποιητής, επηρεάζοντας με τους φλογερούς του στίχους την αθηναϊκή δημόσια γνώμη, συμβουλεύοντας, ενθαρρύνοντας και ενθουσιάζοντας τους Αθηναίους. Αφού διέγνωσε ότι η κακοδαιμονία των Αθηνών και οι έριδες, δεν ήταν άλλο παρά αγώνας τάξεων, και υποσχέθηκε μέσα στα ποιήματά του τη θεραπεία του κακού, εξελέγη στα 594 π.Χ. άρχων με απεριόριστη εξουσία, για να θεραπεύσει τις κοινωνικές πληγές από τις οποίες έπασχε η πόλη επέτυχε με μια δικαιότερη νομοθεσία να εξισώσει σχεδόν τις τάξεις και να ανακουφίσει τους καταπιεζόμενους πολίτες, με την ελάφρωση των χρεών, την απελευθέρωση των δούλων, την άρση υποθηκών σε κτήματα, την απαγόρευση της προσωπικής δουλείας του οφειλέτου και της οικογενείας του, τη βελτίωση των όρων δανεισμού κ.α. Επί πλέον εφήρμοσε και νομισματική μεταρρύθμιση και άλλες πολλές δικονομικές μεταρρυθμίσεις.

Ο Σόλων κατατάσσεται μεταξύ των Επτά Σοφών της αρχαίας Ελλάδος.


 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
Γιατί δωδεκάθεο και όχι δεκατριάθεο τύπε; 

Προφανώς γιατί δεν ξέρεις τι σου γίνεται.


Η απάντησή μου δεν αφορά εσένα αλλά όποιον με καλή διάθεση καιθέλει να την μελετήσει:


]

Η ιερότητα του 12 φαίνεται ότι προέρχεται από το αρχαϊκό δωδεκαδικό σύστημα , που πιθανώς ήταν το μοναδικό σύστημα αρίθμησης κατά τη νεολιθική εποχή και παρέμεινε ως συμπληρωματικό του δεκαδικού μέχρι σήμερα.


Η Ελληνική Μυθολογία είναι πλούσια στην σχέση του αριθμού δώδεκα και των συνδέσεών του: 

Οι Ολύμπιοι Θεοί ήταν δώδεκα.

Οι Τιτάνες σύμφωνα με τον Ησίοδο ήταν 12 , τέκνα του Ουρανού και της Γαίας.

Έξι άρρενες: Ωκεανός, Κάος, Κοίος, Υπερίων, Ιαπετός, Κρόνος και

Έξι θήλεις: Θυία, Ρέα, Θέμις, Μνημοσύνη, Τηθύς, Φοίβη.

Την επόμενη σχέση τη βρίσκουμε στους 12 άθλους του Ηρακλή που όπως φαίνεται είναι εμβλήματα του ήλιου στο πέρασμά του από τα 12 ζώδια.

Δεν θα αναλύσουμε στη συγκεκριμένη εργασία τις ερμηνείες των άθλων αλλά απλά αναφέρουμε την αστρονομική-αστρολογική έννοια  που δείχνει την αντιστοιχία του ήλιου με τους ζωδιακούς οίκους και αστερισμούς σε σχέση με τα κατορθώματα των ηρώων της ελληνικής μυθολογίας.

Λέων  :  Το λιοντάρι της Νεμέας, Καρκίνος : Η Λερναία Ύδρα, Αιγόκερος : Η Κερυνίτης Έλαφος, Παρθένος: Ο Ερυμάνθειος Κάπρος, Τοξότης: Οι Στυμφαλίδες Όρνιθες, Ζυγός: Οι Σταύλοι του Αυγεία, Σκορπιός: Τα άλογα του Διομήδη, Ταύρος: Ο Ταύρος της Κρήτης, Κριός: Η Ζώνη της Ιππολύτης, Δίδυμοι: Τα βόδια του Γηρυόνη, Ιχθείς: Τα μήλα των Εσπερίδων, Υδροχόος: Ο Κέρβερος του Άδη

Δώδεκα ήταν και οι γιοι του Ιπποκόοντα, του σφετεριστή του βασιλικού θρόνου της Σπάρτης.

Η Λητώ σε 12 ημέρες έφτασε στη Δήλο για να γεννήσει τον Απόλλωνα και την Άρτεμη.

Η Θεανώ , η κόρη του Κισσέως και σύζυγος του Αντήνορου , ιέρεια της Αθηνάς στην Τροία «δυοκαίδεκα βους» θα θυσίαζε στη θεά Αθηνά αν στέφονταν εναντίον του Διομήδη και συμπονούσε την πόλη των Τρώων , τις συζύγους τους και τα μωρά παιδιά τους…

Τη δωδέκατη ημέρα της επιστροφής του από τη Λήμνο ο θεός έριξε τον Λυκάονα, γιο του Πριάμου, στα χέρια του Αχιλλέα, που ήταν γραφτό να τον στείλει στον Άδη.

Με 12 καράβια πήρε το δρόμο της επιστροφής ο Οδυσσέας. Επίσης δώδεκα ζωδιακές περιπέτειες πρέπει να ξεπεράσει και ο Οδυσσέας προτού φθάσει στην Ιθάκη.

Δώδεκα ήταν οι βασιλείς που αποτελούσαν το συμβουλευτικό σώμα του Αλκίνοου στο νησί των Φαιάκων.

Φθάνοντας στην Ιθάκη αφού πέρασε τις 12 δοκιμασίες έρχεται η στιγμή να αντιμετωπίσει τους μνηστήρες στο παραδοσιακό αγώνισμα του Τόξου όπου ετοιμάζονται 12 πελέκυς στην σειρά  και ο υποψήφιος πρέπει να περάσει το βέλος απ’ την οπή και των 12 πελέκων που ήταν στημένοι στη σειρά ο ένας πίσω από τον άλλον.

Κάτι ανάλογο συναντούμε και στο μύθο του Περσέα   

Επίσης ο Βελλεροφόντης παρουσιάζει στοιχεία με τη ζωδιακή δομή.

 
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Προφανώς γιατί δεν ξέρεις τι σου γίνεται.


Η απάντησή μου δεν αφορά εσένα αλλά όποιον με καλή διάθεση καιθέλει να την μελετήσει:


]

Η ιερότητα του 12 φαίνεται ότι προέρχεται από το αρχαϊκό δωδεκαδικό σύστημα , που πιθανώς ήταν το μοναδικό σύστημα αρίθμησης κατά τη νεολιθική εποχή και παρέμεινε ως συμπληρωματικό του δεκαδικού μέχρι σήμερα.


Η Ελληνική Μυθολογία είναι πλούσια στην σχέση του αριθμού δώδεκα και των συνδέσεών του: 

Οι Ολύμπιοι Θεοί ήταν δώδεκα.

Οι Τιτάνες σύμφωνα με τον Ησίοδο ήταν 12 , τέκνα του Ουρανού και της Γαίας.

Έξι άρρενες: Ωκεανός, Κάος, Κοίος, Υπερίων, Ιαπετός, Κρόνος και

Έξι θήλεις: Θυία, Ρέα, Θέμις, Μνημοσύνη, Τηθύς, Φοίβη.

Την επόμενη σχέση τη βρίσκουμε στους 12 άθλους του Ηρακλή που όπως φαίνεται είναι εμβλήματα του ήλιου στο πέρασμά του από τα 12 ζώδια.

Δεν θα αναλύσουμε στη συγκεκριμένη εργασία τις ερμηνείες των άθλων αλλά απλά αναφέρουμε την αστρονομική-αστρολογική έννοια  που δείχνει την αντιστοιχία του ήλιου με τους ζωδιακούς οίκους και αστερισμούς σε σχέση με τα κατορθώματα των ηρώων της ελληνικής μυθολογίας.

Λέων  :  Το λιοντάρι της Νεμέας, Καρκίνος : Η Λερναία Ύδρα, Αιγόκερος : Η Κερυνίτης Έλαφος, Παρθένος: Ο Ερυμάνθειος Κάπρος, Τοξότης: Οι Στυμφαλίδες Όρνιθες, Ζυγός: Οι Σταύλοι του Αυγεία, Σκορπιός: Τα άλογα του Διομήδη, Ταύρος: Ο Ταύρος της Κρήτης, Κριός: Η Ζώνη της Ιππολύτης, Δίδυμοι: Τα βόδια του Γηρυόνη, Ιχθείς: Τα μήλα των Εσπερίδων, Υδροχόος: Ο Κέρβερος του Άδη

Δώδεκα ήταν και οι γιοι του Ιπποκόοντα, του σφετεριστή του βασιλικού θρόνου της Σπάρτης.

Η Λητώ σε 12 ημέρες έφτασε στη Δήλο για να γεννήσει τον Απόλλωνα και την Άρτεμη.

Η Θεανώ , η κόρη του Κισσέως και σύζυγος του Αντήνορου , ιέρεια της Αθηνάς στην Τροία «δυοκαίδεκα βους» θα θυσίαζε στη θεά Αθηνά αν στέφονταν εναντίον του Διομήδη και συμπονούσε την πόλη των Τρώων , τις συζύγους τους και τα μωρά παιδιά τους…

Τη δωδέκατη ημέρα της επιστροφής του από τη Λήμνο ο θεός έριξε τον Λυκάονα, γιο του Πριάμου, στα χέρια του Αχιλλέα, που ήταν γραφτό να τον στείλει στον Άδη.

Με 12 καράβια πήρε το δρόμο της επιστροφής ο Οδυσσέας. Επίσης δώδεκα ζωδιακές περιπέτειες πρέπει να ξεπεράσει και ο Οδυσσέας προτού φθάσει στην Ιθάκη.

Δώδεκα ήταν οι βασιλείς που αποτελούσαν το συμβουλευτικό σώμα του Αλκίνοου στο νησί των Φαιάκων.

Φθάνοντας στην Ιθάκη αφού πέρασε τις 12 δοκιμασίες έρχεται η στιγμή να αντιμετωπίσει τους μνηστήρες στο παραδοσιακό αγώνισμα του Τόξου όπου ετοιμάζονται 12 πελέκυς στην σειρά  και ο υποψήφιος πρέπει να περάσει το βέλος απ’ την οπή και των 12 πελέκων που ήταν στημένοι στη σειρά ο ένας πίσω από τον άλλον.

Κάτι ανάλογο συναντούμε και στο μύθο του Περσέα   

Επίσης ο Βελλεροφόντης παρουσιάζει στοιχεία με τη ζωδιακή δομή.

 

μας έχετε πρήξει τομπούτσο με την αριθμολαγνεία.
αλλοι θεοποιούν την ντουζίνα, αλλοι τα 3 του καράμπελα, αλλοι το επτά του θρύλου, άλλοι τον καρέ του άσσου.
πρόχειρα.
δε γαμιέστε και σεις και οι αριθμοί σας;
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
είναι γνωστό ότι το επόμενο στάδιο της εμμονής είναι η ψύχωση... :

Θα γνωρίζετε ίσως ότι στην ΕΣΣΔ όποιος δεν ήταν κομμουνιστής θεωρείτο ψυχοπαθής και εστέλετο στα ψυχιατρεία για να εξοντωθεί.

Γι' αυτό και η εμμονή των εδώ  κομμουνιστών να σε χαρακτηρίζουν ψυχοπαθή άν δεν συμφωνείς με την "επιστημονική" Δεισιδαιμονία τους.
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
μας έχετε πρήξει το μπούτσο με την αριθμολαγνεία.
αλλοι θεοποιούν την ντουζίνα, αλλοι τα 3 του καράμπελα, αλλοι το επτά του θρύλου, άλλοι τον καρέ του άσσου.
πρόχειρα.
δε γαμιέστε και σεις και οι αριθμοί σας;

Εσύ γιατί ασχολείσαι;

Θέλεις να μας εντυπωσιάσεις με τον πλούτο των επιχειρημάτων σου;

Με το επίπεδό σου;

Με τις γνώσεις σου;

Με τον πλούτο του λεξιλογίου σου;


 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom