Νέα

Διοδια εθνικων οδων...ποσο παει η κοροιδια

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα midas69
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 81
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
69.337
Like
31.655
Πόντοι
5.506
ενα τσιγαρο δρομος ειναι αν το θελεις πολυ....
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
28.075
Κριτικές
186
Like
48.672
Πόντοι
26.141
το ξέρω καρντιά μου βόρειος είμαι ...  ;)

αλλά όσο θυμάμαι τις στροφές του Καρανίκ Ντερέ που περνούσες για να πας από Αλεξανδρούπολη Κομοτινή όπως επίσης και τις στροφές στο Παγγαίο (Πράβι και έτσι) πληρώνω όσο-όσο...
[/quote
το ξέρω καρντιά μου βόρειος είμαι ...  ;)

αλλά όσο θυμάμαι τις στροφές του Καρανίκ Ντερέ που περνούσες για να πας από Αλεξανδρούπολη Κομοτινή όπως επίσης και τις στροφές στο Παγγαίο (Πράβι και έτσι) πληρώνω όσο-όσο...
μαν αυτη τη στιγμη πιστευω και απο το 2002 και μετα με εξαιρεση το επαρχιακο του εβρου η υπολοιπη βορεια ελλαδα και ειδικα μακεδονια και θρακη εχει πολυ καλυτερο επρχιακο δυκτιο απο τη νοτια ελλαδα κ ειδικα με την εγνατι ακομη καλυτερα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
μαν αυτη τη στιγμη πιστευω και απο το 2002 και μετα με εξαιρεση το επαρχιακο του εβρου η υπολοιπη βορεια ελλαδα και ειδικα μακεδονια και θρακη εχει πολυ καλυτερο επρχιακο δυκτιο απο τη νοτια ελλαδα κ ειδικα με την εγνατι ακομη καλυτερα

αυτό λέω και εγώ...

παλιά ήθελα Αθήνα - Αλεξανδρούπολη οδικώς 10-12 ώρες τώρα θέλω 8-9 και με το που θα τελείωσουν τα Τέμπη 8 ώρες βαριά βαριά και με στάση για καφεδάκι...
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
28.075
Κριτικές
186
Like
48.672
Πόντοι
26.141
αυτό λέω και εγώ...

παλιά ήθελα Αθήνα - Αλεξανδρούπολη οδικώς 10-12 ώρες τώρα θέλω 8-9 και με το που θα τελείωσουν τα Τέμπη 8 ώρες βαριά βαριά και με στάση για καφεδάκι...
ΝΟΜΙΖΩ ΑΘΗΝΑ -ΑΛΕΣΙΤΥ ΤΩΡΑ 7'30 ΩΡΕς ΧΩΡΙς ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ μεση ωριαια ταχυτητα 130 χλμ διοτι εγω μεχρι ξανθη με σαραβαλο το κανω τωρα 7 ωρες

αντε να γινει και το διαβολεμενο κομματι προβατωνας σουφλι
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ΝΟΜΙΖΩ ΑΘΗΝΑ -ΑΛΕΣΙΤΥ ΤΩΡΑ 7'30 ΩΡΕς ΧΩΡΙς ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ μεση ωριαια ταχυτητα 130 χλμ διοτι εγω μεχρι ξανθη με σαραβαλο το κανω τωρα 7 ωρες

αντε να γινει και το διαβολεμενο κομματι προβατωνας σουφλι

για να βγάλεις μέση ωριαία 130 πρέπει να πηγαίνεις ένα 15% με 180 ένα 35% με 150 ... δύσκολο στον δρόμο αυτό με τα διόδια αλλά και με τα Τέμπη...

βέβαια μιλάς για χωρίς στάση που είναι εφικτό και από ότι καταλαβαίνω μιλάς από Αφίδνες μέχρι την είσοδο της Ξάνθης ... γιατί από σπίτι σε σπίτι αλλά ζει το πράγμα...

για παράδειγμα στο εξοχικό μου (που είναι όλη η διαδρομή σε ΕΟ) 245 χλμ κάνω από Αμπελόκηπους 2.5 ώρες από Μπογιάτι 1ώρα και 50 λεπτά...
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
28.075
Κριτικές
186
Like
48.672
Πόντοι
26.141
για να βγάλεις μέση ωριαία 130 πρέπει να πηγαίνεις ένα 15% με 180 ένα 35% με 150 ... δύσκολο στον δρόμο αυτό με τα διόδια αλλά και με τα Τέμπη...

βέβαια μιλάς για χωρίς στάση που είναι εφικτό και από ότι καταλαβαίνω μιλάς από Αφίδνες μέχρι την είσοδο της Ξάνθης ... γιατί από σπίτι σε σπίτι αλλά ζει το πράγμα...

για παράδειγμα στο εξοχικό μου (που είναι όλη η διαδρομή σε ΕΟ) 245 χλμ κάνω από Αμπελόκηπους 2.5 ώρες από Μπογιάτι 1ώρα και 50 λεπτά...
αυτο που θελει προσοχη τωρα ειναι οτι οι επαρχιακοι δρομοι εχουν αρατηθει διοτι πεσαν με τα κεφαλια να τελειωσουν τους αυτοκινητοδρομους διοτι οι ευρωπη μας ειχε βαλει το αγγουρι στο κωλο και ετσι πολλοι επαρχιακοι δρομοι χρειαζονται νεα ασφαλτοστρωση και ειδικα στην θρακη που για να γλυτωσουν οι τουρκικες-ιρανικες νταλικες τα διοδια περναν απο επαρχιακους και καταστρεφεται ετσι η πισσα

ναι εννοω απο εξοδος αθηνα μεχρι εξοδο εγνατιας
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
αυτο που θελει προσοχη τωρα ειναι οτι οι επαρχιακοι δρομοι εχουν αρατηθει διοτι πεσαν με τα κεφαλια να τελειωσουν τους αυτοκινητοδρομους διοτι οι ευρωπη μας ειχε βαλει το αγγουρι στο κωλο και ετσι πολλοι επαρχιακοι δρομοι χρειαζονται νεα ασφαλτοστρωση και ειδικα στην θρακη που για να γλυτωσουν οι τουρκικες-ιρανικες νταλικες τα διοδια περναν απο επαρχιακους και καταστρεφεται ετσι η πισσα

ναι εννοω απο εξοδος αθηνα μεχρι εξοδο εγνατιας

οι επαρχιακοί δρόμοι κυρίως χρειάζονται διαγράμμιση και σήμανση...
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
28.075
Κριτικές
186
Like
48.672
Πόντοι
26.141
οι επαρχιακοί δρόμοι κυρίως χρειάζονται διαγράμμιση και σήμανση...
nea ασφαλτο διοτι ειναι χαλια οι εθνικοι δρομοι!!τολμα να πας αλεξ-σαππες κομοτηνη πορτολαγος ξανθη καρβαλη καβαλα ολο τρυπες απο τις τουρκικες νταλικες πλεον--ελιωσε η πισσα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
nea ασφαλτο διοτι ειναι χαλια οι εθνικοι δρομοι!!τολμα να πας αλεξ-σαππες κομοτηνη πορτολαγος ξανθη καρβαλη καβαλα ολο τρυπες απο τις τουρκικες νταλικες πλεον--ελιωσε η πισσα

ασφαλτόστρωση είναι το εύκολο γιατί γίνεται μια φορά την δεκαετία... σήμανση όμως και διαγράμμιση θέλουν συνέχεια συντήρηση...

ΥΓ και καλό είναι να βάλουν διόδια στους επαρχιακούς δρόμους για τις νταλίκες TIR ώστε να μην πηγαίνουν από αυτούς...
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
28.075
Κριτικές
186
Like
48.672
Πόντοι
26.141
σωστα!!!αντε να γινει και το κομοτηνη καρυδια και το σουφλι-προβατωνας για να ειναι πιο ευκολη η καθοδος για ελλαδα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
σωστα!!!αντε να γινει και το κομοτηνη καρυδια και το σουφλι-προβατωνας για να ειναι πιο ευκολη η καθοδος για ελλαδα

σε πρώτη φάση πάντως οι δημαρχίδιδες θα πρέπει να βάλουν στους επαρχιακούς δρόμους που περνάνε μέσα από τα χωριά σαμαράκια, να κάνουν στενέματα των δρόμων (παρτέρια) και να κατεβάσουν τα όρια στα 30 χλμ... ααα ναι και κάμερες...

 

yes.i.am

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2016
Μηνύματα
3.094
Like
204
Πόντοι
16
την γέφυρα την έφτιαξε και την εκμεταλλεύεται και θα την εκμεταλλεύεται για όσο διάστημα διαρκεί η σύμβαση η γαλλική εταιρεία διότι αυτή και με δικά της έξοδα την έφτιαξε.. το κράτος έβαλε μόνον τις απαλλοτριώσεις στις δύο άκρες της...

και έχεις την δυνατότητα να πας με πολύ λιγότερα με το καραβάκι ... 13 ευρώ το βρίσκω λογικότατο ...

δηλαδή για να καταλάβω προτιμάς να μην έχεις δρόμους (επειδή εσύ το είπες λεφτά δεν υπάρχουν) από το να έχεις ασφαλείς δρόμους ??
κοψε τις πιπες μαϊμου τζημερε

"Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. Από αυτά:

Το 10% ( 74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
Το 40% ( 296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
Το υπόλοιπο 50% ( 370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.(σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου έκοψαν;)
Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.Δεν είναι κι άσχημα!

Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.(σ.σ. ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ: Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.)

Αυτού του είδους οι δουλειές, πριν τις βαφτίσουν «υποδειγματικά αναπτυξιακά έργα», τις λέγανε απλώς «αποικιακές». Και ο βασιλεύς Λεοπόλδος, στο Κονγκό, το 1900, με τέτοιους όρους δούλευε.
Γεννάται λοιπόν το ερώτημα πώς μπορεί κάποιος με αρχικό κεφάλαιο 25 δισ. δηλαδή όσο κοστίζει η κατασκευή ενός ολυμπιακού σταδίου μαζί με τις υπερβάσεις (και λίγο παραπάνω από όσα κατηγορείται ο Νεονάκης ότι κέρδισε στο χρηματιστήριο) να βγάλει σε τέσσερα χρόνια τα λεφτά του και εφτά φορές άλλα τόσα στα επόμενα 31 χρόνια. Η απάντηση είναι απλή: πρέπει να βρεις κάποιον να σου βάλει το υπόλοιπο 90% της επένδυσης, χωρίς καμία αξίωση στα κέρδη. Υπάρχει τέτοιος μαλάκας; Ναι, υπάρχει. Ο Έλλην φορολογούμενος, δηλαδή εμείς.

Από πλευράς του Έλληνος φορολογουμένου, η κατάσταση έχει ως εξής:· 101 δισ. (δηλαδή όσο η κρατική συμμετοχή) πληρώσαμε στη φάση της κατασκευής και· 579 δισ. (δηλαδή όσα περιμένουν να εισπράξουν στην 35ετία) πληρώνουμε σε διόδια στην φάση της εκμετάλλευσης.
Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε 680 δισ. για μια γέφυρα που αποδεδειγμένα στοίχισε 252, δηλαδή πληρώνουμε τη γέφυρα 2,7 φορές παραπάνω από το πραγματικό της κόστος. (Σχεδόν τρεις. Από εκεί πρέπει να βγήκε αυτό που λένε «Τρεις Γέφυρες»).

Αυτό το μοντέλο κατασκευής δημοσίων έργων ονομάζεται ΣΔΙΤ- «Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα» και διαφημίζεται ως ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός δρόμος για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα."
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
28.075
Κριτικές
186
Like
48.672
Πόντοι
26.141
σε πρώτη φάση πάντως οι δημαρχίδιδες θα πρέπει να βάλουν στους επαρχιακούς δρόμους που περνάνε μέσα από τα χωριά σαμαράκια, να κάνουν στενέματα των δρόμων (παρτέρια) και να κατεβάσουν τα όρια στα 30 χλμ... ααα ναι και κάμερες...
οι δημαρχοι πρεπει να προσλαβουν προσωπικο για να τους ξαναψηφισουν κ να φτιαξουν στρτο για τις εκλογες--δυστυχως ετσι δουλευουν οι επαρχιακοι δημοι στην ελλαδα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
κοψε τις πιπες μαϊμου τζημερε

"Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. Από αυτά:

Το 10% ( 74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
Το 40% ( 296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
Το υπόλοιπο 50% ( 370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.(σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου έκοψαν;)
Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.Δεν είναι κι άσχημα!

Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.(σ.σ. ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ: Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.)

Αυτού του είδους οι δουλειές, πριν τις βαφτίσουν «υποδειγματικά αναπτυξιακά έργα», τις λέγανε απλώς «αποικιακές». Και ο βασιλεύς Λεοπόλδος, στο Κονγκό, το 1900, με τέτοιους όρους δούλευε.
Γεννάται λοιπόν το ερώτημα πώς μπορεί κάποιος με αρχικό κεφάλαιο 25 δισ. δηλαδή όσο κοστίζει η κατασκευή ενός ολυμπιακού σταδίου μαζί με τις υπερβάσεις (και λίγο παραπάνω από όσα κατηγορείται ο Νεονάκης ότι κέρδισε στο χρηματιστήριο) να βγάλει σε τέσσερα χρόνια τα λεφτά του και εφτά φορές άλλα τόσα στα επόμενα 31 χρόνια. Η απάντηση είναι απλή: πρέπει να βρεις κάποιον να σου βάλει το υπόλοιπο 90% της επένδυσης, χωρίς καμία αξίωση στα κέρδη. Υπάρχει τέτοιος μαλάκας; Ναι, υπάρχει. Ο Έλλην φορολογούμενος, δηλαδή εμείς.

Από πλευράς του Έλληνος φορολογουμένου, η κατάσταση έχει ως εξής:· 101 δισ. (δηλαδή όσο η κρατική συμμετοχή) πληρώσαμε στη φάση της κατασκευής και· 579 δισ. (δηλαδή όσα περιμένουν να εισπράξουν στην 35ετία) πληρώνουμε σε διόδια στην φάση της εκμετάλλευσης.
Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε 680 δισ. για μια γέφυρα που αποδεδειγμένα στοίχισε 252, δηλαδή πληρώνουμε τη γέφυρα 2,7 φορές παραπάνω από το πραγματικό της κόστος. (Σχεδόν τρεις. Από εκεί πρέπει να βγήκε αυτό που λένε «Τρεις Γέφυρες»).

Αυτό το μοντέλο κατασκευής δημοσίων έργων ονομάζεται ΣΔΙΤ- «Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα» και διαφημίζεται ως ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός δρόμος για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα."

ρε ηλίθιε το δάνειο από την Ευρωπαική Τράπεζα δεν έχει τόκους ??

τα κέρδη από τα διόδια δεν έχουν φόρο εισοδήματος ??

η γέφυρα δεν έχει κόστος λειτουργίας ??

αει παίξε παραπέρα ρε βλάκα που διάβασες μια απλοική οικονομική μαλακία στο ιντερνετ και μας το παίζεις και ειδήμων... ηλίθιε
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
οι δημαρχοι πρεπει να προσλαβουν προσωπικο για να τους ξαναψηφισουν κ να φτιαξουν στρτο για τις εκλογες--δυστυχως ετσι δουλευουν οι επαρχιακοι δημοι στην ελλαδα

κακό του κεφαλιού των κατοίκων τους... ας τρώνε στην μάπα τις νταλίκες που περνάνε μέσα από τα χωριά τους
 

yes.i.am

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2016
Μηνύματα
3.094
Like
204
Πόντοι
16
ρε ηλίθιε το δάνειο από την Ευρωπαική Τράπεζα δεν έχει τόκους ??

τα κέρδη από τα διόδια δεν έχουν φόρο εισοδήματος ??

η γέφυρα δεν έχει κόστος λειτουργίας ??

αει παίξε παραπέρα ρε βλάκα που διάβασες μια απλοική οικονομική μαλακία στο ιντερνετ και μας το παίζεις και ειδήμων... ηλίθιε
ρε παπαρα

εσυ ελεγες μεχρι πριν οτι τα λεφτα τα εβαλε η Γαλλικη εταιρεια μονη της

σαλτα κιχου νουμερο

(ας γελασω με το φορο που πληρωνουνε οι πολυεθνικες στην ελλαδα χα χα χα)
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ρε παπαρα

εσυ ελεγες μεχρι πριν οτι τα λεφτα τα εβαλε η Γαλλικη εταιρεια μονη της

σαλτα κιχου νουμερο

(ας γελασω με το φορο που πληρωνουνε οι πολυεθνικες στην ελλαδα χα χα χα)

ρε ηλίθιε έβαλε το 60% και τους τόκους των δανείων ... και τα 130 δις που δανείστηκε με ένα συντηριτικό επιτόκιο του 2% γίνονται στα 30 χρόνια 190 δις ηλίθιε ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom