Νέα

Διοδια εθνικων οδων...ποσο παει η κοροιδια

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα midas69
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 81
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

toni1969papadop

Μέλος
Εγγρ.
26 Μαΐ 2015
Μηνύματα
147
Like
951
Πόντοι
81
(1)Ένα οργανωμένο κράτος όταν θέλει πραγματικά να διατηρεί την κοινωνία σε ένα υγιες οικονομικά επίπεδο αλλά και ουσιαστικά να έχει και εισπραξιμότητα ο όποιος φορος/τελος κλπ  οφείλει να υπολογίζει την φοροδοτική ικανότητα των πολιτών του.
(2)Να υποθέσω πως δεν ανεβαίνεις Βόρεια Ελλάδα εε ?

Καλά τα λες κοπελιά, ας ανέβει μια βολτίτσα προς τα πανω και θα αναθεωρήσει ...
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.283
Like
414
Πόντοι
36
(1) To κόστος κατασκευής και συντήρησης δεν εξαρτάται από το μέσο εισόδημα του Ελληνα ... οπότε λογικά και το κόστος διοδίων που καλείται να αποσβέσει το κόστος κατασκευής αλλά και το κόστος συντήρησης είναι μεγάλο...
(2) Οι δρόμοι στους οποίους πληρώνεις διόδια είναι πλέον άριστοι (εξαιρουμένης της Αθηνών Πατρών), ευρωπαικών προδιαγραφών και πολύ καλύτεροι από πολλούς ευρωπαικούς αυτοκινητοδρόμους
νορβηγια τρομσο-τροντχαιμ διαδρομη  με πανω απο 20 τουνελς  διοδια μονο 1 λιγο πριν μπεις στο τροντχαιμ σε ολη την διαδρομη
και θα πω και ενα αλλο παραδειγμα,χαρσταντ παλια δεν ειχε γεφυρα,φτιαξανε την γεφυρα που ενωνει το νησι,
αφου πηραν τα χρημματα τις κατασκευης τις γεφυρας με τοκους εβγαλαν τα διοδια...αυτα λιγα απο νορβγηγια
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.504
Κριτικές
16
Like
15.922
Πόντοι
6.515
η στρεβλωση στο κυκλοφοριακο ξεκιναει από τον εκβιασμο του μπομπολα στους διευθαρμενες ΝΔ ΠΑΣΟΚ να μην φτιαχτει ο σιδηροδρομος για να παιρνει ολο το χρημα και να σκοτώνεται ο κοσμάκης.

Γιατι δεν υπαρχει σιδηροδρομος από καλαματα μεχρι σερρες?
Σε ποια άλλη ευρωπαικη χωρα συμβαινει κατι αντιστοιχο?

Ο σχεδιασμος αυτος φυσικα φαληρισε μαζι με ολη η χωρα  γιατι στο μελλον οι ελληνες θα αδυνατουν να πληρωσουν 30 € μεχρι καλαματα και 40 € μεχρι θεσσαλονικη
 
OP
OP
midas69

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.579
Like
13.294
Πόντοι
3.656
(1)Ένα οργανωμένο κράτος όταν θέλει πραγματικά να διατηρεί την κοινωνία σε ένα υγιες οικονομικά επίπεδο αλλά και ουσιαστικά να έχει και εισπραξιμότητα ο όποιος φορος/τελος κλπ  οφείλει να υπολογίζει την φοροδοτική ικανότητα των πολιτών του.
(2)Να υποθέσω πως δεν ανεβαίνεις Βόρεια Ελλάδα εε ?
to δεν ανεβαινω β ελλαδα απο που προκυπτει?
οντως εχω καιρο αλλα πως κ το ειπες???
 
OP
OP
midas69

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.579
Like
13.294
Πόντοι
3.656
η στρεβλωση στο κυκλοφοριακο ξεκιναει από τον εκβιασμο του μπομπολα στους διευθαρμενες ΝΔ ΠΑΣΟΚ να μην φτιαχτει ο σιδηροδρομος για να παιρνει ολο το χρημα και να σκοτώνεται ο κοσμάκης.

Γιατι δεν υπαρχει σιδηροδρομος από καλαματα μεχρι σερρες?
Σε ποια άλλη ευρωπαικη χωρα συμβαινει κατι αντιστοιχο?

Ο σχεδιασμος αυτος φυσικα φαληρισε μαζι με ολη η χωρα  γιατι στο μελλον οι ελληνες θα αδυνατουν να πληρωσουν 30 € μεχρι καλαματα και 40 € μεχρι θεσσαλονικη
μπαα...ο ραγιας θα βρει τροπο....αρκει ναχει τον πασα στο κεφαλι του
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Καλά τα λες κοπελιά, ας ανέβει μια βολτίτσα προς τα πανω και θα αναθεωρήσει ...

γιατί παίκτη μου σου κακοπέφτει η ΕΓΝΑΤΙΑ ? δεν σου αρέσει σαν αυτοκινητόδρομος ?

σε αυτήν μόνον πληρώνεις διόδια σε όλους τους άλλους δρόμους είναι τζάμπα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
νορβηγια τρομσο-τροντχαιμ διαδρομη  με πανω απο 20 τουνελς  διοδια μονο 1 λιγο πριν μπεις στο τροντχαιμ σε ολη την διαδρομη
και θα πω και ενα αλλο παραδειγμα,χαρσταντ παλια δεν ειχε γεφυρα,φτιαξανε την γεφυρα που ενωνει το νησι,
αφου πηραν τα χρημματα τις κατασκευης τις γεφυρας με τοκους εβγαλαν τα διοδια...αυτα λιγα απο νορβγηγια

ρε παίκτη μου δεν λες και τον δρόμο αυτοκινητόδρομο αφού το 90% είναι μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και χωρίς μπαριερα

ααα και κάτι ακόμη τα τουνέλια της νορβηγίας δεν έχουν ούτε επένδυση εσωτερική τα περισσότερα

για πες μου πόσα είναι τα διόδια στο Oslofjordtunnelen ? (το οποίο και αυτό δεν το λες και απαύγασμα της τεχνικής αφού είναι ένα τουνελ και για τις δύο κατευθύνσεις χωρίς βοηθητικό ενδιάμεσα και χωρίς εξόδους διαφυγής)...
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
(1) To κόστος κατασκευής και συντήρησης δεν εξαρτάται από το μέσο εισόδημα του Ελληνα ... οπότε λογικά και το κόστος διοδίων που καλείται να αποσβέσει το κόστος κατασκευής αλλά και το κόστος συντήρησης είναι μεγάλο...
(2) Οι δρόμοι στους οποίους πληρώνεις διόδια είναι πλέον άριστοι (εξαιρουμένης της Αθηνών Πατρών), ευρωπαικών προδιαγραφών και πολύ καλύτεροι από πολλούς ευρωπαικούς αυτοκινητοδρόμους
τι θες να μας πεις ότι τα διοδια που πληρωνουμε είναι φτηνα?για παμε γεφυρα ριο αντιριο που είναι 13 ευρω να περασεις και την εκμεταλλευεται η γαλλικη εταιρεια με  συμβαση που εχει υπογραφει με το κρατος για 40 χρονια,στο κρατος μονο το φπα παει.οι εθνικες μας οδοι εκμεταλλεύονται από τις εκάστοτε ιδιωτικες εταιριες ως επενδυση για αυτές με στοχο το κερδος τους.το κρατος λογω ανυπαρξίας χρηματος αφηνει τις εταιριες και αλωνιζουν.ας μην πουμε για το φαγοποτι εταιριας εργολαβων και κρατους.καθως αρχικα μια εθνικη οδος κοστολογείται με το χ ποσο στη πορεια βλεπουμαι να σταματουν τα εργα για λογω χρηματων και καθυστερηση για νεα εγκριση χρηματοδότησης.εταιρεια και μεγαλοεργολάβοι εχουν τσεπωσει χρημα και ζητουν επιπλέον για την ολοκληρωση του εργου.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
τι θες να μας πεις ότι τα διοδια που πληρωνουμε είναι φτηνα?για παμε γεφυρα ριο αντιριο που είναι 13 ευρω να περασεις και την εκμεταλλευεται η γαλλικη εταιρεια με  συμβαση που εχει υπογραφει με το κρατος για 40 χρονια,στο κρατος μονο το φπα παει.οι εθνικες μας οδοι εκμεταλλεύονται από τις εκάστοτε ιδιωτικες εταιριες ως επενδυση για αυτές με στοχο το κερδος τους.το κρατος λογω ανυπαρξίας χρηματος αφηνει τις εταιριες και αλωνιζουν.ας μην πουμε για το φαγοποτι εταιριας εργολαβων και κρατους.καθως αρχικα μια εθνικη οδος κοστολογείται με το χ ποσο στη πορεια βλεπουμαι να σταματουν τα εργα για λογω χρηματων και καθυστερηση για νεα εγκριση χρηματοδότησης.εταιρεια και μεγαλοεργολάβοι εχουν τσεπωσει χρημα και ζητουν επιπλέον για την ολοκληρωση του εργου.

την γέφυρα την έφτιαξε και την εκμεταλλεύεται και θα την εκμεταλλεύεται για όσο διάστημα διαρκεί η σύμβαση η γαλλική εταιρεία διότι αυτή και με δικά της έξοδα την έφτιαξε.. το κράτος έβαλε μόνον τις απαλλοτριώσεις στις δύο άκρες της...

και έχεις την δυνατότητα να πας με πολύ λιγότερα με το καραβάκι ... 13 ευρώ το βρίσκω λογικότατο ...

δηλαδή για να καταλάβω προτιμάς να μην έχεις δρόμους (επειδή εσύ το είπες λεφτά δεν υπάρχουν) από το να έχεις ασφαλείς δρόμους ??
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
28.555
Κριτικές
188
Like
49.932
Πόντοι
26.141
  οι βουλγαροι καναν συγχρονους αυτοκινητοδρουμους απο σοφια-φιλιππουπολη-σταρα ζαγορα-μπουργκας και φιλιππουπολη -τριεθνες καθως και σοφια-ελληνικα συνορα καιδεν πληρωνεις ουτε ενα λεβο
ποιοι? οι βουλγαροι η τελυταια τρυπα του ζουρνα!!!!!παρα μονο βινετκα 40 ευρωτ το χρονο και αυτη την χρειαζεσαι αν το αμαξι βγαινει μονο στους εθνικους δρομους και στους αυτοκινητοδρομους ταχειας κυκλοφοριας

Αμα δειτε και ποσο γρηγορα τους κανουν δεν θα πιστεψετε στα ματια σας αλλα εδω ειναι ελλαδα και οσι εχουν να κανουν με δημοσιο χρημα,τρωνε καλα

Επισης το κοστολογιο αντιστοιχου χιλιομετρου με ιδιες συνθηκε ενω στη βουλγαρια ειναι 40% πιο φτηνο ενω βασει μισθων και λοιπον επρεπε να ειναι 20%

τους δρομους εκει τυς φταχνει ο ΑΚΤΩΡ ΑΕ
 

Justawoman

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2016
Μηνύματα
220
Like
0
Πόντοι
1
γιατί παίκτη μου σου κακοπέφτει η ΕΓΝΑΤΙΑ ? δεν σου αρέσει σαν αυτοκινητόδρομος ?

σε αυτήν μόνον πληρώνεις διόδια σε όλους τους άλλους δρόμους είναι τζάμπα

Οι αλλοι δεν ειναι δρομοι γλυκέ μου,ειναι σκοτωστρες!
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
70.112
Like
32.937
Πόντοι
5.506
:new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:
ειπε γλυκο τον τραμυ
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
  οι βουλγαροι καναν συγχρονους αυτοκινητοδρουμους απο σοφια-φιλιππουπολη-σταρα ζαγορα-μπουργκας και φιλιππουπολη -τριεθνες καθως και σοφια-ελληνικα συνορα καιδεν πληρωνεις ουτε ενα λεβο
ποιοι? οι βουλγαροι η τελυταια τρυπα του ζουρνα!!!!!παρα μονο βινετκα 40 ευρωτ το χρονο και αυτη την χρειαζεσαι αν το αμαξι βγαινει μονο στους εθνικους δρομους και στους αυτοκινητοδρομους ταχειας κυκλοφοριας

Αμα δειτε και ποσο γρηγορα τους κανουν δεν θα πιστεψετε στα ματια σας αλλα εδω ειναι ελλαδα και οσι εχουν να κανουν με δημοσιο χρημα,τρωνε καλα

Επισης το κοστολογιο αντιστοιχου χιλιομετρου με ιδιες συνθηκε ενω στη βουλγαρια ειναι 40% πιο φτηνο ενω βασει μισθων και λοιπον επρεπε να ειναι 20%

τους δρομους εκει τυς φταχνει ο ΑΚΤΩΡ ΑΕ

παίκτη μου στην Βουλγαρία οι απαλλοτριώσεις γίνονται στο πιτς φυτίλι, η γή κοστίζει μπιρ παρά (ασε που τα περισσότερα είναι ακόμη δημόσια κτήματα) και φυσικά δεν έχουν να νοιαστούν για αρχαιολογίες, μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων καθώς και δικαστικές προσφυγές από τον κάθε πικραμμένο ενάντια στον δρόμο και την καταστροφή του βιότοπου του ροζ κροταλία...

εδώ η χάραξη της Πατρών - Πύργου έχει αλλάξει καμμιά δεκαπενταριά φορές, οι κατα τα άλλα "αναγκαστικές" απαλλοτριώσεις έχουν κολλήσει καμμιά δεκαριά φορές από προσφυγές στο ΣτΕ, οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων έχουν υποβληθεί καμμιά σαρανταριά φορές ... εεε εχουν γίνει και καμμιά χιλιάδα διαδηλώσεις ενάντια ...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Οι αλλοι δεν ειναι δρομοι γλυκέ μου,ειναι σκοτωστρες!

το ξέρω καρντιά μου βόρειος είμαι ...  ;)

αλλά όσο θυμάμαι τις στροφές του Καρανίκ Ντερέ που περνούσες για να πας από Αλεξανδρούπολη Κομοτινή όπως επίσης και τις στροφές στο Παγγαίο (Πράβι και έτσι) πληρώνω όσο-όσο...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom